Een feest in Voorne lijkt mequote:Op zaterdag 22 december 2007 19:47 schreef Mopst3r het volgende:
Wat is dat voorne feest?
*point and laugh*quote:Op maandag 24 december 2007 18:30 schreef mstr het volgende:
Uitstapje naar Belgie heeft het volgende opgeleverd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
quote:Op maandag 24 december 2007 18:30 schreef mstr het volgende:
Uitstapje naar Belgie heeft het volgende opgeleverd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
heb ik ook. alleen beetje jammer dat ik er gister mee op m'n bek ben gegaan. ietsjes gladder dan dat ik verwacht had. resultaat: flink wat krassen en remhendel afgebroken.quote:Op maandag 10 december 2007 20:02 schreef DROP.DEAD.GORGEOUS het volgende:
peogeot vivacity sportline
weet niet of je man of vrouw bent, maar als je aan man bent schaam je leer rijdenquote:Op maandag 24 december 2007 20:02 schreef SZRR het volgende:
[..]
heb ik ook. alleen beetje jammer dat ik er gister mee op m'n bek ben gegaan. ietsjes gladder dan dat ik verwacht had. resultaat: flink wat krassen en remhendel afgebroken.
ontopic:
zwart jurkje van vero moda, alvast voor kerst & oud en nieuw.
Normale schoenen volgens my wel, van bommel is alleen haast nooit in de aanbieding.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:12 schreef men_in_red het volgende:
[..]
cool, is de sale al weer begonnen in de schoenenzaken?
ja want mannen kopen zwarte jurkjes van de vero modaquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:55 schreef danny130 het volgende:
[..]
weet niet of je man of vrouw bent, maar als je aan man bent schaam je leer rijden
quote:Op dinsdag 25 december 2007 08:19 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
ja wan mannen kopen zwarte jurkjes van de vero moda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |