quote:Leeftijd
Pauline is door naar de Theaterronde. Maar eigenlijk vonden de juryleden haar te oud om idool te kunnen worden. "Dat scheelde maar een haartje. Dankzij Gordon ben ik door. Hij is toch niet zo erg als ik dacht", is de eerste reactie van Pauline als ze de jurykamer uitkomt. "Ik ben natuurlijk al 35, maar goed, als dat te oud is, moet je de leeftijdsgrens aanpassen."
Meidenband
Een onbekende in de muziekwereld is Pauline niet. "Ik heb ooit de leader ingezongen voor een televisieprogramma en heb een jingle gemaakt voor het radioprogramma van Rob Stenders." Momenteel treedt Pauline vaak op met één van de bands waar ze in zingt. ";Ik zing elk weekend met twee anderen in een meidenband. Daarnaast zing ik ook in een feestband, maar daarmee treden we niet zo vaak op, vijf keer per jaar ongeveer."
Theaterronde
Speciaal voorbereiden op het Theater is Pauline niet van plan. "Ik ben al dagelijks bezig met zingen. Misschien een paar extra zangoefeningen, maar dat is dan ook alles. Ik ben vooral heel erg blij dat ik door ben gegaan. Ik heb mijn moeder beloofd om mee te doen. Vorig jaar was ik ziek en lukte het niet, maar nu dus wel. Ik doe dit voor haar." Succes Pauline!
Jij bent echt erg.quote:Op maandag 3 december 2007 18:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hee, de oudere zus van Maud.
quote:Op maandag 3 december 2007 18:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hee, de oudere zusmoeder van Maud.
Ja, ik moet ook iedere keer aan Anouk denken als ze voorbij komt.quote:Op maandag 3 december 2007 20:33 schreef sbientje het volgende:
het is echt net anouk
Schrijf het dan goedquote:Favoriete artiest:
Freddy Mercury
quote:
Klopt. De site waar ze het ook over o.a. Justin Timerlake hebben.quote:Op zondag 9 december 2007 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Al zal het jou fout niet zijn. Want ik neem aan dat je dit van de idols site hebt afgehaald
Ik heb haar daar afgelopen zaterdag nog zien zingen. Ze heeft een goeie stem voor rock nummersquote:Op zondag 9 december 2007 21:28 schreef Elvislives het volgende:
Hee Pauline! Stond vaak bij dr optredens in Dollars in Arnhem. Mooie stem, wel wat oud inderdaad.
STERF MET JE GOEIEMONGOOLquote:Op maandag 10 december 2007 15:52 schreef Plaatjesmaker het volgende:
Goeiemoggel,
Ik denk niet dat ik hetzelfde heb, ik vind haar stemgeluid niet uniek. Eerder flink tekortkomend.quote:Op zondag 9 december 2007 16:19 schreef mooibier het volgende:
@ Vaduz
Ik denk dat je het zelfde hebt als de jury. Haar stem is niet zo makkelijk in een hokje te plaatsen. Wat mij betreft is dat juist heel cool. Een eigen geluid, dus uniek!
Dat moet je me dan toch eens uitleggen?quote:Op maandag 10 december 2007 16:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik hetzelfde heb, ik vind haar stemgeluid niet uniek. Eerder flink tekortkomend.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Ik denk trouwens dat vooral Naomi daar de dupe van wordt, want volgens mij heeft Asnat nog een vrij grote (fanatieke Maluku) fanbase. Overigens denk ik wel dat het vijvertje waaruit Pauline vist vrij snel opdroogt.quote:Op maandag 10 december 2007 23:12 schreef BVO het volgende:
Ik zie haar de laatste 12 wel halen. Meisjes als Naomi, Asnat, enz. vissen allemaal heel erg uit één vijver, daar kan Pauline van gaan profiteren.
quote:Op maandag 10 december 2007 18:24 schreef Plaatjesmaker het volgende:
M.
Is dit zo'n "verzamel de letters"-puzzel?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:20 schreef Plaatjesmaker het volgende:
P.
Weer zo'n dooddoenerquote:Op woensdag 12 december 2007 15:43 schreef luckey het volgende:
@ mooibier
het wordt idd voor de nederlandse muziek een spannende tijd! Ben benieuwd of er eindelijk een eens een echte artiest die MUZIEK maakt bij komt.
GOGO pauline
Om hier nog even op terug te komen, ik kan me best voorstellen dat ze zo onzeker is, juist gezien haar leeftijd.quote:Op zondag 9 december 2007 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
Mja... ik vind haar eig. ook te oud. Zij had met XFA mee moeten doen of zoiets.
Wat ik helemaal een beetje sneuiig aan vond doen was dat ze ook zo ontzettend zenuwachtig en huilerig was. Dat die meiden van 19-20 dat doen kan ik nog inkomen, maar als je op je 35e nog zoveel af laat hangen blijkbaar van een tv programma als Idols...
Ik weet het niet... je zou toch denken dat je daar dan iig een beetje boven zou kunnen staan.
Idols 3 was ook tot 35 jaarquote:Op woensdag 12 december 2007 20:53 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen, ik kan me best voorstellen dat ze zo onzeker is, juist gezien haar leeftijd.
In de vorige reeksen kon ze niet meedoen. (geloof ik?) Ik denk dat het dan best een stap is om het toch een keer te proberen, zeker tussen al dat jonge grut.
...quote:Op dit gebied heeft Pauline haar vrienden nodig die haar kunnen helpen te laten zien dat muziek en kwaliteit er meer toe doen dan een toekomstige eendagsvlieg op TMF te zijn.
Ja, daar stond me al iets van bij.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idols 3 was ook tot 35 jaar
Niet om te zeuren, maar:quote:Op woensdag 12 december 2007 21:41 schreef luckey het volgende:
check this out!!!! vond ik net op hyves.
Dit klopt niet echt.quote:het nummer “video killed the radiostar” van Duran Duran!
Ik denk wel dat ze er vanavond uitvliegtquote:Op woensdag 12 december 2007 22:01 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ja, daar stond me al iets van bij.
In ieder geval heeft ze nu de sprong gewaagd, net op tijd.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:48 schreef MyMilkshake het volgende:
de vrouwelijke harm, wat een stem !!!
Haar zelfvertrouwen moet nog wat groeien de komende weken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 'r goed zingen, ze verbaasde me met Iris (toen dacht ik al dat het niet voordelig zou zijn voor mijn prono destijds), maar echt een beetje saai en de ouwelijk. Kijk, dat je 35 bent en meedoet, top. Maar zorg dan wel dat je interessant en "idolerig" overkomt, want anders denkt iedereen alleen maar aan dat je zo oud bent.
Inderdaad. Geen leuk nummer ook, ik vond haar zeker bij de mindere kandidaten horen vanavond.quote:
Zie daar, een topic over leuke quotes: De leukste quotes!quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:02 schreef luckeyluck het volgende:
ik moet idd zeggen dat het erg grappig was toen ik het hoorde van wendy, mischien een topic openen over dit soort grappige text foutjes enzo.
verders vind pauline een super ster denk/hoop dat ze ver komt ik ben fan
Ik heb het even teruggekeken. Wendy zegt "Wat een compliment!"quote:Op zondag 23 december 2007 19:58 schreef LeBeau het volgende:
John: "Vooral bij het tweede gedeelte, als ik m'n ogen dicht deed dan hoorde ik gewoon een plaat"
*publiek begint te juichen*
Wendy: "Dat was een compliment!"
Ja, dat hadden ze wel door hoor, sufkut.
Voor idool is ze echt te oud (13 jarige meisjes bepalen met sms wie idool is)quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:50 schreef fayle het volgende:
te oud?
welnee.
zoveel pop/rock etc sterren waren veel ouder voor ze bekend werden of waren bekend en gingen door tot in het oneindige.
pas de problème...
Tijdens die filmpjes vooraf aan het optreden ziet ze er nog goed uit. 35 wel, maar niet ouder.quote:Op zondag 30 december 2007 18:00 schreef Perico het volgende:
Ze ziet er ouder uit dan 35, da's het erge, op zich maakt die leeftijd niet uit.. Maar ze zag er gisteren uit als 48... dan wordt het genant, het zijn de vouwen in haar gezicht.
Een idool zie ik ook niet in haar, ze zong wel weer goed, daar niet van...
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:35 schreef livelink het volgende:
Ik blijf fan, haar leeftijd kan me niks schelen zolang ze zo lekker blijft zingen.
Ik ook niet. Maar ze zingt wel goedquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:58 schreef Svensational het volgende:
Nee, vind haar toch echt niet in Idols passen.
quote:Op zondag 6 januari 2008 12:43 schreef PeRi het volgende:
Goed gezongen! Alhoewel het toch wel een beetje te snel Anoukapen wordt met dit nummer. Haar performance vond ik niet zo, ze staat heel onwennig op het podium lijkt het, alsof ze niet weet wat te doen met haar armen, dan maar headbangen, of stampen met dr laars. Of ze echt een Idol is, weet ik niet, maar ze stijgt toch wel in mijn lijst.
Als jij hier nou eens lekker ophoepelt met je insinuaties. Je hebt al eerder eenzelfde suggestie gedaan, hier om precies te zijn, en ik zie niet in wat je hier te zoeken hebt aangezien je geen enkele constructieve bijdrage levert.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:32 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
laat haar lekker zingen bij het leger des heils met al haar junk vrienden.
Nee hoor.quote:Op maandag 7 januari 2008 08:13 schreef Liquidootje het volgende:
Nou, tja.. jawel.. optiefen is wel nodig!
welk taalgebruikquote:Op maandag 7 januari 2008 07:27 schreef PeRi het volgende:
Dr_Gonzo, het is idd niet nodig om meerdere keren je afkeer van een persoon op deze manier in zulk taalgebruik te laten weten.
En Riparius, blijven we ook wel vriendelijk? Ophoepelen hoeft ook weer niet.
het is nou eenmaal mijn mening, als je er niet tegen kan moet je maar lekker buiten gaan spelen.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:52 schreef Riparius het volgende:
[..]
Als jij hier nou eens lekker ophoepelt met je insinuaties. Je hebt al eerder eenzelfde suggestie gedaan, hier om precies te zijn, en ik zie niet in wat je hier te zoeken hebt aangezien je geen enkele constructieve bijdrage levert.
Ja dátquote:Op zondag 6 januari 2008 15:35 schreef vicarinatutu het volgende:
En wtf, gebruikt ze geen creme op dr gezicht ofzo? Wat een verlopen harses
Ik zie jou nergens een mening geven. Het enige dat ik je zie doen is haar en junk noemen, insinueren dat ze naar het leger des heils moet en aan de drugs is. Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:17 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
het is nou eenmaal mijn mening, als je er niet tegen kan moet je maar lekker buiten gaan spelen.
ga lekker huilen johquote:Op maandag 7 januari 2008 16:05 schreef Leigh het volgende:
[..]
Ik zie jou nergens een mening geven. Het enige dat ik je zie doen is haar en junk noemen, insinueren dat ze naar het leger des heils moet en aan de drugs is. Waar haal je die wijsheid vandaan?
Dat is geen 'mening geven', dat is het onderuit halen van een persoon die je niets kent door middel van uitingen die nergens op slaan.
Als je nu zegt: 'Ze lijkt op een junk' dan zou je een mening geven.
Waarom je dat gedoe over drugs en het leger des heils erbij haalt is me overigens een raadsel.
Ah joh, het is niet erg. De onzekerheid spat er vanaf in die reacties van hem. Niet de confrontatie aan gaan maar zich afdoen met slappe onliners. Zo ken ik er nog een paar.quote:
vergeet je niet die kerstmuts uit je avatar te halen?quote:
Tot op dit moment zonder meer het beste optreden van de avond. Ik hoop echt dat ze in de finale komt. Ik schijn alleen te staan in die mening, maar ze verdient het wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:34 schreef soylent het volgende:
Lag dit aan mij of was dit gewoon meesterlijk goed?
Ik heb het 's avonds laat pas met beeld gezien.... Dra-maaa-tischquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jaaa idd! Ik lag echt in een scheur
. hoe hij als een soort mislukt slangenmens tegen Pauline aan zat te schurken, hilarisch gewoon
.
Jammer dat het nieuwe Dollars er niet uitziet. Maar da's een hele andere discussiequote:Op maandag 14 januari 2008 15:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
In het donkere en rokerige Dollars ziet ze er beter uit.
Ik denk niet dat je die conclusie kunt trekken. In de poll van kindertent.com bungelt Pauline een beetje onderaan, samen met Neil en Nigel, terwijl Tiffany het daar heel goed doet. Maar Tiffany zat gisteren wél weer (voor de tweede keer in successie) op de kruk, terwijl Pauline daar nog nooit op heeft gezeten. Dus kennelijk is de samenstelling (en de gemiddelde leeftijd) van het stemmende publiek toch significant anders dan die van de bezoekers van kindertent.com.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:05 schreef BaasvandeWereld het volgende:
Het was wel leuk, maar ik denk niet dar ze kan tippen aan de "grote drie" en zou me, gezien de leeftijd van veel stemmers etc. niet eens verbazen als ze er nog eerder uitligt dan Nigel..
Dat. Dat ze een goede zangeres is is duidelijk! (al zei je dit ook al in andere woorden Lotjequote:Op zondag 20 januari 2008 17:37 schreef Hockeylotje het volgende:
Ik vond het mooi, maar het raakte me niet, zoals Brigitte dat wel deed bij Wie wordt Evita!
Toch vind ik Pauline beter zingen dan Charlene. De laatste zingt wel goed maar altijd zonder emotie of gevoel. Gewoon gladgepolijste popmuziek. Van dat edgy randje van Pauline hou ik wel. Moet ze uiteraard wel de juiste nummers kiezen natuurlijk. Maar bij veel ballades zou ik bij Pauline blijven luisteren en bij Charlene in slaap vallen.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:05 schreef BaasvandeWereld het volgende:
Het was wel leuk, maar ik denk niet dar ze kan tippen aan de "grote drie" en zou me, gezien de leeftijd van veel stemmers etc. niet eens verbazen als ze er nog eerder uitligt dan Nigel..
Charlene heeft wel een uniek geluid! Pauline heeft wel dat unieke van een hese stem, maar qua hese stemmetjes is ze weer niet heel bijzonder!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:41 schreef Knipoogje het volgende:
hmm ik weet het niet hoor. Laat 10 popzangeresjes met een goede stem zingen en ik zou Charlene er niet uitpikken. Pauline wel. En Nathalie en Nikki trouwens ook.
nee hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:53 schreef Riparius het volgende:
[..]
Tot op dit moment zonder meer het beste optreden van de avond. Ik hoop echt dat ze in de finale komt. Ik schijn alleen te staan in die mening, maar ze verdient het wel.
haar stem is mss wel uniek, maar toch vind ik haar niet opvallen.. Zij als persoon is vrij 13-in-een dozijn vind ik!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:02 schreef BVO het volgende:
Vind je? Ik vind Charlenes stem vele malen unieker dan die van Pauline.
Daar sluit ik me bij aan!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:16 schreef BaasvandeWereld het volgende:
Charlene is bij uitstek degene die nou niet de standaard idols liedjes doet, niet zal doen ook. Past niet bij haar Dat jazz-nummer van Wouter Hamel bijvoorbeeld. Dat is echt gewaagd want het is absoluut niet Idols. Daarmee krijg je de gemmidelde idols-kijker niet voor je tenzij je het ongelofelijk goed zingt, wat ze ook deed imo
Pauline kun je nog zo vaak terugkijken als je wil, hier.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:41 schreef remlof het volgende:
Kut, zet ik speciaal Idols op om Pauline te kunnen zien, is ze al geweest
Of komt ze nog een keer?
Mmm... inderdaad. Hockeylotje, je hebt smaak. Zosja was naast Hind mijn favoriet bij Idols I. Ze studeert nu Jazz aan het conservatorium in A'dam, dus ik vraag me af of Ellen en Zosja elkaar wel eens zien. Zosja zingt ook Jazz bij DejaVu. Hier zijn een paar opnamen met Zosja te horen.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:01 schreef Hockeylotje het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Zosja dit ook in Idols 1 in de workshops zong?
http://nl.youtube.com/watch?v=fS8lpVQohLQ
Ook een erg mooie versie!
Ik vond Zosja in Idols zelf eigenlijk nioks (toen was ik ook nog maar 12 ofzo), maar ze is echt heel goed! In ieder geval een stuk beter dan ongeveer al die andere idols deelnemers van IDOLS 1 (Hind uitgezonderd of course!)quote:Op zondag 27 januari 2008 19:23 schreef Riparius het volgende:
[..]
Mmm... inderdaad. Hockeylotje, je hebt smaak. Zosja was naast Hind mijn favoriet bij Idols I. Ze studeert nu Jazz aan het conservatorium in A'dam, dus ik vraag me af of Ellen en Zosja elkaar wel eens zien. Zosja zingt ook Jazz bij DejaVu. Hier zijn een paar opnamen met Zosja te horen.
Ja, echt super! Ik keek haar net terug op youtube en het was geweldig. Van mij mag Pauline zomaar winnen. Te oud om een idol te worden, zoals de topictitel suggereert, vind ik haar zeker niet. Niet als ze zo goed is.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:58 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben nu de herhaling aan het kijken. En potverdikkie, wat was Pauline goed.
Verschilt gewoon van persoon tot persoon. Ik zag gisteren bij VH1 Classic nog een oud filmpje van Janis Joplin (overleden in 1970 toen ze 27 was) en die leek daar echt wel in de 40. Maar wel een sixties icoon natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:44 schreef Minnie_ het volgende:
Vind Pauline erg goed (niet zo goed als Nikki, daar niet van).
Maar hoop toch niet dat ik er over 2 jaar zo uitzie. Wat een oude kop voor iemand van 35. Of hoor je er zo uit te zien op je 35e en zie ik er gewoon abnormaal jong uit? (wordt vaak jaartje of 27 geschat..en ja, ik rook ook).
Kom op... Als een goeie performer afhangt van leeftijdquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
Klopt, vind het een terechte exit. Stem is super, maar dat is met meer kandidaten zo. En Pauline heeft dan toch minder sex-appeal. Alhoewel de absolute exit wat mij betreft toch echt wel Neil had moeten zijn. Maar blijkbaar is daar wel meer markt voor.
Ja, I second that. Ik begin nu toch te vrezen dat we niet vóór 1 maart van Neil verlost worden. Gadverdamme zeg. Pauline vond ik ook de beste van de avond.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:06 schreef Hockeylotje het volgende:
Nou ik was dus net voor de uitslag een verhaaltje aan het typen hoe goed ze was, hoe ze me geraakt heeft en dat ik haar de beste van de avond vond en dan dit..!
Ik wist dat ze niet nummer 1 zou worden, maar toch, onder Neil eindigen is echt een schande!
Ho, ik heb het niet over leeftijd he. Tuurlijk hoef je geen 20 te zijn. George Clooney en Brad Pitt zijn ook 40-plussersquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kom op... Als een goeie performer afhangt van leeftijd.
Pauline is een mooie vrouw, ja, net wat ouder dan de gemiddelde idols nitwit. Maar Jeez, wat deed ze het goed. Nee echt... Absoluut niet okee.
Voor Kurt 'Hobbit' Nilsen was er ook een markt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
Klopt, vind het een terechte exit. Stem is super, maar dat is met meer kandidaten zo. En Pauline heeft dan toch minder sex-appeal. Alhoewel de absolute exit wat mij betreft toch echt wel Neil had moeten zijn. Maar blijkbaar is daar wel meer markt voor.
Nee hoor, was een dikke vette ééndagsvlieg.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:12 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Voor Kurt 'Hobbit' Nilsen was er ook een markt.
Ik denk dat Neil echt maximaal 2 weken nog meegaat!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:09 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja, I second that. Ik begin nu toch te vrezen dat we niet vóór 1 maart van Neil verlost worden. Gadverdamme zeg. Pauline vond ik ook de beste van de avond.
Dan had imho Pauline een stuk meer sexappeal dan Charlene, over Neil kan ik niet oordelen omdat ik gelukkig niet tot de bizar grote groep van 14 jarige low-IQ grietjes behoorquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ho, ik heb het niet over leeftijd he. Tuurlijk hoef je geen 20 te zijn. George Clooney en Brad Pitt zijn ook 40-plussers![]()
Ik heb het puur over uitstraling/ sex-appeal. Dat heeft Pauline echt een stuk minder dan de rest. En of je het nu leuk vindt of niet, dat telt echt voor een groot deel of iemand het maakt of niet.
Helemaal mee eens, daarom denk ik ook dat Charlene het ook niet veel verder gaat schoppen... en ik zal ook wel niet meer tot de Neil-doelgroep behoren met mijn 24 jaar dus ik begrijp ook niet wat ze in die kampsjaak zien maar goed.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan had imho Pauline een stuk meer sexappeal dan Charlene, over Neil kan ik niet oordelen omdat ik gelukkig niet tot de bizar grote groep van 14 jarige low-IQ grietjes behoor
Charlene is tenslotte ook maar een suf koormeiske.
Meer verkocht dan alle Nederlandse Idolswinaars bij elkaar en doet het nog steeds erg goed in Noorwegen (en dan niet in de Noorse Efteling of een brodeknod musical)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nee hoor, was een dikke vette ééndagsvlieg.
Pauline Zurlohe. Binnenkort maar eens afreizen naar Arnhem voor een avondje Dollars ... En ze had nog wel net een website in de lucht gebracht ...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:33 schreef bleiblei het volgende:
Ik hoop maar dat Pauline een kans krijgt in de echte wereld ipv. in die laffe idols wereld.
Hoe heet ze eigenlijk van achteren? Ik vind der zeker wel een super zangeres en zal zeker naar der gaan kijken als ze hier in de buurt optreedt.
Ik zie dat probleem met die leeftijd echt niet hoor. Als je deelname openstelt voor mensen t/m 35 jaar en er komt inderdaad iemand bovendrijven van 35 die er echt wat van kan, dan moet je daar verder niet over zeuren. Er is ook niemand die zegt dat het programma op zoek is naar een tieneridool voor 15-jarigen (die trouwens volgens RTL niet eens mogen stemmen, lees de kleine lettertjes op het scherm maar eens).quote:Op zondag 3 februari 2008 02:03 schreef Perico het volgende:
Charlene had het meer verdiend deze avond om eruit te gaan, maar niettemin, plek 6 is een goed plafond voor Pauline, zo hoog had ik haar echt niet ingeschat -- puur op Idool status. De leeftijd weegt t.o.v de rest bij de laatste 6, dan nu toch wel zwaar mee.
Ik stem normaal ook nooit (nou ja de vorige finalequote:Op maandag 4 februari 2008 13:24 schreef TheVulture het volgende:
Haar fanbase is inderdaad de niet-stemmer volgens mij... dat heeft haar genekt... qua performance had ze er nog niet uitgemogen maar ik snap het ergens wel....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |