Goed he!quote:
Ja, je hebt wel lef. Het zijn zulke gore kuttoiletjesquote:
neeeheee! Die naar zwolle was wonder boven wonder de vorige x brand en dan ook brand schoon. Ik kijk altijd eerst. Als ze schoon zijn ga ik. Anders niequote:Op woensdag 5 december 2007 20:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel lef. Het zijn zulke gore kuttoiletjes
Blij dat het zo lekker loopt met de actie
quote:Op woensdag 5 december 2007 20:34 schreef Greys het volgende:
Die TT![]()
We zijn hier lekker de mobiele eenheid zeg... beiden met laptop op schoot
Gister belden we trouwens mijn schoonouders en schoonmoeders vertelde dat schoonvader zijn staf aan het poetsen was. Bwahahahahahaha! Hij bedoelde natuurlijk zijn Sint staf, omdat hij SInt speelde vandaag op school, maar het klonk zo ehm...
Ransbal dat je der bentquote:Op woensdag 5 december 2007 20:34 schreef Greys het volgende:
Die TT![]()
We zijn hier lekker de mobiele eenheid zeg... beiden met laptop op schoot
Gister belden we trouwens mijn schoonouders en schoonmoeders vertelde dat schoonvader zijn staf aan het poetsen was. Bwahahahahahaha! Hij bedoelde natuurlijk zijn Sint staf, omdat hij SInt speelde vandaag op school, maar het klonk zo ehm...
Denkt zeker dat ie een staf van goud heeft of zoquote:Op woensdag 5 december 2007 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Je zag hem zeker al met een doekie en wat spuug de boel glimmend en glanzend maken zeker?
O jawel hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 20:47 schreef Greys het volgende:
Whehehe zie je wel, ik ben niet de enige die dat raar vond klinken.
Jullie hebben (minstens!) zo'n twisted mind als ik
Nok, ik zou niet weten hoe ik hem een ruzie-bericht zou moeten sturen, want MSN-en doet ie niet (meer) en Hyves wil ie niet (meer) en... en... email is niet zo leuk
Ruzie maken via msn terwijl je in de kamer bij elkaar zit is funnyquote:Op woensdag 5 december 2007 20:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O jawel hoor >:)
Dan kun je heerlijk uitgebreid en lang ingan op iedere komma en ieder woord, net zolang tot je eerst zelf compleet ontploft en daarna de ander. Met een beetje pechvliegen daarna de laptops door de kamer heen.
Jij wil gewoon vette goedmaaksex. En tuurlijk... logisch. Daar doen we het uiteindelij kook allemaal voorquote:Op woensdag 5 december 2007 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ruzie maken via msn terwijl je in de kamer bij elkaar zit is funny
Ik maak hem altijd chago via msn, en daarna ga ik hem irl plagen
Oeh spannend!quote:Op woensdag 5 december 2007 21:36 schreef Morretje het volgende:
Ja, zijn begonnen met onze mini-cadeautjes..
U riep?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:36 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ehm daar stond een plaatje, maar waar die gebleven is
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh spannend!![]()
Heb je al wat gekrijgt?
* Morretje weet hoe nieuwsgierig jullie kunnen zijn..quote:Op woensdag 5 december 2007 22:38 schreef Greys het volgende:
Ze houdt de spanning er goed in heterug van badderen!
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:38 schreef Morretje het volgende:
>:)
Heb een varkentjesroze mok gekregen met een allerliefst gedichtje van 4 regels.. (Meer had ie niet nodig om duidelijk te maken hoe lief ie me vindt)
Had al gezegd dat het nauwelijks wat mocht kosten he?
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:39 schreef Morretje het volgende:
[..]
* Morretje weet hoe nieuwsgierig jullie kunnen zijn..
Maar dat kan niet op rijmquote:Op woensdag 5 december 2007 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Meneer Ingetje kan dat ook in 1 zin![]()
Nope...hij heeft weer andere kwaliteitenquote:
ah, en je bent ook nog van de snelle spelletjes dusquote:Op woensdag 5 december 2007 22:43 schreef Morretje het volgende:5 minuutjes maar, speelde ik daarmee Nok!
quote:Op woensdag 5 december 2007 23:04 schreef Morretje het volgende:Zoiets idd... Tis echt een kleintje, met sleutelhanger..
Lijkt eig best lame, maar we waren echt heul lief voor elkaar.. Tis zo makkelijk om een dik cadeau te kopen, dit is veul leuker..
hahahaquote:Op woensdag 5 december 2007 23:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]Die zag ik laatst ergens en ik dacht gelijk aan Greys.
Vandeweek lag ik helemaal in een deuk terwijl ik dacht aan Greys. Zag in een winkel ene kerstboom waar alleen maar van die eendjes in zaten. Heel erg veel eendjes in allerlei kleuren.
quote:Op woensdag 5 december 2007 23:12 schreef Morretje het volgende:![]()
Ja, zoooo cute.. En nu gaan we samen lekker slapen..
Moet morgen van 14.00 tot 09.30 de volgende morgen werken![]()
Oh, Meneer Morretje zegt: ik ga niet slapen, ik ga met m'n eendje spelen..
Romantischquote:Op woensdag 5 december 2007 23:12 schreef Morretje het volgende:![]()
Ja, zoooo cute.. En nu gaan we samen lekker slapen..
Moet morgen van 14.00 tot 09.30 de volgende morgen werken![]()
Oh, Meneer Morretje zegt: ik ga niet slapen, ik ga met m'n eendje spelen..
Jij denkt: voor het geval ik weer ergens in verzeild raak en ik met mijn kop in een of andere uitzending kom: als je haar maar goed zit?quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 08:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij denkt: voor het geval ik weer ergens in verzeild raak en ik met mijn kop in een of andere uitzending kom: als je haar maar goed zit?
quote:Statistieken
Laatste bezoek: 1 seconde geleden.
Aantal posts: 18.800 (gemiddeld 14 per dag)
nee ik zal je kikkers de 22e niet vergetenquote:Op donderdag 6 december 2007 13:52 schreef Qwea het volgende:
hawai graag.
heuj Non? vergeet je niet de 23ste mn kikkers
dan zal je het nodig gehad hebbenquote:Op donderdag 6 december 2007 15:04 schreef Morretje het volgende:
Pfff, ben na m'n vorige post gaan slapen, en word nu net wakker...
22ste jaquote:Op donderdag 6 december 2007 13:57 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nee ik zal je kikkers de 22e niet vergeten
crackers, rijst, beschuit, ect echt. Lichte dingen dus.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:42 schreef Morretje het volgende:
Hmm, begin nu een ritme te ontdekken in m'n ziekzijn: elke keer als ik een maaltijd gegeten heb word ik misselijk... Tussendoor gaat het prima. Heb sowieso wel een spastische darm, dus ben wel wat gewend, maar ik kan toch moeilijk niets eten? Dan ga ik omvallen..![]()
Morgen maar eens kijken of het al beter is, anders moet ik m'n eten er maar ff op aan passen denk ik..
die doet toch vergaderen op donderdag ? Ze had laatst zo mooi dr rooster opgeschreven voor onsquote:Op donderdag 6 december 2007 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis hier rustig vanaaf! En waar is Elseetje toch?
Gewoon deur op slot en sleutel aan de binnenkant erin latenquote:Op donderdag 6 december 2007 23:14 schreef Morretje het volgende:
Hoeimeneer Morretje kwam thuis terwijl ik nog met de surprise bezig was.. dat was ff spannend!
quote:Op donderdag 6 december 2007 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij ons is het "medicijnenhamsteren" begonnen. Allemaal bang dat ze met de kerstdagen zonder komen te zitten
Ooohw je bent aan het knutselen, flink opgeknapt dus alweer ?quote:Op donderdag 6 december 2007 23:14 schreef Morretje het volgende:
Hoeimeneer Morretje kwam thuis terwijl ik nog met de surprise bezig was.. dat was ff spannend!
Hier gaat het gewoon door, maar dan in het leuk. Vanmiddag bijeenkomst van alle vrijwilligers en morgen dan eindelijk het COC Songfestival. Dit jaar weer in Nijmegenquote:Op vrijdag 7 december 2007 07:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh! Laatstse daggie en dan weekend!
quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaai allemaal!![]()
Het is juist heerlijk weer! Slapen met harde wind en regen is![]()
En nu waait 't hier heul hard, maar de son schijnt vol op (nog wel) dus heb net ff lekker buiten gewandeld.
Nu slaatje op eten en Fok!ken, dan nog 3 uurtjes werken en dan lekker weekend!
Morretje, veeeeeel plezier in Stadskanaal!
Ja...toetZenbord op het werk iZ net ff anderZ alZ die van mijquote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:28 schreef Morretje het volgende:Dames, live vanuit Stadskanaal!
Ik ga volgende week beginnen met een training bij TNTVoor de kerstperiode ben ik datatypiste.. En ik heb heul geen typediploma..
![]()
Wil dat wel met je rare buikie?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:57 schreef Morretje het volgende:
Jup, en dat wordt gezellie!!![]()
Oh, en lekker gourmetten, dus das helemaal
quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:46 schreef Greys het volgende:
Ik doe morgen met je mee. Ik moet hem nog kopen namelijk
nee hoor, ik waarschuwde hem omdat hij snoepjes had gepikt, dus hij pakte er nog een en begon heel hard te lachen, toen liep ik naar de telefoon "Nouja dan bel ik de politie maar, dan moet je in de cel"quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:58 schreef nokwanda het volgende:
Heb je iets over die man met die witte baard gezegd of zo?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nee hoor, ik waarschuwde hem omdat hij snoepjes had gepikt, dus hij pakte er nog een en begon heel hard te lachen, toen liep ik naar de telefoon "Nouja dan bel ik de politie maar, dan moet je in de cel"
Kind![]()
![]()
![]()
![]()
Moeder![]()
Tsja eigenschuld !!
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:44 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook zo ons boompie optuigen
We hebben een kleintje gekocht, best een lelijkje, maar we vonden hem allebei zielig
En nu gaan we er een beauty van maken
Zo werd ik vanmorgen wakker gemaakt ja...ons logeervriendje moest alweer akelig vroeg weg.quote:Op zondag 9 december 2007 10:21 schreef nokwanda het volgende:
gaan we hier ook al moggelen?
Goeiemorgen trouwens
quote:Op zondag 9 december 2007 11:11 schreef nokwanda het volgende:
Lekker wakker worden
Ik lag er om een uur of 3 in en werd weer in de vroege ochtend als trampoline gebruikt
Boom met kluit nemen en in een wasmand, emmer, curverbak oid zetten.quote:Op zondag 9 december 2007 16:03 schreef Morretje het volgende:
Jawel, maar dan moeten er nog lichtjes in, slingers en hij moet ergens op staan.. Al met al..
Waar, waar?quote:Op zondag 9 december 2007 16:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Boom met kluit nemen en in een wasmand, emmer, curverbak oid zetten.
Krat bier op de kop werkt ook prima.![]()
Lampjes en slingers kost ook echt niets meer tegenwoordig.
Gistermiddag heb ik 200 lampjes, 100 kerstballen en 2 slingers gehaald voor 15 euro.
En 't staat schitterend.
Wat een klein monsterlijk ding ( leuk formaatje)quote:Op zondag 9 december 2007 17:31 schreef Greys het volgende:
Eet smakelijk Ing! Wij gaan zometeen bij de snackbar iets halen
Mooi ziet het er uit Nok, heel gezellig!!!
Hier ons gedochtje. Op de foto zie je niet hoe scheef hij staat en hoe klein hij is (hij staat op een tafeltje, hij is in het echt nog geen meter hoog). En die nucleaire lampjes onderin... Meneer Greys is kleurenblind - voor het eggie, niet als grapje - hij heeft lampjes er in gedaan en hij ziet de lampjes allemaal als 1 kleur...
[ afbeelding ]
En we hebben raamstickers van de Lidl![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 december 2007 19:04 schreef Morretje het volgende:
Daar dacht ik ook aan Nok, ik denk dat ik de lampjes toch wel verwijdert had..![]()
Greys
Hierrrrquote:Op zondag 9 december 2007 19:46 schreef Morretje het volgende:
Wat heb je gegeten Ing? Of liever, waar en wat?
Qwea, dan ga je toch? Ik zit hier ook te, maar moet nog naar Zwolle rijden...
quote:
Ik heb gisteravond nog naar je gezwaait !quote:Op zondag 9 december 2007 20:24 schreef Morretje het volgende:
Denk dat ik zo maar es in de auto stap.. lekker muziekje erbij en dan ben ik zo weer in Zwolle...
Lekker Non!
quote:Op zondag 9 december 2007 20:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij weet wel wat ik lekker vind, he
Jammer dat ik die gemist heb. Had ik best willen zien. Had geen idee dat ie kwam.quote:Op zondag 9 december 2007 22:12 schreef Greys het volgende:
Ik heb zo aan het einde van het jaar en met dit rotweer wel vaker last van algehele brakheid, merk ik
Heb net The Witches gezien op tv. Over heksen die kindjes in muizen veranderen (naar een boek van Roald Dahl). Best een enge film![]()
quote:Op zondag 9 december 2007 22:44 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Morretje en succes!
Nok, ik baal er een beetje van dat ik het niet even geroepen heb hier welke film ik ging kijkenWe vielen er ook een beetje in, eigenlijk, we waren het niet echt van plan maar we bleven plakken op die zender
![]()
En waar ik me nog meer voor schaam is dat ik die Wuppie nog steeds niet naar je gestuurd heb, omdat ik mijn PM inbox iets te enthousiast geleegd heb en je adres dus niet meer heb![]()
En ik vergeet het je steeds te vragen
![]()
Nee zeker niet, we weten ook niet echt wat we eraan moeten doenquote:Op maandag 10 december 2007 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een lieve foto's![]()
Maar wat niet lief dat die mensen niet goed voor hun beestjes zorgen
de post kan iets vertraagd zijn nu natuurlijk met de feesdagen. maar wel jammer als ze echt nog niks hebben gestuurdquote:Op maandag 10 december 2007 11:58 schreef Qwea het volgende:
er hadden 2 users gemailt in het begin voor mn adres, zodat ze wat konden sturen voor de jochem actie. Niks van terug gehoord noch wat ontvangen
heb ik al gedaan. Zo van " ja had ik je mn adres nou gestuurd? hierbij nogmaals " En iets vertraagd? Het is strax dik 2.5 a 3 weken geledenquote:Op maandag 10 december 2007 12:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
de post kan iets vertraagd zijn nu natuurlijk met de feesdagen. maar wel jammer als ze echt nog niks hebben gestuurd![]()
Anders stuur je ze toch een mailtje van "ik denk dat er iets fout is gegaan met de post, het is er nog niet"als geheugensteuntje
quote:
Dat zal wel door de 7 bouviers en wat kleine hondjes komen denk ikquote:Op maandag 10 december 2007 12:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ze die dieren niet binnen wil hebben, waarom dan wel opvangen?
Ik snap het niet.
ja dagelijks, maar ik snap niet wat er zo grappig aan isquote:Op maandag 10 december 2007 15:52 schreef Morretje het volgende:
Heb je die nog niet gezien? Gaat over een man die een mailtje verstuurd met telefoon zonder t9, dus veel letters gaan verkeerd..
ik ook niet. Maar goeiemoggel bekt erg lekkerquote:Op maandag 10 december 2007 15:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja dagelijks, maar ik snap niet wat er zo grappig aan is
quote:
Niet als je bij de lokale Jostiband in de groep zit heur.quote:
Stuur em even bij mij langs. Het lijken verdomme wel weeen op het momentquote:Op maandag 10 december 2007 19:24 schreef Qwea het volgende:
EHBO is leeeeuk
MM heeft mn bek net gemasseerd. Nu heb ik geen pijn meer![]()
OMG ER STAAT ECHT GEWOON BEKquote:Op maandag 10 december 2007 19:24 schreef Qwea het volgende:
EHBO is leeeeuk
MM heeft mn bek net gemasseerd. Nu heb ik geen pijn meer![]()
Ik zag het gewoon echt nietquote:Op maandag 10 december 2007 21:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMG ER STAAT ECHT GEWOON BEK
Ik bedoel natuurlijk NEK
Dat mag ik hopen ja. We hebben nog 3 wekenquote:Op maandag 10 december 2007 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik dacht al...hebbie kiespijn ofzo?![]()
EHBO is eindelijk klaar voor het hele jaar!
quote:Op maandag 10 december 2007 21:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMG ER STAAT ECHT GEWOON BEK
Ik bedoel natuurlijk NEK
in geval van een zere kies gewoon met volle vuist natuurlijkquote:Op maandag 10 december 2007 22:27 schreef Greys het volgende:
Ik was me al voorzichtig aan het afvragen hoe hij je bek dan gemasseerd zou hebben![]()
Nok, ik heb een doosje gevonden, Wuppeflup gaat op reis morgen!![]()
quote:Op maandag 10 december 2007 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Of hij zingt "Meeeiiiiiiiiiiiiiiiiiisjuuuuuuuuuuuuuus met rode haaaaaaaaaaaaaaaren"![]()
Of is dat niet lief?
Ik heb me voorgenomen morgenavond alle kerstkaarten te gaan schrijven. Heb er vandaag 50 gekocht voor 3 euro.
'O Soooooooooleeeee MIAAAAAAAUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWW'quote:Op maandag 10 december 2007 23:16 schreef nokwanda het volgende:
Kan iemand hier tekst bij bedenken?
[ afbeelding ]
ik koop ze meestal heel vroeg, en uiteindelijk gaan ze echt een paar dagen voor (of naquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:48 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog niet eens kerstkaarten gekocht
ja zo'n super handig bakje hadden wij ook, netjes allemaal zo'n kaartje, op alfabet enz... tot we 2 duivelse puppies kregen en die alles vernieldenquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb een bakkie met daarin een adreslijst en verhuisberichten. En nog een aantal kladjes.
Er zijn alleen weer een aantal mensen bijgekomen, neefjes en nichtjes die het huis uitgegaan zijn enzo.
Oeh, herkenbaarquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:38 schreef Nonneke het volgende:
Oja, adressen ook zoiets![]()
ipv dat je die gewoon 1x netjes allemaal ergens opschrijft of opslaatMaar elk jaar weer moet ik aan mn tante vragen om de adressen van mn neven en nichten
![]()
Ik heb een hele trouwe vriend en die stuurt elk jaar op onze trouwdag een kaartje of smsje.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:53 schreef Qwea het volgende:
jezus, das wel heul erg je eigen trouwdag vergeten Senesta
Ik ben altijd heel stipt met dat soort dingenWeeeeeeken van te voren al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |