Wat zou dan een goed bod zijn..?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:35 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nee , gemaakt door APR's of door fans . Niets officieel dus.
[..]
Wellicht als het een goed bod is![]()
Er was nog een post over iemand die vroeg naar de ervaringen van iMac bezitters met de schermen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Laatste post uit laatste topic
[..]
Geen idee , ik zit niet zo in 't servies . Neem anders even contact op carfreak02 @ gmail.comquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Laatste post uit laatste topic
[..]
Wat zou dan een goed bod zijn..?
Ik heb ook geen enkel probleem . 24" trouwens.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Er was nog een post over iemand die vroeg naar de ervaringen van iMac bezitters met de schermen.
Ik heb een 24" en nog geen irritante kleurverschillen gezien, en Walter en Guppyfriend heb ik ook nog nooit horen klagen
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:14 schreef flashermx het volgende:
tweakers
* Guppyfriend heeft geen klachten!quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Er was nog een post over iemand die vroeg naar de ervaringen van iMac bezitters met de schermen.
Ik heb een 24" en nog geen irritante kleurverschillen gezien, en Walter en Guppyfriend heb ik ook nog nooit horen klagen
Ik denk niet dat dit topic het haalt tot begin Januari.quote:Op zaterdag 8 december 2007 08:54 schreef Swetsenegger het volgende:
wordt dit het topic waar een sub MBP wordt angekondigd
Ik wil dan ook gewoon dattie voor de kerst wordt aangekondigd.quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit topic het haalt tot begin Januari.
Gaat dit topic wel zo lang mee dan? Of herhaal je jezelf anders gewoon nog vijf keer?quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil dan ook gewoon dattie voor de kerst wordt aangekondigd.
Hopenlijk zonder scheef scherm?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:33 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
lulz ik heb een ipod nano 3rd gen
Je bent niet bekend met de running gag begrijp ik?quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:17 schreef Light het volgende:
[..]
Gaat dit topic wel zo lang mee dan? Of herhaal je jezelf anders gewoon nog vijf keer?
1. Ik zou gaan voor VMWare Fusion: ik heb hier veel betere ervaringen mee dan Parallels.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:18 schreef XL het volgende:
Hallo!
Ik was natuurlijk vanaf deel 1 in deze reeks afwezig (tot Gexqon gedoogd werd, toen ben ik gestopt), maar ik ben nieuw met intel macs. Bij mij komt er eentje aan, daarop wil ik uiteraard XP installeren. De reden is simpel, sommige betaalde wmv-streams werken niet op mac.
1) Is virtualisatie in parallels goed genoeg voor streams?
2) Moet ik met XP beginnen vanaf een schone mac-installatie, of kan ik gewoon een deel van de vrij ruimte in een bestaande installatie aan XP toewijzen voor een Bootcamp-oplossing?
3) Moet ik met XP beginnen vanaf een schone mac-installatie, of kan ik gewoon een deel van de vrij ruimte in een bestaande installatie aan XP toewijzen voor een parallels-oplossing?
Dus ik kan gewoon vanuit een bestaande OSX installatie Windows gaan installeren.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
1. Ik zou gaan voor VMWare Fusion: ik heb hier veel betere ervaringen mee dan Parallels.
2) Het laatste: Je kunt in Bootcamp aangeven hoeveel ruimte ie moet gebruiken.
3) Als je onder Bootcamp Windows hebt geinstalleerd, kan de virtual-machine die partitie gebruiken. Dat levert ook snelheidswinst op, is mijn gevoel.
En welcome back
Welkom terug, XLquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:18 schreef XL het volgende:
Hallo!
Ik was natuurlijk vanaf deel 1 in deze reeks afwezig (tot Gexqon gedoogd werd, toen ben ik gestopt), maar ik ben nieuw met intel macs. Bij mij komt er eentje aan, daarop wil ik uiteraard XP installeren. De reden is simpel, sommige betaalde wmv-streams werken niet op mac.
1) Is virtualisatie in parallels goed genoeg voor streams?
2) Moet ik met XP beginnen vanaf een schone mac-installatie, of kan ik gewoon een deel van de vrij ruimte in een bestaande installatie aan XP toewijzen voor een Bootcamp-oplossing?
3) Moet ik met XP beginnen vanaf een schone mac-installatie, of kan ik gewoon een deel van de vrij ruimte in een bestaande installatie aan XP toewijzen voor een parallels-oplossing?
Parallels heeft hier Coherence voor en werkt precies hetzelfde. Als ik het me goed herinner hadden ze dit zelfs eerder dan dat Fusion in VMWare zat.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:46 schreef Maidenfan het volgende:
Met als voordeel dat Fusion het gevoel/uitzicht geeft dat 't een native-app is, terwijl je bij Parallels Windows in een venster draait.
VisualHub.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:06 schreef G.Fawkes het volgende:
hoi heren. Welke prog kan ik gebruiken om mijn wmv en avi files om te zetten naar ipod (m4v) formaat?
Maar dat levert dus ook bestanden op die vandaag zijn geopend, vanwege > in de query. Dit je zou verwachten dat wanneer je > verandert in == het zou werkenquote:kMDItemLastUsedDate > $time.yesterday || kMDItemContentModificationDate>$time.yesterday
Maar dat is dus niet het gevalquote:kMDItemLastUsedDate==$time.yesterday || kMDItemContentModificationDate ==$time.yesterday
Deze werkt helaas ook niet als je hem handmatig invoert. Als iemand mee wil denken, dan heel graag.quote:<string>((InRange(kMDItemContentModificationDate,$time.today(-1),$time.today) && InRange(kMDItemLastUsedDate,$time.today(-1),$time.today))) && (true)</string>
En dit?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Damn it, ik blijf kl.ten met de Raw Queries in spotlight.
Ik wil een smart folder met enkel mijn bestanden die gisteren zijn geopend of bewerkt. Dat wordt dus zoiets
[..]
Maar dat levert dus ook bestanden op die vandaag zijn geopend, vanwege > in de query. Dit je zou verwachten dat wanneer je > verandert in == het zou werken
[..]
Maar dat is dus niet het geval
Nu kun je in de Finder zelf een smart folder maken met "laatst geopend is gisteren" en "laatst bewerkt is gisteren", maar niet "laatst geopend is gisteren" of "laatst bewerkt is gisteren". Dat is dus niet wat ik zoek. Als je "Toon Info" doet bij deze voorlaatste smart folder krijg je een query
[..]
Deze werkt helaas ook niet als je hem handmatig invoert. Als iemand mee wil denken, dan heel graag.
quote:InRange(kMDItemContentModificationDate,$time.today(-1),$time.today) || InRange(kMDItemLastUsedDate,$time.today(-1),$time.today)
Tweakersquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:07 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er in de sidepanel maar 3 120mm fannetjes kunnen in plaats van 4 vanwege mijn Scythe Mugen
Ja daar had ik ook al naar gekeken maar gaat niet echt lukken volgens mij want je kunt het land van bezorgadres niet wijzigen in NL of je moet een adres in amerika hebbenquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:21 schreef Vagere_Hein het volgende:
Weet iemand of je op een makkelijke manier macbooks uit Amerika kunt bestellen? Ik vind het prijsverschil tussen de Nederlandse en de Amerikaanse apple store absurd maar heb er ook geen ticket naar New York voor over.
hmm bastards zijn het. Net effe gekeken en het kan wellicht wel via mijn nichtjes in Canada (moeten ze het als gift verzenden). Jammer alleen dat ik ze daarmee moet lastigvallen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:56 schreef flashermx het volgende:
[..]
Ja daar had ik ook al naar gekeken maar gaat niet echt lukken volgens mij want je kunt het land van bezorgadres niet wijzigen in NL of je moet een adres in amerika hebben,
maar goed dan denk ik dat je met de extra kosten van een ticket, verzendkosten naar NL misschien wel meer kwijt bent dan wat je er in de NL store voor betaald
Nee, dat werkt ook niet. Ik heb een aantal opties aan de hand van die Query geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar. Erg vreemd en totaal onlogisch dat kMDItemContentModificationDate == $time.yesterday niet werkt; in de Raw Queries werkt vrijwel alles met = of ==.quote:
Ik wilde ook mijn Apple spullen via de US naar NL halen, maar de persoon die dit weekend toevallig naar NL kwam wilde niet een nieuwe miniMac voor mij meenemenquote:Op zondag 9 december 2007 00:18 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
hmm bastards zijn het. Net effe gekeken en het kan wellicht wel via mijn nichtjes in Canada (moeten ze het als gift verzenden). Jammer alleen dat ik ze daarmee moet lastigvallen.
Zielepiet , alles is in de US goedkoper . Dus ? Ga je daar toch wonen , maar geef Apple niet de schuld dat de dollar zo laag staat .quote:Op zondag 9 december 2007 16:22 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik wilde ook mijn Apple spullen via de US naar NL halen, maar de persoon die dit weekend toevallig naar NL kwam wilde niet een nieuwe miniMac voor mij meenemen, iets met douane bla bla....
Ik zie deze nu pas. Ik mail je later op de dag/morgenochtend even: heb wel interessequote:Op vrijdag 7 december 2007 23:50 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Geen idee , ik zit niet zo in 't servies . Neem anders even contact op carfreak02 @ gmail.com
Ik kan niet meer zonder Spaces denk ikquote:Op zondag 9 december 2007 19:43 schreef Furia het volgende:
En, hoe bevalt Leopard?
Ik vind het niet het geld waard om hem aan te schaffen. Zelf merk ik het verschil tussen Tiger en Leopard nauwelijks.quote:Op zondag 9 december 2007 19:43 schreef Furia het volgende:
En, hoe bevalt Leopard?
Ik zit te twijfelen of ik hem zal kopen. Eigenlijk wil ik 'm wel, maar nieuw besturingssysteem is altijd maar weer even afwachten of alles "verder" nog wel gewoon goed werkt.
lolquote:Op zondag 9 december 2007 20:41 schreef JoMo0 het volgende:
Wat een kutsite zeg . Verkoop je Apple stuff , kan Safari hem niet eens openen
Het is weer eens duidelijk, wij Hollanders worden tot op de schouder door de regering gefist.quote:Op zondag 9 december 2007 20:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ware het niet dat de prijzen bij Office Centre zonder BTW vermeld zijn...
Het zit hem denk ik met name in het gemak voor bedrijven.quote:Op zondag 9 december 2007 21:07 schreef E.T. het volgende:
De prijzen van OfficeCentre liggen niet echt veel lager dus.
Een MBP bij OC voor 1898 euro, bij Apple 1899
Een hele euro!!!
Yup, ik vind 't een beetje naast Tiger staan... Oké, Time M is super.quote:Op zondag 9 december 2007 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind leopard nog steeds een beetje wennen eigenlijk. Het feit dat ik niet meer via het finder window een nieuwe verbinding kan maken met een netwershare vind ik ronduit storend.Timemachine ga ik pas gebruiken als het ook met NAS schijven werkt. Van stacks vind ik het een gemiste kans dat dit niet werkt met elke app. Dus als ik een tweede safari window open had ik een safari stack verwacht. Nu moet ik altijd met f10 door de extra vensters per app stappen. En de stacks op mappen vind ik nou niet echt wat toevoegen. Spaces is goed, maar heeft ook nog wel wat storende foutjes. Normaal gesproken als ik op een app klik in de dock die in een andere space staat, moet je desktop automatisch naar die spaces stappen. Maar bij bv Zend doet hij dat niet. Ik zie boven in de taakbalk dat Zend Studio de actieve app is, maar mijn desktop blijft in de space staan waar ik ben en switched dus niet naar de space waar zend staat. Van snelheids verschil merk ik erg weinig eigenlijk. Coverflow in finder kan wel verdomd makkelijk zijn, met fotomappen en dergelijke.
En verder is het gewoon OSX met wat andere eyecandy.
haiquote:Op maandag 10 december 2007 01:59 schreef Junkie het volgende:
Zitten hier eigenlijk nog Final Cut Pro/Express gebruikers?
Lang leve Ebay en de lage dollar.quote:
is dat volledige garantie? en dus ook voor de hardware?quote:Op maandag 10 december 2007 17:20 schreef Sjoewe het volgende:
Hell yeah, de boel is tot maart 2010 gedekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |