Ben ik voor, de ochtenden worden zwaarder en zwaarderquote:Op vrijdag 7 december 2007 01:00 schreef Gabry het volgende:
CDA: Stimuleer thuiswerken met 'anti-filebonus'
Gaat weer nergens over.
Donner: Subsidie voor langdurige werklozen
Met een recordaantal vacatures moet je werklozen wel extra subsidiëren.
Thuiszitten is helemaal in.
quote:Tichelaar wil af van wekelijks vragenuurtje
PvdA-fractievoorzitter Jacques Tichelaar wil af van het wekelijkse vragenuurtje van de Tweede Kamer. Elke dinsdag vanaf 14.00 uur houdt de Kamer een 'vragenuurtje' dat rechtstreeks op tv wordt uitgezonden.
Volgens Tichelaar levert dat uurtje ''helemaal niets op, behalve dat Kamerleden zich proberen te profileren''. Politici zouden met hun scoringsdrift de serieuze politiek alleen maar ondermijnen, aldus de PvdA-politicus.
Tichelaar zei een en ander gisteren tijdens een toespraak voor het Genootschap der Hoofdredacteuren. Daarbij stelde hij dat de politiek een richting opgaat ''waarbij inhoud en feiten worden losgelaten.'' Tichaar sprak op persoonlijke titel.
Ja, vervelend he, als tweede kamerleden publiekelijk vragen gaan stellen aan het kabinet...quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:11 schreef Chewie het volgende:
[..]
Helemaal met Tichelaar eens dat die vragenuurtjes niks opleveren maar om nu te stellen dat de serieuze politiek erdoor ondermijnt word gaat mij wel wat ver. Serieuze politiek heb ik al jaren niet meer gezien
Ook dat is waar.quote:
quote:Plastic bekers milieuvriendelijker dan mokken
BAARN - Hoewel de meeste mensen denken dat plastic koffiebekertjes slecht zijn voor het milieu, wijst een studie van TNO in opdracht van Stichting Disposables Benelux (SDB) uit dat eenmalige bekers juist milieuvriendelijker zijn. Dat blijkt uit een recente studie van TNO, maakte het SDB vrijdag bekend.
Met name plastic en kartonnen bekers zijn minder belastend voor het milieu dan porseleinen of aardewerk mokken. Het afwassen van de mokken blijkt een nadeliger effect te hebben dan de productie van eenmalige bekertjes.
"De resultaten van de gemaakte vergelijkingen wijzen duidelijk in de richting dat de éénmalige (koffie) drinksystemen de minst milieubelastende zijn", aldus een woordvoerder van het samenwerkingsverband van de drankenautomatenbranche in Nederland, leveranciers en grondstofproducenten.
(c) ANP
Hebben ze ook rekening gehouden dat je bij die plasticbekertjes er meestal twee moet gebruiken om je vingers niet te verbranden?quote:
Dat komt omdat jij moslim bent. Barbaar!quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
Ik proef geen verschil hoor.
Smaakbarbaar. Bij koffie valt het trouwens nog wel mee, maar bij bier is het al helemaal ranzig.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
Ik proef geen verschil hoor.
Hier gaat een lampje branden hoor.quote:
Hoeveel kopjes koffie per afwasbeurt zouden ze gerekend hebben? Ik ken mensen die hun mok niet vaker dan één keer per week afwassen en ongeveer 6 kopjes koffie per dag drinken. Dat zouden al 30 plastic bekertjes zijn... (Eigenlijk 5, want deze mensen hergebruiken plastic bekertjes ook wel een dag lang.)quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:22 schreef Monolith het volgende:
Hebben ze ook rekening gehouden dat je bij die plasticbekertjes er meestal twee moet gebruiken om je vingers niet te verbranden?
Uit plastic drinken is bovendien sowieso smerig.
Doet je kies dan ook pijn? Het tandvlees eromheen, zeg maar?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:17 schreef Mutant01 het volgende:
Mn verstandskiezen moeten eruut
Heb nu last van zo'n drukkende pijn, maar moet gewoon wachten tot 5 februari. Alles zit vol
De kies zelf niet idd. Het tandvlees doet zeer.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Doet je kies dan ook pijn? Het tandvlees eromheen, zeg maar?
Zuip je klem en gebruik een nijptang.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:17 schreef Mutant01 het volgende:
Heb nu last van zo'n drukkende pijn, maar moet gewoon wachten tot 5 februari. Alles zit vol
Ik heb al een tijdje last van mijn kaak, maar dat is het dus niet. Dus: O, gelukkig maar.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:20 schreef Mutant01 het volgende:
Dat doet alsnog veel pijn hoor. Heb al 5 dagen onrustig geslapen... en nu moet ik dat dus 2 maanden nog volhouden.
Wacht maar tot ie gaat rotten en in tweeen breekt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:17 schreef Mutant01 het volgende:
Autodidact: Whehe.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie gaat rotten en in tweeen breekt.
Een teken van God.quote:An earthquake on Friday rattled Indonesia's resort island of Bali, where thousands of people were gathering for a U.N. climate change conference. There were no immediate reports of damage or injuries.
Qat-OD?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:24 schreef Mutant01 het volgende:
Das een teken van mij. Ik ben net een voodoo pop, als ik pijn heb, heeft de aarde ook pijn. Als ik grom, gromt de aarde.
Zuigt. Bij mij moe(s)ten ze er ook uit, maar kon na donderdag de 29e een afspraak gemaakt te hebben de 5e terecht.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:17 schreef Mutant01 het volgende:
Welke 5e? Eergister?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zuigt. Bij mij moe(s)ten ze er ook uit, maar kon na donderdag de 29e een afspraak gemaakt te hebben de 5e terecht.
Bij de kaakchirurg zelf. Die houdt kennelijk een eigen praktijk erop na en ik werd daar door de tandarts naar doorverwezen omdat er bij het dichstbijzijndste ziekenhuis een aardige wachtlijst was.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mazzelpik, hoe is het gegaan? Bij de kaakchirurg of de tandarts zelf?
http://xs122.xs.to/xs122/07492/poependekip2.jpgquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:31 schreef Mutant01 het volgende:
Nee.
Hmm ja, hier ook alle 4. Eerst rechts dan links, ook bij de kaakchirurg helaas. Nou goed om te horen dat het wel meeviel, al die horrorverhalen op het internet....quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Bij de kaakchirurg zelf. Die houdt kennelijk een eigen praktijk erop na en ik werd daar door de tandarts naar doorverwezen omdat er bij het dichstbijzijndste ziekenhuis een aardige wachtlijst was.
En verder .. eh .. ja, doodsbenauwd wat me te wachten stond, maar het viel wel mee. Moet binnenkort weer voor de andere kant.
Ik heb het ook bij een aparte kaakchirurg laten doen ... alle 4quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bij de kaakchirurg zelf. Die houdt kennelijk een eigen praktijk erop na en ik werd daar door de tandarts naar doorverwezen omdat er bij het dichstbijzijndste ziekenhuis een aardige wachtlijst was.
En verder .. eh .. ja, erg doodsbenauwd wat me te wachten stond, maar het viel wel mee. Moet binnenkort weer voor de andere kant.
De naam poepende kip past er inderdaad beter bij.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://xs122.xs.to/xs122/07492/poependekip2.jpg
http://xs122.xs.to/xs122/07492/poependekip4.jpg
Ja, echt weinig last tot nog toe. Het was even zwaar qua zenuwen toen mijn onderste kies afbrak bij het trekken, dat voelde ik heel lichtjes... zoiets als dat je wat lucht blaast langs een gaatje ofzo, ik weet niet of je dat gevoel kent. De bovenste was er in 1 ruk uit, dat voelde ik echt totaal niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hmm ja, hier ook alle 4. Eerst rechts dan links, ook bij de kaakchirurg helaas. Nou goed om te horen dat het wel meeviel, al die horrorverhalen op het internet....
Ga naar een andere tandarts.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:17 schreef Mutant01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |