Charlene heeft wel een uniek geluid! Pauline heeft wel dat unieke van een hese stem, maar qua hese stemmetjes is ze weer niet heel bijzonder!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:41 schreef Knipoogje het volgende:
hmm ik weet het niet hoor. Laat 10 popzangeresjes met een goede stem zingen en ik zou Charlene er niet uitpikken. Pauline wel. En Nathalie en Nikki trouwens ook.
nee hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:53 schreef Riparius het volgende:
[..]
Tot op dit moment zonder meer het beste optreden van de avond. Ik hoop echt dat ze in de finale komt. Ik schijn alleen te staan in die mening, maar ze verdient het wel.
haar stem is mss wel uniek, maar toch vind ik haar niet opvallen.. Zij als persoon is vrij 13-in-een dozijn vind ik!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:02 schreef BVO het volgende:
Vind je? Ik vind Charlenes stem vele malen unieker dan die van Pauline.
Daar sluit ik me bij aan!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:16 schreef BaasvandeWereld het volgende:
Charlene is bij uitstek degene die nou niet de standaard idols liedjes doet, niet zal doen ook. Past niet bij haar Dat jazz-nummer van Wouter Hamel bijvoorbeeld. Dat is echt gewaagd want het is absoluut niet Idols. Daarmee krijg je de gemmidelde idols-kijker niet voor je tenzij je het ongelofelijk goed zingt, wat ze ook deed imo
Pauline kun je nog zo vaak terugkijken als je wil, hier.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:41 schreef remlof het volgende:
Kut, zet ik speciaal Idols op om Pauline te kunnen zien, is ze al geweest
Of komt ze nog een keer?
Mmm... inderdaad. Hockeylotje, je hebt smaak. Zosja was naast Hind mijn favoriet bij Idols I. Ze studeert nu Jazz aan het conservatorium in A'dam, dus ik vraag me af of Ellen en Zosja elkaar wel eens zien. Zosja zingt ook Jazz bij DejaVu. Hier zijn een paar opnamen met Zosja te horen.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:01 schreef Hockeylotje het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Zosja dit ook in Idols 1 in de workshops zong?
http://nl.youtube.com/watch?v=fS8lpVQohLQ
Ook een erg mooie versie!
Ik vond Zosja in Idols zelf eigenlijk nioks (toen was ik ook nog maar 12 ofzo), maar ze is echt heel goed! In ieder geval een stuk beter dan ongeveer al die andere idols deelnemers van IDOLS 1 (Hind uitgezonderd of course!)quote:Op zondag 27 januari 2008 19:23 schreef Riparius het volgende:
[..]
Mmm... inderdaad. Hockeylotje, je hebt smaak. Zosja was naast Hind mijn favoriet bij Idols I. Ze studeert nu Jazz aan het conservatorium in A'dam, dus ik vraag me af of Ellen en Zosja elkaar wel eens zien. Zosja zingt ook Jazz bij DejaVu. Hier zijn een paar opnamen met Zosja te horen.
Ja, echt super! Ik keek haar net terug op youtube en het was geweldig. Van mij mag Pauline zomaar winnen. Te oud om een idol te worden, zoals de topictitel suggereert, vind ik haar zeker niet. Niet als ze zo goed is.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:58 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben nu de herhaling aan het kijken. En potverdikkie, wat was Pauline goed.
Verschilt gewoon van persoon tot persoon. Ik zag gisteren bij VH1 Classic nog een oud filmpje van Janis Joplin (overleden in 1970 toen ze 27 was) en die leek daar echt wel in de 40. Maar wel een sixties icoon natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:44 schreef Minnie_ het volgende:
Vind Pauline erg goed (niet zo goed als Nikki, daar niet van).
Maar hoop toch niet dat ik er over 2 jaar zo uitzie. Wat een oude kop voor iemand van 35. Of hoor je er zo uit te zien op je 35e en zie ik er gewoon abnormaal jong uit? (wordt vaak jaartje of 27 geschat..en ja, ik rook ook).
Kom op... Als een goeie performer afhangt van leeftijdquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
Klopt, vind het een terechte exit. Stem is super, maar dat is met meer kandidaten zo. En Pauline heeft dan toch minder sex-appeal. Alhoewel de absolute exit wat mij betreft toch echt wel Neil had moeten zijn. Maar blijkbaar is daar wel meer markt voor.
Ja, I second that. Ik begin nu toch te vrezen dat we niet vóór 1 maart van Neil verlost worden. Gadverdamme zeg. Pauline vond ik ook de beste van de avond.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:06 schreef Hockeylotje het volgende:
Nou ik was dus net voor de uitslag een verhaaltje aan het typen hoe goed ze was, hoe ze me geraakt heeft en dat ik haar de beste van de avond vond en dan dit..!
Ik wist dat ze niet nummer 1 zou worden, maar toch, onder Neil eindigen is echt een schande!
Ho, ik heb het niet over leeftijd he. Tuurlijk hoef je geen 20 te zijn. George Clooney en Brad Pitt zijn ook 40-plussersquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kom op... Als een goeie performer afhangt van leeftijd.
Pauline is een mooie vrouw, ja, net wat ouder dan de gemiddelde idols nitwit. Maar Jeez, wat deed ze het goed. Nee echt... Absoluut niet okee.
Voor Kurt 'Hobbit' Nilsen was er ook een markt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
Klopt, vind het een terechte exit. Stem is super, maar dat is met meer kandidaten zo. En Pauline heeft dan toch minder sex-appeal. Alhoewel de absolute exit wat mij betreft toch echt wel Neil had moeten zijn. Maar blijkbaar is daar wel meer markt voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |