abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 december 2007 @ 08:25:23 #201
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55050281
Lieke weet niet wat ze wil maar is daarnaast ook een moderne vrouw die een moderne man eist die precies weet wat zij nodig heeft. Aleen is Huub niet zo modern. Hij is een baasje en vooral heel erg overtuigd van zichzelf deels juist omdat hij onzeker is. Huub is niet de mooiste man in de wereld, heeft geen goddelijk lichaam en is klein van stuk. Om zichzelf staande te houden moet hij wel een baasje zijn. Huub kan ook maar steeds niet geloven dat zo'n mooi vrouw (vind Huub) als Lieke voor hem kiest. Kortom Huub is onzeker over Lieke probeert haar te vertrouwen. Lieke is onzeker over alles en probeert Huub om te vormen naar de man die ze graag zou willen hebben. Omdat Huub is zoals hij is kan ze die nooit naar haar vriendinnen verkopen dus dan moet Huub vooral begripvol, charmant, lief, zacht en slim zijn. Tja Huub is geen superman.
pi_55050287

Selene en Luc kunnen niet meer slapen.
Goedemorgen :W
pi_55050288
Luc ligt nu al bovenop Selene

Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_55050310
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:26 schreef Prospera het volgende:

[ afbeelding ]
Ik vroeg me al af wat die LamLul weer in de kooi moest..dat dus

Mogge één ieder
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55050315
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:18 schreef Verida het volgende:

[..]

Zou het niet zo kunnen zijn dat Lieke kwaad is omdat huub weer ging drinken. Bovendien hadden Huub en Jaap geprobeerd om Lieke tegen amanda te laten gaan werken. Huub wil ook uit de wind blijven bij Amanda, dus probeerde hij Lieke zover te krijgen. Huub speelt het ook allang niet helemaal netjes meer, en zit zichzelf in de weg en dreigt met niet terug te komen na zijn jaardag.
Zou kunnen, maar ik denk dat het drinken afgelopen nacht slechts het druppeltje is voor haar.
Inderdaad kan Huub eruit gaan op zijn jaardag, dat betekent ook een exit voor Lieke.
pi_55050325
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:28 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af wat die LamLul weer in de kooi moest..dat dus

Mogge één ieder
Er wordt druk gezoend
Mogguh
  woensdag 5 december 2007 @ 08:30:47 #207
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55050332
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:26 schreef Prospera het volgende:

[ afbeelding ]
Die moeten elkaar toch kennen,je duikt toch niet meteen met zo,n lul in bed (ook een sletje?)
pi_55050341
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:28 schreef Prospera het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar ik denk dat het drinken afgelopen nacht slechts het druppeltje is voor haar.
Inderdaad kan Huub eruit gaan op zijn jaardag, dat betekent ook een exit voor Lieke.
En daar zat ze gisteravond op te hammeren. Je laat me hier toch niet zomaar zitten, dat zou ik echt laag vinden van je.

Btw ik vond het weer geweldig die gekleurde reakties over de ruzie van vannacht te lezen. BSOL met een Lieke bril en Kaleddis met een Huub bril. En ik moet zeggen dat van Kaleddis, sprak me het meest aan, want dat is ook wat Schatje zei en wat er op andere fora valt te lezen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_55050362
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:30 schreef Jewscky1 het volgende:

[..]

Die moeten elkaar toch kennen,je duikt toch niet meteen met zo,n lul in bed (ook een sletje?)
Naast de silicone en de platreet ben ik benieuwd wat je voor deze gaat verzinnen..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55050378
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:31 schreef petraa het volgende:

[..]

En daar zat ze gisteravond op te hammeren. Je laat me hier toch niet zomaar zitten, dat zou ik echt laag vinden van je.
Nee, lekker in de kooi blijven waar iemand op je wacht die alleen maar zeurt en slecht over je praat of naar buiten waar je familie en vrienden zijn en heel veel groupies die je mag palen zonder zeuren.
Oeh moelijke keuze.
Go hard or go home
pi_55050379
Stop 3 geilaards in een bed die een hoog relax/knuffelgevoel hebben, dan gebeurt dat
pi_55050395
Ach gossie die saggo is weer alleen gaan liggen. Laat ze lekker oprotten naar huis.
pi_55050401
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:34 schreef Prospera het volgende:
Stop 3 geilaards in een bed die een hoog relax/knuffelgevoel hebben, dan gebeurt dat
Wie is de derde?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55050404
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:34 schreef noekje het volgende:

[..]

Nee, lekker in de kooi blijven waar iemand op je wacht die alleen maar zeurt en slecht over je praat of naar buiten waar je familie en vrienden zijn en heel veel groupies die je mag palen zonder zeuren.
Oeh moelijke keuze.
Heeeeeeeeeeele moeilijke keuze
pi_55050417
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:31 schreef petraa het volgende:

[..]

Btw ik vond het weer geweldig die gekleurde reakties over de ruzie van vannacht te lezen. BSOL met een Lieke bril en Kaleddis met een Huub bril. En ik moet zeggen dat van Kaleddis, sprak me het meest aan, want dat is ook wat Schatje zei en wat er op andere fora valt te lezen.
Als Huub het gehad heeft met de kooi en achtergrondinfo krijgt van zijn familie én een slok op heeft, dan gaat hij echt niet alleen voor Lieke terug.

Ik heb die anderen van vannacht niet helemaal teruggelezen.
pi_55050427
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:36 schreef petraa het volgende:

[..]

Heeeeeeeeeeele moeilijke keuze
Maar waarom dan wachten op zijn jaardag, kan 'ie beter gelijk opkrassen
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55050432
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:37 schreef Prospera het volgende:

[..]

Als Huub het gehad heeft met de kooi en achtergrondinfo krijgt van zijn familie én een slok op heeft, dan gaat hij echt niet alleen voor Lieke terug.
Ik zou het alleen maar waarderen als hij niet meer teruggaat. Wat heeft hij nog te doen in de kooi? Winnen lukt hem toch niet, want het kindje van God moet winnen. Lieke ouwehoert alleen maar. Activiteiten heeft hij niet behalve dan pianospelen. Sorry maar na een jaar komt dat toch ook je oren uit.
pi_55050445
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:38 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben een zetje nodig en ik denk dat zijn jaardag zijn zetje is. Maar van mij mag hij nu meteen opzouten beter!!!

ik durf geen smilies achter me tekst te zetten want dan zijn me teksten steeds foetsie
pi_55050446
Het gaat lekker daar, maar ook bij de overburen zie je het linksboven in het spiegelbeeld

pi_55050450
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:38 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Na een jaar krijg je de borg terug of wat er nog van over is.
Go hard or go home
  woensdag 5 december 2007 @ 08:42:51 #221
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55050472
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:33 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Naast de silicone en de platreet ben ik benieuwd wat je voor deze gaat verzinnen..
Natte gleuf
pi_55050477
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:42 schreef Jewscky1 het volgende:

[..]

Natte gleuf
Die kan beter, kom op je kan het.
pi_55050499
Wat zijn Selene en Luc allemaal aan het uitvreten daar tussen de dekens.

ff nieuwsgierigheid opwekken van de latere lezers, zo kan ik in me uppie een hele nieuwe verhaal lijn creeren
pi_55050519
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:36 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Wie is de derde?
Dém, freudiaanse verspreking of ik had het licht hier niet aan en typte 3 ipv 2
pi_55050537
quote:
Op woensdag 5 december 2007 08:45 schreef petraa het volgende:
Wat zijn Selene en Luc allemaal aan het uitvreten daar tussen de dekens.

ff nieuwsgierigheid opwekken van de latere lezers, zo kan ik in me uppie een hele nieuwe verhaal lijn creeren
Zoenen, Luc boven op Seleen, die op haar rug met opgetrokken knieën ligt.
Ik denk een beetje droogvrijenm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')