Inderdaad. Geen leuk nummer ook, ik vond haar zeker bij de mindere kandidaten horen vanavond.quote:
Zie daar, een topic over leuke quotes: De leukste quotes!quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:02 schreef luckeyluck het volgende:
ik moet idd zeggen dat het erg grappig was toen ik het hoorde van wendy, mischien een topic openen over dit soort grappige text foutjes enzo.
verders vind pauline een super ster denk/hoop dat ze ver komt ik ben fan
Ik heb het even teruggekeken. Wendy zegt "Wat een compliment!"quote:Op zondag 23 december 2007 19:58 schreef LeBeau het volgende:
John: "Vooral bij het tweede gedeelte, als ik m'n ogen dicht deed dan hoorde ik gewoon een plaat"
*publiek begint te juichen*
Wendy: "Dat was een compliment!"
Ja, dat hadden ze wel door hoor, sufkut.
Voor idool is ze echt te oud (13 jarige meisjes bepalen met sms wie idool is)quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:50 schreef fayle het volgende:
te oud?
welnee.
zoveel pop/rock etc sterren waren veel ouder voor ze bekend werden of waren bekend en gingen door tot in het oneindige.
pas de problème...
Tijdens die filmpjes vooraf aan het optreden ziet ze er nog goed uit. 35 wel, maar niet ouder.quote:Op zondag 30 december 2007 18:00 schreef Perico het volgende:
Ze ziet er ouder uit dan 35, da's het erge, op zich maakt die leeftijd niet uit.. Maar ze zag er gisteren uit als 48... dan wordt het genant, het zijn de vouwen in haar gezicht.
Een idool zie ik ook niet in haar, ze zong wel weer goed, daar niet van...
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:35 schreef livelink het volgende:
Ik blijf fan, haar leeftijd kan me niks schelen zolang ze zo lekker blijft zingen.
Ik ook niet. Maar ze zingt wel goedquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:58 schreef Svensational het volgende:
Nee, vind haar toch echt niet in Idols passen.
quote:Op zondag 6 januari 2008 12:43 schreef PeRi het volgende:
Goed gezongen! Alhoewel het toch wel een beetje te snel Anoukapen wordt met dit nummer. Haar performance vond ik niet zo, ze staat heel onwennig op het podium lijkt het, alsof ze niet weet wat te doen met haar armen, dan maar headbangen, of stampen met dr laars. Of ze echt een Idol is, weet ik niet, maar ze stijgt toch wel in mijn lijst.
Als jij hier nou eens lekker ophoepelt met je insinuaties. Je hebt al eerder eenzelfde suggestie gedaan, hier om precies te zijn, en ik zie niet in wat je hier te zoeken hebt aangezien je geen enkele constructieve bijdrage levert.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:32 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
laat haar lekker zingen bij het leger des heils met al haar junk vrienden.
Nee hoor.quote:Op maandag 7 januari 2008 08:13 schreef Liquidootje het volgende:
Nou, tja.. jawel.. optiefen is wel nodig!
welk taalgebruikquote:Op maandag 7 januari 2008 07:27 schreef PeRi het volgende:
Dr_Gonzo, het is idd niet nodig om meerdere keren je afkeer van een persoon op deze manier in zulk taalgebruik te laten weten.
En Riparius, blijven we ook wel vriendelijk? Ophoepelen hoeft ook weer niet.
het is nou eenmaal mijn mening, als je er niet tegen kan moet je maar lekker buiten gaan spelen.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:52 schreef Riparius het volgende:
[..]
Als jij hier nou eens lekker ophoepelt met je insinuaties. Je hebt al eerder eenzelfde suggestie gedaan, hier om precies te zijn, en ik zie niet in wat je hier te zoeken hebt aangezien je geen enkele constructieve bijdrage levert.
Ja dátquote:Op zondag 6 januari 2008 15:35 schreef vicarinatutu het volgende:
En wtf, gebruikt ze geen creme op dr gezicht ofzo? Wat een verlopen harses
Ik zie jou nergens een mening geven. Het enige dat ik je zie doen is haar en junk noemen, insinueren dat ze naar het leger des heils moet en aan de drugs is. Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op maandag 7 januari 2008 12:17 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
het is nou eenmaal mijn mening, als je er niet tegen kan moet je maar lekker buiten gaan spelen.
ga lekker huilen johquote:Op maandag 7 januari 2008 16:05 schreef Leigh het volgende:
[..]
Ik zie jou nergens een mening geven. Het enige dat ik je zie doen is haar en junk noemen, insinueren dat ze naar het leger des heils moet en aan de drugs is. Waar haal je die wijsheid vandaan?
Dat is geen 'mening geven', dat is het onderuit halen van een persoon die je niets kent door middel van uitingen die nergens op slaan.
Als je nu zegt: 'Ze lijkt op een junk' dan zou je een mening geven.
Waarom je dat gedoe over drugs en het leger des heils erbij haalt is me overigens een raadsel.
Ah joh, het is niet erg. De onzekerheid spat er vanaf in die reacties van hem. Niet de confrontatie aan gaan maar zich afdoen met slappe onliners. Zo ken ik er nog een paar.quote:
vergeet je niet die kerstmuts uit je avatar te halen?quote:
Tot op dit moment zonder meer het beste optreden van de avond. Ik hoop echt dat ze in de finale komt. Ik schijn alleen te staan in die mening, maar ze verdient het wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:34 schreef soylent het volgende:
Lag dit aan mij of was dit gewoon meesterlijk goed?
Ik heb het 's avonds laat pas met beeld gezien.... Dra-maaa-tischquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jaaa idd! Ik lag echt in een scheur
. hoe hij als een soort mislukt slangenmens tegen Pauline aan zat te schurken, hilarisch gewoon
.
Jammer dat het nieuwe Dollars er niet uitziet. Maar da's een hele andere discussiequote:Op maandag 14 januari 2008 15:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
In het donkere en rokerige Dollars ziet ze er beter uit.
Ik denk niet dat je die conclusie kunt trekken. In de poll van kindertent.com bungelt Pauline een beetje onderaan, samen met Neil en Nigel, terwijl Tiffany het daar heel goed doet. Maar Tiffany zat gisteren wél weer (voor de tweede keer in successie) op de kruk, terwijl Pauline daar nog nooit op heeft gezeten. Dus kennelijk is de samenstelling (en de gemiddelde leeftijd) van het stemmende publiek toch significant anders dan die van de bezoekers van kindertent.com.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:05 schreef BaasvandeWereld het volgende:
Het was wel leuk, maar ik denk niet dar ze kan tippen aan de "grote drie" en zou me, gezien de leeftijd van veel stemmers etc. niet eens verbazen als ze er nog eerder uitligt dan Nigel..
Dat. Dat ze een goede zangeres is is duidelijk! (al zei je dit ook al in andere woorden Lotjequote:Op zondag 20 januari 2008 17:37 schreef Hockeylotje het volgende:
Ik vond het mooi, maar het raakte me niet, zoals Brigitte dat wel deed bij Wie wordt Evita!
Toch vind ik Pauline beter zingen dan Charlene. De laatste zingt wel goed maar altijd zonder emotie of gevoel. Gewoon gladgepolijste popmuziek. Van dat edgy randje van Pauline hou ik wel. Moet ze uiteraard wel de juiste nummers kiezen natuurlijk. Maar bij veel ballades zou ik bij Pauline blijven luisteren en bij Charlene in slaap vallen.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:05 schreef BaasvandeWereld het volgende:
Het was wel leuk, maar ik denk niet dar ze kan tippen aan de "grote drie" en zou me, gezien de leeftijd van veel stemmers etc. niet eens verbazen als ze er nog eerder uitligt dan Nigel..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |