die doet toch vergaderen op donderdag ? Ze had laatst zo mooi dr rooster opgeschreven voor onsquote:Op donderdag 6 december 2007 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis hier rustig vanaaf! En waar is Elseetje toch?
Gewoon deur op slot en sleutel aan de binnenkant erin latenquote:Op donderdag 6 december 2007 23:14 schreef Morretje het volgende:
Hoeimeneer Morretje kwam thuis terwijl ik nog met de surprise bezig was.. dat was ff spannend!
quote:Op donderdag 6 december 2007 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij ons is het "medicijnenhamsteren" begonnen. Allemaal bang dat ze met de kerstdagen zonder komen te zitten
Ooohw je bent aan het knutselen, flink opgeknapt dus alweer ?quote:Op donderdag 6 december 2007 23:14 schreef Morretje het volgende:
Hoeimeneer Morretje kwam thuis terwijl ik nog met de surprise bezig was.. dat was ff spannend!
Hier gaat het gewoon door, maar dan in het leuk. Vanmiddag bijeenkomst van alle vrijwilligers en morgen dan eindelijk het COC Songfestival. Dit jaar weer in Nijmegenquote:Op vrijdag 7 december 2007 07:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh! Laatstse daggie en dan weekend!
quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaai allemaal!![]()
Het is juist heerlijk weer! Slapen met harde wind en regen is![]()
En nu waait 't hier heul hard, maar de son schijnt vol op (nog wel) dus heb net ff lekker buiten gewandeld.
Nu slaatje op eten en Fok!ken, dan nog 3 uurtjes werken en dan lekker weekend!
Morretje, veeeeeel plezier in Stadskanaal!
Ja...toetZenbord op het werk iZ net ff anderZ alZ die van mijquote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:28 schreef Morretje het volgende:Dames, live vanuit Stadskanaal!
Ik ga volgende week beginnen met een training bij TNTVoor de kerstperiode ben ik datatypiste.. En ik heb heul geen typediploma..
![]()
Wil dat wel met je rare buikie?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:57 schreef Morretje het volgende:
Jup, en dat wordt gezellie!!![]()
Oh, en lekker gourmetten, dus das helemaal
quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:46 schreef Greys het volgende:
Ik doe morgen met je mee. Ik moet hem nog kopen namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |