quote:Leeftijd
Pauline is door naar de Theaterronde. Maar eigenlijk vonden de juryleden haar te oud om idool te kunnen worden. "Dat scheelde maar een haartje. Dankzij Gordon ben ik door. Hij is toch niet zo erg als ik dacht", is de eerste reactie van Pauline als ze de jurykamer uitkomt. "Ik ben natuurlijk al 35, maar goed, als dat te oud is, moet je de leeftijdsgrens aanpassen."
Meidenband
Een onbekende in de muziekwereld is Pauline niet. "Ik heb ooit de leader ingezongen voor een televisieprogramma en heb een jingle gemaakt voor het radioprogramma van Rob Stenders." Momenteel treedt Pauline vaak op met één van de bands waar ze in zingt. ";Ik zing elk weekend met twee anderen in een meidenband. Daarnaast zing ik ook in een feestband, maar daarmee treden we niet zo vaak op, vijf keer per jaar ongeveer."
Theaterronde
Speciaal voorbereiden op het Theater is Pauline niet van plan. "Ik ben al dagelijks bezig met zingen. Misschien een paar extra zangoefeningen, maar dat is dan ook alles. Ik ben vooral heel erg blij dat ik door ben gegaan. Ik heb mijn moeder beloofd om mee te doen. Vorig jaar was ik ziek en lukte het niet, maar nu dus wel. Ik doe dit voor haar." Succes Pauline!
Jij bent echt erg.quote:Op maandag 3 december 2007 18:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hee, de oudere zus van Maud.
quote:Op maandag 3 december 2007 18:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hee, de oudere zusmoeder van Maud.
Ja, ik moet ook iedere keer aan Anouk denken als ze voorbij komt.quote:Op maandag 3 december 2007 20:33 schreef sbientje het volgende:
het is echt net anouk
Schrijf het dan goedquote:Favoriete artiest:
Freddy Mercury
quote:
Klopt. De site waar ze het ook over o.a. Justin Timerlake hebben.quote:Op zondag 9 december 2007 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Al zal het jou fout niet zijn. Want ik neem aan dat je dit van de idols site hebt afgehaald
Ik heb haar daar afgelopen zaterdag nog zien zingen. Ze heeft een goeie stem voor rock nummersquote:Op zondag 9 december 2007 21:28 schreef Elvislives het volgende:
Hee Pauline! Stond vaak bij dr optredens in Dollars in Arnhem. Mooie stem, wel wat oud inderdaad.
STERF MET JE GOEIEMONGOOLquote:Op maandag 10 december 2007 15:52 schreef Plaatjesmaker het volgende:
Goeiemoggel,
Ik denk niet dat ik hetzelfde heb, ik vind haar stemgeluid niet uniek. Eerder flink tekortkomend.quote:Op zondag 9 december 2007 16:19 schreef mooibier het volgende:
@ Vaduz
Ik denk dat je het zelfde hebt als de jury. Haar stem is niet zo makkelijk in een hokje te plaatsen. Wat mij betreft is dat juist heel cool. Een eigen geluid, dus uniek!
Dat moet je me dan toch eens uitleggen?quote:Op maandag 10 december 2007 16:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik hetzelfde heb, ik vind haar stemgeluid niet uniek. Eerder flink tekortkomend.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Ik denk trouwens dat vooral Naomi daar de dupe van wordt, want volgens mij heeft Asnat nog een vrij grote (fanatieke Maluku) fanbase. Overigens denk ik wel dat het vijvertje waaruit Pauline vist vrij snel opdroogt.quote:Op maandag 10 december 2007 23:12 schreef BVO het volgende:
Ik zie haar de laatste 12 wel halen. Meisjes als Naomi, Asnat, enz. vissen allemaal heel erg uit één vijver, daar kan Pauline van gaan profiteren.
quote:Op maandag 10 december 2007 18:24 schreef Plaatjesmaker het volgende:
M.
Is dit zo'n "verzamel de letters"-puzzel?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:20 schreef Plaatjesmaker het volgende:
P.
Weer zo'n dooddoenerquote:Op woensdag 12 december 2007 15:43 schreef luckey het volgende:
@ mooibier
het wordt idd voor de nederlandse muziek een spannende tijd! Ben benieuwd of er eindelijk een eens een echte artiest die MUZIEK maakt bij komt.
GOGO pauline
Om hier nog even op terug te komen, ik kan me best voorstellen dat ze zo onzeker is, juist gezien haar leeftijd.quote:Op zondag 9 december 2007 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
Mja... ik vind haar eig. ook te oud. Zij had met XFA mee moeten doen of zoiets.
Wat ik helemaal een beetje sneuiig aan vond doen was dat ze ook zo ontzettend zenuwachtig en huilerig was. Dat die meiden van 19-20 dat doen kan ik nog inkomen, maar als je op je 35e nog zoveel af laat hangen blijkbaar van een tv programma als Idols...
Ik weet het niet... je zou toch denken dat je daar dan iig een beetje boven zou kunnen staan.
Idols 3 was ook tot 35 jaarquote:Op woensdag 12 december 2007 20:53 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen, ik kan me best voorstellen dat ze zo onzeker is, juist gezien haar leeftijd.
In de vorige reeksen kon ze niet meedoen. (geloof ik?) Ik denk dat het dan best een stap is om het toch een keer te proberen, zeker tussen al dat jonge grut.
...quote:Op dit gebied heeft Pauline haar vrienden nodig die haar kunnen helpen te laten zien dat muziek en kwaliteit er meer toe doen dan een toekomstige eendagsvlieg op TMF te zijn.
Ja, daar stond me al iets van bij.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idols 3 was ook tot 35 jaar
Niet om te zeuren, maar:quote:Op woensdag 12 december 2007 21:41 schreef luckey het volgende:
check this out!!!! vond ik net op hyves.
Dit klopt niet echt.quote:het nummer “video killed the radiostar” van Duran Duran!
Ik denk wel dat ze er vanavond uitvliegtquote:Op woensdag 12 december 2007 22:01 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ja, daar stond me al iets van bij.
In ieder geval heeft ze nu de sprong gewaagd, net op tijd.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:48 schreef MyMilkshake het volgende:
de vrouwelijke harm, wat een stem !!!
Haar zelfvertrouwen moet nog wat groeien de komende weken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 'r goed zingen, ze verbaasde me met Iris (toen dacht ik al dat het niet voordelig zou zijn voor mijn prono destijds), maar echt een beetje saai en de ouwelijk. Kijk, dat je 35 bent en meedoet, top. Maar zorg dan wel dat je interessant en "idolerig" overkomt, want anders denkt iedereen alleen maar aan dat je zo oud bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |