mijn kijkquote:Op woensdag 5 december 2007 22:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jammer, hij moet haar gewoon breken nu en lekker met Japie verder.
Schizo-Huub.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:32 schreef Py het volgende:
Huub zegt 'ik wil niet kwetsen'
Hij doet nou een beetje boehoehoe
'O Selene. Ik wil dit niet'![]()
Wat zei hij net tegen Jaap voordat ze naar de slaapkamer kwamen?
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:34 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hier ouders zijn met dochters, hoe zou je het vinden als jou dochter zo behandeld word door haar vriendje .
Zou me dochter geen eens in die kooi willen.Dan spoor je al niet.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:34 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hier ouders zijn met dochters, hoe zou je het vinden als jou dochter zo behandeld word door haar vriendje .
nee hoor maar op Vol zal er wel binnen enkele uren een filmpje van zijn.quote:
Lieke kan wel met meer dingen van onder de lakens komen, maar ze heeft al te veel laten zien geen reet van Huub's woorden te begrijpen. Zo zal ze ook die woorden flink verdraaid naar buiten brengen.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:35 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
mijn kijk
huub gedraagt zoch onder de dekens als een soort nix slijmen smeken enz
lieke wordt er niet goed van dat als hij on cam is helemaal veranderd
maar wil de info die ze onder de dekens heeft gekregen niet gebruiken
Ach ja...het is weer eens wat anders dan hele dagen uitgescholden worden, de kleren van het lijf rukken of met een vinger een uur voor haar gezicht zwaaien.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:36 schreef blomst het volgende:
En Lieke, Lieke die duikt in de armen van haar tegenspeelster.
Dan heb ik het dus niet verkeerd begrepen en Lieke ook nietquote:Op woensdag 5 december 2007 22:35 schreef maril het volgende:
[..]
Zijn woorden waren weldegelijk dat hij spijt had dat hij weer een vrouw in zijn leven had gelaten, dus....
Dat is gewoon stoer hoor.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Na dat gesprek aan Selene de vraag stellen: 'Neuken?" Wat een opmerking.
Ik denk dat het met die kromte wel meevalt als je de context eens wat beter in de gaten houdtquote:Op woensdag 5 december 2007 22:36 schreef Py het volgende:
Tis zo krom als een hoepel als je die statements van Huub achter elkaar plakt.
Maar ja. Dat geweldige acteertalent hè.
Daar bluft en overtuigt ie toch maar mooi iedereen mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |