Dat lijkt me ook wel genoeg. Hij gaat volgend jaar Olympisch goud halenquote:Op zondag 2 december 2007 16:27 schreef Deansensitized het volgende:
Aan het roer van het Olympisch Team en Jong Oranje ja, verder niet.
Dat zou mooi zijn als Foppe een medaille zou halenquote:Op zondag 2 december 2007 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel genoeg. Hij gaat volgend jaar Olympisch goud halen![]()
En dan met pensioen.
FC Dirk Scheringa weer verslagenquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 18:06 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet morgen mijn Zweedse opstel inleveren, maar ik heb nog helemaal niks op papier staan..
uhm, eigenlijk wel.. beetje last van weinig inspiratie..quote:Op zondag 2 december 2007 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Zou je dan niet eens beginnen ipv op FOK! rond te hangen.
![]()
en het is alweer voorbijquote:Op zondag 2 december 2007 20:40 schreef Trigalti het volgende:
Ik ben nog steeds gaar... Men complete zaterdag EN zondag weggegooid
Ja inderdaad..quote:Op zondag 2 december 2007 20:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
en het is alweer voorbij
morgen om 0850 alweer aan de slag
Robinson net ook gezien..quote:Op zondag 2 december 2007 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:
nu nog ff beetje internetten, straks ook Expeditie Robinson en dan is het voor mij ook weer voorbijmorgen om 07.55 naar de tandarts, en daarna weer aan de arbeit...
Ik kan ook de ikea gids meenemen en daaruit voorlezenquote:Op zondag 2 december 2007 18:42 schreef maffemuts het volgende:
hmm zet n pak knäckebro/d op tafel en zeg dat dat je opstel is
Jup... zelf gedraaid gisterquote:Op zondag 2 december 2007 19:32 schreef Deansensitized het volgende:
Zelf draaien jackson?
Ik draaide gister in een uurtje eigenlijk alles wat ik tof vind: Minimal/house/trance. Maar vooral minimal/house kan er erg goed waarderen tegenwoordig. Als het goed is is mijn set opgenomenquote:Op maandag 3 december 2007 09:16 schreef Deansensitized het volgende:
Cool![]()
Wat voor stijl draai je? Eigen producties of gewoon platen van een ander?
quote:
Goedemorgenquote:Op maandag 3 december 2007 09:16 schreef Loontjah het volgende:
Goeiemorgen luitjes
Allemaal weer fris en fruitig... Hier wel hoor.
Indeed, spannend weekje voor mij. Concept eindverslag moet af en ik heb een eindejaarsgesprek met de directeur hierquote:Op maandag 3 december 2007 09:24 schreef HostiMeister het volgende:
Hallo allemaal
Weer een nieuwe week met nieuwe kansen en nieuwe euhm.... dingen.
Koffie
Hoi Dean!quote:Op maandag 3 december 2007 09:19 schreef Deansensitized het volgende:
WendyIlona
Hier ook
Sinterklaas ook weer gehad
Laatste keer ever
Wij doen het ook met kerst, maar dit jaar word het de 26e pas.quote:Op maandag 3 december 2007 09:24 schreef Loontjah het volgende:
Sinterklaas... we doen er niet aan helaas.'
We doen met kerst cadeautjes voor elkaar kopen.
En ons budget is 25 euro, dus dat kan vies tegenvallen.
Checkquote:Op maandag 3 december 2007 09:28 schreef Deansensitized het volgende:
Kijk aan
Alles op't laatste moment zeker??
Het forum is scheittraag hierquote:Op maandag 3 december 2007 09:06 schreef Deansensitized het volgende:
Het is echt langzaamaandag merk ik wel
Komt ook erg onzeker over... zo'n slap handjequote:Op maandag 3 december 2007 09:44 schreef Etcetera het volgende:
net helpdeskmedewerker gespeelden de nieuwe is er, ze gaf in elk geval een stevige hand, da's bij mij altijd een goed teken
ik heb een hekel aan slappe handjes
![]()
ja inderdaadquote:Op maandag 3 december 2007 09:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Komt ook erg onzeker over... zo'n slap handje
Zo voelt het ook als je dan een stevige hand geeft. En hoe slaper iemand anders het handje geeft hoe steviger ik knijpquote:Op maandag 3 december 2007 09:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja inderdaaden ik ben altijd bang dat ik ze pijn doe als ik dan wel een stevige hand geef
quote:Op maandag 3 december 2007 09:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo voelt het ook als je dan een stevige hand geeft. En hoe slaper iemand anders het handje geeft hoe steviger ik knijp
Precies... het hoeft allemaal niet overdreven maar dat half slappe suffe gedoe is altijd zo matig. Overigens is er geen reden voor mij tot hard knijpen vanwege mijn lengte of iets dergelijksquote:Op maandag 3 december 2007 10:07 schreef Etcetera het volgende:
te hard knijpen vind ik ook stupidegewoon een ferme, stevige handdruk. niet te kort, niet te lang, dat is alleen maar goed. het bepaalt gewoon 1 van de eerste indrukken als je iemand ontmoet in mijn ogen
Ach, het zal best kloppen hoor voor sommigen mensenquote:Op maandag 3 december 2007 10:05 schreef HostiMeister het volgende:
Maarja, misschien zoek ik er te veel achter...
Oh, ik vind hem wel aardig hard gaan weer. Beetje fok, beetje rapport en babbelen met collega's. Typische maandag... lekker klagen over het weer ook hierquote:Op maandag 3 december 2007 10:17 schreef Loontjah het volgende:
Wat gaat de tijd weer snel vandaag...
"Owned" op de maandag-ochtendquote:Op maandag 3 december 2007 10:18 schreef Deansensitized het volgende:
Collega is net aan het werk gezet door de stagebegeleider. In de fabriek. Printjes testen. Het eentonigste werk wat hij kon vinden voor hem.
quote:Op maandag 3 december 2007 10:18 schreef Deansensitized het volgende:
Collega is net aan het werk gezet door de stagebegeleider. In de fabriek. Printjes testen. Het eentonigste werk wat hij kon vinden voor hem.
Humor op de maandagochtend... waar kom je dat nog tegenquote:Op maandag 3 december 2007 10:23 schreef Deansensitized het volgende:
Haha nee, niks over gehoord nog. Ook niet dat hij contact heeft gehad met school ofzo...
En nog geen knal voor mijn harses, dus volgens mij weet hij nog niks.
En zo'n maandagochtendpwn is wel erg lekker
Ik had dat ook best vaak op mijn stage..quote:Op maandag 3 december 2007 10:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Humor op de maandagochtend... waar kom je dat nog tegen
Jup.. vanavond maar eens een Sinterklaas cadeau fixen in de stad. Meteen maar inpakken samen met wat andere dingen nog. Hier en daar een rijmpje erop en klaar weerquote:Op maandag 3 december 2007 10:29 schreef Deansensitized het volgende:
Niet vaak
Typische actie van die kerel. Heerlijk
Tijd gaat hard!
Nog slechts 6.5 uurtjes, dan is de dag alweer om
Ze proberen het hier ook maar het lukt vaak beter zo naar het weekend toequote:Op maandag 3 december 2007 10:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had dat ook best vaak op mijn stage..
Dan ben ik gewoon lekker de hele dag afwezig, en mag die dag dan gewoon opschrijven van mijn stage...quote:Op maandag 3 december 2007 10:32 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb een dilemma mensen.
Vanwege het afbrokkelen van mijn tand vrijdagmiddag (lees: vorig topic), heb ik een afspraak laten maken bij de tandarts. Ik kan daar terecht om 09:45.
Ik moet een uur reizen naar mijn stage, dus dan kan ik toch gewoon uitslapen tot 9 uur en dan naar de tandarts.
Maar stel als ik nou een noodvulling krijg, en de tandarts moet verdoven.
Zit je daar met een scheve bek op stage. Hoe doen jullie dit altijd.
En tijd voor tandarts mag ik (lijkt mij) toch gewoon tellen als gewerkte uren, tenminste hier werkt het met dagen.
Niet dat ik dadelijk een halve dag moet opschrijven.
Goeie vraag. Ik weet wel dat ik hier geen uren kan schrijven die ik vervolgens bij de tandarts zit, lijkt me ook erg vreemd om die uren te schrijvenquote:Op maandag 3 december 2007 10:32 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb een dilemma mensen.
Vanwege het afbrokkelen van mijn tand vrijdagmiddag (lees: vorig topic), heb ik een afspraak laten maken bij de tandarts. Ik kan daar terecht om 09:45.
Ik moet een uur reizen naar mijn stage, dus dan kan ik toch gewoon uitslapen tot 9 uur en dan naar de tandarts.
Maar stel als ik nou een noodvulling krijg, en de tandarts moet verdoven.
Zit je daar met een scheve bek op stage. Hoe doen jullie dit altijd.
En tijd voor tandarts mag ik (lijkt mij) toch gewoon tellen als gewerkte uren, tenminste hier werkt het met dagen.
Niet dat ik dadelijk een halve dag moet opschrijven.
Campzone... is dat een stel lui in tenten die de hele dag gamen ?! (simpel gezegd)quote:
Hoe kan dat nou? Wat heb je gedaan dan... niks toch?quote:Op maandag 3 december 2007 10:35 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dan ben ik gewoon lekker de hele dag afwezig, en mag die dag dan gewoon opschrijven van mijn stage...
dat kún je doen jaquote:Op maandag 3 december 2007 10:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Campzone... is dat een stel lui in tenten die de hele dag gamen ?! (simpel gezegd)
Zeg me dat het niet waar is overigens
Dat geloof ik ook zeker hoorquote:Op maandag 3 december 2007 10:43 schreef Etcetera het volgende:
je moet er van houden, dat geef ik toe, maar het is voor mij een grote, relaxte, ontspanningsvakantie. en het is echt waanzinnig gezellig
kloptquote:Op maandag 3 december 2007 10:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook zeker hoor. En de vooroordelen zullen voor 90% gelul zijn, daarbij moet iedereen lekker doen waar hij/zij zin in heeft
.
Een vriend van mij had ook aan mij voorgesteld om naar Campzone te gaan, maar ik ben Netgamez al na een dag zat..quote:Op maandag 3 december 2007 10:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat kún je doen jamaar dat doen wij (is vriend en vrienden) eigenlijk zelden. ik ken iemand die pas 2 dagen voor het einde van CZ z'n pc had aangesloten
![]()
je moet er van houden, dat geef ik toe, maar het is voor mij een grote, relaxte, ontspanningsvakantie. en het is echt waanzinnig gezellig
Op zich spreekt me dat ook wel aan... Alles kan en niemand doet moeilijk, die sfeer schijnt ook ontzettend op Ibiza te zijn. Gekke homo's die met half stijve pielemuizen over het strand marcheren en iedereen vindt het bestquote:Op maandag 3 december 2007 10:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
klopt
en daar komt bij dat je op CZ helemaal kunt doen waar je zin in hebtlallend rondzwalken en 'bier en tieten' brullen, of de hele dag achter je pc zitten: niemand kijkt er van op, en niemand zal er wat van zeggen
hebben jullie al vakantieplannen?
Nee, moet eerst even kijken hoe de financiele situatie na Zweden is. Misschien dit jaar in zomer weer naar Zweden of dit jaar rondtoer Europa.. Mensen die ik hier heb ontmoet opzoeken..quote:Op maandag 3 december 2007 10:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
klopt
en daar komt bij dat je op CZ helemaal kunt doen waar je zin in hebtlallend rondzwalken en 'bier en tieten' brullen, of de hele dag achter je pc zitten: niemand kijkt er van op, en niemand zal er wat van zeggen
hebben jullie al vakantieplannen?
Dhr Stabel.. waarom?quote:Op maandag 3 december 2007 10:39 schreef Loontjah het volgende:
Trig, jij zit toch ook op ict in helmond.
Wie is jouw stagebegeleider?
Ik zou zonder PC gaan... bier drinken en films kijken. Lcd en dvdspeler meequote:Op maandag 3 december 2007 10:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een vriend van mij had ook aan mij voorgesteld om naar Campzone te gaan, maar ik ben Netgamez al na een dag zat..
maar da's ook leukquote:Op maandag 3 december 2007 10:52 schreef Loontjah het volgende:
Waarschijnlijk met ouders dit jaar, die zijn 25 jaar getrouwd.
Onze enige vakanties samen waren weekendjes Center Parcs, dus dit is echt bijzonder.
Netgamez ken ik nietquote:Op maandag 3 december 2007 10:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een vriend van mij had ook aan mij voorgesteld om naar Campzone te gaan, maar ik ben Netgamez al na een dag zat..
2 jaar geleden was ik er ookquote:Op maandag 3 december 2007 11:03 schreef Trigalti het volgende:
Ik ben 2 jaar geleden naar Campzone geweest... Met 8 man ofzo!
Het was precies zoals ik verwacht had.. Vakantie, weinig computeren, veel rondhuppelen..
Vorig jaar maar niet gegaan.. Verwacht niet dat we dit jaar gaan..
Ja, daar doen ze hier iets moeilijker over helaas... Heb weinig speling qua werktijden.quote:Op maandag 3 december 2007 11:34 schreef Deansensitized het volgende:
Inderdaad, nog slechts 5.5 uurtjes
Normaliter tot 16.00, maar vandaag na 'uitslapen' om 08.00 begonnen, dus dan moet je uurtje langer door.
Lang leve eigen tijdsindeling
Eigen tijdsindeling ownt ja. Ik mag nog tot 18.00, nog wel genoeg uurtjes dus. Of maar even vragen of ik korter pauze mag houden en dan half zes weg mag.quote:Op maandag 3 december 2007 11:34 schreef Deansensitized het volgende:
Jeroen
Inderdaad, nog slechts 5.5 uurtjes
Normaliter tot 16.00, maar vandaag na 'uitslapen' om 08.00 begonnen, dus dan moet je uurtje langer door.
Lang leve eigen tijdsindeling
Mja, ik heb gelukkig nog twee weken vrij voor ik weer naar school moet. Dus dit is gewoon extraquote:Op maandag 3 december 2007 11:58 schreef Loontjah het volgende:
Pff ik werk het liefst dan nog door. Heb ik tenminste vrije dagen over als ik klaar ben met stage.
Ik kon ook gewoon mijn eigen uren plannen, maar ik was er meestal van 9 tot 5 en als ik met de auto was 9 tot 6quote:Op maandag 3 december 2007 11:52 schreef Deansensitized het volgende:
Nou ja, ze hebben graag dat ik hier 7 uur ben. Kan hier OV gewijs gezien nooit eerder zijn dan 07.10... vinden ze totaal geen ramp. Mocht ik eens een uurtje later komen is dat ook geen probleem, maar ze hebben het liefst gewoon 7 uur.
Maar als ik 8 uur binnen kom zeilen zal ik ze er echt niet over horen
Waarom dan tot 6? Spits ontwijken?quote:Op maandag 3 december 2007 12:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kon ook gewoon mijn eigen uren plannen, maar ik was er meestal van 9 tot 5 en als ik met de auto was 9 tot 6
Ik heb in principe de rest van mijn leven na deze stage vakantie, want ik ben aan het afstuderenquote:Op maandag 3 december 2007 12:01 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Mja, ik heb gelukkig nog twee weken vrij voor ik weer naar school moet. Dus dit is gewoon extra
Met kerst blijf ik hier. Lijkt me wel een aparte ervaring en ik heb toch geen echte vakantie. Krijg gelukkig wel een paar dagen vrij.
Het wordt buiten werk om redelijk druk begin deze week. Moet nog en surprise maken en Engels gedicht bedenken. En na mijn reis t weekend ben ik vannacht gelijk mijn bed in gegaan, dus mag nog alles opruimen en wassen ook. En voel me vies
Vakantie? Niet van plan om aan het werk te gaan?quote:Op maandag 3 december 2007 12:09 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik heb in principe de rest van mijn leven na deze stage vakantie, want ik ben aan het afstuderen
- 6 december: Dag van de Grondwet (Día de la Constitución Española)quote:Op maandag 3 december 2007 12:06 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, rock 'n roll!!
Spanje viert dus ook Sinterklaas. Naja, hij komt er tenslotte ook vandaan!
Lang leve Wikipediaquote:Op maandag 3 december 2007 12:39 schreef Deansensitized het volgende:
Ok dan Jeroen! En jij weet het tenminste van te voren. Is me in DK twee keer voorgekomen dat ik ineens vrij had
Kom je op het bedrijf aan, lopen er twee verdwaalde telefonistes/receptionistes rond die je dan vertellen dat het een nationale vrije dag is
Zelfde hier maar dan met max 30 pagina'squote:Op maandag 3 december 2007 13:09 schreef Etcetera het volgende:
ik ben bezig met m'n stageverslag, en dat is maximaal 15 pagina's (exc. bijlages). Ik moet er 3 onderdelen in verwerken, heb nu 1 onderdeel gedaan en zit op 4 pagina'sik ben benieuwd of ik daar niet over heen ga
Doe je niks daar?quote:Op maandag 3 december 2007 13:10 schreef Loontjah het volgende:
Ach nog 3 uurtjes, en 3 kwartier niks doen. Mogen we daarna weer naar huis.
Ah, jij ook al. Ik zit al vanaf 9 uur te sudoku-enquote:Op maandag 3 december 2007 13:10 schreef Loontjah het volgende:
Ach nog 3 uurtjes, en 3 kwartier niks doen. Mogen we daarna weer naar huis.
ik moest beknopt beschrijven wat ik aan participerende werkzaamheden doe. 4 pagina'squote:Op maandag 3 december 2007 13:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Zelfde hier maar dan met max 30 pagina's. Ach, ik zal het beknopt houden
Tsja, het blijft lastig. Ze doen bij ons express een max. van 30 pagina's want anders schrijven die Bedrijskundige informatica lui als ik een verslag van 100 pagina'squote:Op maandag 3 december 2007 13:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik moest beknopt beschrijven wat ik aan participerende werkzaamheden doe. 4 pagina's
Ooh, dat vind ik helemaal niks. Is op de Uni ook verplicht voor bepaalde rapporten. Op een of andere manier vind ik het echt niet mooiquote:Op maandag 3 december 2007 13:20 schreef Etcetera het volgende:
moet erbij zetten dat ik regelafstand al op 1,5 heb staan, dat vind ik mooier. als het niet past, dan maak ik daar 1 van, en kijk ik wel of het dan past
- site bijhoudenquote:Op maandag 3 december 2007 13:19 schreef Deansensitized het volgende:
Wat doe je dan allemaal Etc?
d'ohquote:Op maandag 3 december 2007 13:28 schreef Deansensitized het volgende:
Hier, dat is toch geen 4 kantjes??
Op het HBO zie je volgens mij best vaak een max, omdat er anders van die inmens grootte verslagen ingeleverd worden!quote:Op maandag 3 december 2007 13:33 schreef Deansensitized het volgende:
Welkom Apfel!
En ja ok Etc, maar gewoon zo kort mogelijk houden. Naja, je kan het ook altijd nog inkorten als je straks te veel hebt... maar een max? Wij hebben eerder een minumum dan een maximum...
ja die max vind ik ook redelijk stom maar jaquote:Op maandag 3 december 2007 13:33 schreef Deansensitized het volgende:
Welkom Apfel!
En ja ok Etc, maar gewoon zo kort mogelijk houden. Naja, je kan het ook altijd nog inkorten als je straks te veel hebt... maar een max? Wij hebben eerder een minumum dan een maximum...
ik heb reteleuk werkquote:Op maandag 3 december 2007 13:51 schreef Loontjah het volgende:
Gelukkig hebben wij geen mininum of maxinum. Maar Etc, je hebt wel leuk werk zeg.
vrij easy lijkt mij.
nog 3 uurtjes en 10 minuten
... Ziet niks!quote:Op maandag 3 december 2007 14:35 schreef Etcetera het volgende:
http://www.nu.nl/slideshow/slideshowpopup.jsp?action=GetSlideshow&id=1340127#![]()
![]()
da's raarquote:
ah, die is beter?quote:Op maandag 3 december 2007 14:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/134(...)op_tankstation.html#
Die foto-slideshow opende ie niet. Als je via de website van nu.nl de slideshow bekijkt, gaat het wel.quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 14:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Oh, dat van die vrachtwagen. Dat had ik al gezien!
Ik ben nu weer aan de goede kant van de rivieren, de noordelijke kant. Heel het weekend in Brabant geweest!
Sorry, op een tal van klote dialecten na hebben ze daar in het zuiden niet zo heel veel te biedenquote:Op maandag 3 december 2007 14:49 schreef Loontjah het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mis je de Brabantse nachten nog niet ?
Ik heb alleen even in Valkenswaard gekeken, verder ben ik niet nog ergens anders heen geweest nee. Is er daar iets dan wat de moeite waard isquote:
Ja dat kan best, maar ik weet even niet wat ik daar zou moeten doen. Daarheen kan een andere keer nog wel !quote:Op maandag 3 december 2007 15:26 schreef Loontjah het volgende:
Jazeker!
Eindhoven vind ik een toffe stad!
En je hebt Deurne gemist
Het is geen vooroordeel maar een veroordeling Loontjahquote:Op maandag 3 december 2007 15:34 schreef Loontjah het volgende:
Dan moet je ophouden met je vooroordelen
quote:Op maandag 3 december 2007 15:34 schreef Loontjah het volgende:
vooroordelen
quote:Op maandag 3 december 2007 15:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Een veroordeling is geen negatief oordeel, een vooroordeel is een ongegronde mening.
Ik vond hem juist wel sterk...quote:Op maandag 3 december 2007 15:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik houdt wel weer op met zulke opmerkingen te hebben.
quote:Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vond hem juist wel sterk...
Ik neem aan dat je DT een grapje is hierboven ?
Oh mijn god.. Habraken.. daar heb ik veel problemen mee gehadquote:Op maandag 3 december 2007 11:17 schreef Loontjah het volgende:
Nee gewoon, ik dacht dat je dat via hem had geregeld, maar lees nu dat het van je stage mag.
Wel relaxte regeling dan, maar ik denk niet dat mijn stage hier moeilijk daarover gaat doen.
Zeker niet omdat ik dadelijk misschien nog dagen te kort heb.
Ik heb trouwens Habraken.
Hoe kom je daar nou weer bij????quote:Op maandag 3 december 2007 16:10 schreef KaheemSaid het volgende:
Trigalti is in het echte leven niet echt zelf verzekerd te noemen. Confrontaties tussen de 'schijn' werkelijkheid (de digitale FOK! community) en de 'echte' werkelijkheid (het 'harde' leven met al haar pieken en dalen) ga je daardoor het liefst maar zoveel mogelijk uit de weg?
Begrijpelijk!
Kan ik je een scheermesje aanbieden ?quote:Op maandag 3 december 2007 16:12 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij????
Ik ben juist wel zelfverzekerd.. en zo gek als een deur!
En ik ga ieder weekend uit...
Én ik heb Loontjah al een keer ontmoet..
Maar het rare is.. dat we beide in Deurne wonen, in helmond op school zitten, in Eindhoven stage (liepen)/lopen..
En allebei op Fok! zitten.. in het zelfde topique...
Een zelfverzekerde, krankzinnige die zijn troost zoekt in alcohol en de anoniemiteit van het uitgaan.... Nooit leuk...quote:Op maandag 3 december 2007 16:12 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij????
En ik ga ieder weekend uit...
Én ik heb Loontjah al een keer ontmoet..
Maar het rare is.. dat we beide in Deurne wonen, in helmond op school zitten, in Eindhoven stage (liepen)/lopen..
En allebei op Fok! zitten.. in het zelfde topique...
Ja inderdaad. Al zijn er natuurlijk grenzen maar dat zal wel niet de manier van gekte zijn die hier genoemd wordt.quote:Op maandag 3 december 2007 16:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Mensen die over zichzelf zeggen dat ze zo gek als een deur zijn
Mensen die over zichzelf zeggen dat ze zo gek als een deur zijnquote:Op maandag 3 december 2007 16:12 schreef Trigalti het volgende:
Dat zeggen mijn vrienden juist.. ben et maar over gaan nemen ondertussen...quote:Op maandag 3 december 2007 16:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Mensen die over zichzelf zeggen dat ze zo gek als een deur zijn
Ja, wat je niet siertquote:Op maandag 3 december 2007 16:22 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dat zeggen mijn vrienden juist.. ben et maar over gaan nemen ondertussen...
30 graden... man dan sterf ik onderhand in mijn stoel. Teh horror, hoe heetquote:Op maandag 3 december 2007 16:31 schreef JeroenV het volgende:
Pff, de mevrouw hier op kantoor kan niet tegen kou, zo ver was ik al.
Alleen heeft ze vandaag de warmte op 30 (!!!) graden gezet.
Wat heb jij met zuigen ?quote:Op maandag 3 december 2007 16:35 schreef Loontjah het volgende:
Haha Trig..
Depressies?
Waarom vind je het eng allemaal?
En waarom heb je problemen gehad met Habraken..
Wou ze je niet zuigen dan?
Morgen in korte broek gaan werkenquote:Op maandag 3 december 2007 16:31 schreef JeroenV het volgende:
Alleen heeft ze vandaag de warmte op 30 (!!!) graden gezet.
Gezellig of niet?quote:Op maandag 3 december 2007 16:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Morgen in korte broek gaan werken
Vanaf morgen zit ik hier een week zonder begeleider, en met die andere stagaire.
Neuh, die andere zegt niet zo veel.quote:Op maandag 3 december 2007 16:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Gezellig of niet?
Ik heb nagenoeg geen last van andere mensen eigenlijk hier
Ik was eruit gelopen als ik jou was! Tropische temperaturen! Hittegolf!quote:Op maandag 3 december 2007 16:31 schreef JeroenV het volgende:
Alleen heeft ze vandaag de warmte op 30 (!!!) graden gezet. [afbeelding]
Hmm, zonde! Ach, kan je wel lekker opschieten met de dingen waarmee je bezig bent. Of lekker rustig fokken!quote:Op maandag 3 december 2007 16:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Neuh, die andere zegt niet zo veel.
Nee men! Op dinsdag gaat alles beter dus gewoon wachten tot morgenquote:Op maandag 3 december 2007 16:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Dan wordt het wel heel stil, pfff het wil vandaag niet echt. Zal ik nog een uurtje doorgaan of niet...
Ik denk dat ik zo ook ga, maak morgen wel wat uren extra. Vanavond vroeg op bed en heb thuis ook nog wel wat te doen!quote:Op maandag 3 december 2007 16:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee men! Op dinsdag gaat alles beter dus gewoon wachten tot morgen
quote:
Zo is dat... op het vroeg naar bed na dan. Slapen kost me teveel tijdquote:Op maandag 3 december 2007 16:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo ook ga, maak morgen wel wat uren extra. Vanavond vroeg op bed en heb thuis ook nog wel wat te doen!
Dat laatste dus.quote:Op maandag 3 december 2007 16:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm, zonde! Ach, kan je wel lekker opschieten met de dingen waarmee je bezig bent. Of lekker rustig fokken!
ik geef je groot gelijk. Heb ik helaas afgelopen weken iets teveel gedaan waardoor ik nu ook nog wel eens wat moet doen in het weekend.quote:
Goeie shitquote:
Whehehequote:Op maandag 3 december 2007 17:03 schreef ChatGirl het volgende:
Mn begeleider gaat morgen naar Spanje, heeft een auto gehuurd, maar is zn rijbewijs kwijt![]()
Ach, heb al mn vest uit getrokken, je raakt er aan gewend...quote:Op maandag 3 december 2007 16:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik was eruit gelopen als ik jou was! Tropische temperaturen! Hittegolf!
Stamppot zuurkool. Boerenkool. Broodje kroket.quote:Op maandag 3 december 2007 17:14 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ach, heb al mn vest uit getrokken, je raakt er aan gewend... [afbeelding]
Volgende week heb ik een etentje met werk waarbij iedereen iets van het land van herkomst klaar moet makenHeeft iemand een idee voor een heel simpel klaar te maken iets. Heb weinig zin en tijd om lang in de keuken te staan en ben niet echt een kookwonder. Mag eten of drinken zijn.
Het meeste kennen ze hier ook niet, dus dat is wel lastig. Kroket is erg lekker, maar om zelf te maken kost volgens mij nogal wat tijd.quote:Op maandag 3 december 2007 17:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Stamppot zuurkool. Boerenkool. Broodje kroket.
Bijna wel.quote:Op maandag 3 december 2007 17:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Whehehe
Wat zei je: "Jammer joh"
Zelf kroketten maken: Koop kroketten, doe in de frituurpan, klaar.quote:Op maandag 3 december 2007 17:20 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Het meeste kennen ze hier ook niet, dus dat is wel lastig. Kroket is erg lekker, maar om zelf te maken kost volgens mij nogal wat tijd.
Wel als ze in het land waar je woont geen kroketten kennen en ze je dus niet kan kopenquote:Op maandag 3 december 2007 17:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zelf kroketten maken: Koop kroketten, doe in de frituurpan, klaar.
Als je zelf boerenkool gaat maken ga je toch ook niet eerst zelf de kool telen? Dan hoef je ook de kroket niet zelf te maken.
Ohja, ik wist dat ik iets vergat.quote:Op maandag 3 december 2007 17:35 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wel als ze in het land waar je woont geen kroketten kennen en ze je dus niet kan kopen
Niks mis mee.quote:Op maandag 3 december 2007 18:08 schreef Deansensitized het volgende:
maar ken mensen die vreten alleen maar voer van over de grens
Kroketten kun je toch niet telen, dacht dat het vlees was...quote:Op maandag 3 december 2007 17:42 schreef Deansensitized het volgende:
Zelf telen is wel het lekkerst. Wel eerst een keer nachtvorst eroverheen voor je het gaat oogsten en eten.
quote:Op maandag 3 december 2007 20:17 schreef Deansensitized het volgende:
Boerenkool jonge! [ afbeelding ]
Whehe geen depressies!quote:Op maandag 3 december 2007 16:35 schreef Loontjah het volgende:
Haha Trig..
Depressies?
Waarom vind je het eng allemaal?
En waarom heb je problemen gehad met Habraken..
Wou ze je niet zuigen dan?
ik hy juster ik wol in bietsje folle han !quote:Op maandag 3 december 2007 21:18 schreef Deansensitized het volgende:
Moat mar net jong, moarn wer sa gear as bûter. Bin de lêste dagen al net fit. Justerjûn ek in pear hân [fanwegen dy âld burdman], koe ik fannemoarn ek wol wer merke. Net fan de koai te baarnen... ûre te let op de saak, hoeke gear om bang fan te wurden. Yn tiden net sa mei makke
1 potje bier??quote:Op maandag 3 december 2007 21:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
ik hy juster ik wol in bietsje folle han !hjoed 1 potsje dat kin wol
Goed hoor, gisteren een beetje drukke dag gehad.. en zit hier een beetje met een dilemma.. en hoe is het in Friesland?quote:
Ik wil naar Trance Energy... wat een line upquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:55 schreef jackson het volgende:
Goedemorgen alhier
Toch nog 45 posts gister zeg... Gaat harder dan je denkt soms. Geen idee of hier trance-minded people zijn maar de line-up van Trance Energy is dik zeg.
Dan is de line-up zeker niet verkeerdquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:01 schreef Isdatzo het volgende:
trance-minded person meldt zich
Ja, ik ben wat minder van het hardere werk. Sowieso bezoek ik wat minder trancefeesten de laatste tijd maar Trance Energy is toch altijd wel weer gezellig. De line-up is behoorlijk dik weer, ook met wat nieuwkomersquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wil naar Trance Energy... wat een line up. Tiesto wist ik al, want hij zei dat tijdens Club Life. Als ik kan ga ik zeker bij de Hard Stage staan.. Nic Chagall, Marcel Woods, Rank 1
. Met Tiesto, Ferry Corsten en Marco V op Mainstage..
Heilige platen jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:33 schreef HostiMeister het volgende:
Trance Energy.... wat een herinneringen... ik heb volgens mij de eerste drie keer gechecked en daarna was er geen animo meer voor in mijn vriendingroep. De eerste keer toen in Thialf, man wat was ik toen nog een groentje... The sound of Silence, Johan Gielen....![]()
Leuk.
Goeiemorgen trouwens
quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:42 schreef KaheemSaid het volgende:dit is niet helemaal mijn discussie....
quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:42 schreef Etcetera het volgende:
ook niet de mijne
Ben je meer van het live werk zeg maar? Dus een bandje of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Siebren luistert niet echt 1 genre, maar trance zit er nooit bij eigenlijk.
Communicatiesystemen richting Multimedia en Vormgevingquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]Wat is dat eigenlijk voor studie, CSMV ?
Klinkt best tofquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Communicatiesystemen richting Multimedia en Vormgeving
alleen een beetje weinig vormgeving helaas
Ik zie liever een instrument dan een computer, niet omdat ik trance ofzo geen muziek vind maar meer omdat ik instrumenten mooier vind.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben je meer van het live werk zeg maar? Dus een bandje of iets dergelijks?
Oké, vind het nog wel een beetje vaag, maar zulke opleidingen zijn nooit echt concreetquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Communicatiesystemen richting Multimedia en Vormgeving
alleen een beetje weinig vormgeving helaas
Zit je even te inventariseren of je geschikt bent?quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Klinkt best tof!
Spelen je sociale vaardigheden een beetje een rol op die opleiding ?
Valt wat voor te zeggen alhoewel een computer prima een instrument kan nabootsen natuurlijk. Dat verschil hoor je nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:59 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik zie liever een instrument dan een computer, niet omdat ik trance ofzo geen muziek vind maar meer omdat ik instrumenten mooier vind.
Verder varieert mijn smaakt tussen raggende gitaren (zoals Dean noemde) en rustig pingelende piano's.
Zondag zal ik even met een vriendin van me naar appocalyptica, kijken of daar live wat aan is
Nee hoor. Ben blij met wat ik nu doe en hierna stop ikquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:01 schreef KaheemSaid het volgende:
Zit je even te inventariseren of je geschikt bent?
mjah.... erg veel projectwerk, maar bij welke hbo-opleiding is dat nou niet zo?quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Klinkt best tof!
Spelen je sociale vaardigheden een beetje een rol op die opleiding ?
kloptquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oké, vind het nog wel een beetje vaag, maar zulke opleidingen zijn nooit echt concreet
Ik ga zondag naar Groningen. Volgens mij staan ze ook nog in Amsterdam maar daar heb ik verder niet naar gekeken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Valt wat voor te zeggen alhoewel een computer prima een instrument kan nabootsen natuurlijk. Dat verschil hoor je niet.
Waar staan die?
Ik krijg steeds meer het idee dat ik, wat ik ben wanneer ik klaar ben, helemaal niet wil zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:07 schreef Etcetera het volgende:
kloptik weet dan ook niet wat ik ben als ik klaar ben
Klopt inderdaadquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mjah.... erg veel projectwerk, maar bij welke hbo-opleiding is dat nou niet zo?
Ik snap wat je bedoelt maar ik heb er niks meequote:Op dinsdag 4 december 2007 10:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Een computer kan inderdaad prima een instrument nabootsen, maar wees nou eerlijk... Als je een gitaar hoort, dan wil je toch ook iemand met een gitarist op het podium zien? Al zitten er dan soms foutjes in, dat hoort er toch bij wanneer men live speelt.
Ben er ook niet echt blij mee, maar heb wel het idee dat deze stage mijn gedachte steeds meer bevestigd. Maar wat ik nu wel wil, dat weet ik nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:15 schreef Etcetera het volgende:
dat lijkt me nog minder eigenlijk
ik weet dan wel niet wat ik word, maar ik weet wel dat ik wat ik kan leuk vind om te doen
ouch, dat klinkt zekers goedquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wil naar Trance Energy... wat een line up. Tiesto wist ik al, want hij zei dat tijdens Club Life. Als ik kan ga ik zeker bij de Hard Stage staan.. Nic Chagall, Marcel Woods, Rank 1
. Met Tiesto, Ferry Corsten en Marco V op Mainstage..
Dit herken ik ook wel een beetje, ik lees ook wel eens iets op internet waar ik graag heen wil, maar dan zal ik alleen moeten en dat is ook niks!quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:41 schreef HansU het volgende:
[..]
ouch, dat klinkt zekers goed![]()
Helaas houden mijn vrienden daar dus niet van, dus ga ik eigenlijk nooit naar zo'n feestje
een jaar geleden was ik een complete trance junkquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Ik luister tegenwoordig sowieso bijna geen trance meer, hoogstens in bed. Meestal luister ik voornamelijk metal, maar deze week ben ik bijvoorbeeld heel erg into Bjork, vraag me niet waarom
Toch leuk dat je even een weekje met een bepaald thema hebt ingelast!quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Ik luister tegenwoordig sowieso bijna geen trance meer, hoogstens in bed. Meestal luister ik voornamelijk metal, maar deze week ben ik bijvoorbeeld heel erg into Bjork, vraag me niet waarom
Bjork is dan ook best leuk, je moet er alleen voor in de stemming zijn om het te kunnen luisteren. Heb haar een keer zien optreden, echt wazige shizzlequote:Op dinsdag 4 december 2007 11:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Toch leuk dat je even een weekje met een bepaald thema hebt ingelast!
Ja weet je wat het is over een week heb ik waarschijnlijk zoveel geluisterd dat ik geen zin meer heb in de muziek die ik die week heb geluisterd, dus vind ik weer iets nieuws om naar te luisteren... vorige week heb ik alleen maar Chimaira geluisterd, schril contrast met Bjork, imho.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Toch leuk dat je even een weekje met een bepaald thema hebt ingelast!
Het doet me allebij niet echt veel, maar ik herken me hier wel wat in.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja weet je wat het is over een week heb ik waarschijnlijk zoveel geluisterd dat ik geen zin meer heb in de muziek die ik die week heb geluisterd, dus vind ik weer iets nieuws om naar te luisteren... vorige week heb ik alleen maar Chimaira geluisterd, schril contrast met Bjork, imho.
quote:Op maandag 3 december 2007 17:03 schreef ChatGirl het volgende:
Mn begeleider gaat morgen naar Spanje, heeft een auto gehuurd, maar is zn rijbewijs kwijt![]()
Langzaam ? leg uit...quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:09 schreef HansU het volgende:
[..]
een jaar geleden was ik een complete trance junk![]()
Op het moment luister ik eigenlijk liever naar house en techno. De echte prog en uplifting trance waar ik vroeger zoveel naar luisterde begin ik een beetje te langzaam te vinden.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:09 schreef HansU het volgende:
Op het moment luister ik eigenlijk liever naar house en techno. De echte prog en uplifting trance waar ik vroeger zoveel naar luisterde begin ik een beetje te langzaam te vinden.
tsja, na een jaar of 5 aandachtig luisteren vind ik het nog steeds leuk. Maar op het moment vind ik vooral de onvoorspelbaarheid en funkyness in de house en techno gewoon lekkerder om te beluisteren. Minuten lange intro's komen daar ook niet zoveel voor waardoor het makkelijker te beluisteren is.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Langzaam ? leg uit...
Qua bpm zit uplifting trance toch wel een standje hoger dan house en techno, hard-techno daargelaten.
Snap ik... ik doelde op mezelfquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:55 schreef Deansensitized het volgende:
Hij heet toch echt Robbert, met twee b's hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |