Heb laatst een keer in de Metro een artikel gelezen over de zus van (een van) de Serena Maneesh leden, maar weet niet meer wie het is.quote:Op zondag 9 december 2007 07:53 schreef Mark het volgende:
Er zijn connecties naar Silver en Serena Maneesh (als iemand dat uberhaupt iets zegt)
Staan er beiden slechts één keer in. Wat Radiohead betreft is dat natuurlijk al weer één keer te veelquote:Op zondag 9 december 2007 19:55 schreef peaceman het volgende:
in elk geval dus:
Beatles
dEUS
Belle & Sebastian
Zita Swoon?![]()
Radiohead?![]()
Je had liever Coldplay gehad?quote:Op zondag 9 december 2007 20:08 schreef knars het volgende:
[..]
Staan er beiden slechts één keer in. Wat Radiohead betreft is dat natuurlijk al weer één keer te veel
zo bedoel je dusquote:Op zondag 9 december 2007 20:56 schreef knars het volgende:
Antony & the Johnsons niet wel, Eels niet wel. Gorki maakt de vijfde goede. Gert Vlok nel en Elliot Smith zijn ook goed.
mwah... die 60 % was al toegegeven door MM. Die heb ik overgenomen hoorquote:alle artiesten die mm minimaal twee keer in zijn lijst heeft staan:
lijst
Volgens mijn manier van punten geven zou cafca met het vijfde goede antwoord de punten krijgen, maar ik laat de beslissing aan methodmich agz 80% van de vraag door peaceman is beantwoord.
zo bedoel je dus?quote:Op zondag 9 december 2007 21:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo bedoel je dus
[..]
mwah... die 60 % was al toegegeven door MM. neleos Die heb ik overgenomen hoor
quote:
Die bedoelde ik...quote:Op zondag 9 december 2007 21:26 schreef ranja het volgende:
Hothouse Flowers?
Die dus. Neleos +2quote:Op zondag 9 december 2007 21:30 schreef Neleos het volgende:
Nothing Ever Happens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |