Def Rhymez heeft blijkbaar nogal nare dingen over Lieke geschreven, hoer e.d.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Def Rhymez heeft blijkbaar nogal nare dingen over Lieke geschreven, hoer e.d.
Tijdens zijn bezoek aan de kooi had hij nogal tegen Kim aan lopen rijden en klieren, Lieke vertelde hem dat hij vrouwonvriendelijk was, dat trok meneer niet.
Nee, Huub bleef iets langer in de Jacuzi zitten dan Lieke wilde. Daar was ze over gepikeerd. Hij had niets over voor de relatiequote:Op woensdag 5 december 2007 01:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lieke en Huub weer eens ruzie, nummer 561 of zo ......
Ging ditmaal over het verkeerd beoordelen van Selene
door Huub in eerste instantie, dacht ik te horen.
En Lieke gaat alleen slapen.
Hij dreigde meteen met haar eruit stemmen (absolute ruimte)quote:Op woensdag 5 december 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En weer ruzie. Lieke stapt uit bed en gaat in het lege bed ernaast liggen. Huub rent haar achterna en het gekobbel gaat verder. Huub : "OK, jij wilt ruimte ? Nou ik ga gewoon naast je liggen"
Uhm, Huub probeerde de verstandigste te zijn en ging slapen. Lieke draaide zich weer om en begon de discussie opnieuw. Daarop werd Huub goed pissig (en dat zou ik ook geworden zijn).quote:Op woensdag 5 december 2007 01:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is me wel duidelijk. Huub begon zelfs te deigen Lieke eruit te gaan stemmen ..... Hij doet er alles aan de ruzie te vergroten.
Lieke wilde (daarna) rust maar Huub kan weer eens niet stoppen met opmerkingen maken en liep haar tot 2 maal toe achternaquote:Op woensdag 5 december 2007 01:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Uhm, Huub probeerde de verstandigste te zijn en ging slapen. Lieke draaide zich weer om en begon de discussie opnieuw. Daarop werd Huub goed pissig (en dat zou ik ook geworden zijn).
de verhalen zijn niet verzonnen, maar dat selene ze verstaan zou hebben is gelogen. huub geloofde de verhalen niet van brian en toen zei brian: vraag maar aan selene. dat heeft ie nu gedaan en ze heeft dus niks verstaan.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadat Japio beneden had geslapen, beweerde Brian dat Japio van alles had gezegd in z'n slaap. Over afluisteren van Huub en dat Huub ...... had gezegd. Selene was volgens Brian getuige.
Inmiddels weet Huub van Selene, dat Brian die verhalen van Japio heeft verzonnen. Morgen wil Huub Brian daarop aanpakken, Selene wil hem helpen door te bevestigen dat Japio dat niet heeft gezegd.
Je zag ook al aan haar houding in bed dat ze hier op uit was.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:51 schreef schatje het volgende:
Stom wijf die Lieke met d'r vuile spelletjes.
Mag ze alsjeblieft zelf de villa uitlopenquote:Op woensdag 5 december 2007 01:55 schreef schatje het volgende:
Ach gut, en nu weer janken smerig wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |