Die heten allebei tzelfde..quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:40 schreef ranja het volgende:
Ik had geen rechten in het vorige topic te reageren
Genesis - I Can Dance
It's a Secret - I Can't Dance
Ik zal niet zeggen boontje komt om zijn loontje, matennaaierquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Shit, zit ik een nieuw topic te openen, is deze er al en gaat het punt aan m'n neus voorbij
Ik ging nog wel een metalplaatje posten als goedmakertjequote:Op vrijdag 7 december 2007 16:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen boontje komt om zijn loontje, matennaaier
Zo, en nu heb ik 1 punt en jij 2. Dus dat matennaaien valt ook wel meequote:Op vrijdag 7 december 2007 16:56 schreef Mark het volgende:
SOD
LA Style's James Brown Is Dead vs. Holy Noise's James Brown Is Still Alive...quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:11 schreef knars het volgende:
Ha, ik heb hem hier op een mix cd staan: holy Noise
lekker tempo MMquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:01 schreef MadMaster het volgende:
Tempo er in houden, tempo er in houden...
Van wie is dan het nummer 'The Nightmare' met samples uit de horror-reeks met Freddy K.?
wie, wat?quote:Do you still believe in Santa Claus, that there's a millionaire
looking at your front door with a key to a life that you'd never understand?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Japan - Gentlemen take Polaroids
Klopt klopt, maar je had de versoepeling niet eens nodig. Ik was al eerder begonnen en kwam tot 25:quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ow, ik dacht dat er net alleen bands stond..naja, toch gelukt
Ik dacht ook wel dat-ie van jou moest komenquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:19 schreef ranja het volgende:
The Cramps - Can Your Pussy Do the Dog?
gewoon een uur open staanquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:40 schreef bukgeit het volgende:
MBV
Je komt in de buurt...quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:56 schreef knars het volgende:
george baker selection?
Zie je wel, da's Sure he's a cat.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:54 schreef MadMaster het volgende:
Pomperompompom....
[ afbeelding ]
Een gevisualiseerde titel van een hit uit 1977 van de band...
Ik zag net dat er een topic over geopend werd (met niet zoveel reacties)quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:51 schreef Mark het volgende:
Was best makkelijk als je vandaag het Journaal gezien had
Geen idee, maar ik ben nu al fanquote:Wie is deze prettige verschijning?
Ik denk dat er na nog wat foto's heel veel fans onder de vaste spelers zijnquote:
Waarom nog langer wachten?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik denk dat er na nog wat foto's heel veel fans onder de vaste spelers zijn
OK, OK, maar dan niet achteraf zeuren dat je wakker hebt gelegen, he?quote:
Dank!!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Even geferifïeerd voor de zekerheid, namens MadMaster: ...
Van welke band is deze discografie dan?quote:IBYLGOTD WTSGD WPSIATWIN WTFAAM LBTLCO B FWN M FA TP
Welk nummer van wie?quote:So drunk in the august sun
And youre the kind of girl I like
Because youre empty and Im empty
And you can never quarantine the past
Did you remember in december
That I wont eat you when Im gone
And if I go there, I wont stay there
Because Im sitting here too long
Zeer fijn nummertje inderdaad.quote:Op zondag 9 december 2007 17:30 schreef methodmich het volgende:
Gold Soundz van Pavement!
Te vinden in mijn single top 100 aller tijden elders op dit forum.
Heb laatst een keer in de Metro een artikel gelezen over de zus van (een van) de Serena Maneesh leden, maar weet niet meer wie het is.quote:Op zondag 9 december 2007 07:53 schreef Mark het volgende:
Er zijn connecties naar Silver en Serena Maneesh (als iemand dat uberhaupt iets zegt)
Staan er beiden slechts één keer in. Wat Radiohead betreft is dat natuurlijk al weer één keer te veelquote:Op zondag 9 december 2007 19:55 schreef peaceman het volgende:
in elk geval dus:
Beatles
dEUS
Belle & Sebastian
Zita Swoon?![]()
Radiohead?![]()
Je had liever Coldplay gehad?quote:Op zondag 9 december 2007 20:08 schreef knars het volgende:
[..]
Staan er beiden slechts één keer in. Wat Radiohead betreft is dat natuurlijk al weer één keer te veel
zo bedoel je dusquote:Op zondag 9 december 2007 20:56 schreef knars het volgende:
Antony & the Johnsons niet wel, Eels niet wel. Gorki maakt de vijfde goede. Gert Vlok nel en Elliot Smith zijn ook goed.
mwah... die 60 % was al toegegeven door MM. Die heb ik overgenomen hoorquote:alle artiesten die mm minimaal twee keer in zijn lijst heeft staan:
lijst
Volgens mijn manier van punten geven zou cafca met het vijfde goede antwoord de punten krijgen, maar ik laat de beslissing aan methodmich agz 80% van de vraag door peaceman is beantwoord.
zo bedoel je dus?quote:Op zondag 9 december 2007 21:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo bedoel je dus
[..]
mwah... die 60 % was al toegegeven door MM. neleos Die heb ik overgenomen hoor
quote:
Die bedoelde ik...quote:Op zondag 9 december 2007 21:26 schreef ranja het volgende:
Hothouse Flowers?
Die dus. Neleos +2quote:Op zondag 9 december 2007 21:30 schreef Neleos het volgende:
Nothing Ever Happens
Is t ook niet. Ze zijn dit jaar doorgebroken.quote:Op zondag 9 december 2007 22:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hij heeft ook wel wat van Joost Zweegers van Novastar
Correct.quote:Op zondag 9 december 2007 22:57 schreef n0r het volgende:
Aloha From Hawaii van Elvis.
Welke nummer is dit, en graag 3 uitvoerenden erbijquote:Girls' faces formed the forward path
From phony jealousy
To memorizing politics
Of ancient history
In dat geval trek ik mijn vraag maar terug, het was Elvira Nikolaisen. Ze speelde recent nog in Nederlandquote:Op zondag 9 december 2007 10:38 schreef bukgeit het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand haar kent. Ik niet in elk geval.
En dit zie ik nu pas, dat zal idd over haar gegaan zijn.quote:Op zondag 9 december 2007 18:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Heb laatst een keer in de Metro een artikel gelezen over de zus van (een van) de Serena Maneesh leden, maar weet niet meer wie het is.
geen idee welk nummer dus die 3 uitvoerende gaat helemaal niet lukkenquote:Op zondag 9 december 2007 23:00 schreef n0r het volgende:
[..]
Welke nummer is dit, en graag 3 uitvoerenden erbij
quote:Crimson flames tied through my ears
Rollin' high and mighty traps
Pounced with fire on flaming roads
Using ideas as my maps
Zo streng is n0r toch niet...quote:Op maandag 10 december 2007 08:10 schreef bukgeit het volgende:
Ik weet het dus wel, maar kom maar tot twee uitvoerenden.
quote:My Back Pages was covered by The Byrds
My Back Pages was covered by Steve Earle
My Back Pages was covered by Ramones
My Back Pages was covered by The Hollies
Ik krijg graag puntjes hoor, maar 4 puntjes voor een half goed antwoord is wel heel veel:quote:
Die reeds toegekende puntjes stonden goed verstopt...quote:Op maandag 10 december 2007 09:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik krijg graag puntjes hoor, maar 4 puntjes voor een half goed antwoord is wel heel veel:
Fok! Muziek Trivia deel CMXX
Nee, zo streng ben ik nietquote:Op maandag 10 december 2007 09:07 schreef bukgeit het volgende:
Nou, komt ie:
My Back Pages, Bob Dylan. Uitvoerenden twee: The Byrds. Als derde noem ik Velvet Crush, met hun verwijzing My Blank Pages.
Dat is Blondie toch ook?quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 15:58 schreef bukgeit het volgende:
Hooters
Bukgeit +2quote:So jump in the river and learn to swim,
God's gonna wash away all your sins.
And if you still can't see the light,
God's gonna buy you a satellite.
Ja, ja...quote:Op maandag 10 december 2007 16:03 schreef ranja het volgende:
ken de keten trouwens niet.
Vandaag staat er in de Amsterdamse versie van dagblad Metro een advertentie dat er weer medewerkers gezocht worden voor 'het vernieuwde concept' van Teasers.quote:Op maandag 10 december 2007 16:12 schreef Z het volgende:
Verboden in A'dam. Eerst Hooters, daarna Teasers. Heb ik natuurlijk in de krant gelezen.
MadMaster +2quote:Op maandag 10 december 2007 16:21 schreef MadMaster het volgende:
Ridder in de Orde van oranje Nassau?
Gisteren werden door hem vertaalde pop-nummers in Carré door diverse artiesten gezongen...
Mooie afsluiter van de dag wat mij betreft...quote:Op maandag 10 december 2007 16:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Seal, Gnarls Barkley, Icehouse en Britney Spears en die zijn allen Crazy.
Dat dusquote:Op maandag 10 december 2007 17:12 schreef bukgeit het volgende:
Aaargh! Wat is dit ook alweer?
psiesquote:Op maandag 10 december 2007 18:14 schreef bartrid het volgende:
Nee die heette above trouwens.
quote:Round the squares huddled in storms
Some laughing some just shapeless forms
Sidewalk scenes and black limousines
Some living, some standing alone
Captain_Redbeard + 2quote:Op maandag 10 december 2007 18:42 schreef Captain_Redbeard het volgende:
arne jansen
Nummer goed, band fout. Vraag staat dus nog open. MIsschien in het vervolg iets langer wachten met het stellen van een nieuwe vraag?quote:Op maandag 10 december 2007 18:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Byrds - Eight Miles High
oeps, sorry! Ik vond 't al helemaal niks voor jou eigenlijk, maar las de vraagstelling later dan dat ik de quote zag, beetje te enthousiast dus..quote:
Bij tekst vragen is het nogal lastig om de goede band te noemen als een nummer vaak gecovered isquote:Op maandag 10 december 2007 18:43 schreef bartrid het volgende:
Nummer goed, band fout. Vraag staat dus nog open. MIsschien in het vervolg iets langer wachten met het stellen van een nieuwe vraag?
quote:(a.k.a.
Productions) is a DJ subscription service which releases 12" records and CDs containing special remixes of songs by various artists. The company was started in 1984 by Art Maharg and Joseph Watt, financed by a US$1000 bank loan.
Existing next to the other services of the time (Disconet, Hot Tracks, Ultimix, and DMC),was soon praised for their innovative sleeve designs and interesting choice of songs. It was unusual for an American company to keep in touch with the European dance music scene, as well as actually asking permission from record companies to remix the tracks of their signed artists.
has released remixes of tracks by several well-known dance artists, including Depeche Mode, New Order, Erasure, Madonna, Pet Shop Boys, Front 242, Nitzer Ebb, Cabaret Voltaire, Yello, Telex, Eurythmics, Human League, Dead or Alive, Gary Numan, Jean Michel Jarre, Kraftwerk, Red Flag, Underworld and Orbital. They also have the distinction of being the first remix service to have their remixes featured on 12" releases by the major labels.
En ook The Beatles, The Kinks, The Beach Boys en Richmond Fontaine nog.quote:Op zondag 9 december 2007 20:56 schreef knars het volgende:
Antony & the Johnsons niet, Eels wel. Gorki maakt de vijfde goede. Gert Vlok nel en Elliot Smith zijn ook goed.
alle artiesten die mm minimaal twee keer in zijn lijst heeft staan:
Antony & The Johnsons
Belle & Sebastian
CocoRosie
David Bowie
dEUS
Elliott Smith
Fairport Convention
Gert Vlok Nel
Gorki
Joanna Newsom
Neko Case
Nick Cave
Pixies
Volgens mijn manier van punten geven zou cafca met het vijfde goede antwoord de punten krijgen, maar ik laat de beslissing aan methodmich agz 80% van de vraag door peaceman is beantwoord.
En agz alleen peaceman nu online lijkt te zijn, zou ik tegen hem willen zeggen: game on!
Ik had al uit luiigheid gegoogled....maar nu ik het antwoord weet: jij kent zo'n adresje?quote:Op maandag 10 december 2007 19:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Tegenwoordig kun je op goede adressen voor zo'n 100 dollar hele remixcollecties op dvd-schijfjes kopen. En dan heb je waar voor je geld
quote:Op maandag 10 december 2007 19:58 schreef bartrid het volgende:
Da's Razormaid. Met dank aan de Depeche Mode hint.
helaas nietquote:Op maandag 10 december 2007 19:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik had al uit luiigheid gegoogled....maar nu ik het antwoord weet: jij kent zo'n adresje?
Uiteraard is er op internet genoeg te vinden. En het is eigenlijk quasi-legaalquote:These efforts while manageable at central locations (e.g. eBay) have worked while at the local level, individuals have flooded the market with incredibly cheap archive collections of Razormaid material recorded as wav, AATRAC or MP3 on DVDs. One such collection on DVDs, consist of several hundred of the most desirable Razormaid remixes and can be purchased for less than $100 in Denver and Dallas to name a few known locations.
quote:They sought and found little mainstream success, but the group's piledriver drum machines and brutal, slashing electric guitars were widely influential, especially for industrial rock
Ah. Die heb ik wel op een blast first verzamelaar staan maar wist niet dat Albini daar in zat.quote:Op maandag 10 december 2007 20:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Albini --> Big Black?
Ze hebben allebei een zanger met een lui oog ?quote:Op maandag 10 december 2007 21:20 schreef cafca het volgende:
Ze hebben allebei een lelijke zanger die dit jaar een solo album heeft uigebracht?
quote:Op maandag 10 december 2007 21:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ze hebben allebei een zanger met een lui oog ?
quote:7.7 De conclusie uit het voorgaande ten aanzien van de besluiten ter zake van de overtreding van artikel 7, eerste lid, aanhef en onder b, van de vergunningvoorschriften (hitmuziek) moet zijn, dat de hoger beroepen van de minister engegrond zijn en de aangevallen uitspraak op dit punt voor vernietiging in aanmerking komt. Doende hetgeen de rechtbank zou behoren te doen, verklaart het College, gelet op het vorenoverwogene, de beroepen van
en
tegen de beslissing op bezwaar, voorzover betrekking hebbend op hitmuziek, ongegrond.
7.8 De conclusie uit het voorgaande ten aanzien van de besluiten ter zake van de overtreding van artikel 7, eerste lid, aanhef en onder a, van de vergunningvoorschriften (muziek) is, dat, hoewel de overwegingen van de rechtbank grotendeels kunnen worden onderschreven, aanleiding bestaat om de hoger beroepen van de minister engegrond te verklaren en de aangevallen uitspraak te vernietigen. Doende hetgeen de rechtbank zou behoren te doen, worden de beroepen van
en
gelet op het vorenoverwogene gegrond verklaard wat betreft de overtreding van het vergunningvoorschrift met betrekking tot het percentage muziek. De beslissing op bezwaar wordt vernietigd, maar de rechtsgevolgen daarvan voor wat betreft de last onder dwangsom worden in stand gelaten. Zelf voorziend wordt het bezwaar van
tegen de boete ter zake van de overtreding van het voorgeschreven percentage voor muziek gegrond verklaard en het primaire besluit herzien, in die zin, dat de boete wegens overtreding van artikel 7, eerste lid, aanhef en onder a, van de vergunningvoorschriften wordt vastgesteld op ¤ 0,-- en dat de proceskosten voor de behandeling van het bezwaar voor vergoeding in aanmerking komen op grond van artikel 7:15 Awb.
quote:Op maandag 10 december 2007 21:42 schreef Neleos het volgende:
componist?
quote:7.4en de minister zijn voorts in hoger beroep gekomen tegen het oordeel van de rechtbank, dat de minister ten onrechte tijd waarin fillermuziek wordt uitgezonden niet alleen als zendtijd voor spraak maar ook als zendtijd voor muziek, als bedoeld in artikel 6, eerste lid, aanhef en onder b, Regeling AGF en artikel 7, eerste lid, aanhef en onder a, van de aan de vergunning verbonden voorschriften (hierna kortweg: muziek), heeft aangemerkt. Volgens de minister heeft de rechtbank voorbijgezien aan de praktische uitvoerbaarheid van het voorschrift door te overwegen dat er een belangrijk verschil bestaat tussen intro's/outro's en fillermuziek, en dat zendtijd waarin fillermuziek wordt uitgezonden niet kan worden aangemerkt als daadwerkelijk besteed aan muziek, omdat de muziek volledig ondergeschikt is aan spraak.
quote:7.4.1 Ingevolge artikel 6, eerste lid, aanhef en onder b, Regeling AGF dient het radioprogramma tussen 07.00 uur en 19.00 uur ten minste 50 procent muziek te bevatten. In de toelichting op de Regeling AGF, zoals hierboven in paragraaf 2.1 geciteerd, staat onder meer vemeld dat de programmatische voorschriften zijn uitgedrukt in een percentage van de daadwerkelijk aan de voorgeschreven programmering bestede uitzendtijd (de netto-uitzendtijd, dat wil zeggen de totale (bruto-)uitzendtijd minus nieuws, verkeer, reclame en zelfpromotie). Door de programmatische voorschriften uit te drukken in percentages van de uitzenduren worden volgens de toelichting objectieve voorschriften gesteld, die niet afhankelijk zijn van door commerciële omroepinstellingen zelf gekozen uitzenduren en wijzigingen daarin, hetgeen de toepasbaarheid van de regeling bevordert en het toezicht op de naleving vereenvoudigt, aldus de toelichting.
Min of meer. Dit station mocht maar een beperkt percentage 'hits' draaien. Als oplossing daarvoor had dit station bedacht om eigen edits/remixen van nummers te maken. Ook werden hits gedraaid als achtergrond van gesprekken. Onder last van een dwangsom hebben ze hiermee moeten stoppen.quote:Op maandag 10 december 2007 22:16 schreef bukgeit het volgende:
Begrijp ik het goed als ik zeg dat dit station te weinig muziek uitzendt?
Is dat nu niet Slam! FM geworden.quote:Op maandag 10 december 2007 22:36 schreef ranja het volgende:
ID&T?
quote:Op maandag 10 december 2007 22:37 schreef bukgeit het volgende:
Slam FM?
Het gaat niet altijd even snel in het rechtquote:Op maandag 10 december 2007 22:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Is dat nu niet Slam! FM geworden.
Daar is toch al langer gezeik over?
Ze kunnen een voorbeeld nemen aan StuBru op vrijdagavondquote:Op maandag 10 december 2007 22:58 schreef ranja het volgende:
ID&T of Slam had toch de frequentie gekregen omdat ze een niche vulden? Ik kan me nog herinneren dat er een hoop geklaagd werd nadat ze in de ether kwamen dat ze te commercieel gingen draaien, te weinig onderscheidend van 538 enzo, zijn vast nog wel topics overDe rechter vindt dat dan blijkbaar nu ook.
Het is het nautisch alfabet.quote:Op maandag 10 december 2007 23:21 schreef knars het volgende:
Ik zat te puzzelen op AND in t midden. Dit zijn toch vlaggen van de marine oid?
bukgeit +2quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:59 schreef bukgeit het volgende:
Dot Allison?
Geeft niks, wij gaan gewoon doorquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:44 schreef bukgeit het volgende:
Sorry, ik had even andere beslommeringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |