abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56215534
charlene is meer 13 in een dozijn
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:02:59 #202
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56218931
Vind je? Ik vind Charlenes stem vele malen unieker dan die van Pauline.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_56230606
hmm ik weet het niet hoor. Laat 10 popzangeresjes met een goede stem zingen en ik zou Charlene er niet uitpikken. Pauline wel. En Nathalie en Nikki trouwens ook.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_56230873
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 18:41 schreef Knipoogje het volgende:
hmm ik weet het niet hoor. Laat 10 popzangeresjes met een goede stem zingen en ik zou Charlene er niet uitpikken. Pauline wel. En Nathalie en Nikki trouwens ook.
Charlene heeft wel een uniek geluid! Pauline heeft wel dat unieke van een hese stem, maar qua hese stemmetjes is ze weer niet heel bijzonder!

Maar ik vind Pauline wel heel erg goed! Ze heeft een heel fijn geluid om naar te luisteren, en geeft altijd een eigen draai aan een nummer!
pi_56230888
hm nee joh, juist niet! Nathalie natturlijk zou je die eruit pikken, maar Charlene zeker ook, en eerder dan Nikki en Pauline, vanwege haar aparte stemgeluid..

(je = men)
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is..
pi_56231238
Ik denk trouwens dat het vooral persoonsgebonden is voor WIE je gaat bij de grote 4!

Zowel Nikki, Nathalie, Charlene als Pauline kunnen het! Pauline is natuurlijk wat ouder, mist misschien een beetje uitstraling, maar haalt het wel bij de andere 3!

Het is maar net wat jij leuk vindt denk ik bij deze 4! Ik houd juist meer van het soort mensen en het soort stemgeluid dat Charlene heeft en minder van een Nathalie, maar dat is persoonsgebonden!

Ze kunnen het gewoon alle 4!
pi_56231482
Ben het wel eens met Hockeylotje ja .
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:23:06 #208
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_56231679
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 20:53 schreef Riparius het volgende:

[..]

Tot op dit moment zonder meer het beste optreden van de avond. Ik hoop echt dat ze in de finale komt. Ik schijn alleen te staan in die mening, maar ze verdient het wel.
nee hoor niet meer alleen!

Als zij met nikki in de finale zou verschijnen... Zou ik de finale uitroepen tot mijn favo allertijden ^^
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:35:43 #209
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_56231999
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:02 schreef BVO het volgende:
Vind je? Ik vind Charlenes stem vele malen unieker dan die van Pauline.
haar stem is mss wel uniek, maar toch vind ik haar niet opvallen.. Zij als persoon is vrij 13-in-een dozijn vind ik!

Ik vind haar een beetje net als Sharon, Met der stem en zang is niets mis... Maar ze mist een beetje eigen inbreng vind ik Ik denk, dat ze niet verder zou komen als van die standaard pop liedjes... En daarmee is ze natuurlijk wel een uitermate geschikte winnaar van Idols... Daarom denk ik wel dat ze gaat winnen Ik weet niet of dat zo is hoor... Maar zo vind ik haar als persoon wel een beetje overkomen..
pi_56233095
Charlene is bij uitstek degene die nou niet de standaard idols liedjes doet, niet zal doen ook. Past niet bij haar Dat jazz-nummer van Wouter Hamel bijvoorbeeld. Dat is echt gewaagd want het is absoluut niet Idols. Daarmee krijg je de gemmidelde idols-kijker niet voor je tenzij je het ongelofelijk goed zingt, wat ze ook deed imo
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is..
pi_56235324
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:16 schreef BaasvandeWereld het volgende:
Charlene is bij uitstek degene die nou niet de standaard idols liedjes doet, niet zal doen ook. Past niet bij haar Dat jazz-nummer van Wouter Hamel bijvoorbeeld. Dat is echt gewaagd want het is absoluut niet Idols. Daarmee krijg je de gemmidelde idols-kijker niet voor je tenzij je het ongelofelijk goed zingt, wat ze ook deed imo
Daar sluit ik me bij aan!
Zij kiest JUIST niet de standaard nummers. Kijk naar een Neil ofzo, die kiest standaard nummers, die iedereen mee kan lallen, maar standaard? Breezy is niet standaard, Just Fine was wel een soort van popliedje, maar wel met R&B invloeden nouja in vergelijking tot andere kandidaten zeker van vorige jaren waarvan ik fan was, kiest ze ZEKER geen standaardliedjes!

Ga je het met een Boris vergelijken kan je evt. tot die conclusie komen, maar boeien het gaat hier over Pauline, laten we on-topic gaan!

Het Charlene topic is immers HIER
pi_56236941
wanneer Idols is afgelopen zal zij (ALS ze zal winnen) juist een jaar lang met standaard-achtige tmf/mtv liedjes worden opgezadeld, dus wordt ze vanzelf wel 13-in-een-dozijn.
maar terug naar pauline, ik denk niet dat ze ooit eerste zal worden , hoe kneedbaar is een 40ger nog ?
pauline zal vroeg of laat denk ik haar eigen ding liever weer willen doen ... denk ik.
pi_56237117
Ik moest door Pauline ineens denken aan de zangeres Judith, die een paar jaar terug een hit had met You. Op een of andere manier doet ze me daar aan denken...
pi_56291726
Ik begin haar steeds leuker te vinden.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 20:22:43 #215
101884 PeRi
Allons-y!
pi_56325646
Wat leek Pauline toch oud in die kleren. Optreden best okay, einde ging ze iets te lang door. Die uithaal had niet gehoeven. Stem was erg goed, maar toch weer iets te Anouklike voor mij.
Whatever I want.
pi_56326131
Ik vond haar kleding juist leuk, fris ogend.

Haar zang was uitstekend ook.
That's all folks!
  zaterdag 26 januari 2008 @ 20:41:57 #217
104871 remlof
Europees federalist
pi_56326226
Kut, zet ik speciaal Idols op om Pauline te kunnen zien, is ze al geweest
Of komt ze nog een keer?
pi_56326329
ja, pauline mag dadelijk nog een keer
A little bit hateful
pi_56327539
Ja, zij was echt goed vanavond
  zaterdag 26 januari 2008 @ 21:27:38 #220
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56327698
Klonk weer heel lekker, ik vind het bijna altijd heerlijk luisterbaar wat zij doet.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 26 januari 2008 @ 21:38:05 #221
88233 Steve
Still the best.
pi_56328013
Ik moet alles nog terugluisteren, maar ik vond haar toch wel een van de beste van de avond (Nikki overtrof d'r, maar ja, Nikki....).
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_56328619
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:41 schreef remlof het volgende:
Kut, zet ik speciaal Idols op om Pauline te kunnen zien, is ze al geweest
Of komt ze nog een keer?
Pauline kun je nog zo vaak terugkijken als je wil, hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 26-01-2008 22:24:02 ]
pi_56328754
Ik vind het naast een goede zangeres ook een ontzettend sympathiek mens .
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:22:56 #224
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_56329057
Ze past eigenlijk het best als leadsinger van zo'n 'rock'-bandje. Ik vond het voor het eerst niet saai.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_56329597
Ze was super goed! Maar over NIET-commercieel gesproken.. Daar kunnen ze bij Pauline ook wel een verhaaltje over gaan houden..
  ESF Reporter zaterdag 26 januari 2008 @ 23:23:38 #226
87554 Cee
Welluk?
pi_56330633
Sinds wanneer heet het "Commerciële Idols" dan? Al is het niet het standaard pop-plaatje, als ze zo ver komt in de wedstrijd dan blijkt dat het veel mensen aanspreekt, dús is het populair, dús is er een markt voor, dús wordt het vanzelf commercieel. Ik snap niet dat de jury er zo aan hangt om al vantevoren te gaan definiëren wat ze onder 'commercieel' zien.

Maar, dat terzijde, Pauline, 't doet me nog steeds weinig.
pi_56336433
Super gedaan gisteren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_56339379
Wisten jullie trouwens dat Zosja dit ook in Idols 1 in de workshops zong?

http://nl.youtube.com/watch?v=fS8lpVQohLQ
Ook een erg mooie versie!
pi_56346017
quote:
Op zondag 27 januari 2008 14:01 schreef Hockeylotje het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Zosja dit ook in Idols 1 in de workshops zong?

http://nl.youtube.com/watch?v=fS8lpVQohLQ
Ook een erg mooie versie!
Mmm... inderdaad. Hockeylotje, je hebt smaak. Zosja was naast Hind mijn favoriet bij Idols I. Ze studeert nu Jazz aan het conservatorium in A'dam, dus ik vraag me af of Ellen en Zosja elkaar wel eens zien. Zosja zingt ook Jazz bij DejaVu. Hier zijn een paar opnamen met Zosja te horen.
  zondag 27 januari 2008 @ 20:51:16 #230
331 Merel
Be here now.
pi_56347990
Ik vind Pauline veel jonger lijken als ze met die band zingt! En volgens mij had de band er ook lol in, das ook belangrijk
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_56348170
Ik ben nu de herhaling aan het kijken. En potverdikkie, wat was Pauline goed .
pi_56359926
quote:
Op zondag 27 januari 2008 19:23 schreef Riparius het volgende:

[..]

Mmm... inderdaad. Hockeylotje, je hebt smaak. Zosja was naast Hind mijn favoriet bij Idols I. Ze studeert nu Jazz aan het conservatorium in A'dam, dus ik vraag me af of Ellen en Zosja elkaar wel eens zien. Zosja zingt ook Jazz bij DejaVu. Hier zijn een paar opnamen met Zosja te horen.
Ik vond Zosja in Idols zelf eigenlijk nioks (toen was ik ook nog maar 12 ofzo), maar ze is echt heel goed! In ieder geval een stuk beter dan ongeveer al die andere idols deelnemers van IDOLS 1 (Hind uitgezonderd of course!)
pi_56385579
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:58 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben nu de herhaling aan het kijken. En potverdikkie, wat was Pauline goed .
Ja, echt super! Ik keek haar net terug op youtube en het was geweldig. Van mij mag Pauline zomaar winnen. Te oud om een idol te worden, zoals de topictitel suggereert, vind ik haar zeker niet. Niet als ze zo goed is.
pi_56487579
Vind Pauline erg goed (niet zo goed als Nikki, daar niet van).

Maar hoop toch niet dat ik er over 2 jaar zo uitzie. Wat een oude kop voor iemand van 35. Of hoor je er zo uit te zien op je 35e en zie ik er gewoon abnormaal jong uit? (wordt vaak jaartje of 27 geschat..en ja, ik rook ook).
pi_56487625
Ze heeft een te groot saaiheidsgehalte over haar hangen vrees ik, het was goed, maar toch blijft het me niet bij.
That's all folks!
pi_56487648
Ik vond haar vandaag er goed uitzien. Ik vrees wel dat ze op een kruk terecht komt. Het was wel goed gezongen, maar het miste wel wat.
Ik was zelf niet zo onder de indruk.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 21:47:04 #237
88233 Steve
Still the best.
pi_56487692
Saaiheid? Ik vind juist bij haar dat er echt iemand staat waar ik met plezier naar kan blijven kijken in plaats van al snel weer te gaan FOK!en.
pi_56488108
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:44 schreef Minnie_ het volgende:
Vind Pauline erg goed (niet zo goed als Nikki, daar niet van).

Maar hoop toch niet dat ik er over 2 jaar zo uitzie. Wat een oude kop voor iemand van 35. Of hoor je er zo uit te zien op je 35e en zie ik er gewoon abnormaal jong uit? (wordt vaak jaartje of 27 geschat..en ja, ik rook ook).
Verschilt gewoon van persoon tot persoon. Ik zag gisteren bij VH1 Classic nog een oud filmpje van Janis Joplin (overleden in 1970 toen ze 27 was) en die leek daar echt wel in de 40. Maar wel een sixties icoon natuurlijk.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 22:58:17 #239
88233 Steve
Still the best.
pi_56489890
. Ze had zeker nog een ronde door gemoeten.
pi_56489971
Gordon is pleite
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_56489977
Gordon has left the building hihi.
pi_56490034
Jammer. maar ze had toch nooit gewonnen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_56490104
Klopt, vind het een terechte exit. Stem is super, maar dat is met meer kandidaten zo. En Pauline heeft dan toch minder sex-appeal. Alhoewel de absolute exit wat mij betreft toch echt wel Neil had moeten zijn. Maar blijkbaar is daar wel meer markt voor.
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
  zaterdag 2 februari 2008 @ 23:05:55 #244
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_56490124
Echt wat een waanzin. Pauline en Nicky zijn de enige 2 goeie in het hele veld. Stemmen ze Pauline eruit die nog geen 1 aflevering een kutprestatie heeft neergezet . Waanzin.
pi_56490136
Nou ik was dus net voor de uitslag een verhaaltje aan het typen hoe goed ze was, hoe ze me geraakt heeft en dat ik haar de beste van de avond vond en dan dit..!

Ik wist dat ze niet nummer 1 zou worden, maar toch, onder Neil eindigen is echt een schande!
  zaterdag 2 februari 2008 @ 23:08:05 #246
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_56490186
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
Klopt, vind het een terechte exit. Stem is super, maar dat is met meer kandidaten zo. En Pauline heeft dan toch minder sex-appeal. Alhoewel de absolute exit wat mij betreft toch echt wel Neil had moeten zijn. Maar blijkbaar is daar wel meer markt voor.
Kom op... Als een goeie performer afhangt van leeftijd .
Pauline is een mooie vrouw, ja, net wat ouder dan de gemiddelde idols nitwit. Maar Jeez, wat deed ze het goed. Nee echt... Absoluut niet okee .
pi_56490211
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:06 schreef Hockeylotje het volgende:
Nou ik was dus net voor de uitslag een verhaaltje aan het typen hoe goed ze was, hoe ze me geraakt heeft en dat ik haar de beste van de avond vond en dan dit..!

Ik wist dat ze niet nummer 1 zou worden, maar toch, onder Neil eindigen is echt een schande!
Ja, I second that. Ik begin nu toch te vrezen dat we niet vóór 1 maart van Neil verlost worden. Gadverdamme zeg. Pauline vond ik ook de beste van de avond.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 23:10:06 #248
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_56490235
Whehe, wat een dramavertoning dat Idols en dan gaat de beste er ook nog eens uit.

Maar wat kots ik op die show met die vreselijke Wendy en Martijn. Uiteindelijk gaat het alleen maar om een reeks Eftelingoptredens en een rolletje in een musical.
Dat mensen hier elke week naar kunnen kijken. Respect hoor
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_56490288
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:08 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Kom op... Als een goeie performer afhangt van leeftijd .
Pauline is een mooie vrouw, ja, net wat ouder dan de gemiddelde idols nitwit. Maar Jeez, wat deed ze het goed. Nee echt... Absoluut niet okee .
Ho, ik heb het niet over leeftijd he. Tuurlijk hoef je geen 20 te zijn. George Clooney en Brad Pitt zijn ook 40-plussers

Ik heb het puur over uitstraling/ sex-appeal. Dat heeft Pauline echt een stuk minder dan de rest. En of je het nu leuk vindt of niet, dat telt echt voor een groot deel of iemand het maakt of niet.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 23:12:56 #250
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_56490295
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
Voor Kurt 'Hobbit' Nilsen was er ook een markt.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')