Nee, zij is de praterquote:Op donderdag 6 december 2007 22:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Was dat niet Harry die dat vannacht tegen zijn vrouw zei?
Da's niet hetzelfde.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, niet waar. Nergens. Ik bedoel, als ik het niet over moslims heb, maar slechts over de Islam, en dat ik dus niets tegen de personen heb en blablabla, dan denk ik: ik heb niets tegen joden, alleen tegen het internationale Jodendom. Zodra het uit de mond van een demagoog komt, althans.
Maar dat zal wel weer eenGodwin
zijn.
Zeker. Misschien wist M dat nietquote:Op donderdag 6 december 2007 22:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik vind het ook meer iets voor een vrouw om het over tempels te hebben.
Nee.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:37 schreef Monidique het volgende:
Maar, Apropos, jij hebt Kroonenberg gelezen?
''Ara Maxima'' is nog altijd een prachtige omschrijving voor het vrouwelijk geslachtsdeel.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat is ook alleen maar omdat ze Albert Speer zijn gang niet hebben laten gaan.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
Niet bepaald een mannenman, die Speer.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat ze Albert Speer zijn gang niet hebben laten gaan.
Hrm, ik vroeg me altijd al af wat nu eigenlijk het vrouwelijke equivalent was van het oprichten van allerlei fallussymbolen. Maar nu begrijp ik waar die pyramides voor waren.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
Waarvoor dan?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:49 schreef gronk het volgende:
[..]
Hrm, ik vroeg me altijd al af wat nu eigenlijk het vrouwelijke equivalent was van het oprichten van allerlei fallussymbolen. Maar nu begrijp ik waar die pyramides voor waren.
'tietuh!!!!eins!'quote:
Kijktip?quote:22:50 - 23:45 Documentaire
Holland Doc: Papa is weg
Documentaire. Een indringend portret van een familie die geobsedeerd zwijgt. Regisseur Marijn Frank gaat op zoek naar de identiteit van haar zwijgzame vader. Door middel van gesprekken met familieleden en confronterende ontmoetingen tijdens het terminale ziekteproces, ontstaat er een pijnlijk beeld van een met een oorlogsverleden belast gezin. Prijzen: De film won tijdens het Nederlands Film Festival de Tuschinski Award 2007. Ook dingt de documentaire mee in de Studenten Competitie van het IDFA én voor de MovieSquad DOC U Award van het IDFA 2007. Regie: Marijn Frank.
O, ik dacht dat je insinueerde dat de Egyptenaren maar een verwijfd volkje waren.quote:
O nee, toch niet, rouwverwerking van een grietje die nog zoveel aan haar vader wilde vragen. Gordon heeft daar ooit een liedje over gezongen. Don't like itquote:
Dat ik keigoede smaak heb.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:59 schreef Aoristus het volgende:
wat is je punt?
http://www.vrtnieuws.net/(...)enland/071206_thalysquote:Thalys voortaan via Antwerpen-Centraal
do 06/12/07 - In het station van Antwerpen-Centraal zijn vandaag vier vernieuwde sporen officieel in gebruik genomen.
Daardoor rijdt de Thalys vanaf 9 december van Parijs naar Amsterdam via Antwerpen-Centraal en stopt hij niet meer in Antwerpen-Berchem.
Passagiers moeten niet langer afstappen in Antwerpen-Berchem en een pendeldienst nemen naar Antwerpen-Centraal. Voor de reizigers betekent dat een tijdwinst van 15 tot 25 minuten.
Het traject Parijs-Antwerpen zal voortaan 2 uur en 7 minuten duren.
De nieuwe sporen in Antwerpen-Centraal vormen het sluitstuk van de Antwerpse noord-zuidverbinding en moeten leiden tot een uitbreiding van de capaciteit en een verbeterde doorstroming en spreiding van het binnenlandse treinverkeer.
Bovendien is Antwerpen-Centraal ook een belangrijke schakel in de internationale verbindingen naar Nederland. Daarvoor is een 3,8 kilometer lange tunnel gebouwd die Antwerpen volledig doorkruist.
Nieuwe dienstregeling
Dit weekend verandert ook de hele dienstregeling van de NMBS.
Daar is intussen al veel kritiek op gekomen van reizigers die vrezen dat ze langer onderweg zullen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |