abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 22:35:00 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53654649
Ik trap af met een aantal quotes uit Idols 1 en 2.

Een aantal quotes in audio: http://www.idolsonline.nl/content/soundboard.php

Herman: "Je hebt mensen die je als idool behandelen, en je hebt mensen die je als een mongool behandelen."

Henkjan tegen Jody als deze boos wegloopt: "Jody, succes met de paarden- eh, toestand."

Oarda nadat ze weer een nummer erg vals, te snel en trillerig heeft gezongen: "Ik heb toch wel de stem ervoor?"

Henkjan tegen Marielle na haar mislukte auditie: "Wil je een ander liedje doen?" Jerney: "Nee joh, doe effe normaal..."

Henkjan tegen Barbara: "Je dacht, met dit dansje verpletter ik ze wel." Barbara: "Nou, dan sta je tenminste niet stil." Edwin: "Het leek alsof je aan het schaatsen was."

Jerney tegen Adriana: "Ja lastig he, die armen? Wat moet je daarmee doen? Je leek wel een windmolen!"

Henkjan tegen Rogier: "En nu moeten wij zeker raden welk liedje je hebt gezongen?"

Eric tegen Wouter: "Mooi…..dat het afgelopen is."

Henkjan tegen Claudia: "Je kunt je wel blijven opgeven, maar op een gegeven moment moet je wel reëel zijn."

Claudia: "Ik heb wel nummers van fans weggegooid. Als ik met iedere fan contact moet houden, dat zou me veel te veel tijd kosten!"

Henkjan tegen Carien: "Bijna knap dat je zo’n nummer zo slaapverwekkend kunt brengen. Er zit echt 0 bezieling in je."

Stefan tegen de jury: "Zal ik maar meteen beginnen?" Waarop Jerney antwoord: "Ach, je bent hier nu toch."

Roshana in tranen na haar auditie: "Nu lukt het gewoon weer niet en is het gewoon nog slechter dan vorig jaar. En ik kan echt zingen!"

Shno als de jury denkt dat ze iemand nadoet: "Hee jongens, ik doe echt niemand na! Dit ben ik: hallo!"

Jamai over zijn eerste auditie: "En toen ik ging ik naar de inschrijfbalie, daar kon je je inschrijven."

Eric tegen Kevin: "Je had je overhemd wel eens mogen strijken"

Edwin tegen Kevin: "Ik begrijp niet wat je hier komt doen. Je hebt geen talent. Vind je zelf van wel?" Kevin: "Nee dat niet, maar ik wilde kijken of ik niet toch talent had."

Tegen Wanda: "Zing lekker voor jezelf... sterker nog, ik zou even goed om je heen kijken of je wel alleen bent voor je gaat zingen..."

Sarah (ofzo): "Wáát een sukkels zeg!!" Even later zat ze huilend bij Jerney op schoot.

Jerney: "Ik vind het knap dat ze in haar kleding het accent zo heeft weten te verleggen dat je er niet direct aan stoort dat ze niet zingen kan."

Edwin geloof ik tegen iemand die met zij charity-CD kwam: "Ik heb je in die twee minuten die je hier staat al behoorlijk leren kennen en het bevalt me absoluut niet."

Jury: "Zoooooo, dat was hoog!" Blonde kerel: "Ja ik kan niet lager zingen, dan klinkt het niet." Jury: "En als je hoog zingt wel?" Blonde kerol: "Ja" Jury: "O........"

Jongen: "Lala oooh het wordt me te veel..." Jerney: "Ja, ons ook.."

HJ bij Hind (Ja, was een grap. ) "Wow, dat was erg goed. Ik denk dat je de beste bent tot nu toe. Maar helaas kunnen we je niet door laten gaan..."

Jerney: "Dit is weer een typisch geval van onbegrijpelijk"

"Daar ben je dan, en hoever wil je komen?" Michel heeft er wel erg veel zin in. "Ik hoop toch niet al te ver. Ja ik heb op het werk afgesproken elke keer als ik een stap verder kom dat ik vlaaien uit ga delen." Henk Jan: "Ga dan maar naar huis!" "Oh. Okay."

Jerney over Dennis die Bad Day heeft gezongen: "Dit is ook voor jou een Bad Day denk ik."

Henkjan vindt niet dat Dennis mensen met zijn zang moet lastig vallen. “Ik zou het publiek daar niet mee vervelen.”

De jury over Maria die 'Jessy' heeft gezongen: Henkjan: “Ik heb nog nooit zo'n aparte uitspraak gehoord. Dat flesje begrijp ik ook niet helemaal.” Erik: "Ik dacht alleen maar je had je zelf eens moeten horen." Jerney: "Ze bakte er niks van."
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 23:02:13 #2
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_53655777
TVP, wie heeft trouwens mijn schoonzus zien langs komen!? DIe is tegenwoordig ook helemaal in de veronderstelling dat ze kan zingen(NOT!!!) maar het ergste is ze is 35 heeft 2 kinderen en ze zet zich elke keer zo voor schut is gewoon heel zielig eigenlijk....Maar toch blijft ze elke keer geloven en gaan...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 23:27:41 #3
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53656694
Ik herinner me de meeste niet eens .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_53657085
Ik weet ook niet meer wie dat allemaal zijn . Maar leuke quotes wel .
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 23:44:40 #5
88233 Steve
Still the best.
pi_53657186
Quotes herinneren is te moeilijk.

Kan me nog wel een meisje herinneren die het hoogste woord had en de jury wel even zou vertellen wat ze van ze dacht. Tot ze afgekraakt werd en in een enorme huilbui wegzakte. Altijd leuk dat soort mensen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_53657206
quote:
Jongen: "La la la, oooh het wordt me te veel..." Jerney: "Ja, ons ook..."
Kijk maar eens wat er van geworden is...

pi_53657289
quote:
OMG. Hij lijkt wel op die Chris nog wat uit dat Britney-jankfilmpje .
pi_53657724
quote:
Whehehehe... Hij gaat nu door het leven als Louisa. Briljante filmpjes echt.
pi_53658220
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 23:48 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

OMG. Hij lijkt wel op die Chris nog wat uit dat Britney-jankfilmpje .
Ik denk dat we na een half seizoen Idols 4 een "Leave Wendy Alone" bericht kunnen verwachten
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  donderdag 4 oktober 2007 @ 10:51:37 #10
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53687739
Henkjan: "De hele dikken moet je gewoon door laten gaan. Van die skippyballen zonder handvat, zoals Yuli. Samantha zat er tussenin, dat scoort gewoon niet. Zij zou nooit veel platen hebben verkocht."

Jerney: "Je zong het wel een beetje alsof je een emmer stond leeg te gooien..."

TiTaTovenaar: "Hij zit nu ongeveer ehmm.... 9 maanden en 23 dagen vast. Maar het is niks ergs hoor."

Ene Esther: "Ik zal in de workshops zeker aan mij geografie gaan werken"

Chantal: "Als ik m'n ogen dichtdeed leek het net alsof ik op een cruiseschip zat."
Henkjan, lachend: "Ik had precies hetzelfde!"
Chantal: "Jerney?"
Jerney: "Ehm......"
Chantal: "Jerney zat niet op het schip volgens mij. Niet op óns schip."
Jerney: "Nee je presentatie met je stapje links en je stapje rechts vind ik niet zo heeeel erg bijzonder."
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 20:44:15 #11
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53749936
Gordon in de vooruitblik al weer wat leuke .

"Ik wist dat jullie wat achtergebleven waren in Limburg, maar jij slaat echt alles!"

"Op mij kom je over als een toiletjuffrouw die denkt... 'ik zing af en toe voor de gein'"
pi_53750446
Ik lag al in een deuk.
That's all folks!
pi_53795026
Die over Limburg is geniaal
pi_53795986
Dat toontje ook waarop hij dat zegt, heerlijk.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:00:57 #15
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53904593
Uitgelekte quotes, niet lezen als je nog niks weten wil.

Gordon:

"Schat, hou maar op. In China zetten ze nu de vuilnisbakken buiten."

Aan Vincent, die er een beetje sullig uitziet, vraagt hij waar hij in hemelsnaam zijn vriendin heeft ontmoet. "Op een feestje? Dan was het licht uit zeker?"

"Geef dat kind een nekschot."

Nadat een 15-jarig jongetje binnenkwam: "Jij moet wel héél goed kunnen zingen, want je ziet er sowieso niet uit." De jongen schoot totaal in de stress.
pi_53905191
Het meerendeel van de kandidaten verdient het ook gewoon om de keiharde waarheid te horen. Blij dat er eindelijk iemand als Gordon in de jury zit .
  donderdag 18 oktober 2007 @ 12:38:26 #17
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54008611
Gordon tegen die achtergeblevene uit Limburg: Voor wie heb jet gezongen, voor je publiek daarboven?
pi_54047030
Gordon tegen dit meisje:

Gordon: "Heb je zelf je make-up gedaan?"
Meisje: "Ja."
Gordon: "Leuk. En die snor ook helemaal zelf gedaan?"
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 22:59:23 #19
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54061318
Dat was Koeki.
Andere quotes bij haar:

Ze komt nogal hinkend binnen zetten (mank); Gordon op het ritme van haar voetstappen: "Hink-stap-spring, hink-stap-spring..."

Gordon: Ik twijfel een beetje, ik hink op twee gedachten, wel of niet..."
Koekie, een btikkeltje naief: "Ik wacht gewoon hoor!

Gordon: "Je mag een groene bal pakken." (verwijzend naar Lucille lijkt me).

Jerney als naar haar mening wordt gevraagd: "Nou... Koekie... *gelach* ... dit is niet het juiste loketje waar je bent aangeland."

Koekie bij het verlaten, op de vraag waarom ze weggestuurd is: "Dat is niet helemaal duidelijk voor me."
Hadden ze dan niets gezegd? Wat dan? "Dat wel, maar eh... *kijkt alsof ze water ziet branden*

Emile, het verkouden rappertje uit Limburg.

Gordon: "Heb je in de wind gestaan, dat je verkouden bent? Of zit je haar altijd zo?"

Gordon: "Maar wij zullen er met geen woord over rappen, jij wel toch?"

Gordon: "Ik wist dat ze een beetje achtergebleven waren in Limburg, maar jij slaat echt alles!"
Emile: "Maar we hebben echt wel cultuur hoor."
Gordon: "Nou, daar heb jij vandaag niet aan bijgedragen."

Vincent, ober met Turkse vriendin!

Bij binnenkomst, Gordon: "Mag ik van u 2 koffie?"

Gordon: "Wat ga je zingen?"
Vincent: "I'll be seeing you, het is een ode aan..."
Gordon, doelend op Vincent's gebit: "De tandarts?"
Vincent: "Aisha."
Gordon: "IJsje?"
Vincent: "Aisha, ze is Turkse."
Gordon: "En waar heb je haar ontmoet?"
Vincent: "Toevallig op een verjaardag."
Gordon: "En eh, was het licht uit?"
Vincent: "...... Whehe."

[ Bericht 8% gewijzigd door BVO op 20-10-2007 23:08:47 ]
pi_54063595
Martijn tegen Koekie:
Koekie, ik sta al een kwartier te wachten tot je eindelijk uit de trommel komt! (koekie was op het toilet haar makeup aan het bijwerken)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_54065428
Ik lig hier bijna dood van het lachen. Die quotes. EN ik wist niet dat die Gordon zo grappig was hehe. Echt hilarisch gewoon.
pi_54065514
Hoe zat dat nou met die Turkse vriendin van Vincent. Ik kon hem niet helemaal verstaan, maar het was iets met getrouwd. Ze kon er niet bij zijn vanwege haar geloof
  zondag 21 oktober 2007 @ 02:01:22 #23
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_54065581
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:58 schreef Xennia het volgende:
Hoe zat dat nou met die Turkse vriendin van Vincent. Ik kon hem niet helemaal verstaan, maar het was iets met getrouwd. Ze kon er niet bij zijn vanwege haar geloof
Was het niet zoiets dat het ramadan was of iets dergelijks? Hij had het in ieder geval ook daarover dacht ik. En ja, ze is inderdaad nog met een ander getrouwd.
The Police 08-06-2008
pi_54065616
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 02:01 schreef YPrue het volgende:

[..]

Was het niet zoiets dat het ramadan was of iets dergelijks? Hij had het in ieder geval ook daarover dacht ik. En ja, ze is inderdaad nog met een ander getrouwd.
Jawel, maar in dat licht leek het me logischer dat ze er niet bij was omdat haar man er niet achter mag komen (en de Turkse gemeenschap)
  zondag 21 oktober 2007 @ 09:00:46 #25
101884 PeRi
Allons-y!
pi_54067334
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 00:41 schreef sbientje het volgende:
Martijn tegen Koekie:
Koekie, ik sta al een kwartier te wachten tot je eindelijk uit de trommel komt! (koekie was op het toilet haar makeup aan het bijwerken)
De quotes over haar waren echt het grappigst .
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')