Nee, idd, maar nou werd het meeste vergoed door zorgverzekering en de rest werd betaald door mn oudersquote:
De schoenenwinkel was dicht?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:02 schreef Merel1808 het volgende:
Wit shirtje met lange mouwen, grijs-met-wit-krijtstreepje lange blousejurkding, zwart hemdje met heul veul bling erop, grijs t-shirt met v-hals en toffe opdrukken.
En bier, veul bier!
[ afbeelding ]
okequote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, idd, maar nou werd het meeste vergoed door zorgverzekering en de rest werd betaald door mn ouders
Maar nu kan ik 1 keer in de 2 jaar 100 euro vergoed krijgen van zorgverzekering, dus ben wel van plan om daar gebruik van te maken
gewone is rood, maar niet felrood, beetje donkerrood, niet heel erg opvallend en zonnebril is bruin montuur en bruine glazenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:28 schreef Breitling het volgende:
[..]
okeben wel benieuwd wat voor bril je hebt gekocht
Dat is best leuk, maar wat doe je ermee in Olland?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:40 schreef Fredo55 het volgende:
Besteld bij de Conrad:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Draadloos weerstation.
Hobby? werk?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:49 schreef pepu het volgende:
[..]
Dat is best leuk, maar wat doe je ermee in Olland?
Die je nu aan hebt vind je niet eens terug in de opruimingquote:Op zondag 13 januari 2008 05:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Schoenen koop je niet in de opruiming
dude, wtfquote:Op zondag 13 januari 2008 11:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die je nu aan het vind je niet eens terug in de opruiming
wat maakt dat dan uit?quote:Op zondag 13 januari 2008 05:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Schoenen koop je niet in de opruiming
Wat een dwaas ben je dan he, liggen er mooie schoenen die normaal 150 kosten en nu 70 en dan koop je ze nietquote:Op zondag 13 januari 2008 13:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoon een ontzettende hekel aan, that's all
Ik ga heel die schoenenwinkels niet in als er uitverkoop isquote:Op zondag 13 januari 2008 14:30 schreef Zuen het volgende:
[..]
Wat een dwaas ben je dan he, liggen er mooie schoenen die normaal 150 kosten en nu 70 en dan koop je ze niet
Awel, ieder zijn eigen hobby hé.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:41 schreef pepu het volgende:
[..]
Als single-handed zeiler, was dit zelfs een noodzakelijke hobby voor mij!
damn geld teveel?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:41 schreef saaw het volgende:
visjes
2 antennebarsjes
[ afbeelding ]
en 5 marmerbijlzalmpjes
[ afbeelding ]
leukleukleuk
en
[ afbeelding ]
55-200 zoomlens
[ afbeelding ]
16-55 groothoeklens![]()
[edit]
en mn treinkaartje naar wintersport+ nieuwe snowboardtas
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:53 schreef Merel1808 het volgende:
Een roze blouse met witte boorden van Gant, een zwart fluwelen blazer van Geisha, een groene polo longsleeve van Tommy Hilfiger en een zwart-donkerblauw-gestreepte kasjmier cardigan van Tommy Hilfiger
chille achtergrond gek, waar komt die vandaan als ik vragen magquote:Op zondag 20 januari 2008 02:07 schreef StrikJeVeter het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe schoenen en het 22" scherm dat je op de achtergrond ziet
Pimp hier met je desktop #5quote:Op zondag 20 januari 2008 11:05 schreef Zuen het volgende:
[..]
chille achtergrond gek, waar komt die vandaan als ik vragen mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |