Heeft Brian wel CPs betaald?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian zat foto's te bekijken van z'n 8-uur feest en werd ineens heel emo. Hij belt jankend naar Kenneth
Die vergeet die vast te betalen door zijn grote verdrietquote:
Eens in de zoveel tijd betaald ie eens 5 x 1 cp'squote:Op dinsdag 4 december 2007 22:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, het viel me op dat hij zojuist punten in de bak deed.
Dat krijgen ze toch heel vaak te horen? "Amanda Brian huilt" of 'n telefoontje?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat opvallend dat Amanda uit de jacuzzi gaat en direct naar de private room gaat. Hoe wist ze dat hij daar zat te janken ?
[ afbeelding ]
Ach BSOL, jij kijkt pas vanaf het begin en nog weet je niet dat je overal je nek breekt over de stuurtjes van de Febo.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat opvallend dat Amanda uit de jacuzzi gaat en direct naar de private room gaat. Hoe wist ze dat hij daar zat te janken ?
[ afbeelding ]
Of stipt volgens script?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:49 schreef Myriam1978 het volgende:
Moest Selene tegen Amanda zeggen dat zij naar de Private moest omdat ze Brian zag of omdat het op een plasma geschreven was?
Even een kwestie van de regels aanpassenquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tussendoor verklapt Brian wel even dat hij op de pc de brief van Japio aan Cora zat te lezen.
Duidelijk dus : Iedereen weet dat daar de zwaarste sanctie op staat !
Ook dit heb ik al vaker gepost: Ik ben ook in het bezit van het laatste regelboek.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:53 schreef KimiK het volgende:
[..]
Even een kwestie van de regels aanpassen
quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:57 schreef chufi het volgende:
Brian schrijft zn broer niet , nee hij nodigt hem wel uit ! Cp's genoeg..
Las trouwens vandaag dat ze daar de redactie een ultimatum hebben gesteld ivm cp's van Brian.. Als er geen antwoord komt gaan ze alle verslagen vanaf het begin teruglezen en de gegevens verzamelen. Wat ze er dan mee gaan doen weet ik niet
quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:58 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman volgt haar vriendje in haar doen en laten
Waar las je datquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:57 schreef chufi het volgende:
Brian schrijft zn broer niet , nee hij nodigt hem wel uit ! Cp's genoeg..
Las trouwens vandaag dat ze daar de redactie een ultimatum hebben gesteld ivm cp's van Brian.. Als er geen antwoord komt gaan ze alle verslagen vanaf het begin teruglezen en de gegevens verzamelen. Wat ze er dan mee gaan doen weet ik niet
Ah sorry ! Las ik op VOL vandaag ! Zij willen het uit gaan zoekenquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar las je datNiemand achter dat hok weet hoe het zit
Wat een sukkels ( ook dat is geen nieuws
)
quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:58 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman volgt haar vriendje in haar doen en laten
ik zat ook met verbazing naar der te kijken....quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:02 schreef Ziet het volgende:
jezus...
geeft huub haar een paar kussen
moet ze wéér ergens over ruzie zoeken!
voor zover we nu weten... komt hij even langs en blijft 1 nachtje slapenquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:04 schreef tuinfluiter het volgende:
1 vraagje is Luc opnieuw als gast-speler in DGK?
Of komt hij even langs?
Komt even langs. Hij zei wel dat hij, als het zo uitkwam, 'n nachtje mocht blijven slapen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:04 schreef tuinfluiter het volgende:
1 vraagje is Luc opnieuw als gast-speler in DGK?
Of komt hij even langs?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is doffe elende op FOK. Zullen we naar Fokjoe verkassen ?
Bedankt Desii en bsol,quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is doffe elende op FOK. Zullen we naar Fokjoe verkassen ?
http://fokjoe.multiforum.nl/viewtopic.php?p=1305&mforum=fokjoe#1305quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:14 schreef SIRA het volgende:
adres Fokjoe?
thanx, cu daarquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:16 schreef KimiK het volgende:
[..]
http://fokjoe.multiforum.nl/viewtopic.php?p=1305&mforum=fokjoe#1305
quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt Desii en bsol,
Fok is langzaam, pagina niet weergegeven, iets te drinken.........................
Is Verkasser Fokjoe open?
op en af, is Yvonne er niet met glassex???quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:38 schreef chufi het volgende:
Het werkt weer!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:45 schreef chufi het volgende:
Ze heeft nu Engelse glassex en das op het linker scherm
quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:45 schreef chufi het volgende:
Ze heeft nu Engelse glassex en das op het linker scherm
Zou belachelijke verhaallijn zijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:48 schreef b.a.s. het volgende:
Verrassend: Luc vindt Selene wel leuk
Die kennen elkaar toch vast wel ...quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:48 schreef b.a.s. het volgende:
Die gun ik de aandacht niet!quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zou belachelijke verhaallijn zijn2 gastspelers die elkaar leuk vinden, joepie. Wat helpt dat nou?? Ik wil Luc daar helemaal niet, die is saai. Doe maar weer 's Nena of Nathanael of wat mij betreft Natasia er in.
Ik ook, zal wel niet zo verrassend zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:48 schreef b.a.s. het volgende:
Wat moet die kut-Lieke nouquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:51 schreef Ziet het volgende:
huub zijn plan was om er een jaar te zitten en hij twijfelt zwaar of hij nog wel terug komt na de jaardag.
lieke: jaaaa dat ga je me niet aandoen hoor
huub zal het haar vantevoren zeggen
Dan ga ik daar voorquote:
Heb je die cp's ook horen/zien vallen? Enne... zat er niet stiekem een dun touwtje aan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, het viel me op dat hij zojuist punten in de bak deed.
Brrrrian heeft sex, amanda ligt er meestal voor dood bij volgens mij. En als ze kreunt of gilt is dat meer om brrrrian een plezier te doen....of ze probeert een keutel binnen te houden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:43 schreef 2live het volgende:
Brian en Amanda hebben zo'n beetje de hele dag door sex als ik het goed begrijp?
Sancties gelden niet voor brrrrrian.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tussendoor verklapt Brian wel even dat hij op de pc de brief van Japio aan Cora zat te lezen.
Duidelijk dus :[b] Iedereen weet dat daar de zwaarste sanctie op staat ![/b]
Je vergeet een 0. Wel onder de voorwaarde natuurlijk dat ie ze allemaal tegelijk in moet nemen, anders geen pammetjes meer voor de heer KOEbats.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:01 schreef chufi het volgende:
Roep hem nog ff naar achter en gun die jongen nog 5 pammetjes !!
Kom op redactie jullie rulez
Je hoorde cpt's vallen ...... Maar kan best 5 x 1 cpt zijn geweest.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:18 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Heb je die cp's ook horen/zien vallen? Enne... zat er niet stiekem een dun touwtje aan?
Tilburg is ook geen dorp hoor, als de een in bv de reeshof woont en de ander in tilburg noord tja(bewijzen van spreken hè)en inderdaad naar 2 weken is dat helemaal kort.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:17 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Dan ga ik daar voor![]()
Ik heb van een mede Fokker geleerd dat Selene op de streams de eerste of tweede dag al ontkend heeft Luc te kennen. En ze woont pas sinds 2 weken in Tilburg. Mijn fout
[ afbeelding ]
Slaapse en tot morgen!quote:Op woensdag 5 december 2007 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
En voor wat hier nog wakker is: geniet ervan of ga slapen.![]()
Daahaagen tot morgen
Selene woont in de Reeshof, de ouders van Luc (en Luc zelf) wonen in de Beethovenlaan (dus Noord)quote:Op woensdag 5 december 2007 00:35 schreef maril het volgende:
[..]
Tilburg is ook geen dorp hoor, als de een in bv de reeshof woont en de ander in tilburg noord tja(bewijzen van spreken hè)en inderdaad naar 2 weken is dat helemaal kort.
O wat een voorbeeld van mij, hoe is het mogelijk.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Selene woont in de Reeshof, de ouders van Luc (en Luc zelf) wonen in de Beethovenlaan (dus Noord)
Mitch, was butler in DGK.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:48 schreef gekke_sandra het volgende:
Wie is die jongen in de openingspost en eh, waarom staat hij daar?
quote:Op woensdag 5 december 2007 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub denk maar niet dat je Selene nog eens aan je paaltje kunt rijgen.
Iemand die een dis heeft geschrevenquote:Op woensdag 5 december 2007 00:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hoor dat iemand een teringhond helemaal kapot gaat maken.
Braaain?quote:Op woensdag 5 december 2007 00:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hoor dat iemand een teringhond helemaal kapot gaat maken.
Def Rhymez heeft blijkbaar nogal nare dingen over Lieke geschreven, hoer e.d.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Def Rhymez heeft blijkbaar nogal nare dingen over Lieke geschreven, hoer e.d.
Tijdens zijn bezoek aan de kooi had hij nogal tegen Kim aan lopen rijden en klieren, Lieke vertelde hem dat hij vrouwonvriendelijk was, dat trok meneer niet.
Nee, Huub bleef iets langer in de Jacuzi zitten dan Lieke wilde. Daar was ze over gepikeerd. Hij had niets over voor de relatiequote:Op woensdag 5 december 2007 01:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lieke en Huub weer eens ruzie, nummer 561 of zo ......
Ging ditmaal over het verkeerd beoordelen van Selene
door Huub in eerste instantie, dacht ik te horen.
En Lieke gaat alleen slapen.
Hij dreigde meteen met haar eruit stemmen (absolute ruimte)quote:Op woensdag 5 december 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En weer ruzie. Lieke stapt uit bed en gaat in het lege bed ernaast liggen. Huub rent haar achterna en het gekobbel gaat verder. Huub : "OK, jij wilt ruimte ? Nou ik ga gewoon naast je liggen"
Uhm, Huub probeerde de verstandigste te zijn en ging slapen. Lieke draaide zich weer om en begon de discussie opnieuw. Daarop werd Huub goed pissig (en dat zou ik ook geworden zijn).quote:Op woensdag 5 december 2007 01:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is me wel duidelijk. Huub begon zelfs te deigen Lieke eruit te gaan stemmen ..... Hij doet er alles aan de ruzie te vergroten.
Lieke wilde (daarna) rust maar Huub kan weer eens niet stoppen met opmerkingen maken en liep haar tot 2 maal toe achternaquote:Op woensdag 5 december 2007 01:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Uhm, Huub probeerde de verstandigste te zijn en ging slapen. Lieke draaide zich weer om en begon de discussie opnieuw. Daarop werd Huub goed pissig (en dat zou ik ook geworden zijn).
de verhalen zijn niet verzonnen, maar dat selene ze verstaan zou hebben is gelogen. huub geloofde de verhalen niet van brian en toen zei brian: vraag maar aan selene. dat heeft ie nu gedaan en ze heeft dus niks verstaan.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadat Japio beneden had geslapen, beweerde Brian dat Japio van alles had gezegd in z'n slaap. Over afluisteren van Huub en dat Huub ...... had gezegd. Selene was volgens Brian getuige.
Inmiddels weet Huub van Selene, dat Brian die verhalen van Japio heeft verzonnen. Morgen wil Huub Brian daarop aanpakken, Selene wil hem helpen door te bevestigen dat Japio dat niet heeft gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |