abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56490309
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:12 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Voor Kurt 'Hobbit' Nilsen was er ook een markt.
Nee hoor, was een dikke vette ééndagsvlieg.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_56490338
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:09 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ja, I second that. Ik begin nu toch te vrezen dat we niet vóór 1 maart van Neil verlost worden. Gadverdamme zeg. Pauline vond ik ook de beste van de avond.
Ik denk dat Neil echt maximaal 2 weken nog meegaat!
Misschien 3, maar ik houd me toch echt vast aan m'n top 3:
1. Nikki
2. Charlene
3. Nathalie
  zaterdag 2 februari 2008 @ 23:16:35 #253
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_56490361
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:12 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Ho, ik heb het niet over leeftijd he. Tuurlijk hoef je geen 20 te zijn. George Clooney en Brad Pitt zijn ook 40-plussers

Ik heb het puur over uitstraling/ sex-appeal. Dat heeft Pauline echt een stuk minder dan de rest. En of je het nu leuk vindt of niet, dat telt echt voor een groot deel of iemand het maakt of niet.
Dan had imho Pauline een stuk meer sexappeal dan Charlene, over Neil kan ik niet oordelen omdat ik gelukkig niet tot de bizar grote groep van 14 jarige low-IQ grietjes behoor

Charlene is tenslotte ook maar een suf koormeiske.
pi_56490397
Pauline valt gewoon wat minder in de smaak bij de stemmers. Maar het grootste deel van stemmers kiest gewoon niet voor de beste zanger(es), maar voor degene die ze het leukst/lekkerst vinden.

Zo is het nu eenmaal bij dit soort programma's.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_56490415
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:16 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dan had imho Pauline een stuk meer sexappeal dan Charlene, over Neil kan ik niet oordelen omdat ik gelukkig niet tot de bizar grote groep van 14 jarige low-IQ grietjes behoor

Charlene is tenslotte ook maar een suf koormeiske.
Helemaal mee eens, daarom denk ik ook dat Charlene het ook niet veel verder gaat schoppen... en ik zal ook wel niet meer tot de Neil-doelgroep behoren met mijn 24 jaar dus ik begrijp ook niet wat ze in die kampsjaak zien maar goed.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  zaterdag 2 februari 2008 @ 23:23:16 #256
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_56490502
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:13 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Nee hoor, was een dikke vette ééndagsvlieg.
Meer verkocht dan alle Nederlandse Idolswinaars bij elkaar en doet het nog steeds erg goed in Noorwegen (en dan niet in de Noorse Efteling of een brodeknod musical)
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zaterdag 2 februari 2008 @ 23:33:03 #257
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_56490712
Ik hoop maar dat Pauline een kans krijgt in de echte wereld ipv. in die laffe idols wereld.
Hoe heet ze eigenlijk van achteren? Ik vind der zeker wel een super zangeres en zal zeker naar der gaan kijken als ze hier in de buurt optreedt.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 23:35:57 #258
88233 Steve
Still the best.
pi_56490770
Pauline Zurlohe.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_56490777
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:33 schreef bleiblei het volgende:
Ik hoop maar dat Pauline een kans krijgt in de echte wereld ipv. in die laffe idols wereld.
Hoe heet ze eigenlijk van achteren? Ik vind der zeker wel een super zangeres en zal zeker naar der gaan kijken als ze hier in de buurt optreedt.
Pauline Zurlohe. Binnenkort maar eens afreizen naar Arnhem voor een avondje Dollars ... En ze had nog wel net een website in de lucht gebracht ...
  zondag 3 februari 2008 @ 00:36:58 #260
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56492013
Kijk eens op idols.nl nu, die grote foto... Ze lijkt minstens 54 .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 3 februari 2008 @ 01:52:21 #262
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_56493355
Op zich geen onterechte exit. Al had ik toch liever Neil of Charlene exit zien gaan.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 3 februari 2008 @ 02:03:22 #263
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_56493471
Charlene had het meer verdiend deze avond om eruit te gaan, maar niettemin, plek 6 is een goed plafond voor Pauline, zo hoog had ik haar echt niet ingeschat -- puur op Idool status. De leeftijd weegt t.o.v de rest bij de laatste 6, dan nu toch wel zwaar mee.
pi_56493525
quote:
Op zondag 3 februari 2008 02:03 schreef Perico het volgende:
Charlene had het meer verdiend deze avond om eruit te gaan, maar niettemin, plek 6 is een goed plafond voor Pauline, zo hoog had ik haar echt niet ingeschat -- puur op Idool status. De leeftijd weegt t.o.v de rest bij de laatste 6, dan nu toch wel zwaar mee.
Ik zie dat probleem met die leeftijd echt niet hoor. Als je deelname openstelt voor mensen t/m 35 jaar en er komt inderdaad iemand bovendrijven van 35 die er echt wat van kan, dan moet je daar verder niet over zeuren. Er is ook niemand die zegt dat het programma op zoek is naar een tieneridool voor 15-jarigen (die trouwens volgens RTL niet eens mogen stemmen, lees de kleine lettertjes op het scherm maar eens).
pi_56493547
Jammer dat ze weg is; ik heb nog 2 jongens gezien die er eerder uit hadden gemogen gezien hun prestaties.

Ik vind dat Nikki de laatste 3 shows vleugels heeft gekregen; ze viel niet op maar ze springt er nu echt uit.
  zondag 3 februari 2008 @ 02:21:24 #266
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56493626
Heel jammer dat ze weg is

Zeker op basis van haar lekkere performance vandaag.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_56495628
Snap er niets van dat Pauline weg is
Liej
pi_56496032
pff ik ben ineens helemaal op charlene afgeknapt. wat doet zij stom ineens zeg

edit - en daarom had pauline nog even moeten blijven, tenminste een leuke spontane meid!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_56522072
Heel logisch dat Pauline weg is.
Al haar fans zijn volwassen en / of zien in dat het alleen maar geld kost, dat stemmen.
Dus doen daar niet aan mee.

Neil heeft al die meisjes met giga mobiele telefoonrekeningen die elke dag 10x smsen voor Neil.
Vandaar dat Gordon het ook 1 grote grap vindt.
Maarja dit hadden ze van te voren al in kunnen schatten.

Ik persoonlijk had Neil ook heel graag zien vertrekken.
  maandag 4 februari 2008 @ 11:36:44 #271
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56522768
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:10 schreef Riparius het volgende:
[ afbeelding ]
etc.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_56524801
Haar fanbase is inderdaad de niet-stemmer volgens mij... dat heeft haar genekt... qua performance had ze er nog niet uitgemogen maar ik snap het ergens wel....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 4 februari 2008 @ 13:31:06 #273
88233 Steve
Still the best.
pi_56524932
quote:
Op maandag 4 februari 2008 13:24 schreef TheVulture het volgende:
Haar fanbase is inderdaad de niet-stemmer volgens mij... dat heeft haar genekt... qua performance had ze er nog niet uitgemogen maar ik snap het ergens wel....
Ik stem normaal ook nooit (nou ja de vorige finale ), maar deze keer wel op Pauline gestemd.
Helaas hadden dat 367 (?) stemmen meer moeten zijn.
pi_56575808
Pauline was woensdagavond te gast in het programma Alles uit de kast van TV Gelderland. Ze werd geïnterviewd en gaf ook nog een live optreden in de studio (eenmaal raden welk nummer ze deed ...). Het programma is hier terug te kijken.

Let op: helemaal aan het eind van het programma, na het item over de Ark van Noach, komt Pauline ook nog even aan het woord!
pi_56591702
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 21:48 schreef Riparius het volgende:
Thuis bij Pauline
Wat is 't toch zonde dat ze er uit is! Ze zingt echt beide keren GEWELDIG!
  donderdag 7 februari 2008 @ 22:08:43 #277
88233 Steve
Still the best.
pi_56591705
Ik vind haar er in dat filmpje veel beter uitzien.
pi_56596050
Cute vriendje heeft ze.
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_56597943
Haar kat lijkt precies op de mijne !
pi_56621545
Ik vind ook dat ze er veel beter uit ziet zeker haar eigen make-up gebruikt vind het opvallend in ieder geval. Thuis bij is erg leuk geworden weer goed gezongen.
pi_56837242
Ik heb pauline eergister nog gezien op tmf en ik vind het nog steeds onterecht dat ze eruit is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')