Appelthee?quote:
==> [KSC #611] Met notes van Muckquote:
's Morgens laat, de hele dag laat.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:37 schreef Reya het volgende:
Vroeg.
Ben jij ook een sportschool macho?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:34 schreef Autodidact het volgende:
Hmm goeie.
De sportschoolnegers bevinden zich allemaal op de daken?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Sinterklaas, mooi, dan is het vanavond lekker rustig in de sportschool.
quote:Op woensdag 5 december 2007 10:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
De sportschoolnegers bevinden zich allemaal op de daken?
Nee, alle burgertrutten zitten hun lelijke kinderen vol te proppen met pepernoten en chocola.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:43 schreef Monolith het volgende:
De sportschoolnegers bevinden zich allemaal op de daken?
Nee joh. Ik doe wel 'ns squashen.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ben jij ook een sportschool macho?
Opdat ze erin stikken he.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, alle burgertrutten zitten hun lelijke kinderen vol te proppen met pepernoten en chocola.
Ja, ik weet het niet hoor, maar mijn gevoel zegt met dat er steeds meer minderjarige pooiers rondlopen. Mocht dit niet zo zijn, kunt u me dan vertellen waar ik informatie over dit onderwerp kan vinden, zodat ik vragen kan stellen die wel zinvol zijn?quote:Klopt het dat er steeds meer minderjarige pooiers/ loverboys zijn? Zo neen, hoe weet u dat? Zo ja, wat onderneemt u hiertegen?
Absoluutquote:
Dat was nog bij lange na niet het stompzinnigste onderdeel van deze serie kamervragen:quote:Op woensdag 5 december 2007 11:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet hoor, maar mijn gevoel zegt met dat er steeds meer minderjarige pooiers rondlopen. Mocht dit niet zo zijn, kunt u me dan vertellen waar ik informatie over dit onderwerp kan vinden, zodat ik vragen kan stellen die wel zinvol zijn?.
Zo ja, zie je wel! Ik wist het wel! Wat ga je er nou aan doen hè?
Nee, dat is echt niet mogelijk Fleur. Hoe kom je daar toch bij?quote:Is het mogelijk dat pooiers/ loverboys meisjes in Nederland ronselen en in België prostitueren en andersom? Zo ja, wat onderneemt u hiertegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |