Wat heb ik een hekel aan andere mensen dan mij die dat zeggen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:29 schreef Gabry het volgende:
Niet waar, je bent aan het generaliseren.
Omdat hij kromme poten had/heeft en goed kromme effectballen kon schieten.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:54 schreef Aoristus het volgende:
Waarom heet van Hanegem eigenlijk de Kromme?
Waar zaten de smaakpapillen voor 'punami' ook al weer?quote:
Ben ik voor, de ochtenden worden zwaarder en zwaarderquote:Op vrijdag 7 december 2007 01:00 schreef Gabry het volgende:
CDA: Stimuleer thuiswerken met 'anti-filebonus'
Gaat weer nergens over.
Donner: Subsidie voor langdurige werklozen
Met een recordaantal vacatures moet je werklozen wel extra subsidiëren.
Thuiszitten is helemaal in.
quote:Tichelaar wil af van wekelijks vragenuurtje
PvdA-fractievoorzitter Jacques Tichelaar wil af van het wekelijkse vragenuurtje van de Tweede Kamer. Elke dinsdag vanaf 14.00 uur houdt de Kamer een 'vragenuurtje' dat rechtstreeks op tv wordt uitgezonden.
Volgens Tichelaar levert dat uurtje ''helemaal niets op, behalve dat Kamerleden zich proberen te profileren''. Politici zouden met hun scoringsdrift de serieuze politiek alleen maar ondermijnen, aldus de PvdA-politicus.
Tichelaar zei een en ander gisteren tijdens een toespraak voor het Genootschap der Hoofdredacteuren. Daarbij stelde hij dat de politiek een richting opgaat ''waarbij inhoud en feiten worden losgelaten.'' Tichaar sprak op persoonlijke titel.
Ja, vervelend he, als tweede kamerleden publiekelijk vragen gaan stellen aan het kabinet...quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:11 schreef Chewie het volgende:
[..]
Helemaal met Tichelaar eens dat die vragenuurtjes niks opleveren maar om nu te stellen dat de serieuze politiek erdoor ondermijnt word gaat mij wel wat ver. Serieuze politiek heb ik al jaren niet meer gezien
Ook dat is waar.quote:
quote:Plastic bekers milieuvriendelijker dan mokken
BAARN - Hoewel de meeste mensen denken dat plastic koffiebekertjes slecht zijn voor het milieu, wijst een studie van TNO in opdracht van Stichting Disposables Benelux (SDB) uit dat eenmalige bekers juist milieuvriendelijker zijn. Dat blijkt uit een recente studie van TNO, maakte het SDB vrijdag bekend.
Met name plastic en kartonnen bekers zijn minder belastend voor het milieu dan porseleinen of aardewerk mokken. Het afwassen van de mokken blijkt een nadeliger effect te hebben dan de productie van eenmalige bekertjes.
"De resultaten van de gemaakte vergelijkingen wijzen duidelijk in de richting dat de éénmalige (koffie) drinksystemen de minst milieubelastende zijn", aldus een woordvoerder van het samenwerkingsverband van de drankenautomatenbranche in Nederland, leveranciers en grondstofproducenten.
(c) ANP
Hebben ze ook rekening gehouden dat je bij die plasticbekertjes er meestal twee moet gebruiken om je vingers niet te verbranden?quote:
Dat komt omdat jij moslim bent. Barbaar!quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
Ik proef geen verschil hoor.
Smaakbarbaar. Bij koffie valt het trouwens nog wel mee, maar bij bier is het al helemaal ranzig.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
Ik proef geen verschil hoor.
Hier gaat een lampje branden hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |