Oeh spannend!quote:Op woensdag 5 december 2007 21:36 schreef Morretje het volgende:
Ja, zijn begonnen met onze mini-cadeautjes..
U riep?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:36 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ehm daar stond een plaatje, maar waar die gebleven is
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh spannend!![]()
Heb je al wat gekrijgt?
* Morretje weet hoe nieuwsgierig jullie kunnen zijn..quote:Op woensdag 5 december 2007 22:38 schreef Greys het volgende:
Ze houdt de spanning er goed in heterug van badderen!
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:38 schreef Morretje het volgende:
>:)
Heb een varkentjesroze mok gekregen met een allerliefst gedichtje van 4 regels.. (Meer had ie niet nodig om duidelijk te maken hoe lief ie me vindt)
Had al gezegd dat het nauwelijks wat mocht kosten he?
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:39 schreef Morretje het volgende:
[..]
* Morretje weet hoe nieuwsgierig jullie kunnen zijn..
Maar dat kan niet op rijmquote:Op woensdag 5 december 2007 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Meneer Ingetje kan dat ook in 1 zin![]()
Nope...hij heeft weer andere kwaliteitenquote:
ah, en je bent ook nog van de snelle spelletjes dusquote:Op woensdag 5 december 2007 22:43 schreef Morretje het volgende:5 minuutjes maar, speelde ik daarmee Nok!
quote:Op woensdag 5 december 2007 23:04 schreef Morretje het volgende:Zoiets idd... Tis echt een kleintje, met sleutelhanger..
Lijkt eig best lame, maar we waren echt heul lief voor elkaar.. Tis zo makkelijk om een dik cadeau te kopen, dit is veul leuker..
hahahaquote:Op woensdag 5 december 2007 23:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]Die zag ik laatst ergens en ik dacht gelijk aan Greys.
Vandeweek lag ik helemaal in een deuk terwijl ik dacht aan Greys. Zag in een winkel ene kerstboom waar alleen maar van die eendjes in zaten. Heel erg veel eendjes in allerlei kleuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |