Het zou zo doorkunnen voor een drankflesquote:
Het is wetenschappelijk onmogelijk!quote:Op woensdag 5 december 2007 21:20 schreef rena het volgende:
[..]
Het zou zo doorkunnen voor een drankfles![]()
En Bart, waarom kan carpaccio op een broodje niet? Ik heb het wel vaker op, en nee, dat was geen rosbiefIk vind rosbief niet lekker en carpaccio (liefst ossenhaas
) wel.
Moet je eens naar Toque, toque in Utrecht gaan, daar is het echt heeeeeeeerlijkquote:Op woensdag 5 december 2007 21:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk onmogelijk!
Ik heb het nog nooit gezien en het is volgens mij ook een beetje onzinnig. Je gebruikt een puick en duur soort vlees voor op een broodjeCarpaccio hoor je zonder veel er omheen te eten, dan komt het veel beter tot zn recht, imho
Ik zeg ook niet dat het niet lekker is, juist het omgekeerde. Het is tè lekker voor op een broodjequote:Op woensdag 5 december 2007 21:25 schreef rena het volgende:
[..]
Moet je eens naar Toque, toque in Utrecht gaan, daar is het echt heeeeeeeerlijkMaar ik prefeer gewone carpaccio wel boven het broodje
![]()
Vind ik onzin, als je een hobby hebt of je vindt iets echt mooi waarom zou het dan perse alleen functioneel moeten zijn?quote:Op woensdag 5 december 2007 23:04 schreef Elwood1802 het volgende:
Jammer geld, telefoon kun je precies dezelfde tijd aflezen
Ik heb een vest, broek, trui, sigaretten, aansteker, 2 chicken burgers gekocht vandaag.
Met die redenering zou de hele wereld rondlopen met een Actua van 2 tientjesquote:Op woensdag 5 december 2007 23:04 schreef Elwood1802 het volgende:
Jammer geld, telefoon kun je precies dezelfde tijd aflezen
Ik heb een vest, broek, trui, sigaretten, aansteker, 2 chicken burgers gekocht vandaag.
Hoe ken jij Tok Tok?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:25 schreef rena het volgende:
[..]
Moet je eens naar Toque, toque in Utrecht gaan, daar is het echt heeeeeeeerlijkMaar ik prefeer gewone carpaccio wel boven het broodje
![]()
Erg mooiquote:Op woensdag 5 december 2007 22:07 schreef Adsum het volgende:
Maandag een Rolex gekocht, mijn eerste![]()
[ afbeelding ]
125 maar, das wel hendig weinig minuten heur!quote:Op donderdag 6 december 2007 14:11 schreef Zuen het volgende:
[ afbeelding ]
Tweejarig abbonement
16 euro per maand
125 belminuten
Heb ik hem net zitten zoeken en gevonden, heb je hem al zelf gekochtquote:
Goed boek!quote:
Ja, omdat ik nooooit in Utrecht kom.quote:
Goed boek. Binnenkort ruilen?quote:
Ja, leuk, dan heb ik 2 'De Weduwnaar's!quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Goed boek. Binnenkort ruilen?
Vet broek!quote:
Gefeliquote:Op zondag 9 december 2007 16:01 schreef Elvanera het volgende:
Rijbewijs.. Kan hem vrijdag ophalen (H)
Sinds 3 februari mee bezigquote:Op zondag 9 december 2007 16:02 schreef rena het volgende:
[..]
Gefeli![]()
Wist niet dat je er mee bezig was
Hoe lang heb je dr over gedaan?
quote:Op zondag 9 december 2007 16:04 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Sinds 3 februari mee bezig41 lessen over gedaan en in 1x geslaagd!
Tevens theorie in 1 keer gehaald..
Alsof alleen vrouwen er 40 lessen over doenquote:Op zondag 9 december 2007 23:25 schreef Mopst3r het volgende:
41 lessen... je bent zeker een vrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, die heb ik ook gekocht ( iets meer als een maand terugquote:
Deze zijn mooiquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Een Golf 3 met koplampen van een Golf 4 ja!
Heel pauper!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:53 schreef SilentChaos het volgende:
Aan foto 2 te zien een paupergolf
cool, is de sale al weer begonnen in de schoenenzaken?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:05 schreef Elwood1802 het volgende:
Net Floris van Bommel schoenen gekauft. Zal eensch een plaatje zoeken
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
3 kaartjes voor E-Fect vanavond in de Go-Planet Enschede
Een feest in Voorne lijkt mequote:Op zaterdag 22 december 2007 19:47 schreef Mopst3r het volgende:
Wat is dat voorne feest?
*point and laugh*quote:Op maandag 24 december 2007 18:30 schreef mstr het volgende:
Uitstapje naar Belgie heeft het volgende opgeleverd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
quote:Op maandag 24 december 2007 18:30 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
heb ik ook. alleen beetje jammer dat ik er gister mee op m'n bek ben gegaan. ietsjes gladder dan dat ik verwacht had. resultaat: flink wat krassen en remhendel afgebroken.quote:Op maandag 10 december 2007 20:02 schreef DROP.DEAD.GORGEOUS het volgende:
peogeot vivacity sportline
weet niet of je man of vrouw bent, maar als je aan man bent schaam je leer rijdenquote:Op maandag 24 december 2007 20:02 schreef SZRR het volgende:
[..]
heb ik ook. alleen beetje jammer dat ik er gister mee op m'n bek ben gegaan. ietsjes gladder dan dat ik verwacht had. resultaat: flink wat krassen en remhendel afgebroken.
ontopic:
zwart jurkje van vero moda, alvast voor kerst & oud en nieuw.
Normale schoenen volgens my wel, van bommel is alleen haast nooit in de aanbieding.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:12 schreef men_in_red het volgende:
[..]
cool, is de sale al weer begonnen in de schoenenzaken?
ja want mannen kopen zwarte jurkjes van de vero modaquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:55 schreef danny130 het volgende:
[..]
weet niet of je man of vrouw bent, maar als je aan man bent schaam je leer rijden
quote:Op dinsdag 25 december 2007 08:19 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
ja wan mannen kopen zwarte jurkjes van de vero moda
Ohja en niet te vergeten:quote:
1x in het jaar gek doen mag toch wel?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:16 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
dan nog
zonde van je geld man.
Dat spel is echt meesterlijk!quote:Op zondag 30 december 2007 18:08 schreef snopprinses het volgende:
Vorige week gekocht:
Underworld van M. van Nieuwkerk
Oelikoelie en andere goden van Youp van 't Hek
Groen shirtje voor oudjaarsavond
treinabo en treinkaart
en Weerwolven van Wakkerdam
Tjonge, dat zal er wel mooi uitgezien hebben gister!quote:Op maandag 24 december 2007 18:30 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ].
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tjonge, dat zal er wel mooi uitgezien hebben gister!
Jahaaaaquote:
OMG die is leukquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:34 schreef Merel1808 het volgende:
Nieuwe dekbedovertrekken
Deze voor nu:
[ afbeelding ]
En nog een tweepersoons voor volgend jaar
Die bruine was veel tofferquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:25 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
Trui van Diesel
Polo Black
En een proef van Burberry Brit (Eigenlijk had ik er 2, 1 voor Jordy.)
Vettige bril, maar staat daar nou Gaultier op dat middenstuk tussen je ogen??quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'n nieuwe bril!
Jup, stukje kan je d'r uit halen hoor. Maar goed ik vond het wel even leuk voor de foto om hem te laten zitten.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:12 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Vettige bril, maar staat daar nou Gaultier op dat middenstuk tussen je ogen??
Goede koopquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:25 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
Trui van Diesel
Polo Black
uhm dat is van wel even geleden, spyker F1 bestaat al een tijdje niet meer..., moet wel een goede aanbieding zijn hoop ik voor je.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:40 schreef 7.Leonardo het volgende:
- McGregor Spyker overhemd
en ze zijn nog lelijk ookquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:13 schreef men_in_red het volgende:
[..]
uhm dat is van wel even geleden, spyker F1 bestaat al een tijdje niet meer..., moet wel een goede aanbieding zijn hoop ik voor je.
Leuk shirtquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:18 schreef dikkekaas het volgende:
[ afbeelding ]
(alleen het shirt, niet met de zooi eromheen)
Delfts Blauw!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:41 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
Kopje x4
[ afbeelding ]
Suikerpot
[ afbeelding ]
Theepot
[ afbeelding ]
Melkkannetje
En nog 4 petit four-schaaltjes
Das wel vrij ernstig iddquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:12 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Vettige bril, maar staat daar nou Gaultier op dat middenstuk tussen je ogen??
Oordopjes?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:41 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Naja, vandaag op maat laten maken en betaald, komen over een paar weken binnen
Goed gezien knaap.quote:
rena vrij met mequote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:27 schreef rena het volgende:
http://shop.lingerietotaal.nl/fotos/v006769.png Lingeriesetje
Zwart onderjurkje.
En een verjaardagscadeautje voor m'n zus.
Die heeft mn moeder ook!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:27 schreef rena het volgende:
http://shop.lingerietotaal.nl/fotos/v006769.png Lingeriesetje
Zwart onderjurkje.
En een verjaardagscadeautje voor m'n zus.
ai. Das vervelend die krengen zijn altijd peper duur vind ik.quote:Op zondag 30 december 2007 03:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohja en niet te vergeten:
[ afbeelding ]
Kut Adapters die stuk gaan
ahahhahaha, mooiequote:
Ik werk in een lingeriewinkel en we verkopen dit aan jong en oud. Dus, wat is je punt?quote:
volgens mij wilde ze het alleen maar even met de rest van fok delen..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:25 schreef rena het volgende:
[..]
Ik werk in een lingeriewinkel en we verkopen dit aan jong en oud. Dus, wat is je punt?
Zozo, geld teveel?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
volgens mij wilde ze het alleen maar even met de rest van fok delen..
Ik heb een nieuwe geodriehoekwoehoe
Er was geen punt, het viel me gewoon opquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:25 schreef rena het volgende:
[..]
Ik werk in een lingeriewinkel en we verkopen dit aan jong en oud. Dus, wat is je punt?
Same herequote:Op zondag 6 januari 2008 12:25 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik allemaal fantaseren over Rena in dat pakje... maar nu zie ik steeds merel's moeder
Vetquote:Op zondag 6 januari 2008 12:50 schreef xMyrthe het volgende:
Ik heb een nieuw paar Nike air max 90 gekocht
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 januari 2008 12:25 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik allemaal fantaseren over Rena in dat pakje... maar nu zie ik steeds merel's moeder
Dure aankoop, waar heb je die voor nodig?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:41 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Naja, vandaag op maat laten maken en betaald, komen over een paar weken binnen
Iedereen die meer dan 2 keer per maand in een kroeg komt zouden die al moeten hebbenquote:Op zondag 6 januari 2008 19:21 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Dure aankoop, waar heb je die voor nodig?
Voor uitgaan en misschien in de toekomst nog voor draaienquote:Op zondag 6 januari 2008 19:21 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Dure aankoop, waar heb je die voor nodig?
gefeliciteerd! das wat anders als mijn doos + hotdog bij de ikeaquote:Op maandag 7 januari 2008 01:29 schreef pepu het volgende:
Oh ja, een charcoal grijze Aygo!
http://www.fermodes.de/pictures/autonews/00922-gross.jpg
quote:
Ikweet, ik koop ook vaak dat soort spullen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:12 schreef Miam het volgende:
[..]
![]()
ik heb klei gekocht.creatieve bui. jeweet.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ikweet, ik koop ook vaak dat soort spullen.
Kloonquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:39 schreef Rutgerr het volgende:
Donkerbruine aktetas. Rode McGregor broek. Blauwe Dockers ribbroek. Heeeeeeeeel veel AH mueslirepen.
Ooh wist niet dat je daar ambitie voor hebt!quote:Op maandag 7 januari 2008 00:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Voor uitgaan en misschien in de toekomst nog voor draaien
Och, waarom nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:51 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ooh wist niet dat je daar ambitie voor hebt!
Ik heb pantykousjes gekocht!
Naar aanleiding van deze post heb ik ook maar voor het eerst wat besteld bij de postbank... De oordopjes zijn Perfect...quote:Op zondag 6 januari 2008 16:50 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]Dane-Elec Meizu M6 miniplayer, geweldig dingetje, helemaal dol op.
![]()
Oude dopjes waren dood (net als oude mp3speler) en deze kreeg ik met korting bij de Postbank.Ik ben er nog niet uit of ze nou echt lekker zitten.
http://www.mp3shop.nl/images/product/image.php?id=47124&dimensionid=1&shopid=1
En die kreeg ik gratis bij de mp3speler, maar dit is een onding, hij blijft niet zitten.![]()
Maar die meizu is zoooo mooi en handig he
Edit: zie dat de laatste link niet werkt, het is een koptelefoon, de Dectel ANR 310.
Ik ben nergens fans van, ik vind het lekker weg lezen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:21 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Fan van Ronald Giphart ineens, of niet?
Bij mij doen ze nog een beetje pijn aan mijn oren als ik ze indoe, maar dat went en gaat vanzelf weg ... alleen je moet ze na een uur niet gaan verschuiven, want toen kon ik ze uitdoen omdat het opeens pijn deed ... ze vallen in ieder geval niet meer uit je oor en de kwaliteit is goedquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:56 schreef Breitling het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze post heb ik ook maar voor het eerst wat besteld bij de postbank... De oordopjes zijn Perfect...
En wat een snelle service van de postbank
Derde Giphart-boek in een week, het viel me opquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben nergens fans van, ik vind het lekker weg lezen.
En ik lees ook nog anders hoor.
die heb ik in het helemaal witquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:21 schreef NoralyZ het volgende:
Ik heb net mn nieuwe skullcandy headphones binnen!!
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:21 schreef NoralyZ het volgende:
Ik heb net mn nieuwe skullcandy headphones binnen!!
[ afbeelding ]
Die PI deed mij even zo reagerenquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Derde Giphart-boek in een week, het viel me op
Ik moet troost nog en dan hebben ik de wat oudere boeken allemaal uit. Dan zal ik eens aan die van jou beginnenquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:45 schreef saaw het volgende:
@ D_A: ik heb net 'het leukste jaar uit de geschiedenis van de mensheid' van Giphart uit, die is ook aan te raden!
Wtf dude, 4 GB intern?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja dit:
Moederbord: Asus P5B-V (Retail, FireWire, RAID, Gb-LAN, VGA, Sound, ATX)
Processor: Intel® Core™ 2 Duo E6750 (Boxed, FC-LGA6)
Harde schijf: Seagate Barracuda 7200.10 (Bulk, ST3250410AS)
Intern Geheugen: OCZ 4 GB DDR2-800
Videokaart: XFX 8600 GTS/675 (Retail, TV-Out, 2x DVI-I)
Kast & Voeding: coolermaster 690 tower case & 520 Watt Voeding.
UIteindelijk toch maar 3GB gedaan ivm Windows XP.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:09 schreef SilentChaos het volgende:
In dat geval:
30 liter euro ongelood 95 voor m'n Nissan Sunny:
[ afbeelding ]
Maar dat doe ik elke 3 (doordeweekse) dagen
Of, je bent de 60 gepasseerd of je hebt een ouwelullensmaakquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:55 schreef Rutgerr het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfde model tevens in het lichtbruin.
Verder nog een aantal schoenspanners.
Ligt er natuurlijk aan waarbij je ze draagt, maar ik denk dat ik ze te oudbollig vind voor een jonge vent?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:06 schreef Rutgerr het volgende:
Laatste. Vorige brogues waren echt compleet afgetrapt, dus moest wel nieuwe kopen. Ga ze nu beter onderhouden dan eerst.
Dat 4GB zwaar overdreven is voor gewoon gebruikquote:
vet wel, klinkt ook wel als iets voor mijquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:43 schreef Zuen het volgende:
Een nieuwe laptop
Dell Vostro 1700
Intel Core 2 Duo T7250
1440 x 900 pixels zonder truelife
Jet Black zonder camera
2048MB werkgeheugen
160 GB harde schijf @ 5400rpm
90W AC Adapter
6-Cell 56WHr batterij
128MB Nvidia Geforce 8400M GS
Bluetooth Intel Next-Gen Wireless-N
Windows Vista home Premium
1 jaar garantie
Voor 680 euro:):)
ik zwem sinds deze week in het zwembad, en dan is een bikini niet echt handigquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:15 schreef Rutgerr het volgende:
Zeer toepasselijk voor de tijd van het jaar
waarom is een bikini niet handig in een zwembad?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik zwem sinds deze week in het zwembad, en dan is een bikini niet echt handig
Met aquarobics enzo dan schud alles zo heen en weer, en met een badpak is dat toch wat minder, heb je wat meer versteviging. En de bikini's die ik had zaten een beetje te kleinquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waarom is een bikini niet handig in een zwembad?
Gast, die trui is nep. Diesel heeft nooit iets met die indiaan uitgebrachtquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:25 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
Trui van Diesel
Polo Black
't Is een prima grafische kaartje heur. Niet voor alle games van nu, maar met halfjaar of ouder spellen moet het makkelijk lukkenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:18 schreef Rutgerr het volgende:
Als je er niet mee wilt gamen wel.
Is niet waar, heb er ook een pet van en in de bijenkort zag ik Diesel truien en shirts hangen met dat logo.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:43 schreef Bastardi het volgende:
[..]
Gast, die trui is nep. Diesel heeft nooit iets met die indiaan uitgebracht
Jahquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:32 schreef NoralyZ het volgende:
He die zijn wel lache!
Ik hou niet zo van lacoste, zeker niet van hun schoenen, maar deze vind ik toch wel echt leuk
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jahdie lelijke leren schoenen van hun vind ik ook totaal niks aan.
Deze zag ik toevallig bij de Bijenkorf staan ( was eigenlijk opzoek naar een V-hals t-shirt ) en dacht: die zijn voor mij
En voor de prijs hoef ik het niet te doen laten€50
Het wordt zelfs in restaurants op broodjes geserveert:Pquote:Op woensdag 5 december 2007 21:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk onmogelijk!
Ik heb het nog nooit gezien en het is volgens mij ook een beetje onzinnig. Je gebruikt een puick en duur soort vlees voor op een broodjeCarpaccio hoor je zonder veel er omheen te eten, dan komt het veel beter tot zn recht, imho
Die gaan het niet lang redden danquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:54 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Het wordt zelfs in restaurants op broodjes geserveert:P
Yep, staat al sinds 'n uurtje op 't erfquote:
En nog met je voeten op tafel zitten ookquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:02 schreef Merel1808 het volgende:
Wit shirtje met lange mouwen, grijs-met-wit-krijtstreepje lange blousejurkding, zwart hemdje met heul veul bling erop, grijs t-shirt met v-hals en toffe opdrukken.
En bier, veul bier!
[ afbeelding ]
Das geen tafel! Das 'het blok', een soort van plateautje waar wij altijd opzittenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En nog met je voeten op tafel zitten ook
6 jaar is ook niet echt gezondquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:50 schreef Sylvana het volgende:
2 nieuwe brillen
Een gewone en een zonnebril
Werd wel es tijd na 6 jaar dezelfde bril hebben
Nee, idd, maar nou werd het meeste vergoed door zorgverzekering en de rest werd betaald door mn oudersquote:
De schoenenwinkel was dicht?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:02 schreef Merel1808 het volgende:
Wit shirtje met lange mouwen, grijs-met-wit-krijtstreepje lange blousejurkding, zwart hemdje met heul veul bling erop, grijs t-shirt met v-hals en toffe opdrukken.
En bier, veul bier!
[ afbeelding ]
okequote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, idd, maar nou werd het meeste vergoed door zorgverzekering en de rest werd betaald door mn ouders
Maar nu kan ik 1 keer in de 2 jaar 100 euro vergoed krijgen van zorgverzekering, dus ben wel van plan om daar gebruik van te maken
gewone is rood, maar niet felrood, beetje donkerrood, niet heel erg opvallend en zonnebril is bruin montuur en bruine glazenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:28 schreef Breitling het volgende:
[..]
okeben wel benieuwd wat voor bril je hebt gekocht
Dat is best leuk, maar wat doe je ermee in Olland?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:40 schreef Fredo55 het volgende:
Besteld bij de Conrad:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Draadloos weerstation.
Hobby? werk?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:49 schreef pepu het volgende:
[..]
Dat is best leuk, maar wat doe je ermee in Olland?
Die je nu aan hebt vind je niet eens terug in de opruimingquote:Op zondag 13 januari 2008 05:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Schoenen koop je niet in de opruiming
dude, wtfquote:Op zondag 13 januari 2008 11:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die je nu aan het vind je niet eens terug in de opruiming
wat maakt dat dan uit?quote:Op zondag 13 januari 2008 05:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Schoenen koop je niet in de opruiming
Wat een dwaas ben je dan he, liggen er mooie schoenen die normaal 150 kosten en nu 70 en dan koop je ze nietquote:Op zondag 13 januari 2008 13:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoon een ontzettende hekel aan, that's all
Ik ga heel die schoenenwinkels niet in als er uitverkoop isquote:Op zondag 13 januari 2008 14:30 schreef Zuen het volgende:
[..]
Wat een dwaas ben je dan he, liggen er mooie schoenen die normaal 150 kosten en nu 70 en dan koop je ze niet
Awel, ieder zijn eigen hobby hé.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:41 schreef pepu het volgende:
[..]
Als single-handed zeiler, was dit zelfs een noodzakelijke hobby voor mij!
damn geld teveel?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:41 schreef saaw het volgende:
visjes
2 antennebarsjes
[ afbeelding ]
en 5 marmerbijlzalmpjes
[ afbeelding ]
leukleukleuk
en
[ afbeelding ]
55-200 zoomlens
[ afbeelding ]
16-55 groothoeklens![]()
[edit]
en mn treinkaartje naar wintersport+ nieuwe snowboardtas
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:53 schreef Merel1808 het volgende:
Een roze blouse met witte boorden van Gant, een zwart fluwelen blazer van Geisha, een groene polo longsleeve van Tommy Hilfiger en een zwart-donkerblauw-gestreepte kasjmier cardigan van Tommy Hilfiger
chille achtergrond gek, waar komt die vandaan als ik vragen magquote:Op zondag 20 januari 2008 02:07 schreef StrikJeVeter het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe schoenen en het 22" scherm dat je op de achtergrond ziet
Pimp hier met je desktop #5quote:Op zondag 20 januari 2008 11:05 schreef Zuen het volgende:
[..]
chille achtergrond gek, waar komt die vandaan als ik vragen mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |