Vistaquote:Op woensdag 5 december 2007 22:48 schreef Ravii het volgende:
Windows XP!
OMG
lang geleden,
Het is raar, want,
Hierthuis, alles is vista
Bij vrienden als ik is langs ga ofso, alles Vista.
Op school, de windows 98 style.
en verder komi k niet echt op computers.
en dan zie ik hier weer allemaal windows XP sceens!
Vista
quote:
Mooie foto! Heb je misschien het orgineel voor mij?quote:Op zondag 9 december 2007 11:18 schreef 3lmo het volgende:
- screenhot -
quote:Op zondag 9 december 2007 16:48 schreef Diemux het volgende:
[..]
Mooie foto! Heb je misschien het orgineel voor mij?
Thanks!quote:Op zondag 9 december 2007 20:22 schreef 3lmo het volgende:
[..]
- plaatje -
Zo heb ik 'm van Interfacelift.
Deze volgens mij ?quote:Op zondag 9 december 2007 23:43 schreef arneaux het volgende:
Heb je die misschien original?
origineel toevallig?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:14 schreef Agiath het volgende:
Check deze pimp'n [afbeelding]
[[url=http://i27.photobucket.com/albums/c195/AGiath/desktop2copy.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
Die auto erbij gesoept? Had diezelfde wallpaper eens in gebruik, maar die was toch echt zonder die autoquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:14 schreef Agiath het volgende:
Check deze pimp'n![]()
[ link | afbeelding ]
klikbaar
zo ja, behoorlijk netjes gedaanquote:Op woensdag 12 december 2007 22:01 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Die auto erbij gesoept? Had diezelfde wallpaper eens in gebruik, maar die was toch echt zonder die auto
daar wil ik het orgineel vanquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:06 schreef bietelboer het volgende:
Alleen jammer dat ik hem niet in breedbeeld heb![]()
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:06 schreef bietelboer het volgende:
[ afbeelding ]
skins.bequote:Op vrijdag 14 december 2007 00:06 schreef bietelboer het volgende:
[ afbeelding ]
PMquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Dat is toch zo te fixen?
PM plaatje eens, en je resolutie.
Origineel plx!quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:14 schreef Agiath het volgende:
Check deze pimp'n![]()
[ link | afbeelding ]
klikbaar
Welke weerprogje is datquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:14 schreef Agiath het volgende:
Check deze pimp'n![]()
[ link | afbeelding ]
klikbaar
Heb je hiervan misschien een linkje naar het origineel?quote:
Deze is inderdaad het origineelquote:Op woensdag 12 december 2007 22:01 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Die auto erbij gesoept? Had diezelfde wallpaper eens in gebruik, maar die was toch echt zonder die auto
http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=1178quote:Op zondag 16 december 2007 16:35 schreef thomasss het volgende:
[..]
Heb je hiervan misschien een linkje naar het origineel?
quote:Op zondag 16 december 2007 17:27 schreef Knoekie het volgende:
[..]
http://interfacelift.com/wallpaper/details.php?id=1178
Hoe kom je aan die iconen bovenaan? Ik had een tijd geleden zoiets gedownload, het heette windowblinds geloof ik zoiets maar kreeg toen een shitload aan spyware mee.quote:
ObjectDock?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:38 schreef emokid het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die iconen bovenaan? Ik had een tijd geleden zoiets gedownload, het heette windowblinds geloof ik zoiets maar kreeg toen een shitload aan spyware mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |