Wat doe je hier als je daar serieus over nadenkt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:50 schreef baNEEL het volgende:
Hoe komt iedereen toch aan die Mohammed-afbeeldingen als niemand die mag maken! Er zijn tientallen schilderijen van, waarom struikelen moslims daar dan niet over
Je mag 'm toch heul niet afbeelden? Op wat voor manier dan ook?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:55 schreef JailBait.zip het volgende:
En ze struikelen erover omdat ie niet lief wordt afgebeeld, maar fout (zoals heaumeau enzo)
En als ik straks niet meer post ben ik dood door Hezbollah ofzo.
Weet ik veul ga painten ofzo.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:57 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Je mag 'm toch heul niet afbeelden? Op wat voor manier dan ook?
hee zhe?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:56 schreef zhe-devilll het volgende:
maak er nu ook een paar met jezus ok?
ja nee dat trekt de balans weer goedquote:
ja kut, nu ben ik vergeten wat ik wou vragenquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja nee dat trekt de balans weer goed
Het idee is (volgens mij) dat niets wat de mens maakt waardig kan zijn om God (of Allah, of hoe je die gast ook wilt noemen) af te beelden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:57 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Je mag 'm toch heul niet afbeelden? Op wat voor manier dan ook?
Okquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:56 schreef zhe-devilll het volgende:
maak er nu ook een paar met jezus ok?
Hier stopte ik met lezen......quote:Op woensdag 5 december 2007 12:21 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Het idee is (volgens mij) dat niets wat de mens maakt waardig kan zijn om God (of Allah, of hoe je die gast ook wilt noemen) af te beelden.
Én Mohammed is een mens......
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:30 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Ok
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 regelsquote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:21 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Het is een beetje een vaag verhaal geworden, maar dit is ONZ, dus waarschijnlijk leest toch niemand een post met meer dan 3 regels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |