quote:
Op zondag 9 december 2007 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:Ik vind leopard nog steeds een beetje wennen eigenlijk. Het feit dat ik niet meer via het finder window een nieuwe verbinding kan maken met een netwershare vind ik ronduit storend.
Timemachine ga ik pas gebruiken als het ook met NAS schijven werkt.
Van stacks vind ik het een gemiste kans dat dit niet werkt met elke app. Dus als ik een tweede safari window open had ik een safari stack verwacht. Nu moet ik altijd met f10 door de extra vensters per app stappen. En de stacks op mappen vind ik nou niet echt wat toevoegen.
Spaces is goed, maar heeft ook nog wel wat storende foutjes. Normaal gesproken als ik op een app klik in de dock die in een andere space staat, moet je desktop automatisch naar die spaces stappen. Maar bij bv Zend doet hij dat niet. Ik zie boven in de taakbalk dat Zend Studio de actieve app is, maar mijn desktop blijft in de space staan waar ik ben en switched dus niet naar de space waar zend staat.
Van snelheids verschil merk ik erg weinig eigenlijk.
Coverflow in finder kan wel verdomd makkelijk zijn, met fotomappen en dergelijke.
En verder is het gewoon OSX met wat andere eyecandy.
Yup, ik vind 't een beetje naast Tiger staan... Oké, Time M is super.
Voor de rest compenseert Tiger (niet te crashen) door die perfectie de ontbrekende functies.
Wat ik stom vind in Leo is dat Toon alles in Spotlight nu op niks trekt ivm het handigere lijstje in de vorige.
Nu krijg je ook elke geschiedenis-entry van safari mee, da-haag useability...