Het zou zo doorkunnen voor een drankflesquote:
Het is wetenschappelijk onmogelijk!quote:Op woensdag 5 december 2007 21:20 schreef rena het volgende:
[..]
Het zou zo doorkunnen voor een drankfles![]()
En Bart, waarom kan carpaccio op een broodje niet? Ik heb het wel vaker op, en nee, dat was geen rosbiefIk vind rosbief niet lekker en carpaccio (liefst ossenhaas
) wel.
Moet je eens naar Toque, toque in Utrecht gaan, daar is het echt heeeeeeeerlijkquote:Op woensdag 5 december 2007 21:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk onmogelijk!
Ik heb het nog nooit gezien en het is volgens mij ook een beetje onzinnig. Je gebruikt een puick en duur soort vlees voor op een broodjeCarpaccio hoor je zonder veel er omheen te eten, dan komt het veel beter tot zn recht, imho
Ik zeg ook niet dat het niet lekker is, juist het omgekeerde. Het is tè lekker voor op een broodjequote:Op woensdag 5 december 2007 21:25 schreef rena het volgende:
[..]
Moet je eens naar Toque, toque in Utrecht gaan, daar is het echt heeeeeeeerlijkMaar ik prefeer gewone carpaccio wel boven het broodje
![]()
Vind ik onzin, als je een hobby hebt of je vindt iets echt mooi waarom zou het dan perse alleen functioneel moeten zijn?quote:Op woensdag 5 december 2007 23:04 schreef Elwood1802 het volgende:
Jammer geld, telefoon kun je precies dezelfde tijd aflezen
Ik heb een vest, broek, trui, sigaretten, aansteker, 2 chicken burgers gekocht vandaag.
Met die redenering zou de hele wereld rondlopen met een Actua van 2 tientjesquote:Op woensdag 5 december 2007 23:04 schreef Elwood1802 het volgende:
Jammer geld, telefoon kun je precies dezelfde tijd aflezen
Ik heb een vest, broek, trui, sigaretten, aansteker, 2 chicken burgers gekocht vandaag.
Hoe ken jij Tok Tok?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:25 schreef rena het volgende:
[..]
Moet je eens naar Toque, toque in Utrecht gaan, daar is het echt heeeeeeeerlijkMaar ik prefeer gewone carpaccio wel boven het broodje
![]()
Erg mooiquote:Op woensdag 5 december 2007 22:07 schreef Adsum het volgende:
Maandag een Rolex gekocht, mijn eerste![]()
[ afbeelding ]
125 maar, das wel hendig weinig minuten heur!quote:Op donderdag 6 december 2007 14:11 schreef Zuen het volgende:
[ afbeelding ]
Tweejarig abbonement
16 euro per maand
125 belminuten
Heb ik hem net zitten zoeken en gevonden, heb je hem al zelf gekochtquote:
Goed boek!quote:
Ja, omdat ik nooooit in Utrecht kom.quote:
Goed boek. Binnenkort ruilen?quote:
Ja, leuk, dan heb ik 2 'De Weduwnaar's!quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Goed boek. Binnenkort ruilen?
Vet broek!quote:
Gefeliquote:Op zondag 9 december 2007 16:01 schreef Elvanera het volgende:
Rijbewijs.. Kan hem vrijdag ophalen (H)
Sinds 3 februari mee bezigquote:Op zondag 9 december 2007 16:02 schreef rena het volgende:
[..]
Gefeli![]()
Wist niet dat je er mee bezig was
Hoe lang heb je dr over gedaan?
quote:Op zondag 9 december 2007 16:04 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Sinds 3 februari mee bezig41 lessen over gedaan en in 1x geslaagd!
Tevens theorie in 1 keer gehaald..
Alsof alleen vrouwen er 40 lessen over doenquote:Op zondag 9 december 2007 23:25 schreef Mopst3r het volgende:
41 lessen... je bent zeker een vrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, die heb ik ook gekocht ( iets meer als een maand terugquote:
Deze zijn mooiquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Een Golf 3 met koplampen van een Golf 4 ja!
Heel pauper!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:53 schreef SilentChaos het volgende:
Aan foto 2 te zien een paupergolf
cool, is de sale al weer begonnen in de schoenenzaken?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:05 schreef Elwood1802 het volgende:
Net Floris van Bommel schoenen gekauft. Zal eensch een plaatje zoeken
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
3 kaartjes voor E-Fect vanavond in de Go-Planet Enschede
Een feest in Voorne lijkt mequote:Op zaterdag 22 december 2007 19:47 schreef Mopst3r het volgende:
Wat is dat voorne feest?
*point and laugh*quote:Op maandag 24 december 2007 18:30 schreef mstr het volgende:
Uitstapje naar Belgie heeft het volgende opgeleverd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
quote:Op maandag 24 december 2007 18:30 schreef mstr het volgende:
Uitstapje naar Belgie heeft het volgende opgeleverd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
heb ik ook. alleen beetje jammer dat ik er gister mee op m'n bek ben gegaan. ietsjes gladder dan dat ik verwacht had. resultaat: flink wat krassen en remhendel afgebroken.quote:Op maandag 10 december 2007 20:02 schreef DROP.DEAD.GORGEOUS het volgende:
peogeot vivacity sportline
weet niet of je man of vrouw bent, maar als je aan man bent schaam je leer rijdenquote:Op maandag 24 december 2007 20:02 schreef SZRR het volgende:
[..]
heb ik ook. alleen beetje jammer dat ik er gister mee op m'n bek ben gegaan. ietsjes gladder dan dat ik verwacht had. resultaat: flink wat krassen en remhendel afgebroken.
ontopic:
zwart jurkje van vero moda, alvast voor kerst & oud en nieuw.
Normale schoenen volgens my wel, van bommel is alleen haast nooit in de aanbieding.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:12 schreef men_in_red het volgende:
[..]
cool, is de sale al weer begonnen in de schoenenzaken?
ja want mannen kopen zwarte jurkjes van de vero modaquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:55 schreef danny130 het volgende:
[..]
weet niet of je man of vrouw bent, maar als je aan man bent schaam je leer rijden
quote:Op dinsdag 25 december 2007 08:19 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
ja wan mannen kopen zwarte jurkjes van de vero moda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |