Schrijf het dan goedquote:Favoriete artiest:
Freddy Mercury
quote:
Klopt. De site waar ze het ook over o.a. Justin Timerlake hebben.quote:Op zondag 9 december 2007 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Al zal het jou fout niet zijn. Want ik neem aan dat je dit van de idols site hebt afgehaald
Ik heb haar daar afgelopen zaterdag nog zien zingen. Ze heeft een goeie stem voor rock nummersquote:Op zondag 9 december 2007 21:28 schreef Elvislives het volgende:
Hee Pauline! Stond vaak bij dr optredens in Dollars in Arnhem. Mooie stem, wel wat oud inderdaad.
STERF MET JE GOEIEMONGOOLquote:Op maandag 10 december 2007 15:52 schreef Plaatjesmaker het volgende:
Goeiemoggel,
Ik denk niet dat ik hetzelfde heb, ik vind haar stemgeluid niet uniek. Eerder flink tekortkomend.quote:Op zondag 9 december 2007 16:19 schreef mooibier het volgende:
@ Vaduz
Ik denk dat je het zelfde hebt als de jury. Haar stem is niet zo makkelijk in een hokje te plaatsen. Wat mij betreft is dat juist heel cool. Een eigen geluid, dus uniek!
Dat moet je me dan toch eens uitleggen?quote:Op maandag 10 december 2007 16:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik hetzelfde heb, ik vind haar stemgeluid niet uniek. Eerder flink tekortkomend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |