Dan slaap je nog als iedereen die kooi heeft verlaten en BB-8 erin zit.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:42 schreef avonne het volgende:
maak me even wakker als Brian of Amanda aangepakt wordt
Ja want het zou alleen tussen hun 3en blijven ...quote:Op woensdag 5 december 2007 22:41 schreef rooie3 het volgende:
Hoop dat Amanda alles doorverteld aan Brian.Selene komt daar achter via het hokje en eindelijk word Amanda aangepakt.Mooi script hokje.Gooi het maar even in de vergadering morgen.
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:43 schreef mazaru het volgende:
Lieke met haar nieuwe vriendinnen
[ afbeelding ]
Oh nee, dit is de verkeerde
Deze bedoel ik natuurlijk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:41 schreef rooie3 het volgende:
Hoop dat Amanda alles doorverteld aan Brian.Selene komt daar achter via het hokje en eindelijk word Amanda aangepakt.Mooi script hokje.Gooi het maar even in de vergadering morgen.
Zeker weten.Zou het verschrikkelijk vinden.Gelukkig mogen ze er nog niet inquote:Op woensdag 5 december 2007 22:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
Geldt dat dus ook voor je zoon neem ik aan
Ze heeft in elk geval de smaak goed te pakken van het communaal klagen.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:44 schreef schatje het volgende:
Lieke zal toch niet denken dat ze backup krijgt van Amanda?
Ik denk dat ze daarom zo overstuur is.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:44 schreef schatje het volgende:
Kan zelfs zo zijn dat ze niet wil dat Huub überhaupt die 8 uur mee kán maken, want hij zou dan nog wel eens iets te goed geīnformeerd terug kunnen komenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:44 schreef fredfik het volgende:
flens is goed bezig,ze wil dus dat huub volgende week niet meer terug komt
Daar dacht ik net ook aan, aan Gabyquote:Op woensdag 5 december 2007 22:45 schreef maril het volgende:
huub zou die vrouw met de masker weer kunnen uitnodigen natuurlijk.
BS, dat was weer een heel ander onderwerp.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:35 schreef maril het volgende:
[..]
Zijn woorden waren weldegelijk dat hij spijt had dat hij weer een vrouw in zijn leven had gelaten, dus....
Gaby bedoel je..! Mag alleen niet meer van RTLquote:Op woensdag 5 december 2007 22:45 schreef maril het volgende:
huub zou die vrouw met de masker weer kunnen uitnodigen natuurlijk.
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:44 schreef schatje het volgende:
Al zou Natasja nu een beschermde arm om haar heen leggen dan nog zou ze hen accepteren.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amanda had ook een uitdrukking op haar gezicht die ik nooit gezien heb. Natasia was heel goed om het kwaadst in de mens naar boven te brengen!quote:Op woensdag 5 december 2007 22:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er gaat altijd iemand van achter mee. aha lammetjestheequote:Op woensdag 5 december 2007 22:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kan zelfs zo zijn dat ze niet wil dat Huub überhaupt die 8 uur mee kán maken, want hij zou dan nog wel eens iets te goed geīnformeerd terug kunnen komen
Die onnozele sexadvertenties mogen wel 's nachts maar Gaby uitnodigen niet. Wat een slappe hap.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaby bedoel je..! Mag alleen niet meer van RTL
Ik dacht ff dat hij weer in de bosjes lagquote:Op woensdag 5 december 2007 22:48 schreef fredfik het volgende:
brain zit zeker in het hokje,krijgt dus nu alles ff ingefluisterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |