Die heten allebei tzelfde..quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:40 schreef ranja het volgende:
Ik had geen rechten in het vorige topic te reageren
Genesis - I Can Dance
It's a Secret - I Can't Dance
Ik zal niet zeggen boontje komt om zijn loontje, matennaaierquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Shit, zit ik een nieuw topic te openen, is deze er al en gaat het punt aan m'n neus voorbij
Ik ging nog wel een metalplaatje posten als goedmakertjequote:Op vrijdag 7 december 2007 16:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen boontje komt om zijn loontje, matennaaier
Zo, en nu heb ik 1 punt en jij 2. Dus dat matennaaien valt ook wel meequote:Op vrijdag 7 december 2007 16:56 schreef Mark het volgende:
SOD
LA Style's James Brown Is Dead vs. Holy Noise's James Brown Is Still Alive...quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:11 schreef knars het volgende:
Ha, ik heb hem hier op een mix cd staan: holy Noise
lekker tempo MMquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:01 schreef MadMaster het volgende:
Tempo er in houden, tempo er in houden...
Van wie is dan het nummer 'The Nightmare' met samples uit de horror-reeks met Freddy K.?
wie, wat?quote:Do you still believe in Santa Claus, that there's a millionaire
looking at your front door with a key to a life that you'd never understand?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Japan - Gentlemen take Polaroids
Klopt klopt, maar je had de versoepeling niet eens nodig. Ik was al eerder begonnen en kwam tot 25:quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ow, ik dacht dat er net alleen bands stond..naja, toch gelukt
Ik dacht ook wel dat-ie van jou moest komenquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:19 schreef ranja het volgende:
The Cramps - Can Your Pussy Do the Dog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |