Nee hoor, was een dikke vette ééndagsvlieg.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:12 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Voor Kurt 'Hobbit' Nilsen was er ook een markt.
Ik denk dat Neil echt maximaal 2 weken nog meegaat!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:09 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja, I second that. Ik begin nu toch te vrezen dat we niet vóór 1 maart van Neil verlost worden. Gadverdamme zeg. Pauline vond ik ook de beste van de avond.
Dan had imho Pauline een stuk meer sexappeal dan Charlene, over Neil kan ik niet oordelen omdat ik gelukkig niet tot de bizar grote groep van 14 jarige low-IQ grietjes behoorquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ho, ik heb het niet over leeftijd he. Tuurlijk hoef je geen 20 te zijn. George Clooney en Brad Pitt zijn ook 40-plussers![]()
Ik heb het puur over uitstraling/ sex-appeal. Dat heeft Pauline echt een stuk minder dan de rest. En of je het nu leuk vindt of niet, dat telt echt voor een groot deel of iemand het maakt of niet.
Helemaal mee eens, daarom denk ik ook dat Charlene het ook niet veel verder gaat schoppen... en ik zal ook wel niet meer tot de Neil-doelgroep behoren met mijn 24 jaar dus ik begrijp ook niet wat ze in die kampsjaak zien maar goed.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan had imho Pauline een stuk meer sexappeal dan Charlene, over Neil kan ik niet oordelen omdat ik gelukkig niet tot de bizar grote groep van 14 jarige low-IQ grietjes behoor
Charlene is tenslotte ook maar een suf koormeiske.
Meer verkocht dan alle Nederlandse Idolswinaars bij elkaar en doet het nog steeds erg goed in Noorwegen (en dan niet in de Noorse Efteling of een brodeknod musical)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nee hoor, was een dikke vette ééndagsvlieg.
Pauline Zurlohe. Binnenkort maar eens afreizen naar Arnhem voor een avondje Dollars ... En ze had nog wel net een website in de lucht gebracht ...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:33 schreef bleiblei het volgende:
Ik hoop maar dat Pauline een kans krijgt in de echte wereld ipv. in die laffe idols wereld.
Hoe heet ze eigenlijk van achteren? Ik vind der zeker wel een super zangeres en zal zeker naar der gaan kijken als ze hier in de buurt optreedt.
Ik zie dat probleem met die leeftijd echt niet hoor. Als je deelname openstelt voor mensen t/m 35 jaar en er komt inderdaad iemand bovendrijven van 35 die er echt wat van kan, dan moet je daar verder niet over zeuren. Er is ook niemand die zegt dat het programma op zoek is naar een tieneridool voor 15-jarigen (die trouwens volgens RTL niet eens mogen stemmen, lees de kleine lettertjes op het scherm maar eens).quote:Op zondag 3 februari 2008 02:03 schreef Perico het volgende:
Charlene had het meer verdiend deze avond om eruit te gaan, maar niettemin, plek 6 is een goed plafond voor Pauline, zo hoog had ik haar echt niet ingeschat -- puur op Idool status. De leeftijd weegt t.o.v de rest bij de laatste 6, dan nu toch wel zwaar mee.
Ik stem normaal ook nooit (nou ja de vorige finalequote:Op maandag 4 februari 2008 13:24 schreef TheVulture het volgende:
Haar fanbase is inderdaad de niet-stemmer volgens mij... dat heeft haar genekt... qua performance had ze er nog niet uitgemogen maar ik snap het ergens wel....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |