Dan is de line-up zeker niet verkeerdquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:01 schreef Isdatzo het volgende:
trance-minded person meldt zich
Ja, ik ben wat minder van het hardere werk. Sowieso bezoek ik wat minder trancefeesten de laatste tijd maar Trance Energy is toch altijd wel weer gezellig. De line-up is behoorlijk dik weer, ook met wat nieuwkomersquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wil naar Trance Energy... wat een line up. Tiesto wist ik al, want hij zei dat tijdens Club Life. Als ik kan ga ik zeker bij de Hard Stage staan.. Nic Chagall, Marcel Woods, Rank 1
. Met Tiesto, Ferry Corsten en Marco V op Mainstage..
Heilige platen jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:33 schreef HostiMeister het volgende:
Trance Energy.... wat een herinneringen... ik heb volgens mij de eerste drie keer gechecked en daarna was er geen animo meer voor in mijn vriendingroep. De eerste keer toen in Thialf, man wat was ik toen nog een groentje... The sound of Silence, Johan Gielen....![]()
Leuk.
Goeiemorgen trouwens
quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:42 schreef KaheemSaid het volgende:dit is niet helemaal mijn discussie....
quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:42 schreef Etcetera het volgende:
ook niet de mijne
Ben je meer van het live werk zeg maar? Dus een bandje of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Siebren luistert niet echt 1 genre, maar trance zit er nooit bij eigenlijk.
Communicatiesystemen richting Multimedia en Vormgevingquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]Wat is dat eigenlijk voor studie, CSMV ?
Klinkt best tofquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Communicatiesystemen richting Multimedia en Vormgeving
alleen een beetje weinig vormgeving helaas
Ik zie liever een instrument dan een computer, niet omdat ik trance ofzo geen muziek vind maar meer omdat ik instrumenten mooier vind.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben je meer van het live werk zeg maar? Dus een bandje of iets dergelijks?
Oké, vind het nog wel een beetje vaag, maar zulke opleidingen zijn nooit echt concreetquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Communicatiesystemen richting Multimedia en Vormgeving
alleen een beetje weinig vormgeving helaas
Zit je even te inventariseren of je geschikt bent?quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Klinkt best tof!
Spelen je sociale vaardigheden een beetje een rol op die opleiding ?
Valt wat voor te zeggen alhoewel een computer prima een instrument kan nabootsen natuurlijk. Dat verschil hoor je nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:59 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik zie liever een instrument dan een computer, niet omdat ik trance ofzo geen muziek vind maar meer omdat ik instrumenten mooier vind.
Verder varieert mijn smaakt tussen raggende gitaren (zoals Dean noemde) en rustig pingelende piano's.
Zondag zal ik even met een vriendin van me naar appocalyptica, kijken of daar live wat aan is
Nee hoor. Ben blij met wat ik nu doe en hierna stop ikquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:01 schreef KaheemSaid het volgende:
Zit je even te inventariseren of je geschikt bent?
mjah.... erg veel projectwerk, maar bij welke hbo-opleiding is dat nou niet zo?quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Klinkt best tof!
Spelen je sociale vaardigheden een beetje een rol op die opleiding ?
kloptquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oké, vind het nog wel een beetje vaag, maar zulke opleidingen zijn nooit echt concreet
Ik ga zondag naar Groningen. Volgens mij staan ze ook nog in Amsterdam maar daar heb ik verder niet naar gekeken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Valt wat voor te zeggen alhoewel een computer prima een instrument kan nabootsen natuurlijk. Dat verschil hoor je niet.
Waar staan die?
Ik krijg steeds meer het idee dat ik, wat ik ben wanneer ik klaar ben, helemaal niet wil zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:07 schreef Etcetera het volgende:
kloptik weet dan ook niet wat ik ben als ik klaar ben
Klopt inderdaadquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mjah.... erg veel projectwerk, maar bij welke hbo-opleiding is dat nou niet zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |