Wat een klein monsterlijk ding ( leuk formaatje)quote:Op zondag 9 december 2007 17:31 schreef Greys het volgende:
Eet smakelijk Ing! Wij gaan zometeen bij de snackbar iets halen
Mooi ziet het er uit Nok, heel gezellig!!!
Hier ons gedochtje. Op de foto zie je niet hoe scheef hij staat en hoe klein hij is (hij staat op een tafeltje, hij is in het echt nog geen meter hoog). En die nucleaire lampjes onderin... Meneer Greys is kleurenblind - voor het eggie, niet als grapje - hij heeft lampjes er in gedaan en hij ziet de lampjes allemaal als 1 kleur...
[ afbeelding ]
En we hebben raamstickers van de Lidl![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 december 2007 19:04 schreef Morretje het volgende:
Daar dacht ik ook aan Nok, ik denk dat ik de lampjes toch wel verwijdert had..![]()
Greys
Hierrrrquote:Op zondag 9 december 2007 19:46 schreef Morretje het volgende:
Wat heb je gegeten Ing? Of liever, waar en wat?
Qwea, dan ga je toch? Ik zit hier ook te, maar moet nog naar Zwolle rijden...
quote:
Ik heb gisteravond nog naar je gezwaait !quote:Op zondag 9 december 2007 20:24 schreef Morretje het volgende:
Denk dat ik zo maar es in de auto stap.. lekker muziekje erbij en dan ben ik zo weer in Zwolle...
Lekker Non!
quote:Op zondag 9 december 2007 20:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij weet wel wat ik lekker vind, he
Jammer dat ik die gemist heb. Had ik best willen zien. Had geen idee dat ie kwam.quote:Op zondag 9 december 2007 22:12 schreef Greys het volgende:
Ik heb zo aan het einde van het jaar en met dit rotweer wel vaker last van algehele brakheid, merk ik
Heb net The Witches gezien op tv. Over heksen die kindjes in muizen veranderen (naar een boek van Roald Dahl). Best een enge film![]()
quote:Op zondag 9 december 2007 22:44 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Morretje en succes!
Nok, ik baal er een beetje van dat ik het niet even geroepen heb hier welke film ik ging kijkenWe vielen er ook een beetje in, eigenlijk, we waren het niet echt van plan maar we bleven plakken op die zender
![]()
En waar ik me nog meer voor schaam is dat ik die Wuppie nog steeds niet naar je gestuurd heb, omdat ik mijn PM inbox iets te enthousiast geleegd heb en je adres dus niet meer heb![]()
En ik vergeet het je steeds te vragen
![]()
Nee zeker niet, we weten ook niet echt wat we eraan moeten doenquote:Op maandag 10 december 2007 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een lieve foto's![]()
Maar wat niet lief dat die mensen niet goed voor hun beestjes zorgen
de post kan iets vertraagd zijn nu natuurlijk met de feesdagen. maar wel jammer als ze echt nog niks hebben gestuurdquote:Op maandag 10 december 2007 11:58 schreef Qwea het volgende:
er hadden 2 users gemailt in het begin voor mn adres, zodat ze wat konden sturen voor de jochem actie. Niks van terug gehoord noch wat ontvangen
heb ik al gedaan. Zo van " ja had ik je mn adres nou gestuurd? hierbij nogmaals " En iets vertraagd? Het is strax dik 2.5 a 3 weken geledenquote:Op maandag 10 december 2007 12:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
de post kan iets vertraagd zijn nu natuurlijk met de feesdagen. maar wel jammer als ze echt nog niks hebben gestuurd![]()
Anders stuur je ze toch een mailtje van "ik denk dat er iets fout is gegaan met de post, het is er nog niet"als geheugensteuntje
quote:
Dat zal wel door de 7 bouviers en wat kleine hondjes komen denk ikquote:Op maandag 10 december 2007 12:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ze die dieren niet binnen wil hebben, waarom dan wel opvangen?
Ik snap het niet.
ja dagelijks, maar ik snap niet wat er zo grappig aan isquote:Op maandag 10 december 2007 15:52 schreef Morretje het volgende:
Heb je die nog niet gezien? Gaat over een man die een mailtje verstuurd met telefoon zonder t9, dus veel letters gaan verkeerd..
ik ook niet. Maar goeiemoggel bekt erg lekkerquote:Op maandag 10 december 2007 15:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja dagelijks, maar ik snap niet wat er zo grappig aan is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |