Wtf dude, 4 GB intern?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja dit:
Moederbord: Asus P5B-V (Retail, FireWire, RAID, Gb-LAN, VGA, Sound, ATX)
Processor: Intel® Core™ 2 Duo E6750 (Boxed, FC-LGA6)
Harde schijf: Seagate Barracuda 7200.10 (Bulk, ST3250410AS)
Intern Geheugen: OCZ 4 GB DDR2-800
Videokaart: XFX 8600 GTS/675 (Retail, TV-Out, 2x DVI-I)
Kast & Voeding: coolermaster 690 tower case & 520 Watt Voeding.
UIteindelijk toch maar 3GB gedaan ivm Windows XP.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:09 schreef SilentChaos het volgende:
In dat geval:
30 liter euro ongelood 95 voor m'n Nissan Sunny:
[ afbeelding ]
Maar dat doe ik elke 3 (doordeweekse) dagen
Of, je bent de 60 gepasseerd of je hebt een ouwelullensmaakquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:55 schreef Rutgerr het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfde model tevens in het lichtbruin.
Verder nog een aantal schoenspanners.
Ligt er natuurlijk aan waarbij je ze draagt, maar ik denk dat ik ze te oudbollig vind voor een jonge vent?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:06 schreef Rutgerr het volgende:
Laatste. Vorige brogues waren echt compleet afgetrapt, dus moest wel nieuwe kopen. Ga ze nu beter onderhouden dan eerst.
Dat 4GB zwaar overdreven is voor gewoon gebruikquote:
vet wel, klinkt ook wel als iets voor mijquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:43 schreef Zuen het volgende:
Een nieuwe laptop
Dell Vostro 1700
Intel Core 2 Duo T7250
1440 x 900 pixels zonder truelife
Jet Black zonder camera
2048MB werkgeheugen
160 GB harde schijf @ 5400rpm
90W AC Adapter
6-Cell 56WHr batterij
128MB Nvidia Geforce 8400M GS
Bluetooth Intel Next-Gen Wireless-N
Windows Vista home Premium
1 jaar garantie
Voor 680 euro:):)
ik zwem sinds deze week in het zwembad, en dan is een bikini niet echt handigquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:15 schreef Rutgerr het volgende:
Zeer toepasselijk voor de tijd van het jaar
waarom is een bikini niet handig in een zwembad?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik zwem sinds deze week in het zwembad, en dan is een bikini niet echt handig
Met aquarobics enzo dan schud alles zo heen en weer, en met een badpak is dat toch wat minder, heb je wat meer versteviging. En de bikini's die ik had zaten een beetje te kleinquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waarom is een bikini niet handig in een zwembad?
Gast, die trui is nep. Diesel heeft nooit iets met die indiaan uitgebrachtquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:25 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
Trui van Diesel
Polo Black
En een proef van Burberry Brit (Eigenlijk had ik er 2, 1 voor Jordy.)
't Is een prima grafische kaartje heur. Niet voor alle games van nu, maar met halfjaar of ouder spellen moet het makkelijk lukkenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:18 schreef Rutgerr het volgende:
Als je er niet mee wilt gamen wel.
Is niet waar, heb er ook een pet van en in de bijenkort zag ik Diesel truien en shirts hangen met dat logo.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:43 schreef Bastardi het volgende:
[..]
Gast, die trui is nep. Diesel heeft nooit iets met die indiaan uitgebracht
Jahquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:32 schreef NoralyZ het volgende:
He die zijn wel lache!
Ik hou niet zo van lacoste, zeker niet van hun schoenen, maar deze vind ik toch wel echt leuk
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jahdie lelijke leren schoenen van hun vind ik ook totaal niks aan.
Deze zag ik toevallig bij de Bijenkorf staan ( was eigenlijk opzoek naar een V-hals t-shirt ) en dacht: die zijn voor mij
En voor de prijs hoef ik het niet te doen laten€50
Het wordt zelfs in restaurants op broodjes geserveert:Pquote:Op woensdag 5 december 2007 21:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk onmogelijk!
Ik heb het nog nooit gezien en het is volgens mij ook een beetje onzinnig. Je gebruikt een puick en duur soort vlees voor op een broodjeCarpaccio hoor je zonder veel er omheen te eten, dan komt het veel beter tot zn recht, imho
Die gaan het niet lang redden danquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:54 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Het wordt zelfs in restaurants op broodjes geserveert:P
Yep, staat al sinds 'n uurtje op 't erfquote:
En nog met je voeten op tafel zitten ookquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:02 schreef Merel1808 het volgende:
Wit shirtje met lange mouwen, grijs-met-wit-krijtstreepje lange blousejurkding, zwart hemdje met heul veul bling erop, grijs t-shirt met v-hals en toffe opdrukken.
En bier, veul bier!
[ afbeelding ]
Das geen tafel! Das 'het blok', een soort van plateautje waar wij altijd opzittenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En nog met je voeten op tafel zitten ook
6 jaar is ook niet echt gezondquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:50 schreef Sylvana het volgende:
2 nieuwe brillen
Een gewone en een zonnebril
Werd wel es tijd na 6 jaar dezelfde bril hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |