precies.... ver in het verleden... was het leuk om de COS te volgen...quote:
Brian weet het hele verhaal vannacht alquote:Op woensdag 5 december 2007 22:41 schreef ruby het volgende:
Selene zegt dat alles wat er nu gezegd wordt tussen hun drieën moet blijven. "Dus Mannie, asjeblieft niks tegen Brian zeggen".
Mannie: Nee nee nee nee..
Ik geloof er niets van dat Mannie niets tegen Brian zal zeggen.
Daartegenover had Lieke buiten de kooi Huub nooit zien staan en was ze vastbesloten erbuiten niet met hem verder te gaan. Wat is nou eigenlijk lelijker?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:35 schreef maril het volgende:
[..]
Zijn woorden waren weldegelijk dat hij spijt had dat hij weer een vrouw in zijn leven had gelaten, dus....
Geldt dat dus ook voor je zoon neem ik aanquote:Op woensdag 5 december 2007 22:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou me dochter geen eens in die kooi willen.Dan spoor je al niet.
Het eruit krijgen ligt niet aan de bewoners en dat gebeurt ook zeker niet door het spel. Daar gaan andere mensen over met andere belangen.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:41 schreef Py het volgende:
Maar als ze het spel speelt kunnen ze Huub eruit krijgen denk ik.
Die mogelijkheid zie ik ook wel, maar ik denk dat ze zelf daarna ook snel weg is.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:41 schreef Py het volgende:
Lieke is zo rechtlijnig als de nete. Plan is plan en instructies zijn instructies en die volgt ze perfect uit en op.
Als ze Huub wil doorgronden flipt ze door. Huub lult namenlijk alles aan elkaar zo als het hem uitkomt.
Lieke gaat dit verliezen ben ik bang. Maar als ze het spel speelt kunnen ze Huub eruit krijgen denk ik.
Komt de dag na nooit uit?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:42 schreef avonne het volgende:
maak me even wakker als Brian of Amanda aangepakt wordt
Daar zit ik ook op te hopen.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:41 schreef rooie3 het volgende:
Hoop dat Amanda alles doorverteld aan Brian.Selene komt daar achter via het hokje en eindelijk word Amanda aangepakt.Mooi script hokje.Gooi het maar even in de vergadering morgen.
Dat wordt een hele lange coma.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:42 schreef avonne het volgende:
maak me even wakker als Brian of Amanda aangepakt wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |