Nadia de tweedequote:Op woensdag 5 december 2007 21:52 schreef Kinga het volgende:
Ze was echt vet aan het hyperventileren...
Omdat Huub dat zegt. Dan zou ik ook kotsenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:52 schreef avonne het volgende:
(ik heb geen streams aan)
Kan iemand mij uitleggen waarom Lieke niet zelf mag bepalen waar ze slaapt?
Het is een TV programma waar het draait om de camera aandacht. Als ze dat niet wil dan moet ze naar huis.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:52 schreef chufi het volgende:
Ik vind ook dat Lieke gelijk heeft met haar opmerkingen over dat Huub alles doet voor de cameres!
Hij is echt obsessed met de camera en het de microfoon.
Als Lieke 10 seconden haar mic af heeft begint ie al te schreeuwen! En ja hij let continue, net als Jaap trouwens, of er wel een shot wordt gemaakt !!
Ik hoorden hem net zeggen dat ie nog liever vandaag naar huis gaat !! Lekker doen Huub
Ik verstond, lekker reiki.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:55 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
En ik hoorde Luc zeggen : Lekker wijffie van me
Een wortelchakra schijnt wel lekker te zijnquote:Op woensdag 5 december 2007 21:55 schreef noekje het volgende:
Luc: lekker reiki
Nou, veel succes met die Chakra's!
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:55 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke kan Huub gewoon niet aan..
en daar kan ze niet tegen.
Ze heeft een groter ego dan Huub ja. Ze geeft nog geen millimeter toe.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:55 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke kan Huub gewoon niet aan..
en daar kan ze niet tegen.
Lieke is dan net zo gek want die wil Huub omvormen naar iets wat zij voor ogen heeft als haar ideale man. Dat lukt niet Huub is namelijk Huub.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:55 schreef noucky het volgende:
Huub is gewoon gek, ALLES EN OOK ALLES moet lopen zoals hij het wil.
Hij houdt totaal geen rekening met een ander.
Kom op Lieke, zet je erdoor en ik hoop dat die etterbak van een Huub vanavond nog de poort uitloopt.
Omdat ie bang is ..quote:Op woensdag 5 december 2007 21:58 schreef Marieke_B het volgende:
Waarom laat Huub Lieke niet ergens anders slapen?
Lieke geeft aan de lopende band munitie ja.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:55 schreef T-lex het volgende:
Echt top dit....het sterke team H&L&J tegen Brian&Amanda....gaat helemaal goed komen.![]()
Brian en Amanda hoeven niet eens actie te ondernemen....de rest self-destruct gewoon.
Jaap ziet geen spoken.Hebben Amanda en Brian afgesproken.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:57 schreef T-lex het volgende:
Jaap begint nu tegen Huub dat Amanda in het hokje is geweest....omdat ze jaap al heel de dag steekjes geeft. hahaha Jaap ziet spoken...
Trieste gasten!
Joh hou toch op Lieke doet precies hetzelfde en gaat daarna zeuren bij de andere over Huub. En hoe slecht Huub wel niet voor haar is. Huub praat nooit negatief over Lieke. Zie je dat verschil dan niet?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:58 schreef noucky het volgende:
Huub heeft weer zin om ruzie te maken, ja dat wilde je net ook al met je plan tegen de Nerd, maar je ging naar Lieke om te zeuren.
Doe Dennis na, gooi camera's kapot en hoppa lekker wegwezen.
Huub is de baas van het huis, zijn wil is wet. Hij staat het hoogste in de poll. Vandaar.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:58 schreef Marieke_B het volgende:
Waarom laat Huub Lieke niet ergens anders slapen?
JENSEN, GVD schandalig dat het nog niet getoond isquote:Op woensdag 5 december 2007 21:59 schreef Ziet het volgende:
ze kunnen beter ff niks doen,
dan krijgen we misschien jenssen nog een keer te zien
Lieke is enorm buigzaam en geeft Huub alle ruimte van de wereld..................quote:Op woensdag 5 december 2007 21:55 schreef noucky het volgende:
Huub is gewoon gek, ALLES EN OOK ALLES moet lopen zoals hij het wil.
Hij houdt totaal geen rekening met een ander.
Kom op Lieke, zet je erdoor en ik hoop dat die etterbak van een Huub vanavond nog de poort uitloopt.
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
JENSEN, GVD schandalig dat het nog niet getoond is
Alsof hij daar maar iets over te zeggen heeft. Hij wil het niet, dat is wat anders dan het niet laten.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub is de baas van het huis, zijn wil is wet. Hij staat het hoogste in de poll. Vandaar.
Zoals altijd. Dit DGK is al met al zó triest gewordenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:02 schreef schatje het volgende:
Amanda en Brian hoeven alleen maar met hun armen over elkaar te zitten.
Misschien kun je even een videoband met de bewuste aflevering naar de bewoners sturen.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
JENSEN, GVD schandalig dat het nog niet getoond is
Waar heb je het over. Deze ruzie met huub heeft ze zichzelf aangedaan.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:01 schreef riri het volgende:
tja.....maandenlang alles over je heenkrijgen van al die bewoners tot een zware molestatie aan toe en dan van je vriend die je altijd gesteund hebt de finale klap krijgen over hoe je in elkaar zit....
en dat omdat hij stikt van dat hij vastzit in die Kooi en geen kant op kan...als dat nou eens tot hem doordrong.....maar nee....alles moet zij opvangen..de hele zooi vann zij gemis van vrijheid krijgt ze over zich heen....
Die FEBO mag ook wel eens nadenken over waar ze mee bezig zijn
Deze twee mensen hebben het meest over zich heen gehad en bijna nooit wordt hun iets gegeven waardoor ze kunnen ontspannen,dat ze eens naar buiten kunnen voor iets leuks....Brian en Amanda krijgen het ene na het andere uitje
Het lijkt wel of die mensen in twee verschillende huizen zitten.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zoals altijd. Dit DGK is al met al zó triest geworden
DGK is niet over als Huub weg gaat hoor, wel zijn gevloek, getier en smerige hoeren streken. Van mij mag hij nou nog vertrekken, die aso.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:54 schreef marky het volgende:
[..]
Het is een TV programma waar het draait om de camera aandacht. Als ze dat niet wil dan moet ze naar huis.
En nog effe voor al die roepers die willen dat Huub naar huis gaat. De gouden kooi is over als hij weg is.
helemaal mijn mening.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:01 schreef Dark het volgende:
[..]
, wat voor de 1 geldt, geldt ook voor de ander.........eigenlijk verdienen ze elkaar!
Ik weet het ook niet Noekje, het komt me gewoon de keel uit, dag in dag uit dezelfde ruzies niemand geeft toe en het blijft wederzijds gezeik. En 's avonds zijn ze weer vriendjes en je kan er de klok op gelijk zetten hoe laat een van de twee weer door ruzie naar boven gaat.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Alsof hij daar maar iets over te zeggen heeft. Hij wil het niet, dat is wat anders dan het niet laten.
Hoe kun je het iemand niet laten, hoe dan?
Begrijpelijk, ik wil het liefst helemaal stoppen met DGK, maar doe dit pas als Huub volgende week zaterdagquote:Op woensdag 5 december 2007 21:57 schreef avonne het volgende:
ik ga de streams niet aanzetten. Ik vind ze allebei heel irritant.
(sorry, kinders, uw mod heeft er geen zin in vandaag)
Bedoelt ze niet dat ze met Brian en Amanda moet gaan samenwerken?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:08 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij heeft Lieke de toneelhaak gekregen.
Ze zegt tussen de woorden door dat ze niet meer met Huub kan spelen.
Lekker bijdehand, dat redt ze nooit tegen Huub en Jaap
Zegt de geen die het over hoeren streken heeft.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:07 schreef coldstar het volgende:
[..]
DGK is niet over als Huub weg gaat hoor, wel zijn gevloek, getier en smerige hoeren streken. Van mij mag hij nou nog vertrekken, die aso.
Najah, jammer vind ik het niet..quote:Op woensdag 5 december 2007 22:08 schreef mazaru het volgende:
Zat ik me ook te bedenkenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:08 schreef mazaru het volgende:
Oh, nu voel ik me schuldig. Ik word hier een beetje verdrietig van, Ruud.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe kan ik hier nog van genieten, hoe dan?
Jaap is de scheidsrechter met zijn twee grensrechtersquote:Op woensdag 5 december 2007 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Waarom zitten Jaap, Selene en Luc erbij? Dienen zij als publiek ofzo?
Ja, klapvee.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Waarom zitten Jaap, Selene en Luc erbij? Dienen zij als publiek ofzo?
Nee, wij zijn het klapveequote:
Jij zit niet DAAR, lucht dat op?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, nu voel ik me schuldig. Ik word hier een beetje verdrietig van, Ruud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |