Appelthee?quote:
==> [KSC #611] Met notes van Muckquote:
's Morgens laat, de hele dag laat.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:37 schreef Reya het volgende:
Vroeg.
Ben jij ook een sportschool macho?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:34 schreef Autodidact het volgende:
Hmm goeie.
De sportschoolnegers bevinden zich allemaal op de daken?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Sinterklaas, mooi, dan is het vanavond lekker rustig in de sportschool.
quote:Op woensdag 5 december 2007 10:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
De sportschoolnegers bevinden zich allemaal op de daken?
Nee, alle burgertrutten zitten hun lelijke kinderen vol te proppen met pepernoten en chocola.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:43 schreef Monolith het volgende:
De sportschoolnegers bevinden zich allemaal op de daken?
Nee joh. Ik doe wel 'ns squashen.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ben jij ook een sportschool macho?
Opdat ze erin stikken he.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, alle burgertrutten zitten hun lelijke kinderen vol te proppen met pepernoten en chocola.
Ja, ik weet het niet hoor, maar mijn gevoel zegt met dat er steeds meer minderjarige pooiers rondlopen. Mocht dit niet zo zijn, kunt u me dan vertellen waar ik informatie over dit onderwerp kan vinden, zodat ik vragen kan stellen die wel zinvol zijn?quote:Klopt het dat er steeds meer minderjarige pooiers/ loverboys zijn? Zo neen, hoe weet u dat? Zo ja, wat onderneemt u hiertegen?
Absoluutquote:
Dat was nog bij lange na niet het stompzinnigste onderdeel van deze serie kamervragen:quote:Op woensdag 5 december 2007 11:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet hoor, maar mijn gevoel zegt met dat er steeds meer minderjarige pooiers rondlopen. Mocht dit niet zo zijn, kunt u me dan vertellen waar ik informatie over dit onderwerp kan vinden, zodat ik vragen kan stellen die wel zinvol zijn?.
Zo ja, zie je wel! Ik wist het wel! Wat ga je er nou aan doen hè?
Nee, dat is echt niet mogelijk Fleur. Hoe kom je daar toch bij?quote:Is het mogelijk dat pooiers/ loverboys meisjes in Nederland ronselen en in België prostitueren en andersom? Zo ja, wat onderneemt u hiertegen?
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was nog bij lange na niet het stompzinnigste onderdeel van deze serie kamervragen:
[..]
Nee, dat is echt niet mogelijk Fleur. Hoe kom je daar toch bij?
Ja er zijn steeds meer minderjarige pooiers. We gaan proberen meer meerderjarigen te laten instromen in het pooiervak om het aandeel minderjarigen te doen verlagen, zoals aangegeven in de beleidsnota "Het betere kutwerk".quote:Op woensdag 5 december 2007 11:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet hoor, maar mijn gevoel zegt met dat er steeds meer minderjarige pooiers rondlopen. Mocht dit niet zo zijn, kunt u me dan vertellen waar ik informatie over dit onderwerp kan vinden, zodat ik vragen kan stellen die wel zinvol zijn?.
Zo ja, zie je wel! Ik wist het wel! Wat ga je er nou aan doen hè?
Blijkbaar verandert de leeftijdsvermelding op een ID-kaart, paspoort of rijbewijs als je de prostitutieleeftijd verhoogt van 18 naar 21.quote:6.)
Heeft u er geen spijt van dat u geen positief stemadvies heeft gegeven voor de motie naar aanleiding van mijn voorstel om de prostitutieleeftijd te verhogen van 18 naar 21 jaar, te meer omdat we dan in combinatie met de identificatieplicht meisjes van 17 bijna 18 kunnen beschermen tegen het tuig dat uit is op de uitbuiting van hun jonge lichaam? Zo neen, waarom niet?
Wie is de MoFo in jouw avatar?quote:
Het zijn echt van die Blik op de weg-vragen. "Vind u dat u goed zicht hebt door dat A4-tje op de ruit?" "Ja, meneer agent! Ik zie dat allemaal PER-FECT!"quote:Op woensdag 5 december 2007 11:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was nog bij lange na niet het stompzinnigste onderdeel van deze serie kamervragen:
[..]
Nee, dat is echt niet mogelijk Fleur. Hoe kom je daar toch bij?
Teal'c,quote:Op woensdag 5 december 2007 12:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wie is de MoFo in jouw avatar?
Teal'cquote:Op woensdag 5 december 2007 12:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wie is de MoFo in jouw avatar?
Knappertje, niet?quote:Op woensdag 5 december 2007 12:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Teal'c
Duidelijk.
Vrolijke pietenbaas. Een ruigert met de roede.quote:
Vind je één HenriO. op dit forum niet genoeg, Boze_Appel?quote:Op woensdag 5 december 2007 12:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Jammer. Ik had liever gezien dat ze de subsidies van alle andere partijen ook hadden stopgezet.
Een duidelijke voorkeur voor kwaliteit.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:39 schreef Monidique het volgende:
Een van zijn eerste rollen was in een aflevering van de serie MacGyver in 1990.
Het toeval!
Bij lange na niet genoeg.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:38 schreef Monidique het volgende:
Vind je één HenriO. op dit forum niet genoeg, Boze_Appel?
http://www.trouw.nl/hetni(...)Terpstra_demoniserenquote:PVV-leider Geert Wilders vindt dat hij is ’gedemoniseerd’ door de oproep van Doekle Terpstra om een beweging te beginnen tegen zijn ideeën.
Wat ik niet snap is dat hij van mening is dat hij hierdoor ineens gevaar loopt. Blijkbaar gaat er van de potentiële volgelingen van Terpstra toch een veel grotere dreiging uit dan van moslims.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/hetni(...)Terpstra_demoniseren
[ afbeelding ]
Zo opzichtig, ik snap niet dat die aanhangertjes van Geert Wilders zoiets pikken...
Ja, moet je eens voorstellen dat de HBO-raad radicaliseert.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat hij van mening is dat hij hierdoor ineens gevaar loopt. Blijkbaar gaat er van de potentiële volgelingen van Terpstra toch een veel grotere dreiging uit dan van moslims.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ieuwe-vriendin.dhtmlquote:"Ze is jong, maar ze ziet er ouder uit dan ze is. Ook in haar manier van denken, is ze al heel volwassen, meer dan ik", zegt Boonen in Het Laatste Nieuws.
Ach, hij hield zich nog netjes in.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:28 schreef Montov het volgende:
Wat een pedo, die zestienjarige, door met een geestelijk minderjarige te gaan daten.
quote:"Er hing altijd wel spanning tussen ons, maar toen was ze veertien en dat is wel erg jong he", zegt Boonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |