Heeft Brian wel CPs betaald?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian zat foto's te bekijken van z'n 8-uur feest en werd ineens heel emo. Hij belt jankend naar Kenneth
Die vergeet die vast te betalen door zijn grote verdrietquote:
Eens in de zoveel tijd betaald ie eens 5 x 1 cp'squote:Op dinsdag 4 december 2007 22:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, het viel me op dat hij zojuist punten in de bak deed.
Dat krijgen ze toch heel vaak te horen? "Amanda Brian huilt" of 'n telefoontje?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat opvallend dat Amanda uit de jacuzzi gaat en direct naar de private room gaat. Hoe wist ze dat hij daar zat te janken ?
[ afbeelding ]
Ach BSOL, jij kijkt pas vanaf het begin en nog weet je niet dat je overal je nek breekt over de stuurtjes van de Febo.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat opvallend dat Amanda uit de jacuzzi gaat en direct naar de private room gaat. Hoe wist ze dat hij daar zat te janken ?
[ afbeelding ]
Of stipt volgens script?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:49 schreef Myriam1978 het volgende:
Moest Selene tegen Amanda zeggen dat zij naar de Private moest omdat ze Brian zag of omdat het op een plasma geschreven was?
Even een kwestie van de regels aanpassenquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tussendoor verklapt Brian wel even dat hij op de pc de brief van Japio aan Cora zat te lezen.
Duidelijk dus : Iedereen weet dat daar de zwaarste sanctie op staat !
Ook dit heb ik al vaker gepost: Ik ben ook in het bezit van het laatste regelboek.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:53 schreef KimiK het volgende:
[..]
Even een kwestie van de regels aanpassen
quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:57 schreef chufi het volgende:
Brian schrijft zn broer niet , nee hij nodigt hem wel uit ! Cp's genoeg..
Las trouwens vandaag dat ze daar de redactie een ultimatum hebben gesteld ivm cp's van Brian.. Als er geen antwoord komt gaan ze alle verslagen vanaf het begin teruglezen en de gegevens verzamelen. Wat ze er dan mee gaan doen weet ik niet
quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:58 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman volgt haar vriendje in haar doen en laten
Waar las je datquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:57 schreef chufi het volgende:
Brian schrijft zn broer niet , nee hij nodigt hem wel uit ! Cp's genoeg..
Las trouwens vandaag dat ze daar de redactie een ultimatum hebben gesteld ivm cp's van Brian.. Als er geen antwoord komt gaan ze alle verslagen vanaf het begin teruglezen en de gegevens verzamelen. Wat ze er dan mee gaan doen weet ik niet
Ah sorry ! Las ik op VOL vandaag ! Zij willen het uit gaan zoekenquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar las je datNiemand achter dat hok weet hoe het zit
Wat een sukkels ( ook dat is geen nieuws
)
quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:58 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman volgt haar vriendje in haar doen en laten
ik zat ook met verbazing naar der te kijken....quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:02 schreef Ziet het volgende:
jezus...
geeft huub haar een paar kussen
moet ze wéér ergens over ruzie zoeken!
voor zover we nu weten... komt hij even langs en blijft 1 nachtje slapenquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:04 schreef tuinfluiter het volgende:
1 vraagje is Luc opnieuw als gast-speler in DGK?
Of komt hij even langs?
Komt even langs. Hij zei wel dat hij, als het zo uitkwam, 'n nachtje mocht blijven slapen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:04 schreef tuinfluiter het volgende:
1 vraagje is Luc opnieuw als gast-speler in DGK?
Of komt hij even langs?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is doffe elende op FOK. Zullen we naar Fokjoe verkassen ?
Bedankt Desii en bsol,quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is doffe elende op FOK. Zullen we naar Fokjoe verkassen ?
http://fokjoe.multiforum.nl/viewtopic.php?p=1305&mforum=fokjoe#1305quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:14 schreef SIRA het volgende:
adres Fokjoe?
thanx, cu daarquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:16 schreef KimiK het volgende:
[..]
http://fokjoe.multiforum.nl/viewtopic.php?p=1305&mforum=fokjoe#1305
quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt Desii en bsol,
Fok is langzaam, pagina niet weergegeven, iets te drinken.........................
Is Verkasser Fokjoe open?
op en af, is Yvonne er niet met glassex???quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:38 schreef chufi het volgende:
Het werkt weer!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:45 schreef chufi het volgende:
Ze heeft nu Engelse glassex en das op het linker scherm
quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:45 schreef chufi het volgende:
Ze heeft nu Engelse glassex en das op het linker scherm
Zou belachelijke verhaallijn zijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:48 schreef b.a.s. het volgende:
Verrassend: Luc vindt Selene wel leuk
Die kennen elkaar toch vast wel ...quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:48 schreef b.a.s. het volgende:
Die gun ik de aandacht niet!quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zou belachelijke verhaallijn zijn2 gastspelers die elkaar leuk vinden, joepie. Wat helpt dat nou?? Ik wil Luc daar helemaal niet, die is saai. Doe maar weer 's Nena of Nathanael of wat mij betreft Natasia er in.
Ik ook, zal wel niet zo verrassend zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:48 schreef b.a.s. het volgende:
Wat moet die kut-Lieke nouquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:51 schreef Ziet het volgende:
huub zijn plan was om er een jaar te zitten en hij twijfelt zwaar of hij nog wel terug komt na de jaardag.
lieke: jaaaa dat ga je me niet aandoen hoor
huub zal het haar vantevoren zeggen
Dan ga ik daar voorquote:
Heb je die cp's ook horen/zien vallen? Enne... zat er niet stiekem een dun touwtje aan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, het viel me op dat hij zojuist punten in de bak deed.
Brrrrian heeft sex, amanda ligt er meestal voor dood bij volgens mij. En als ze kreunt of gilt is dat meer om brrrrian een plezier te doen....of ze probeert een keutel binnen te houden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:43 schreef 2live het volgende:
Brian en Amanda hebben zo'n beetje de hele dag door sex als ik het goed begrijp?
Sancties gelden niet voor brrrrrian.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tussendoor verklapt Brian wel even dat hij op de pc de brief van Japio aan Cora zat te lezen.
Duidelijk dus :[b] Iedereen weet dat daar de zwaarste sanctie op staat ![/b]
Je vergeet een 0. Wel onder de voorwaarde natuurlijk dat ie ze allemaal tegelijk in moet nemen, anders geen pammetjes meer voor de heer KOEbats.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:01 schreef chufi het volgende:
Roep hem nog ff naar achter en gun die jongen nog 5 pammetjes !!
Kom op redactie jullie rulez
Je hoorde cpt's vallen ...... Maar kan best 5 x 1 cpt zijn geweest.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:18 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Heb je die cp's ook horen/zien vallen? Enne... zat er niet stiekem een dun touwtje aan?
Tilburg is ook geen dorp hoor, als de een in bv de reeshof woont en de ander in tilburg noord tja(bewijzen van spreken hè)en inderdaad naar 2 weken is dat helemaal kort.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:17 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Dan ga ik daar voor![]()
Ik heb van een mede Fokker geleerd dat Selene op de streams de eerste of tweede dag al ontkend heeft Luc te kennen. En ze woont pas sinds 2 weken in Tilburg. Mijn fout
[ afbeelding ]
Slaapse en tot morgen!quote:Op woensdag 5 december 2007 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
En voor wat hier nog wakker is: geniet ervan of ga slapen.![]()
Daahaagen tot morgen
Selene woont in de Reeshof, de ouders van Luc (en Luc zelf) wonen in de Beethovenlaan (dus Noord)quote:Op woensdag 5 december 2007 00:35 schreef maril het volgende:
[..]
Tilburg is ook geen dorp hoor, als de een in bv de reeshof woont en de ander in tilburg noord tja(bewijzen van spreken hè)en inderdaad naar 2 weken is dat helemaal kort.
O wat een voorbeeld van mij, hoe is het mogelijk.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Selene woont in de Reeshof, de ouders van Luc (en Luc zelf) wonen in de Beethovenlaan (dus Noord)
Mitch, was butler in DGK.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:48 schreef gekke_sandra het volgende:
Wie is die jongen in de openingspost en eh, waarom staat hij daar?
quote:Op woensdag 5 december 2007 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub denk maar niet dat je Selene nog eens aan je paaltje kunt rijgen.
Iemand die een dis heeft geschrevenquote:Op woensdag 5 december 2007 00:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hoor dat iemand een teringhond helemaal kapot gaat maken.
Braaain?quote:Op woensdag 5 december 2007 00:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hoor dat iemand een teringhond helemaal kapot gaat maken.
Def Rhymez heeft blijkbaar nogal nare dingen over Lieke geschreven, hoer e.d.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Def Rhymez heeft blijkbaar nogal nare dingen over Lieke geschreven, hoer e.d.
Tijdens zijn bezoek aan de kooi had hij nogal tegen Kim aan lopen rijden en klieren, Lieke vertelde hem dat hij vrouwonvriendelijk was, dat trok meneer niet.
Nee, Huub bleef iets langer in de Jacuzi zitten dan Lieke wilde. Daar was ze over gepikeerd. Hij had niets over voor de relatiequote:Op woensdag 5 december 2007 01:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lieke en Huub weer eens ruzie, nummer 561 of zo ......
Ging ditmaal over het verkeerd beoordelen van Selene
door Huub in eerste instantie, dacht ik te horen.
En Lieke gaat alleen slapen.
Hij dreigde meteen met haar eruit stemmen (absolute ruimte)quote:Op woensdag 5 december 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En weer ruzie. Lieke stapt uit bed en gaat in het lege bed ernaast liggen. Huub rent haar achterna en het gekobbel gaat verder. Huub : "OK, jij wilt ruimte ? Nou ik ga gewoon naast je liggen"
Uhm, Huub probeerde de verstandigste te zijn en ging slapen. Lieke draaide zich weer om en begon de discussie opnieuw. Daarop werd Huub goed pissig (en dat zou ik ook geworden zijn).quote:Op woensdag 5 december 2007 01:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is me wel duidelijk. Huub begon zelfs te deigen Lieke eruit te gaan stemmen ..... Hij doet er alles aan de ruzie te vergroten.
Lieke wilde (daarna) rust maar Huub kan weer eens niet stoppen met opmerkingen maken en liep haar tot 2 maal toe achternaquote:Op woensdag 5 december 2007 01:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Uhm, Huub probeerde de verstandigste te zijn en ging slapen. Lieke draaide zich weer om en begon de discussie opnieuw. Daarop werd Huub goed pissig (en dat zou ik ook geworden zijn).
de verhalen zijn niet verzonnen, maar dat selene ze verstaan zou hebben is gelogen. huub geloofde de verhalen niet van brian en toen zei brian: vraag maar aan selene. dat heeft ie nu gedaan en ze heeft dus niks verstaan.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadat Japio beneden had geslapen, beweerde Brian dat Japio van alles had gezegd in z'n slaap. Over afluisteren van Huub en dat Huub ...... had gezegd. Selene was volgens Brian getuige.
Inmiddels weet Huub van Selene, dat Brian die verhalen van Japio heeft verzonnen. Morgen wil Huub Brian daarop aanpakken, Selene wil hem helpen door te bevestigen dat Japio dat niet heeft gezegd.
Je zag ook al aan haar houding in bed dat ze hier op uit was.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:51 schreef schatje het volgende:
Stom wijf die Lieke met d'r vuile spelletjes.
Mag ze alsjeblieft zelf de villa uitlopenquote:Op woensdag 5 december 2007 01:55 schreef schatje het volgende:
Ach gut, en nu weer janken smerig wijf.
Heb je het gemist ? Good for youquote:Op woensdag 5 december 2007 01:59 schreef tipsch het volgende:
Hmpffff, is dat zure kutmokkel nou wéér bezig
Hij heeft te lang in de jacuzzi gezeten en hij doet niets voor haar.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:59 schreef tipsch het volgende:
Hmpffff, is dat zure kutmokkel nou wéér bezig
Laat haar maar eens een paar dagen in haar sop gaar koken, dat is wel wat ze verdient.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:04 schreef schatje het volgende:
Huub, laat haar mooi de tering krijgen.
quote:Op woensdag 5 december 2007 02:06 schreef tipsch het volgende:
Huub, jaag haar nu alsjeblieft een emotionele crisis in! Laat dat zure kutwijf van je heel hard barsten!
Ik zou graag haar kruinchakra dwars door haar anaalchakra heen trekken, wat een takkewijfquote:Op woensdag 5 december 2007 02:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Laat haar de wortelchakra krijgen
Misschien wat voor Brianquote:Op woensdag 5 december 2007 02:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zou graag haar kruinchakra dwars door haar anaalchakra heen trekken, wat een takkewijf![]()
![]()
Waarom zat ze ook alweer in de kooi, om zichzelf te vinden, om bepaalde leegtes te vervullen ?quote:Op woensdag 5 december 2007 02:12 schreef schatje het volgende:
Ze is het niet waard Huub. Het is een jaloers min wijf die met zichzelf in de knoop zit. Laat haar in godsnaam gaan. Ze speelt met je.
Alleen voor dekking ja. Dat mag inmiddels wel duidelijk zijn.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:14 schreef Kaleddis het volgende:
Het is heel duidelijk, Lieke trekt Huub voor geen ene meter meer. Maar waarom wil ze dan nog steeds een relatie met hem ?
Huub vraagt het zich hem nu ook af. Toch alleen voor de dekking ?
Ze is constant ziek en heeft overal last van, omdat ze de stress gewoonweg niet trekt. Evelien is daardoor toendertijd ook vervangen. Vind onderhand dat Lieke hiervoor ook in aanmerking komt.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Alleen voor dekking ja. Dat mag inmiddels wel duidelijk zijn.
Lieke voegt helemaal niets toe meer. Ze is zuur, zeikt alleen maar en is constant ziek.
Opzouten.
Ja, het bizare is dat ze haar eigenwaarde koppelt aan die van Huub.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarom zat ze ook alweer in de kooi, om zichzelf te vinden, om bepaalde leegtes te vervullen ?
En toch vind ze dat ze nu haar evenwicht tussen spel en realiteit heeft gevonden.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, het bizare is dat ze haar eigenwaarde koppelt aan die van Huub.
Het geruzie begon in feite al veel eerder. Vanmiddag was Huub (en deels samen met Japio) al aan het vitten op Lieke. Hij is de hele dag al sarcastisch naar haar.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:21 schreef schatje het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden dat Lieke jaloers was toen in de jacuzzi Selena met d'r voeten in het gezicht van Huub zat. Dat trekt ze dus niet.
Welterusten Kaleddis. Hee, zo kan het ookquote:Op woensdag 5 december 2007 02:26 schreef Kaleddis het volgende:
Maar goed, alles ligt te pitten ondertussen en dat ga ik ook maar eens doen. Eens kijken of ik op tijd wakker ben voor het ontbijt, waar Brian onder vuur zal komen te liggen (als we Huub moeten geloven).
Ik denk dat het ook een kwestie van dekking is, hij vertrouwt Jaap netquote:Op woensdag 5 december 2007 02:25 schreef tipsch het volgende:
Wat ik van Huub echt niet begrijp, is dat hij dat ellendige zure mokkel niet al lang opzij heeft gezet
Daar zit duidelijk de paniek van Huub. En daarom wordt hij ook zo onbeheerst grof. Hij wordt al kwaad als ze in een ander bed gaat liggen (lees : angst)quote:Op woensdag 5 december 2007 02:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook een kwestie van dekking is, hij vertrouwt Jaap net
iest minder dan Lieke denk ik ....
Dat ziet er toch veel schattiger uitquote:Op woensdag 5 december 2007 02:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Welterusten Kaleddis. Hee, zo kan het ook![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ben het met je eens, en dat weer gaan drinken doet hem ook geen goed.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Daar zit duidelijk de paniek van Huub. En daarom wordt hij ook zo onbeheerst grof. Hij wordt al kwaad als ze in een ander bed gaat liggen (lees : angst)
Da's de wereld op z'n kop. Het is Lieke die haar pijlen op Huub heeft gericht.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben het met je eens, en dat weer gaan drinken doet hem ook geen goed.
Maar ik snap nog steeds niet, waarom hij zijn pijlen niet op Amanda en Brian
richt in plaats van op Lieke. Daar snap ik echt helemaal niets van![]()
Jij let duidenlijk niet op!Huub is alweer volop aan het spelen maar de ijskoningin wil ff rust en niet meewerken aan de plannen van Huub en Jaap.Nu is ze weer boos omdat hij 10 minuten langer in de jacuzzie bleef terwijl hij in die minuten juist heel fel voor haar op kwam!Het is gewoon een zeikwijf aan het worden!quote:Op woensdag 5 december 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een looser, beetje grof schelden en schreeuwen. Meer doet hij op dit moment helemaal niet meer. Hij speelt geen spel meer, hij probeert Brian niet meer te pakken .....
[ afbeelding ]
Lieke zeurt al vanaf dag één van haar relatie met Huub, maar sinds ze samenwerken met Jaap is het wel erger geworden.quote:Op woensdag 5 december 2007 07:50 schreef Poezewoes het volgende:
Volgens mij is het gekomen toen ze weer met Jaap samen gingen spelen toen is Lieke met openlijk klagen begonnen over Huub!
Zou het niet zo kunnen zijn dat Lieke kwaad is omdat huub weer ging drinken. Bovendien hadden Huub en Jaap geprobeerd om Lieke tegen amanda te laten gaan werken. Huub wil ook uit de wind blijven bij Amanda, dus probeerde hij Lieke zover te krijgen. Huub speelt het ook allang niet helemaal netjes meer, en zit zichzelf in de weg en dreigt met niet terug te komen na zijn jaardag.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:02 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke zeurt al vanaf dag één van haar relatie met Huub, maar sinds ze samenwerken met Jaap is het wel erger geworden.
Ze trekt het vast niet dat Huub ook met Jaap optrekt.
Daarom klit ze nu ook zo aan Selene.
Toen bekend werd dat ze reiki ging volgen, mocht Huub er eerst wel bij zijn omdat ze het dan op hem kon oefenen.
Nu Selene er was mocht Huub er opeens niet meer bij zijn, maar ging Selene meedoen.
De ruzie van afgelopen nacht was ook wel te voorspellen, Huub had niet in de jacuzzi mogen gaan, maar bij Lieke moeten blijven.
Sliko is gewoon jaloers dat ze niet net zo'n mooie stevige relatie alsquote:Op woensdag 5 december 2007 02:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Da's de wereld op z'n kop. Het is Lieke die haar pijlen op Huub heeft gericht.
Ik vroeg me al af wat die LamLul weer in de kooi moest..dat dusquote:Op woensdag 5 december 2007 08:26 schreef Prospera het volgende:
Luc ligt nu al bovenop Selene![]()
[ afbeelding ]
Zou kunnen, maar ik denk dat het drinken afgelopen nacht slechts het druppeltje is voor haar.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn dat Lieke kwaad is omdat huub weer ging drinken. Bovendien hadden Huub en Jaap geprobeerd om Lieke tegen amanda te laten gaan werken. Huub wil ook uit de wind blijven bij Amanda, dus probeerde hij Lieke zover te krijgen. Huub speelt het ook allang niet helemaal netjes meer, en zit zichzelf in de weg en dreigt met niet terug te komen na zijn jaardag.
Er wordt druk gezoendquote:Op woensdag 5 december 2007 08:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat die LamLul weer in de kooi moest..dat dus![]()
Mogge één ieder
Die moeten elkaar toch kennen,je duikt toch niet meteen met zo,n lul in bed (ook een sletje?)quote:Op woensdag 5 december 2007 08:26 schreef Prospera het volgende:
Luc ligt nu al bovenop Selene![]()
[ afbeelding ]
En daar zat ze gisteravond op te hammeren. Je laat me hier toch niet zomaar zitten, dat zou ik echt laag vinden van je.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik denk dat het drinken afgelopen nacht slechts het druppeltje is voor haar.
Inderdaad kan Huub eruit gaan op zijn jaardag, dat betekent ook een exit voor Lieke.
Naast de silicone en de platreet ben ik benieuwd wat je voor deze gaat verzinnen..quote:Op woensdag 5 december 2007 08:30 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Die moeten elkaar toch kennen,je duikt toch niet meteen met zo,n lul in bed (ook een sletje?)![]()
Nee, lekker in de kooi blijven waar iemand op je wacht die alleen maar zeurt en slecht over je praat of naar buiten waar je familie en vrienden zijn en heel veel groupies die je mag palen zonder zeuren.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:31 schreef petraa het volgende:
[..]
En daar zat ze gisteravond op te hammeren. Je laat me hier toch niet zomaar zitten, dat zou ik echt laag vinden van je.
Wie is de derde?quote:Op woensdag 5 december 2007 08:34 schreef Prospera het volgende:
Stop 3 geilaards in een bed die een hoog relax/knuffelgevoel hebben, dan gebeurt dat
quote:Op woensdag 5 december 2007 08:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, lekker in de kooi blijven waar iemand op je wacht die alleen maar zeurt en slecht over je praat of naar buiten waar je familie en vrienden zijn en heel veel groupies die je mag palen zonder zeuren.
Oeh moelijke keuze.
Als Huub het gehad heeft met de kooi en achtergrondinfo krijgt van zijn familie én een slok op heeft, dan gaat hij echt niet alleen voor Lieke terug.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:31 schreef petraa het volgende:
[..]
En daar zat ze gisteravond op te hammeren. Je laat me hier toch niet zomaar zitten, dat zou ik echt laag vinden van je.
Btw ik vond het weer geweldig die gekleurde reakties over de ruzie van vannacht te lezen. BSOL met een Lieke bril en Kaleddis met een Huub bril. En ik moet zeggen dat van Kaleddis, sprak me het meest aan, want dat is ook wat Schatje zei en wat er op andere fora valt te lezen.
Maar waarom dan wachten op zijn jaardag, kan 'ie beter gelijk opkrassenquote:
Ik zou het alleen maar waarderen als hij niet meer teruggaat. Wat heeft hij nog te doen in de kooi? Winnen lukt hem toch niet, want het kindje van God moet winnen. Lieke ouwehoert alleen maar. Activiteiten heeft hij niet behalve dan pianospelen. Sorry maar na een jaar komt dat toch ook je oren uit.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als Huub het gehad heeft met de kooi en achtergrondinfo krijgt van zijn familie én een slok op heeft, dan gaat hij echt niet alleen voor Lieke terug.
quote:Op woensdag 5 december 2007 08:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar waarom dan wachten op zijn jaardag, kan 'ie beter gelijk opkrassen
Na een jaar krijg je de borg terug of wat er nog van over is.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Natte gleufquote:Op woensdag 5 december 2007 08:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Naast de silicone en de platreet ben ik benieuwd wat je voor deze gaat verzinnen..
Dém, freudiaanse versprekingquote:
Zoenen, Luc boven op Seleen, die op haar rug met opgetrokken knieën ligt.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:45 schreef petraa het volgende:
Wat zijn Selene en Luc allemaal aan het uitvreten daar tussen de dekens.
ff nieuwsgierigheid opwekken van de latere lezers, zo kan ik in me uppie een hele nieuwe verhaal lijn creeren
![]()
Wipneusquote:Op woensdag 5 december 2007 08:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Die kan beter, kom op je kan het.
quote:Op woensdag 5 december 2007 08:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wipneus
Ze vindt haar neus niet mooi![]()
Of wel, om het Lieke nog even te laten voelen.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als Huub het gehad heeft met de kooi en achtergrondinfo krijgt van zijn familie én een slok op heeft, dan gaat hij echt niet alleen voor Lieke terug.
Ik heb die anderen van vannacht niet helemaal teruggelezen.
+ dat hij met achter had afgesproken dat hij er minstens een jaar in blijft.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Na een jaar krijg je de borg terug of wat er nog van over is.
Goedemorgenquote:
Ja, dat had ik net ook.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:40 schreef petraa het volgende:
ik durf geen smilies achter me tekst te zetten want dan zijn me teksten steeds foetsie
Mooi geschorenquote:Op woensdag 5 december 2007 08:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Cap gejat van VOL, weet je zeker dat je haar wipneus gaat noemen, je kunt nog terug hoor.
![]()
[ afbeelding ]
Selene heeft toch gezegd geen sex te willen in dat hok? Ik begrijpt niks van dat kind, na een paar uur al zo close met Luc, vind het maar vreemd.quote:
BSOL had hem ook gecaptquote:Op woensdag 5 december 2007 08:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Cap gejat van VOL, weet je zeker dat je haar wipneus gaat noemen, je kunt nog terug hoor.
![]()
[ afbeelding ]
Waar blijft Jaap in dit verhaal?quote:Op woensdag 5 december 2007 08:59 schreef Prospera het volgende:
Theorie:
Huub loopt er volgende week uit met zijn jaardag
Lieke wordt eruit gestemd
LL&Wipneus zijn het nieuwe koppeltje en nieuwe bewoners.
Selene gaat proberen een rol te krijgen in GTST
Luc mag zijn cd promoten en overal in het land optreden.
borgverhaal en hij wil praten met zijn pa en broer met name over de problemen met het hokjequote:Op woensdag 5 december 2007 08:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het gezien maar deze laat niks aan de verbeelding over.quote:
Die zal na die uitspraak wel door Flens tot de orde geroepen zijn.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Selene heeft toch gezegd geen sex te willen in dat hok? Ik begrijpt niks van dat kind, na een paar uur al zo close met Luc, vind het maar vreemd.
Jaap heeft niet zoveel met Lieke, hij sluit zich in die theorie aan bij Luc.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:08 schreef blomst het volgende:
[..]
Waar blijft Jaap in dit verhaal?
Hij zal Lieke er in moeten houden.
Oh neequote:Op woensdag 5 december 2007 09:13 schreef noekje het volgende:
Ik ben zo bang dat ze die Ricardo eerdaags in dat hok zetten.
Jaap zei van het weekend dat Huub Jaap er eerder in houdt dan Lieke. Jaap en Huub verkopen beter aldus het hokje.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jaap heeft niet zoveel met Lieke, hij sluit zich in die theorie aan bij Luc.
Of gewoon Wipjequote:Op woensdag 5 december 2007 09:13 schreef tipsch het volgende:
Wipgok? met zachte w en g
Het zou Lieke wel wat ontlasten forumgewijs. Ga ik iig hem uitkotsen ipv haar.quote:
Ze voelt der keigoed....... ja, ja, wie wil ze overtuigen.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het gezien maar deze laat niks aan de verbeelding over.![]()
Krijgen we vandaag Huub en Lieke deel 79828? Huub moet Lieke dumpen en haar in haar reiki-sop gaar laten koken imo.
Mochten ze niet sarcastisch doen over Reiki?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:20 schreef Desii het volgende:
[..]
Gister maakte Luc een opmerking over reiki en Huub ging er even in mee en beide moesten lachen.... Lieke was pissed, omdat hij al een hele dag bezig was met sarcastische opmerkingen.... terwijl ze een paar uur eerder in het kantoor er een normaal gesprek over hadden.
Noem het maar niksquote:Op woensdag 5 december 2007 09:20 schreef Desii het volgende:
[..]
Ze voelt der keigoed....... ja, ja, wie wil ze overtuigen.
Gister maakte Luc een opmerking over reiki en Huub ging er even in mee en beide moesten lachen.... Lieke was pissed, omdat hij al een hele dag bezig was met sarcastische opmerkingen.... terwijl ze een paar uur eerder in het kantoor er een normaal gesprek over hadden.
Daarna beet Huub in de tenen van Selene.... was echt grappig.... Lieke kon er niet om lachen
Toen ze wegging zei Huub ik kom over een kwartiertje, half uurtje....
Luc kwam met een verhaal dat Def Rymes een negatieve rap over Lieke heeft geschreven, Huub nam het gelijk voor der op en ging hem "kapot" maken......
Nu schijnt er ruzie te zijn omdat het een uurtje geworden is.... schiet mij maar lek, maar ze hebben er allebei een handje van om zich druk te maken om nix
quote:Op woensdag 5 december 2007 09:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Mochten ze niet sarcastisch doen over Reiki?
Ik heb gisteren in een deuk gelegen om dat reiki gedoe, wat een BS zeg.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Mochten ze niet sarcastisch doen over Reiki?
ik kon het niet langer dan 2 minuten opbrengen naar dat gezeik te luisteren....... heb wel in een deuk gelegen om jullie commentaren... die waren geweldigquote:Op woensdag 5 december 2007 09:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb gisteren in een deuk gelegen om dat reiki gedoe, wat een BS zeg.
Jawel maar ze doen tegenwoordig gewoon het licht aan, lekker uitslapen dus.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:27 schreef petraa het volgende:
Zijn er geen uitslaapdagen meer ?
Slaat ook nergens op. Trouwens ze hebben slaaptijd gekregen om 1 uur toch volgens mij, waarom dan nog uitslapen. Ik vind dat als ze tot 9 uur mogen slapen al uitslapen en in het weekend liggen ze ook tot 4 uur op hun bed te meuren.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jawel maar ze doen tegenwoordig gewoon het licht aan, lekker uitslapen dus.
Dat optreden van gisteren was inderdaad wel lachen; het reiki op zich is niet zo gek.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:28 schreef Desii het volgende:
[..]
ik kon het niet langer dan 2 minuten opbrengen naar dat gezeik te luisteren....... heb wel in een deuk gelegen om jullie commentaren... die waren geweldig
Doet me denken aan de wortelchakra.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat optreden van gisteren was inderdaad wel lachen; het reiki op zich is niet zo gek.
Ik heb een paar jaar geleden een stuk wortel gegeten, dat vast bleef zitten in mijn keel. Na een 3 dagen naar de huisarts omdat ik slikproblemen had. Die kon er niets mee.
Een kennis had Reike 3 ofzo, legde haar hand op mijn keel en binnen 5 minuten was het weg.
Dat ze die na twee mislukte schoonheidsbehandelingen nog uitnodigen.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:39 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat House of Beauty op het programma staat. Ben benieuwd wie er nu weer gemarteld gaat worden.
Nou ja, ze zullen goed betalen en er zijn nog net geen doden gevallen, dus die mogen blijven.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ze die na twee mislukte schoonheidsbehandelingen nog uitnodigen.
k wil niet betweterig zijn, maar is het niet 'bashen' inplaats van ' beigen' ?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke moet gewoon naar huis, ze zit er helemaal doorheen, iedere dag heeft ze wel wat.
Kan me best voorstellen na al die maanden gebeiged te zijn maar klaar is klaar, kan Huub gewoon weer Huub zijn.
Verhip!quote:Op woensdag 5 december 2007 09:45 schreef Swiffer het volgende:
k wil niet betweterig zijn, maar is het niet 'bashen' inplaats van ' beigen' ?
Klopt maar ze spreken het uit als beige, Copycat heeft het hier geintroduceerd.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:45 schreef Swiffer het volgende:
[..]
k wil niet betweterig zijn, maar is het niet 'bashen' inplaats van ' beigen' ?
Op hun hyves stond dat ze afscheid gingen nemen.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:43 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nou ja, ze zullen goed betalen en er zijn nog net geen doden gevallen, dus die mogen blijven.
Je vergeet Brooke.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:43 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nou ja, ze zullen goed betalen en er zijn nog net geen doden gevallen, dus die mogen blijven.
Sjeez, ik hoop dat dat de keelchakra wasquote:Op woensdag 5 december 2007 09:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet me denken aan de wortelchakra.![]()
Ik begrijp dat House of Beauty op het programma staat. Ben benieuwd wie er nu weer gemarteld gaat worden.
Goedemorgen allen!quote:Op woensdag 5 december 2007 09:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke moet gewoon naar huis, ze zit er helemaal doorheen, iedere dag heeft ze wel wat.
Kan me best voorstellen na al die maanden gebeiged te zijn maar klaar is klaar, kan Huub gewoon weer Huub zijn.
Misschien wel mijn grootste ergernis aan Lieke.. het gebrek aan humor!!quote:Op woensdag 5 december 2007 09:20 schreef Desii het volgende:
[..]
Daarna beet Huub in de tenen van Selene.... was echt grappig.... Lieke kon er niet om lachen
HOB, neem ik aan?quote:
Nee.. daar hebben ze personeel voorquote:Op woensdag 5 december 2007 10:01 schreef kit2u het volgende:
Is het niet normaal om je dekens recht te trekken wanneer je uit bed stapt?
Die is natuurlijk doodmoe van zichzelf.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:59 schreef Prospera het volgende:
Lieke voelt zich helemaal niet lekker.
Palma probeert haar wakker te worden: wat is er met je?
Doe een mooi topje aan, het wordt een drukke dag vandaag.
[ afbeelding ]
Toen Huub niet lekker was liet ze hem dan ook niet met rust, of wel?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:06 schreef Prospera het volgende:
Palma tegen Lieke, die huilt: kom op, die man van je reageert wat overspannen.
Ja, daaag. Het is afgelopen met het rekening houden met Lieke, optiefen met die zuurpruimquote:Op woensdag 5 december 2007 10:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Toen Huub niet lekker was liet ze hem dan ook niet met rust, of wel?
Lieke was de laatste tijd niet helemaal 100%, moet ze nu nog medicijnen slikken voor die oorontsteking? Daar mag Huub wel een beetje rekening mee houden imho.
Lieke is wel een heel zwak poppetje, als ik het zo lees.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Toen Huub niet lekker was liet ze hem dan ook niet met rust, of wel?
Lieke was de laatste tijd niet helemaal 100%, moet ze nu nog medicijnen slikken voor die oorontsteking? Daar mag Huub wel een beetje rekening mee houden imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |