quote:Op woensdag 5 december 2007 23:12 schreef Morretje het volgende:![]()
Ja, zoooo cute.. En nu gaan we samen lekker slapen..
Moet morgen van 14.00 tot 09.30 de volgende morgen werken![]()
Oh, Meneer Morretje zegt: ik ga niet slapen, ik ga met m'n eendje spelen..
Romantischquote:Op woensdag 5 december 2007 23:12 schreef Morretje het volgende:![]()
Ja, zoooo cute.. En nu gaan we samen lekker slapen..
Moet morgen van 14.00 tot 09.30 de volgende morgen werken![]()
Oh, Meneer Morretje zegt: ik ga niet slapen, ik ga met m'n eendje spelen..
Jij denkt: voor het geval ik weer ergens in verzeild raak en ik met mijn kop in een of andere uitzending kom: als je haar maar goed zit?quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 08:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij denkt: voor het geval ik weer ergens in verzeild raak en ik met mijn kop in een of andere uitzending kom: als je haar maar goed zit?
quote:Statistieken
Laatste bezoek: 1 seconde geleden.
Aantal posts: 18.800 (gemiddeld 14 per dag)
nee ik zal je kikkers de 22e niet vergetenquote:Op donderdag 6 december 2007 13:52 schreef Qwea het volgende:
hawai graag.
heuj Non? vergeet je niet de 23ste mn kikkers
dan zal je het nodig gehad hebbenquote:Op donderdag 6 december 2007 15:04 schreef Morretje het volgende:
Pfff, ben na m'n vorige post gaan slapen, en word nu net wakker...
22ste jaquote:Op donderdag 6 december 2007 13:57 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nee ik zal je kikkers de 22e niet vergeten
crackers, rijst, beschuit, ect echt. Lichte dingen dus.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:42 schreef Morretje het volgende:
Hmm, begin nu een ritme te ontdekken in m'n ziekzijn: elke keer als ik een maaltijd gegeten heb word ik misselijk... Tussendoor gaat het prima. Heb sowieso wel een spastische darm, dus ben wel wat gewend, maar ik kan toch moeilijk niets eten? Dan ga ik omvallen..![]()
Morgen maar eens kijken of het al beter is, anders moet ik m'n eten er maar ff op aan passen denk ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |