nee hoor, ik waarschuwde hem omdat hij snoepjes had gepikt, dus hij pakte er nog een en begon heel hard te lachen, toen liep ik naar de telefoon "Nouja dan bel ik de politie maar, dan moet je in de cel"quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:58 schreef nokwanda het volgende:
Heb je iets over die man met die witte baard gezegd of zo?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nee hoor, ik waarschuwde hem omdat hij snoepjes had gepikt, dus hij pakte er nog een en begon heel hard te lachen, toen liep ik naar de telefoon "Nouja dan bel ik de politie maar, dan moet je in de cel"
Kind![]()
![]()
![]()
![]()
Moeder![]()
Tsja eigenschuld !!
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:44 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook zo ons boompie optuigen
We hebben een kleintje gekocht, best een lelijkje, maar we vonden hem allebei zielig
En nu gaan we er een beauty van maken
Zo werd ik vanmorgen wakker gemaakt ja...ons logeervriendje moest alweer akelig vroeg weg.quote:Op zondag 9 december 2007 10:21 schreef nokwanda het volgende:
gaan we hier ook al moggelen?
Goeiemorgen trouwens
quote:Op zondag 9 december 2007 11:11 schreef nokwanda het volgende:
Lekker wakker worden
Ik lag er om een uur of 3 in en werd weer in de vroege ochtend als trampoline gebruikt
Boom met kluit nemen en in een wasmand, emmer, curverbak oid zetten.quote:Op zondag 9 december 2007 16:03 schreef Morretje het volgende:
Jawel, maar dan moeten er nog lichtjes in, slingers en hij moet ergens op staan.. Al met al..
Waar, waar?quote:Op zondag 9 december 2007 16:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Boom met kluit nemen en in een wasmand, emmer, curverbak oid zetten.
Krat bier op de kop werkt ook prima.![]()
Lampjes en slingers kost ook echt niets meer tegenwoordig.
Gistermiddag heb ik 200 lampjes, 100 kerstballen en 2 slingers gehaald voor 15 euro.
En 't staat schitterend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |