Heeft Brian wel CPs betaald?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian zat foto's te bekijken van z'n 8-uur feest en werd ineens heel emo. Hij belt jankend naar Kenneth
Die vergeet die vast te betalen door zijn grote verdrietquote:
Eens in de zoveel tijd betaald ie eens 5 x 1 cp'squote:Op dinsdag 4 december 2007 22:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, het viel me op dat hij zojuist punten in de bak deed.
Dat krijgen ze toch heel vaak te horen? "Amanda Brian huilt" of 'n telefoontje?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat opvallend dat Amanda uit de jacuzzi gaat en direct naar de private room gaat. Hoe wist ze dat hij daar zat te janken ?
[ afbeelding ]
Ach BSOL, jij kijkt pas vanaf het begin en nog weet je niet dat je overal je nek breekt over de stuurtjes van de Febo.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat opvallend dat Amanda uit de jacuzzi gaat en direct naar de private room gaat. Hoe wist ze dat hij daar zat te janken ?
[ afbeelding ]
Of stipt volgens script?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:49 schreef Myriam1978 het volgende:
Moest Selene tegen Amanda zeggen dat zij naar de Private moest omdat ze Brian zag of omdat het op een plasma geschreven was?
Even een kwestie van de regels aanpassenquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tussendoor verklapt Brian wel even dat hij op de pc de brief van Japio aan Cora zat te lezen.
Duidelijk dus : Iedereen weet dat daar de zwaarste sanctie op staat !
Ook dit heb ik al vaker gepost: Ik ben ook in het bezit van het laatste regelboek.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:53 schreef KimiK het volgende:
[..]
Even een kwestie van de regels aanpassen
quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:57 schreef chufi het volgende:
Brian schrijft zn broer niet , nee hij nodigt hem wel uit ! Cp's genoeg..
Las trouwens vandaag dat ze daar de redactie een ultimatum hebben gesteld ivm cp's van Brian.. Als er geen antwoord komt gaan ze alle verslagen vanaf het begin teruglezen en de gegevens verzamelen. Wat ze er dan mee gaan doen weet ik niet
quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:58 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman volgt haar vriendje in haar doen en laten
Waar las je datquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:57 schreef chufi het volgende:
Brian schrijft zn broer niet , nee hij nodigt hem wel uit ! Cp's genoeg..
Las trouwens vandaag dat ze daar de redactie een ultimatum hebben gesteld ivm cp's van Brian.. Als er geen antwoord komt gaan ze alle verslagen vanaf het begin teruglezen en de gegevens verzamelen. Wat ze er dan mee gaan doen weet ik niet
Ah sorry ! Las ik op VOL vandaag ! Zij willen het uit gaan zoekenquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar las je datNiemand achter dat hok weet hoe het zit
Wat een sukkels ( ook dat is geen nieuws
)
quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:58 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman volgt haar vriendje in haar doen en laten
ik zat ook met verbazing naar der te kijken....quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:02 schreef Ziet het volgende:
jezus...
geeft huub haar een paar kussen
moet ze wéér ergens over ruzie zoeken!
voor zover we nu weten... komt hij even langs en blijft 1 nachtje slapenquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:04 schreef tuinfluiter het volgende:
1 vraagje is Luc opnieuw als gast-speler in DGK?
Of komt hij even langs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |