Slaapse en tot morgen!quote:Op woensdag 5 december 2007 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
En voor wat hier nog wakker is: geniet ervan of ga slapen.![]()
Daahaagen tot morgen
Selene woont in de Reeshof, de ouders van Luc (en Luc zelf) wonen in de Beethovenlaan (dus Noord)quote:Op woensdag 5 december 2007 00:35 schreef maril het volgende:
[..]
Tilburg is ook geen dorp hoor, als de een in bv de reeshof woont en de ander in tilburg noord tja(bewijzen van spreken hè)en inderdaad naar 2 weken is dat helemaal kort.
O wat een voorbeeld van mij, hoe is het mogelijk.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Selene woont in de Reeshof, de ouders van Luc (en Luc zelf) wonen in de Beethovenlaan (dus Noord)
Mitch, was butler in DGK.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:48 schreef gekke_sandra het volgende:
Wie is die jongen in de openingspost en eh, waarom staat hij daar?
quote:Op woensdag 5 december 2007 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub denk maar niet dat je Selene nog eens aan je paaltje kunt rijgen.
Iemand die een dis heeft geschrevenquote:Op woensdag 5 december 2007 00:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hoor dat iemand een teringhond helemaal kapot gaat maken.
Braaain?quote:Op woensdag 5 december 2007 00:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hoor dat iemand een teringhond helemaal kapot gaat maken.
Def Rhymez heeft blijkbaar nogal nare dingen over Lieke geschreven, hoer e.d.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Def Rhymez heeft blijkbaar nogal nare dingen over Lieke geschreven, hoer e.d.
Tijdens zijn bezoek aan de kooi had hij nogal tegen Kim aan lopen rijden en klieren, Lieke vertelde hem dat hij vrouwonvriendelijk was, dat trok meneer niet.
Nee, Huub bleef iets langer in de Jacuzi zitten dan Lieke wilde. Daar was ze over gepikeerd. Hij had niets over voor de relatiequote:Op woensdag 5 december 2007 01:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lieke en Huub weer eens ruzie, nummer 561 of zo ......
Ging ditmaal over het verkeerd beoordelen van Selene
door Huub in eerste instantie, dacht ik te horen.
En Lieke gaat alleen slapen.
Hij dreigde meteen met haar eruit stemmen (absolute ruimte)quote:Op woensdag 5 december 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En weer ruzie. Lieke stapt uit bed en gaat in het lege bed ernaast liggen. Huub rent haar achterna en het gekobbel gaat verder. Huub : "OK, jij wilt ruimte ? Nou ik ga gewoon naast je liggen"
Uhm, Huub probeerde de verstandigste te zijn en ging slapen. Lieke draaide zich weer om en begon de discussie opnieuw. Daarop werd Huub goed pissig (en dat zou ik ook geworden zijn).quote:Op woensdag 5 december 2007 01:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is me wel duidelijk. Huub begon zelfs te deigen Lieke eruit te gaan stemmen ..... Hij doet er alles aan de ruzie te vergroten.
Lieke wilde (daarna) rust maar Huub kan weer eens niet stoppen met opmerkingen maken en liep haar tot 2 maal toe achternaquote:Op woensdag 5 december 2007 01:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Uhm, Huub probeerde de verstandigste te zijn en ging slapen. Lieke draaide zich weer om en begon de discussie opnieuw. Daarop werd Huub goed pissig (en dat zou ik ook geworden zijn).
de verhalen zijn niet verzonnen, maar dat selene ze verstaan zou hebben is gelogen. huub geloofde de verhalen niet van brian en toen zei brian: vraag maar aan selene. dat heeft ie nu gedaan en ze heeft dus niks verstaan.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadat Japio beneden had geslapen, beweerde Brian dat Japio van alles had gezegd in z'n slaap. Over afluisteren van Huub en dat Huub ...... had gezegd. Selene was volgens Brian getuige.
Inmiddels weet Huub van Selene, dat Brian die verhalen van Japio heeft verzonnen. Morgen wil Huub Brian daarop aanpakken, Selene wil hem helpen door te bevestigen dat Japio dat niet heeft gezegd.
Je zag ook al aan haar houding in bed dat ze hier op uit was.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:51 schreef schatje het volgende:
Stom wijf die Lieke met d'r vuile spelletjes.
Mag ze alsjeblieft zelf de villa uitlopenquote:Op woensdag 5 december 2007 01:55 schreef schatje het volgende:
Ach gut, en nu weer janken smerig wijf.
Heb je het gemist ? Good for youquote:Op woensdag 5 december 2007 01:59 schreef tipsch het volgende:
Hmpffff, is dat zure kutmokkel nou wéér bezig
Hij heeft te lang in de jacuzzi gezeten en hij doet niets voor haar.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:59 schreef tipsch het volgende:
Hmpffff, is dat zure kutmokkel nou wéér bezig
Laat haar maar eens een paar dagen in haar sop gaar koken, dat is wel wat ze verdient.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:04 schreef schatje het volgende:
Huub, laat haar mooi de tering krijgen.
quote:Op woensdag 5 december 2007 02:06 schreef tipsch het volgende:
Huub, jaag haar nu alsjeblieft een emotionele crisis in! Laat dat zure kutwijf van je heel hard barsten!
Ik zou graag haar kruinchakra dwars door haar anaalchakra heen trekken, wat een takkewijfquote:Op woensdag 5 december 2007 02:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Laat haar de wortelchakra krijgen
Misschien wat voor Brianquote:Op woensdag 5 december 2007 02:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zou graag haar kruinchakra dwars door haar anaalchakra heen trekken, wat een takkewijf![]()
![]()
Waarom zat ze ook alweer in de kooi, om zichzelf te vinden, om bepaalde leegtes te vervullen ?quote:Op woensdag 5 december 2007 02:12 schreef schatje het volgende:
Ze is het niet waard Huub. Het is een jaloers min wijf die met zichzelf in de knoop zit. Laat haar in godsnaam gaan. Ze speelt met je.
Alleen voor dekking ja. Dat mag inmiddels wel duidelijk zijn.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:14 schreef Kaleddis het volgende:
Het is heel duidelijk, Lieke trekt Huub voor geen ene meter meer. Maar waarom wil ze dan nog steeds een relatie met hem ?
Huub vraagt het zich hem nu ook af. Toch alleen voor de dekking ?
Ze is constant ziek en heeft overal last van, omdat ze de stress gewoonweg niet trekt. Evelien is daardoor toendertijd ook vervangen. Vind onderhand dat Lieke hiervoor ook in aanmerking komt.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Alleen voor dekking ja. Dat mag inmiddels wel duidelijk zijn.
Lieke voegt helemaal niets toe meer. Ze is zuur, zeikt alleen maar en is constant ziek.
Opzouten.
Ja, het bizare is dat ze haar eigenwaarde koppelt aan die van Huub.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarom zat ze ook alweer in de kooi, om zichzelf te vinden, om bepaalde leegtes te vervullen ?
En toch vind ze dat ze nu haar evenwicht tussen spel en realiteit heeft gevonden.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, het bizare is dat ze haar eigenwaarde koppelt aan die van Huub.
Het geruzie begon in feite al veel eerder. Vanmiddag was Huub (en deels samen met Japio) al aan het vitten op Lieke. Hij is de hele dag al sarcastisch naar haar.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:21 schreef schatje het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden dat Lieke jaloers was toen in de jacuzzi Selena met d'r voeten in het gezicht van Huub zat. Dat trekt ze dus niet.
Welterusten Kaleddis. Hee, zo kan het ookquote:Op woensdag 5 december 2007 02:26 schreef Kaleddis het volgende:
Maar goed, alles ligt te pitten ondertussen en dat ga ik ook maar eens doen. Eens kijken of ik op tijd wakker ben voor het ontbijt, waar Brian onder vuur zal komen te liggen (als we Huub moeten geloven).
Ik denk dat het ook een kwestie van dekking is, hij vertrouwt Jaap netquote:Op woensdag 5 december 2007 02:25 schreef tipsch het volgende:
Wat ik van Huub echt niet begrijp, is dat hij dat ellendige zure mokkel niet al lang opzij heeft gezet
Daar zit duidelijk de paniek van Huub. En daarom wordt hij ook zo onbeheerst grof. Hij wordt al kwaad als ze in een ander bed gaat liggen (lees : angst)quote:Op woensdag 5 december 2007 02:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook een kwestie van dekking is, hij vertrouwt Jaap net
iest minder dan Lieke denk ik ....
Dat ziet er toch veel schattiger uitquote:Op woensdag 5 december 2007 02:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Welterusten Kaleddis. Hee, zo kan het ook![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ben het met je eens, en dat weer gaan drinken doet hem ook geen goed.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Daar zit duidelijk de paniek van Huub. En daarom wordt hij ook zo onbeheerst grof. Hij wordt al kwaad als ze in een ander bed gaat liggen (lees : angst)
Da's de wereld op z'n kop. Het is Lieke die haar pijlen op Huub heeft gericht.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben het met je eens, en dat weer gaan drinken doet hem ook geen goed.
Maar ik snap nog steeds niet, waarom hij zijn pijlen niet op Amanda en Brian
richt in plaats van op Lieke. Daar snap ik echt helemaal niets van![]()
Jij let duidenlijk niet op!Huub is alweer volop aan het spelen maar de ijskoningin wil ff rust en niet meewerken aan de plannen van Huub en Jaap.Nu is ze weer boos omdat hij 10 minuten langer in de jacuzzie bleef terwijl hij in die minuten juist heel fel voor haar op kwam!Het is gewoon een zeikwijf aan het worden!quote:Op woensdag 5 december 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een looser, beetje grof schelden en schreeuwen. Meer doet hij op dit moment helemaal niet meer. Hij speelt geen spel meer, hij probeert Brian niet meer te pakken .....
[ afbeelding ]
Lieke zeurt al vanaf dag één van haar relatie met Huub, maar sinds ze samenwerken met Jaap is het wel erger geworden.quote:Op woensdag 5 december 2007 07:50 schreef Poezewoes het volgende:
Volgens mij is het gekomen toen ze weer met Jaap samen gingen spelen toen is Lieke met openlijk klagen begonnen over Huub!
Zou het niet zo kunnen zijn dat Lieke kwaad is omdat huub weer ging drinken. Bovendien hadden Huub en Jaap geprobeerd om Lieke tegen amanda te laten gaan werken. Huub wil ook uit de wind blijven bij Amanda, dus probeerde hij Lieke zover te krijgen. Huub speelt het ook allang niet helemaal netjes meer, en zit zichzelf in de weg en dreigt met niet terug te komen na zijn jaardag.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:02 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke zeurt al vanaf dag één van haar relatie met Huub, maar sinds ze samenwerken met Jaap is het wel erger geworden.
Ze trekt het vast niet dat Huub ook met Jaap optrekt.
Daarom klit ze nu ook zo aan Selene.
Toen bekend werd dat ze reiki ging volgen, mocht Huub er eerst wel bij zijn omdat ze het dan op hem kon oefenen.
Nu Selene er was mocht Huub er opeens niet meer bij zijn, maar ging Selene meedoen.
De ruzie van afgelopen nacht was ook wel te voorspellen, Huub had niet in de jacuzzi mogen gaan, maar bij Lieke moeten blijven.
Sliko is gewoon jaloers dat ze niet net zo'n mooie stevige relatie alsquote:Op woensdag 5 december 2007 02:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Da's de wereld op z'n kop. Het is Lieke die haar pijlen op Huub heeft gericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |