Nadia de tweedequote:Op woensdag 5 december 2007 21:52 schreef Kinga het volgende:
Ze was echt vet aan het hyperventileren...
Omdat Huub dat zegt. Dan zou ik ook kotsenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:52 schreef avonne het volgende:
(ik heb geen streams aan)
Kan iemand mij uitleggen waarom Lieke niet zelf mag bepalen waar ze slaapt?
Het is een TV programma waar het draait om de camera aandacht. Als ze dat niet wil dan moet ze naar huis.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:52 schreef chufi het volgende:
Ik vind ook dat Lieke gelijk heeft met haar opmerkingen over dat Huub alles doet voor de cameres!
Hij is echt obsessed met de camera en het de microfoon.
Als Lieke 10 seconden haar mic af heeft begint ie al te schreeuwen! En ja hij let continue, net als Jaap trouwens, of er wel een shot wordt gemaakt !!
Ik hoorden hem net zeggen dat ie nog liever vandaag naar huis gaat !! Lekker doen Huub
Ik verstond, lekker reiki.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:55 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
En ik hoorde Luc zeggen : Lekker wijffie van me
Een wortelchakra schijnt wel lekker te zijnquote:Op woensdag 5 december 2007 21:55 schreef noekje het volgende:
Luc: lekker reiki
Nou, veel succes met die Chakra's!
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:55 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke kan Huub gewoon niet aan..
en daar kan ze niet tegen.
Ze heeft een groter ego dan Huub ja. Ze geeft nog geen millimeter toe.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:55 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke kan Huub gewoon niet aan..
en daar kan ze niet tegen.
Lieke is dan net zo gek want die wil Huub omvormen naar iets wat zij voor ogen heeft als haar ideale man. Dat lukt niet Huub is namelijk Huub.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:55 schreef noucky het volgende:
Huub is gewoon gek, ALLES EN OOK ALLES moet lopen zoals hij het wil.
Hij houdt totaal geen rekening met een ander.
Kom op Lieke, zet je erdoor en ik hoop dat die etterbak van een Huub vanavond nog de poort uitloopt.
Omdat ie bang is ..quote:Op woensdag 5 december 2007 21:58 schreef Marieke_B het volgende:
Waarom laat Huub Lieke niet ergens anders slapen?
Lieke geeft aan de lopende band munitie ja.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:55 schreef T-lex het volgende:
Echt top dit....het sterke team H&L&J tegen Brian&Amanda....gaat helemaal goed komen.![]()
Brian en Amanda hoeven niet eens actie te ondernemen....de rest self-destruct gewoon.
Jaap ziet geen spoken.Hebben Amanda en Brian afgesproken.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:57 schreef T-lex het volgende:
Jaap begint nu tegen Huub dat Amanda in het hokje is geweest....omdat ze jaap al heel de dag steekjes geeft. hahaha Jaap ziet spoken...
Trieste gasten!
Joh hou toch op Lieke doet precies hetzelfde en gaat daarna zeuren bij de andere over Huub. En hoe slecht Huub wel niet voor haar is. Huub praat nooit negatief over Lieke. Zie je dat verschil dan niet?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:58 schreef noucky het volgende:
Huub heeft weer zin om ruzie te maken, ja dat wilde je net ook al met je plan tegen de Nerd, maar je ging naar Lieke om te zeuren.
Doe Dennis na, gooi camera's kapot en hoppa lekker wegwezen.
Huub is de baas van het huis, zijn wil is wet. Hij staat het hoogste in de poll. Vandaar.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:58 schreef Marieke_B het volgende:
Waarom laat Huub Lieke niet ergens anders slapen?
JENSEN, GVD schandalig dat het nog niet getoond isquote:Op woensdag 5 december 2007 21:59 schreef Ziet het volgende:
ze kunnen beter ff niks doen,
dan krijgen we misschien jenssen nog een keer te zien
Lieke is enorm buigzaam en geeft Huub alle ruimte van de wereld..................quote:Op woensdag 5 december 2007 21:55 schreef noucky het volgende:
Huub is gewoon gek, ALLES EN OOK ALLES moet lopen zoals hij het wil.
Hij houdt totaal geen rekening met een ander.
Kom op Lieke, zet je erdoor en ik hoop dat die etterbak van een Huub vanavond nog de poort uitloopt.
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
JENSEN, GVD schandalig dat het nog niet getoond is
Alsof hij daar maar iets over te zeggen heeft. Hij wil het niet, dat is wat anders dan het niet laten.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub is de baas van het huis, zijn wil is wet. Hij staat het hoogste in de poll. Vandaar.
Zoals altijd. Dit DGK is al met al zó triest gewordenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:02 schreef schatje het volgende:
Amanda en Brian hoeven alleen maar met hun armen over elkaar te zitten.
Misschien kun je even een videoband met de bewuste aflevering naar de bewoners sturen.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
JENSEN, GVD schandalig dat het nog niet getoond is
Waar heb je het over. Deze ruzie met huub heeft ze zichzelf aangedaan.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:01 schreef riri het volgende:
tja.....maandenlang alles over je heenkrijgen van al die bewoners tot een zware molestatie aan toe en dan van je vriend die je altijd gesteund hebt de finale klap krijgen over hoe je in elkaar zit....
en dat omdat hij stikt van dat hij vastzit in die Kooi en geen kant op kan...als dat nou eens tot hem doordrong.....maar nee....alles moet zij opvangen..de hele zooi vann zij gemis van vrijheid krijgt ze over zich heen....
Die FEBO mag ook wel eens nadenken over waar ze mee bezig zijn
Deze twee mensen hebben het meest over zich heen gehad en bijna nooit wordt hun iets gegeven waardoor ze kunnen ontspannen,dat ze eens naar buiten kunnen voor iets leuks....Brian en Amanda krijgen het ene na het andere uitje
Het lijkt wel of die mensen in twee verschillende huizen zitten.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zoals altijd. Dit DGK is al met al zó triest geworden
DGK is niet over als Huub weg gaat hoor, wel zijn gevloek, getier en smerige hoeren streken. Van mij mag hij nou nog vertrekken, die aso.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:54 schreef marky het volgende:
[..]
Het is een TV programma waar het draait om de camera aandacht. Als ze dat niet wil dan moet ze naar huis.
En nog effe voor al die roepers die willen dat Huub naar huis gaat. De gouden kooi is over als hij weg is.
helemaal mijn mening.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:01 schreef Dark het volgende:
[..]
, wat voor de 1 geldt, geldt ook voor de ander.........eigenlijk verdienen ze elkaar!
Ik weet het ook niet Noekje, het komt me gewoon de keel uit, dag in dag uit dezelfde ruzies niemand geeft toe en het blijft wederzijds gezeik. En 's avonds zijn ze weer vriendjes en je kan er de klok op gelijk zetten hoe laat een van de twee weer door ruzie naar boven gaat.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Alsof hij daar maar iets over te zeggen heeft. Hij wil het niet, dat is wat anders dan het niet laten.
Hoe kun je het iemand niet laten, hoe dan?
Begrijpelijk, ik wil het liefst helemaal stoppen met DGK, maar doe dit pas als Huub volgende week zaterdagquote:Op woensdag 5 december 2007 21:57 schreef avonne het volgende:
ik ga de streams niet aanzetten. Ik vind ze allebei heel irritant.
(sorry, kinders, uw mod heeft er geen zin in vandaag)
Bedoelt ze niet dat ze met Brian en Amanda moet gaan samenwerken?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:08 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij heeft Lieke de toneelhaak gekregen.
Ze zegt tussen de woorden door dat ze niet meer met Huub kan spelen.
Lekker bijdehand, dat redt ze nooit tegen Huub en Jaap
Zegt de geen die het over hoeren streken heeft.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:07 schreef coldstar het volgende:
[..]
DGK is niet over als Huub weg gaat hoor, wel zijn gevloek, getier en smerige hoeren streken. Van mij mag hij nou nog vertrekken, die aso.
Najah, jammer vind ik het niet..quote:Op woensdag 5 december 2007 22:08 schreef mazaru het volgende:
Zat ik me ook te bedenkenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:08 schreef mazaru het volgende:
Oh, nu voel ik me schuldig. Ik word hier een beetje verdrietig van, Ruud.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe kan ik hier nog van genieten, hoe dan?
Jaap is de scheidsrechter met zijn twee grensrechtersquote:Op woensdag 5 december 2007 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Waarom zitten Jaap, Selene en Luc erbij? Dienen zij als publiek ofzo?
Ja, klapvee.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Waarom zitten Jaap, Selene en Luc erbij? Dienen zij als publiek ofzo?
Nee, wij zijn het klapveequote:
Jij zit niet DAAR, lucht dat op?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, nu voel ik me schuldig. Ik word hier een beetje verdrietig van, Ruud.
Lieke is zoooooooo nobel, ze wil nooit iets voor zichzelf..........?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:12 schreef noucky het volgende:
Huub wil samen dus iets wat Huub wil. Ikke ikke ikke.
Huub zal nooit leren dat hij ook eens goed naar andermans gevoelens moet luisteren en niet altijd zichzelf het belangrijkste moet vinden.
doet ie wel alleen offcam of onder de dekensquote:Op woensdag 5 december 2007 22:00 schreef marky het volgende:
[..]
Joh hou toch op Lieke doet precies hetzelfde en gaat daarna zeuren bij de andere over Huub. En hoe slecht Huub wel niet voor haar is. Huub praat nooit negatief over Lieke. Zie je dat verschil dan niet?
Komt dat zien in Dierenpark Eemnes.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:13 schreef Py het volgende:
Geweldig toen ze het hadden over dat 1 van de 2 eruit moet.
Lieke suggereert vaag dat ze dan Huub eruit kan spelen. Huub kijkt alsof hij een roze olifant met 6 lullen ziet
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:06 schreef Adothehague het volgende:
Is die nerd een gastspeler of vaste speler? Of is hij er gewoon voor een dagje (jeroen)
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:16 schreef Meganog het volgende:
Lieke begint weer over het zoenen met Nadia.
Ze had gezegd : Doe maar, ik wil je niet belemmeren in wat je wil doen".
Tacktiek van Lieke...ze vindt het zogenaamd OK, maar brengt het in elk gesprek op...
Nee, jij vraagt me hoe jij dan nog moet genieten. Geniet van de cos, de mensen en het leven.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij zit niet DAAR, lucht dat op?
Ik durf het bijna niet te zeggen maar misschien is Lieke ook wel een ...................................kindje van godquote:Op woensdag 5 december 2007 22:14 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke is zoooooooo nobel, ze wil nooit iets voor zichzelf..........?
Daarnaast kan Lieke kennelijk niet meer terughalen dat dat wel het nodige bommetje is geweest om Dennis te laten ploffenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:16 schreef Meganog het volgende:
Ze had gezegdoe maar, ik wil je niet belemmeren in wat je wil doen".
Tacktiek van Lieke...ze vindt het zogenaamd OK, maar brengt het in elk gesprek op...
Ja en verheerlijken zichzelf nog even.Ze vinden zichzelf zo goed.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:16 schreef tipsch het volgende:
Liggen Amanda en Brian nu achterover leunend toe te kijken?
zou ze vaker moeten doenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:17 schreef noucky het volgende:
Hahhaa Lieke zegt nu dat Huub onder de dekens heeft gezegd dat polygamie hem een ventje zou maken
Momenteel dumpen ze alles DGK in!quote:Op woensdag 5 december 2007 22:06 schreef Adothehague het volgende:
Is die nerd een gastspeler of vaste speler? Of is hij er gewoon voor een dagje (jeroen)
Hij heeft nog niets op.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:08 schreef coldstar het volgende:
Drink Huub soms weer ?
Dat doen ze al vanaf dag éénquote:
Ik bedenk me ineens dat het niet eens zo slecht gedacht is van Lieke, dat het haar en de anderen wel lukt om huub eruit te krijgen. Ze willen vast allemaal Huub er wel uit, ook Jaap.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:13 schreef Py het volgende:
Geweldig toen ze het hadden over dat 1 van de 2 eruit moet.
Lieke suggereert vaag dat ze dan Huub eruit kan spelen. Huub kijkt alsof hij een roze olifant met 6 lullen ziet
Enig idee waarom de kijkcijfers van DGK niet zo best zijn. Waarom vind iedereen het een aso show. Er is er maar een die dit kaartje aan DGK gehangen heeft, dat is Huubquote:Op woensdag 5 december 2007 22:10 schreef marky het volgende:
[..]
Zegt de geen die het over hoeren streken heeft.
Reken maar dat het een aderlating zou zijn in de kijkcijfers. En die zijn toch al niet al te best.
Eigen gedachten.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het wordt steeds duidelijker. Huub heeft uitjes gehad naar discotheken. Heeft daar allerlei groupies gezien, ziet kansen meiden in z'n bed te sleuren. En nu heeft hij ineens spijt Lieke beloofd te hebben monogaam ter zijn ........
Huub loopt het kopje van z'n eigen lul achterna .......
Bullshit, Huub is gefrustreerd, verveelt zich (zoals hij vanavond zelf al zei) en reageert alles af op Lieke.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft nog niets op.
Lieke draait door, het psycho-virus van Nada is blijven plakken op haar.
ik kan me heel goed voorstellen dat het voor Lieke moeiljk is om te horen als Huub zegt dat hij spijt heeft dat hij een relatie met haar aan is gegaan.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:22 schreef schatje het volgende:
Lieke kan alleen maar met verwijten gooien. Nu neemt ze het hem kwalijk dat ie niet eerder tot de conclusie is gekomen dat ie het zichzelf kwalijk neemt dat ie een relatie met haar is aangegaan.
Lieke reageert zichzelf al een paar maanden af op Huub.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bullshit, Huub is gefrustreerd, verveelt zich (zoals hij vanavond zelf al zei) en reageert alles af op Lieke.
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:24 schreef SiRojK het volgende:
Dimitri is een echte stoere jongen, hij gooit niet één, maar wel drie deuren stuk als hij flipt, hij heeft bewondering voor Brianless..
Hahahha
Jaap telt zijn kansen. Eerst Huub eruit en dan lukt Lieke daarna vanzelf. Tis ook bijna 23 december.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:23 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens dat het niet eens zo slecht gedacht is van Lieke, dat het haar en de anderen wel lukt om huub eruit te krijgen. Ze willen vast allemaal Huub er wel uit, ook Jaap.
Dit zou een goede theorie zijn als het een echt spel was en geen gescripte soap......
Het is toch ook zo. Hij wist dat het fout zou gaan maar hij is er weer vol in gegaan.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik kan me heel goed voorstellen dat het voor Lieke moeiljk is om te horen als Huub zegt dat hij spijt heeft dat hij een relatie met haar aan is gegaan.
een emotioneel wrak is zequote:Op woensdag 5 december 2007 22:25 schreef Ziet het volgende:
hoevaak wil ze nog weglopen dan?
ze is toch ALTIJD emotioneel beladen?
Dat zei die niet.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik kan me heel goed voorstellen dat het voor Lieke moeiljk is om te horen als Huub zegt dat hij spijt heeft dat hij een relatie met haar aan is gegaan.
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:28 schreef neehe het volgende:
Naad is weg, en nu begint iedereen hier over Lieke, als er 1 schaap over de dam is volgen er meerdere.
Iedereen lult elkaar maar na.
Dat het wel eens Huub zijn schuld kan zijn wil men niet zien dan is het : Ja maar Lieke.........
Huub blijft altijd maar doorzeuren en schreeuwen, leuk zo'n vriend.
Met Huub als vriend heb je geen tegenspelers nodig.
Mijn god, wat een teringdombo.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:24 schreef SiRojK het volgende:
Dimitri is een echte stoere jongen, hij gooit niet één, maar wel drie deuren stuk als hij flipt, hij heeft bewondering voor Brianless..
Hahahha
Iedereen lult elkaar maar naquote:Op woensdag 5 december 2007 22:28 schreef neehe het volgende:
Naad is weg, en nu begint iedereen hier over Lieke, als er 1 schaap over de dam is volgen er meerdere.
Dat het wel eens Huub zijn schuld kan zijn wil men niet zien dan is het : Ja maar Lieke.........
En dat zei hij dus niet.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me goed gelukt dan.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:30 schreef maril het volgende:
[..]
Dat moet zeker de nerd voorstellen.
En 5 minuten geleden zegt hij nog dat de kooi bij hem altijd op de eerste plaats zal komenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:30 schreef Disana het volgende:
Huub: Ik stap liever zelf op dan dat ik tegen haar ga spelen.
Meneer sprak net is zijn woede toch anders, hij zou de hardste zijn en De Gouden Kooi stond op een.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:30 schreef Disana het volgende:
Jammer, hij moet haar gewoon breken nu en lekker met Japie verder.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:30 schreef Disana het volgende:
Waar twee vechten hebben twee schuld dit was een relatie gedoemd te mislukken.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:28 schreef neehe het volgende:
En dat is niet tegenstrijdigquote:Op woensdag 5 december 2007 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En 5 minuten geleden zegt hij nog dat de kooi bij hem altijd op de eerste plaats zal komen
Dan heb ik hem verkeerd begrepenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zei die niet.
Hij zei dat die spijt had van de belofte dat hij een monogame relatie met haar zou hebben.
Dan moet je goed luisteren waar het gesprek om ging. Lieke neemt Huub niks kwalijk als het om het spel gaat.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:16 schreef Meganog het volgende:
Ze had gezegdoe maar, ik wil je niet belemmeren in wat je wil doen".
Luc is een gevoelsmens....quote:Op woensdag 5 december 2007 22:31 schreef Disana het volgende:
Luc adviseert Huub zich rustig en ontspannen tegenover Lieke op te stellen.
Ja, makkelijk als je de hele dag sneren naar je kop krijgt gegooid.
Ik vraag me af of hier ouders zijn met dochters, hoe zou je het vinden als jou dochter zo behandeld word door haar vriendje .quote:Op woensdag 5 december 2007 22:28 schreef neehe het volgende:
Zijn woorden waren weldegelijk dat hij spijt had dat hij weer een vrouw in zijn leven had gelaten, dus....quote:Op woensdag 5 december 2007 22:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zei die niet.
Hij zei dat die spijt had van de belofte dat hij een monogame relatie met haar zou hebben.
Dat is niet zo, er was al commentaar op Lieke terwijl Nadia en Dennix er nog waren, alleen viel het minder op omdat er tussendoor ook commentaar was op dat stel.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:28 schreef neehe het volgende:
mijn kijkquote:Op woensdag 5 december 2007 22:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jammer, hij moet haar gewoon breken nu en lekker met Japie verder.
Schizo-Huub.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:32 schreef Py het volgende:
Huub zegt 'ik wil niet kwetsen'
Hij doet nou een beetje boehoehoe
'O Selene. Ik wil dit niet'![]()
Wat zei hij net tegen Jaap voordat ze naar de slaapkamer kwamen?
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:34 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hier ouders zijn met dochters, hoe zou je het vinden als jou dochter zo behandeld word door haar vriendje .
Zou me dochter geen eens in die kooi willen.Dan spoor je al niet.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:34 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hier ouders zijn met dochters, hoe zou je het vinden als jou dochter zo behandeld word door haar vriendje .
nee hoor maar op Vol zal er wel binnen enkele uren een filmpje van zijn.quote:
Lieke kan wel met meer dingen van onder de lakens komen, maar ze heeft al te veel laten zien geen reet van Huub's woorden te begrijpen. Zo zal ze ook die woorden flink verdraaid naar buiten brengen.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:35 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
mijn kijk
huub gedraagt zoch onder de dekens als een soort nix slijmen smeken enz
lieke wordt er niet goed van dat als hij on cam is helemaal veranderd
maar wil de info die ze onder de dekens heeft gekregen niet gebruiken
Ach ja...het is weer eens wat anders dan hele dagen uitgescholden worden, de kleren van het lijf rukken of met een vinger een uur voor haar gezicht zwaaien.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:36 schreef blomst het volgende:
En Lieke, Lieke die duikt in de armen van haar tegenspeelster.
Dan heb ik het dus niet verkeerd begrepen en Lieke ook nietquote:Op woensdag 5 december 2007 22:35 schreef maril het volgende:
[..]
Zijn woorden waren weldegelijk dat hij spijt had dat hij weer een vrouw in zijn leven had gelaten, dus....
Dat is gewoon stoer hoor.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Na dat gesprek aan Selene de vraag stellen: 'Neuken?" Wat een opmerking.
Ik denk dat het met die kromte wel meevalt als je de context eens wat beter in de gaten houdtquote:Op woensdag 5 december 2007 22:36 schreef Py het volgende:
Tis zo krom als een hoepel als je die statements van Huub achter elkaar plakt.
Maar ja. Dat geweldige acteertalent hè.
Daar bluft en overtuigt ie toch maar mooi iedereen mee.
precies.... ver in het verleden... was het leuk om de COS te volgen...quote:
Brian weet het hele verhaal vannacht alquote:Op woensdag 5 december 2007 22:41 schreef ruby het volgende:
Selene zegt dat alles wat er nu gezegd wordt tussen hun drieën moet blijven. "Dus Mannie, asjeblieft niks tegen Brian zeggen".
Mannie: Nee nee nee nee..
Ik geloof er niets van dat Mannie niets tegen Brian zal zeggen.
Daartegenover had Lieke buiten de kooi Huub nooit zien staan en was ze vastbesloten erbuiten niet met hem verder te gaan. Wat is nou eigenlijk lelijker?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:35 schreef maril het volgende:
[..]
Zijn woorden waren weldegelijk dat hij spijt had dat hij weer een vrouw in zijn leven had gelaten, dus....
Geldt dat dus ook voor je zoon neem ik aanquote:Op woensdag 5 december 2007 22:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou me dochter geen eens in die kooi willen.Dan spoor je al niet.
Het eruit krijgen ligt niet aan de bewoners en dat gebeurt ook zeker niet door het spel. Daar gaan andere mensen over met andere belangen.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:41 schreef Py het volgende:
Maar als ze het spel speelt kunnen ze Huub eruit krijgen denk ik.
Die mogelijkheid zie ik ook wel, maar ik denk dat ze zelf daarna ook snel weg is.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:41 schreef Py het volgende:
Lieke is zo rechtlijnig als de nete. Plan is plan en instructies zijn instructies en die volgt ze perfect uit en op.
Als ze Huub wil doorgronden flipt ze door. Huub lult namenlijk alles aan elkaar zo als het hem uitkomt.
Lieke gaat dit verliezen ben ik bang. Maar als ze het spel speelt kunnen ze Huub eruit krijgen denk ik.
Komt de dag na nooit uit?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:42 schreef avonne het volgende:
maak me even wakker als Brian of Amanda aangepakt wordt
Daar zit ik ook op te hopen.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:41 schreef rooie3 het volgende:
Hoop dat Amanda alles doorverteld aan Brian.Selene komt daar achter via het hokje en eindelijk word Amanda aangepakt.Mooi script hokje.Gooi het maar even in de vergadering morgen.
Dat wordt een hele lange coma.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:42 schreef avonne het volgende:
Dan slaap je nog als iedereen die kooi heeft verlaten en BB-8 erin zit.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:42 schreef avonne het volgende:
Ja want het zou alleen tussen hun 3en blijven ...quote:Op woensdag 5 december 2007 22:41 schreef rooie3 het volgende:
Hoop dat Amanda alles doorverteld aan Brian.Selene komt daar achter via het hokje en eindelijk word Amanda aangepakt.Mooi script hokje.Gooi het maar even in de vergadering morgen.
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:43 schreef mazaru het volgende:
Lieke met haar nieuwe vriendinnen
[ afbeelding ]
Oh nee, dit is de verkeerde
Deze bedoel ik natuurlijk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:41 schreef rooie3 het volgende:
Zeker weten.Zou het verschrikkelijk vinden.Gelukkig mogen ze er nog niet inquote:Op woensdag 5 december 2007 22:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
Geldt dat dus ook voor je zoon neem ik aan
Ze heeft in elk geval de smaak goed te pakken van het communaal klagen.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:44 schreef schatje het volgende:
Lieke zal toch niet denken dat ze backup krijgt van Amanda?
Ik denk dat ze daarom zo overstuur is.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:44 schreef schatje het volgende:
Kan zelfs zo zijn dat ze niet wil dat Huub überhaupt die 8 uur mee kán maken, want hij zou dan nog wel eens iets te goed geïnformeerd terug kunnen komenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:44 schreef fredfik het volgende:
flens is goed bezig,ze wil dus dat huub volgende week niet meer terug komt
Daar dacht ik net ook aan, aan Gabyquote:Op woensdag 5 december 2007 22:45 schreef maril het volgende:
huub zou die vrouw met de masker weer kunnen uitnodigen natuurlijk.
BS, dat was weer een heel ander onderwerp.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:35 schreef maril het volgende:
[..]
Gaby bedoel je..! Mag alleen niet meer van RTLquote:Op woensdag 5 december 2007 22:45 schreef maril het volgende:
huub zou die vrouw met de masker weer kunnen uitnodigen natuurlijk.
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:44 schreef schatje het volgende:
Al zou Natasja nu een beschermde arm om haar heen leggen dan nog zou ze hen accepteren.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amanda had ook een uitdrukking op haar gezicht die ik nooit gezien heb. Natasia was heel goed om het kwaadst in de mens naar boven te brengen!quote:Op woensdag 5 december 2007 22:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er gaat altijd iemand van achter mee. aha lammetjestheequote:Op woensdag 5 december 2007 22:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kan zelfs zo zijn dat ze niet wil dat Huub überhaupt die 8 uur mee kán maken, want hij zou dan nog wel eens iets te goed geïnformeerd terug kunnen komen
Die onnozele sexadvertenties mogen wel 's nachts maar Gaby uitnodigen niet. Wat een slappe hap.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaby bedoel je..! Mag alleen niet meer van RTL
Ik dacht ff dat hij weer in de bosjes lagquote:Op woensdag 5 december 2007 22:48 schreef fredfik het volgende:
brain zit zeker in het hokje,krijgt dus nu alles ff ingefluisterd
volgens mij zit hij bij die ander nerdquote:Op woensdag 5 december 2007 22:48 schreef fredfik het volgende:
En dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:48 schreef maril het volgende:
[..]
Er gaat altijd iemand van achter mee. aha lammetjesthee
En weer extra cp's ! Omdat ie zo rustig in het spel is !!quote:Op woensdag 5 december 2007 22:48 schreef fredfik het volgende:
Die zit zich zelf waarschijnlijk ergens af te trekken omdat ie zichzelf zo goed vindt.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:48 schreef chufi het volgende:
Waarom zit Brian niet bij de mannen ?
Raar... hij zegt nu ook dat Fries heeft staan afluisteren, dat het zo makkelijk is, op het juiste moment op de juiste plaats. Hij heeft inderdaad afgeluisterd, hij vertelt nu alles voor de camera.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:50 schreef mazaru het volgende:
Die heeft weer in de bosjes gelegen
[ afbeelding ]
Nee, hij heeft al die tijd staan afluisteren zoals hij zelf zegt.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:53 schreef fredfik het volgende:
de rat heeft net z,n pammetjes weer gekregen
Hebben de camera's dat ook vastgelegd ?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, hij heeft al die tijd staan afluisteren zoals hij zelf zegt.
Geniaal? Ik vind dat altijd tenenkrommend genant, die Bob Saget.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:53 schreef Myriam1978 het volgende:
Die gast van Full House is idd zo slecht dan hij geniaal van wordt in die Home Video ding
Wij kregen niks te zien... Maar hij wist een paar dingen te vertellen die hij niet kon weten. Wacht eens... het kan ook zijn dat achter hem heeft laten meekijken.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Hebben de camera's dat ook vastgelegd ?
Is dit zijn denkpose ?quote:
Dat dacht ik ook meteenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij kregen niks te zien... Maar hij wist een paar dingen te vertellen die hij niet kon weten. Wacht eens... het kan ook zijn dat achter hem heeft laten meekijken.
Oh ik ben zo blij met mij, ik ben toch zo bijzonder...................quote:Op woensdag 5 december 2007 22:52 schreef blomst het volgende:
Brian zingt wat ben ik blij wat ben ik blij, die weet dus al meer.
Ja maar hij stak het grasveld over vanaf de villa. Dat leek er dus op alsof hij bij de slaapkamer buiten had kunnen staan.quote:
Nee dat heeft hij gewoon in dat hokje gehoord/gezien. Anders hoeft hij dat ook niet zo specifiek tegen dat paard te vertellen.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Hebben de camera's dat ook vastgelegd ?
En Jaap even helemaal nietquote:Op woensdag 5 december 2007 22:57 schreef mazaru het volgende:
Ik vind de nerd wel grappig
[ afbeelding ]
En dan maken ze elders nog even een shot van de rat die ergens in het veld ligt die ze in de uitzending erbij plakken. Hoe waarschijnlijk is het dat hij die gesprekken echt heeft kunnen horen zonder gezien te worden?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij kregen niks te zien... Maar hij wist een paar dingen te vertellen die hij niet kon weten. Wacht eens... het kan ook zijn dat achter hem heeft laten meekijken.
Hij stond achter het scherm en de dames liepen een rondje, lijkt me sterk dat hij alles heeft kunnen horen en heeft hij het niet gehoord, dan verteld Amanda het wel straks.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
En dan maken elders nog even een shot van de rat die ergens in het veld ligt om er voor de uitzending bij te plakken. Hoe waarschijnlijk is het dat hij die gesprekken echt heeft kunnen horen zonder gezien te worden?
De openslaande deur naar buiten in de slaapkamer... het zou kunnen. Het eerste beeld was ook van hem op het grasveld.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
En dan maken elders nog even een shot van de rat die ergens in het veld ligt om er voor de uitzending bij te plakken. Hoe waarschijnlijk is het dat hij die gesprekken echt heeft kunnen horen zonder gezien te worden?
Hij zei er ook nog bij dat hij het deze keer niet zo koud had gehadquote:Op woensdag 5 december 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar hij stak het grasveld over vanaf de villa. Dat leek er dus op alsof hij bij de slaapkamer buiten had kunnen staan.
Huub kan er gewoon niet tegen dat iemand zich tegen hem keert. Eric bezocht ook het andere kamp en dat voelde voor Huub als een afgang, ook al was Eric een vriend. Wat is dan in zijn ogen een oplossing? Wegpesten want iemand moet voor hem zijn.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub zoekt gewoon ruzie. Hij trekt zelfs de vergelijking naar Eric : "Je hebt gezien wat ik doe als je tegen mij keert"
Hoe praatten die dames? Luid en duidelijk? Vast nietquote:Op woensdag 5 december 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
De openslaande deur naar buiten in de slaapkamer... het zou kunnen. Het eerste beeld was ook van hem op het grasveld.
Hij had Jaap en Huub in de slaapkamer horen praten, hoe dan ook.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe praatten die dames? Luid en duidelijk? Vast niet
Hoorde je het ook? Hij heeft achter gezeten.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij had Jaap en Huub in de slaapkamer horen praten, hoe dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |