Ik weet het ook niet Noekje, het komt me gewoon de keel uit, dag in dag uit dezelfde ruzies niemand geeft toe en het blijft wederzijds gezeik. En 's avonds zijn ze weer vriendjes en je kan er de klok op gelijk zetten hoe laat een van de twee weer door ruzie naar boven gaat.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Alsof hij daar maar iets over te zeggen heeft. Hij wil het niet, dat is wat anders dan het niet laten.
Hoe kun je het iemand niet laten, hoe dan?
Begrijpelijk, ik wil het liefst helemaal stoppen met DGK, maar doe dit pas als Huub volgende week zaterdagquote:Op woensdag 5 december 2007 21:57 schreef avonne het volgende:
ik ga de streams niet aanzetten. Ik vind ze allebei heel irritant.
(sorry, kinders, uw mod heeft er geen zin in vandaag)
Bedoelt ze niet dat ze met Brian en Amanda moet gaan samenwerken?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:08 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij heeft Lieke de toneelhaak gekregen.
Ze zegt tussen de woorden door dat ze niet meer met Huub kan spelen.
Lekker bijdehand, dat redt ze nooit tegen Huub en Jaap
Zegt de geen die het over hoeren streken heeft.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:07 schreef coldstar het volgende:
[..]
DGK is niet over als Huub weg gaat hoor, wel zijn gevloek, getier en smerige hoeren streken. Van mij mag hij nou nog vertrekken, die aso.
Najah, jammer vind ik het niet..quote:Op woensdag 5 december 2007 22:08 schreef mazaru het volgende:
Zat ik me ook te bedenkenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:08 schreef mazaru het volgende:
Oh, nu voel ik me schuldig. Ik word hier een beetje verdrietig van, Ruud.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe kan ik hier nog van genieten, hoe dan?
Jaap is de scheidsrechter met zijn twee grensrechtersquote:Op woensdag 5 december 2007 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Waarom zitten Jaap, Selene en Luc erbij? Dienen zij als publiek ofzo?
Ja, klapvee.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Waarom zitten Jaap, Selene en Luc erbij? Dienen zij als publiek ofzo?
Nee, wij zijn het klapveequote:
Jij zit niet DAAR, lucht dat op?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, nu voel ik me schuldig. Ik word hier een beetje verdrietig van, Ruud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |