Volgens mij zijn het allemaal uitingen van stress. Nu zijn daar sinds een tijdje ook de huilbuien en moodswings bijgekomen. Lieke begint een beetje overspannen te worden of is het al.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:13 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke is wel een heel zwak poppetje, als ik het zo lees.
Exceem, oorontsteking, spieren ontstoken, verkouden.......... direct breekt ze nog!
Een burn out in combinatie met SAD, lekker naar huis met Lieke........quote:Op woensdag 5 december 2007 10:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het allemaal uitingen van stress. Nu zijn daar sinds een tijdje ook de huilbuien en moodswings bijgekomen. Lieke begint een beetje overspannen te worden of is het al.
Wie is Nancy ook weer? De yoga-lerares?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
Zweefteef Nancy is er weer. We worden weer verwend vandaag.
hier het verhaal plus de voor en na foto's...quote:Op woensdag 5 december 2007 09:56 schreef beequeen het volgende:
Is deze mevrouw ook onder behandeling geweest bij HOB?
http://www.telegraaf.nl/p(...)islukt__.html?p=24,1
Yep, toch nog hogere sfeeren vandaag.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie is Nancy ook weer? De yoga-lerares?
Holy Mozes.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:22 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hier het verhaal plus de voor en na foto's...
Zit daar maar niet overin, dat kan Lieke niet.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:31 schreef schatje het volgende:
Eens kijken of Lieke toegeeft dat ze fout zat door te zeggen dat Huub niets voor haar doet. Misschien heeft ze een keer voor de verandering een helder moment tot inzicht gekregen dat hij een zondag haar beste vriendin en moeder had uitgenodigd.
Bah, laat hij Amanda een duw geven om te helpen en het lekker zelf doen, heel makkelijk om iemand die niet lekker is nog verder naar beneden te praten.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:25 schreef Prospera het volgende:
Huub: kunnen we overleggen hoe we het verdelen met de paarden?
Lieke wil niet met hem praten want ze heeft slecht geslapen.
Huub: dat je chagrijnig bent of moe bent dan moet je niet de paarden tekort doen, die kunnen er niets aan doen.
[ afbeelding ]
Vergeet niet dat ze al weken erg onredelijk is en continue loopt te drammen. En het niet zo lekker voelen valt ook wel mee hoor. Tegen de anderen kan ze over het algemeen heel opgewekt doen en zodra ze weer alleen met Huub is, is alles weer mis.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bah, laat hij Amanda een duw geven om te helpen en het lekker zelf doen, heel makkelijk om iemand die niet lekker is nog verder naar beneden te praten.
Als ik het goed begrijp, is Lieke constant niet lekker..........lijkt me ook vermoeiend!quote:Op woensdag 5 december 2007 10:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bah, laat hij Amanda een duw geven om te helpen en het lekker zelf doen, heel makkelijk om iemand die niet lekker is nog verder naar beneden te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |