Ik vroeg me al af wat die LamLul weer in de kooi moest..dat dusquote:Op woensdag 5 december 2007 08:26 schreef Prospera het volgende:
Luc ligt nu al bovenop Selene![]()
[ afbeelding ]
Zou kunnen, maar ik denk dat het drinken afgelopen nacht slechts het druppeltje is voor haar.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Zou het niet zo kunnen zijn dat Lieke kwaad is omdat huub weer ging drinken. Bovendien hadden Huub en Jaap geprobeerd om Lieke tegen amanda te laten gaan werken. Huub wil ook uit de wind blijven bij Amanda, dus probeerde hij Lieke zover te krijgen. Huub speelt het ook allang niet helemaal netjes meer, en zit zichzelf in de weg en dreigt met niet terug te komen na zijn jaardag.
Er wordt druk gezoendquote:Op woensdag 5 december 2007 08:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat die LamLul weer in de kooi moest..dat dus![]()
Mogge één ieder
Die moeten elkaar toch kennen,je duikt toch niet meteen met zo,n lul in bed (ook een sletje?)quote:Op woensdag 5 december 2007 08:26 schreef Prospera het volgende:
Luc ligt nu al bovenop Selene![]()
[ afbeelding ]
En daar zat ze gisteravond op te hammeren. Je laat me hier toch niet zomaar zitten, dat zou ik echt laag vinden van je.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik denk dat het drinken afgelopen nacht slechts het druppeltje is voor haar.
Inderdaad kan Huub eruit gaan op zijn jaardag, dat betekent ook een exit voor Lieke.
Naast de silicone en de platreet ben ik benieuwd wat je voor deze gaat verzinnen..quote:Op woensdag 5 december 2007 08:30 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Die moeten elkaar toch kennen,je duikt toch niet meteen met zo,n lul in bed (ook een sletje?)![]()
Nee, lekker in de kooi blijven waar iemand op je wacht die alleen maar zeurt en slecht over je praat of naar buiten waar je familie en vrienden zijn en heel veel groupies die je mag palen zonder zeuren.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:31 schreef petraa het volgende:
[..]
En daar zat ze gisteravond op te hammeren. Je laat me hier toch niet zomaar zitten, dat zou ik echt laag vinden van je.
Wie is de derde?quote:Op woensdag 5 december 2007 08:34 schreef Prospera het volgende:
Stop 3 geilaards in een bed die een hoog relax/knuffelgevoel hebben, dan gebeurt dat
quote:Op woensdag 5 december 2007 08:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, lekker in de kooi blijven waar iemand op je wacht die alleen maar zeurt en slecht over je praat of naar buiten waar je familie en vrienden zijn en heel veel groupies die je mag palen zonder zeuren.
Oeh moelijke keuze.
Als Huub het gehad heeft met de kooi en achtergrondinfo krijgt van zijn familie én een slok op heeft, dan gaat hij echt niet alleen voor Lieke terug.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:31 schreef petraa het volgende:
[..]
En daar zat ze gisteravond op te hammeren. Je laat me hier toch niet zomaar zitten, dat zou ik echt laag vinden van je.
Btw ik vond het weer geweldig die gekleurde reakties over de ruzie van vannacht te lezen. BSOL met een Lieke bril en Kaleddis met een Huub bril. En ik moet zeggen dat van Kaleddis, sprak me het meest aan, want dat is ook wat Schatje zei en wat er op andere fora valt te lezen.
Maar waarom dan wachten op zijn jaardag, kan 'ie beter gelijk opkrassenquote:
Ik zou het alleen maar waarderen als hij niet meer teruggaat. Wat heeft hij nog te doen in de kooi? Winnen lukt hem toch niet, want het kindje van God moet winnen. Lieke ouwehoert alleen maar. Activiteiten heeft hij niet behalve dan pianospelen. Sorry maar na een jaar komt dat toch ook je oren uit.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als Huub het gehad heeft met de kooi en achtergrondinfo krijgt van zijn familie én een slok op heeft, dan gaat hij echt niet alleen voor Lieke terug.
quote:Op woensdag 5 december 2007 08:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar waarom dan wachten op zijn jaardag, kan 'ie beter gelijk opkrassen
Na een jaar krijg je de borg terug of wat er nog van over is.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar waarom dan wachten op zijn jaardag, kan 'ie beter gelijk opkrassen
Natte gleufquote:Op woensdag 5 december 2007 08:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Naast de silicone en de platreet ben ik benieuwd wat je voor deze gaat verzinnen..
Dém, freudiaanse versprekingquote:
Zoenen, Luc boven op Seleen, die op haar rug met opgetrokken knieën ligt.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:45 schreef petraa het volgende:
Wat zijn Selene en Luc allemaal aan het uitvreten daar tussen de dekens.
ff nieuwsgierigheid opwekken van de latere lezers, zo kan ik in me uppie een hele nieuwe verhaal lijn creeren
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |