Dat lijkt me ook wel genoeg. Hij gaat volgend jaar Olympisch goud halenquote:Op zondag 2 december 2007 16:27 schreef Deansensitized het volgende:
Aan het roer van het Olympisch Team en Jong Oranje ja, verder niet.
Dat zou mooi zijn als Foppe een medaille zou halenquote:Op zondag 2 december 2007 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel genoeg. Hij gaat volgend jaar Olympisch goud halen![]()
En dan met pensioen.
FC Dirk Scheringa weer verslagenquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 18:06 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet morgen mijn Zweedse opstel inleveren, maar ik heb nog helemaal niks op papier staan..
uhm, eigenlijk wel.. beetje last van weinig inspiratie..quote:Op zondag 2 december 2007 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Zou je dan niet eens beginnen ipv op FOK! rond te hangen.
![]()
en het is alweer voorbijquote:Op zondag 2 december 2007 20:40 schreef Trigalti het volgende:
Ik ben nog steeds gaar... Men complete zaterdag EN zondag weggegooid
Ja inderdaad..quote:Op zondag 2 december 2007 20:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
en het is alweer voorbij
morgen om 0850 alweer aan de slag
Robinson net ook gezien..quote:Op zondag 2 december 2007 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:
nu nog ff beetje internetten, straks ook Expeditie Robinson en dan is het voor mij ook weer voorbijmorgen om 07.55 naar de tandarts, en daarna weer aan de arbeit...
Ik kan ook de ikea gids meenemen en daaruit voorlezenquote:Op zondag 2 december 2007 18:42 schreef maffemuts het volgende:
hmm zet n pak knäckebro/d op tafel en zeg dat dat je opstel is
Jup... zelf gedraaid gisterquote:Op zondag 2 december 2007 19:32 schreef Deansensitized het volgende:
Zelf draaien jackson?
Ik draaide gister in een uurtje eigenlijk alles wat ik tof vind: Minimal/house/trance. Maar vooral minimal/house kan er erg goed waarderen tegenwoordig. Als het goed is is mijn set opgenomenquote:Op maandag 3 december 2007 09:16 schreef Deansensitized het volgende:
Cool![]()
Wat voor stijl draai je? Eigen producties of gewoon platen van een ander?
quote:
Goedemorgenquote:Op maandag 3 december 2007 09:16 schreef Loontjah het volgende:
Goeiemorgen luitjes
Allemaal weer fris en fruitig... Hier wel hoor.
Indeed, spannend weekje voor mij. Concept eindverslag moet af en ik heb een eindejaarsgesprek met de directeur hierquote:Op maandag 3 december 2007 09:24 schreef HostiMeister het volgende:
Hallo allemaal
Weer een nieuwe week met nieuwe kansen en nieuwe euhm.... dingen.
Koffie
Hoi Dean!quote:Op maandag 3 december 2007 09:19 schreef Deansensitized het volgende:
WendyIlona
Hier ook
Sinterklaas ook weer gehad
Laatste keer ever
Wij doen het ook met kerst, maar dit jaar word het de 26e pas.quote:Op maandag 3 december 2007 09:24 schreef Loontjah het volgende:
Sinterklaas... we doen er niet aan helaas.'
We doen met kerst cadeautjes voor elkaar kopen.
En ons budget is 25 euro, dus dat kan vies tegenvallen.
Checkquote:Op maandag 3 december 2007 09:28 schreef Deansensitized het volgende:
Kijk aan
Alles op't laatste moment zeker??
Het forum is scheittraag hierquote:Op maandag 3 december 2007 09:06 schreef Deansensitized het volgende:
Het is echt langzaamaandag merk ik wel
Komt ook erg onzeker over... zo'n slap handjequote:Op maandag 3 december 2007 09:44 schreef Etcetera het volgende:
net helpdeskmedewerker gespeelden de nieuwe is er, ze gaf in elk geval een stevige hand, da's bij mij altijd een goed teken
ik heb een hekel aan slappe handjes
![]()
ja inderdaadquote:Op maandag 3 december 2007 09:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Komt ook erg onzeker over... zo'n slap handje
Zo voelt het ook als je dan een stevige hand geeft. En hoe slaper iemand anders het handje geeft hoe steviger ik knijpquote:Op maandag 3 december 2007 09:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja inderdaaden ik ben altijd bang dat ik ze pijn doe als ik dan wel een stevige hand geef
quote:Op maandag 3 december 2007 09:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo voelt het ook als je dan een stevige hand geeft. En hoe slaper iemand anders het handje geeft hoe steviger ik knijp
Precies... het hoeft allemaal niet overdreven maar dat half slappe suffe gedoe is altijd zo matig. Overigens is er geen reden voor mij tot hard knijpen vanwege mijn lengte of iets dergelijksquote:Op maandag 3 december 2007 10:07 schreef Etcetera het volgende:
te hard knijpen vind ik ook stupidegewoon een ferme, stevige handdruk. niet te kort, niet te lang, dat is alleen maar goed. het bepaalt gewoon 1 van de eerste indrukken als je iemand ontmoet in mijn ogen
Ach, het zal best kloppen hoor voor sommigen mensenquote:Op maandag 3 december 2007 10:05 schreef HostiMeister het volgende:
Maarja, misschien zoek ik er te veel achter...
Oh, ik vind hem wel aardig hard gaan weer. Beetje fok, beetje rapport en babbelen met collega's. Typische maandag... lekker klagen over het weer ook hierquote:Op maandag 3 december 2007 10:17 schreef Loontjah het volgende:
Wat gaat de tijd weer snel vandaag...
"Owned" op de maandag-ochtendquote:Op maandag 3 december 2007 10:18 schreef Deansensitized het volgende:
Collega is net aan het werk gezet door de stagebegeleider. In de fabriek. Printjes testen. Het eentonigste werk wat hij kon vinden voor hem.
quote:Op maandag 3 december 2007 10:18 schreef Deansensitized het volgende:
Collega is net aan het werk gezet door de stagebegeleider. In de fabriek. Printjes testen. Het eentonigste werk wat hij kon vinden voor hem.
Humor op de maandagochtend... waar kom je dat nog tegenquote:Op maandag 3 december 2007 10:23 schreef Deansensitized het volgende:
Haha nee, niks over gehoord nog. Ook niet dat hij contact heeft gehad met school ofzo...
En nog geen knal voor mijn harses, dus volgens mij weet hij nog niks.
En zo'n maandagochtendpwn is wel erg lekker
Ik had dat ook best vaak op mijn stage..quote:Op maandag 3 december 2007 10:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Humor op de maandagochtend... waar kom je dat nog tegen
Jup.. vanavond maar eens een Sinterklaas cadeau fixen in de stad. Meteen maar inpakken samen met wat andere dingen nog. Hier en daar een rijmpje erop en klaar weerquote:Op maandag 3 december 2007 10:29 schreef Deansensitized het volgende:
Niet vaak
Typische actie van die kerel. Heerlijk
Tijd gaat hard!
Nog slechts 6.5 uurtjes, dan is de dag alweer om
Ze proberen het hier ook maar het lukt vaak beter zo naar het weekend toequote:Op maandag 3 december 2007 10:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had dat ook best vaak op mijn stage..
Dan ben ik gewoon lekker de hele dag afwezig, en mag die dag dan gewoon opschrijven van mijn stage...quote:Op maandag 3 december 2007 10:32 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb een dilemma mensen.
Vanwege het afbrokkelen van mijn tand vrijdagmiddag (lees: vorig topic), heb ik een afspraak laten maken bij de tandarts. Ik kan daar terecht om 09:45.
Ik moet een uur reizen naar mijn stage, dus dan kan ik toch gewoon uitslapen tot 9 uur en dan naar de tandarts.
Maar stel als ik nou een noodvulling krijg, en de tandarts moet verdoven.
Zit je daar met een scheve bek op stage. Hoe doen jullie dit altijd.
En tijd voor tandarts mag ik (lijkt mij) toch gewoon tellen als gewerkte uren, tenminste hier werkt het met dagen.
Niet dat ik dadelijk een halve dag moet opschrijven.
Goeie vraag. Ik weet wel dat ik hier geen uren kan schrijven die ik vervolgens bij de tandarts zit, lijkt me ook erg vreemd om die uren te schrijvenquote:Op maandag 3 december 2007 10:32 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb een dilemma mensen.
Vanwege het afbrokkelen van mijn tand vrijdagmiddag (lees: vorig topic), heb ik een afspraak laten maken bij de tandarts. Ik kan daar terecht om 09:45.
Ik moet een uur reizen naar mijn stage, dus dan kan ik toch gewoon uitslapen tot 9 uur en dan naar de tandarts.
Maar stel als ik nou een noodvulling krijg, en de tandarts moet verdoven.
Zit je daar met een scheve bek op stage. Hoe doen jullie dit altijd.
En tijd voor tandarts mag ik (lijkt mij) toch gewoon tellen als gewerkte uren, tenminste hier werkt het met dagen.
Niet dat ik dadelijk een halve dag moet opschrijven.
Campzone... is dat een stel lui in tenten die de hele dag gamen ?! (simpel gezegd)quote:
Hoe kan dat nou? Wat heb je gedaan dan... niks toch?quote:Op maandag 3 december 2007 10:35 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dan ben ik gewoon lekker de hele dag afwezig, en mag die dag dan gewoon opschrijven van mijn stage...
dat kún je doen jaquote:Op maandag 3 december 2007 10:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Campzone... is dat een stel lui in tenten die de hele dag gamen ?! (simpel gezegd)
Zeg me dat het niet waar is overigens
Dat geloof ik ook zeker hoorquote:Op maandag 3 december 2007 10:43 schreef Etcetera het volgende:
je moet er van houden, dat geef ik toe, maar het is voor mij een grote, relaxte, ontspanningsvakantie. en het is echt waanzinnig gezellig
kloptquote:Op maandag 3 december 2007 10:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook zeker hoor. En de vooroordelen zullen voor 90% gelul zijn, daarbij moet iedereen lekker doen waar hij/zij zin in heeft
.
Een vriend van mij had ook aan mij voorgesteld om naar Campzone te gaan, maar ik ben Netgamez al na een dag zat..quote:Op maandag 3 december 2007 10:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat kún je doen jamaar dat doen wij (is vriend en vrienden) eigenlijk zelden. ik ken iemand die pas 2 dagen voor het einde van CZ z'n pc had aangesloten
![]()
je moet er van houden, dat geef ik toe, maar het is voor mij een grote, relaxte, ontspanningsvakantie. en het is echt waanzinnig gezellig
Op zich spreekt me dat ook wel aan... Alles kan en niemand doet moeilijk, die sfeer schijnt ook ontzettend op Ibiza te zijn. Gekke homo's die met half stijve pielemuizen over het strand marcheren en iedereen vindt het bestquote:Op maandag 3 december 2007 10:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
klopt
en daar komt bij dat je op CZ helemaal kunt doen waar je zin in hebtlallend rondzwalken en 'bier en tieten' brullen, of de hele dag achter je pc zitten: niemand kijkt er van op, en niemand zal er wat van zeggen
hebben jullie al vakantieplannen?
Nee, moet eerst even kijken hoe de financiele situatie na Zweden is. Misschien dit jaar in zomer weer naar Zweden of dit jaar rondtoer Europa.. Mensen die ik hier heb ontmoet opzoeken..quote:Op maandag 3 december 2007 10:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
klopt
en daar komt bij dat je op CZ helemaal kunt doen waar je zin in hebtlallend rondzwalken en 'bier en tieten' brullen, of de hele dag achter je pc zitten: niemand kijkt er van op, en niemand zal er wat van zeggen
hebben jullie al vakantieplannen?
Dhr Stabel.. waarom?quote:Op maandag 3 december 2007 10:39 schreef Loontjah het volgende:
Trig, jij zit toch ook op ict in helmond.
Wie is jouw stagebegeleider?
Ik zou zonder PC gaan... bier drinken en films kijken. Lcd en dvdspeler meequote:Op maandag 3 december 2007 10:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een vriend van mij had ook aan mij voorgesteld om naar Campzone te gaan, maar ik ben Netgamez al na een dag zat..
maar da's ook leukquote:Op maandag 3 december 2007 10:52 schreef Loontjah het volgende:
Waarschijnlijk met ouders dit jaar, die zijn 25 jaar getrouwd.
Onze enige vakanties samen waren weekendjes Center Parcs, dus dit is echt bijzonder.
Netgamez ken ik nietquote:Op maandag 3 december 2007 10:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een vriend van mij had ook aan mij voorgesteld om naar Campzone te gaan, maar ik ben Netgamez al na een dag zat..
2 jaar geleden was ik er ookquote:Op maandag 3 december 2007 11:03 schreef Trigalti het volgende:
Ik ben 2 jaar geleden naar Campzone geweest... Met 8 man ofzo!
Het was precies zoals ik verwacht had.. Vakantie, weinig computeren, veel rondhuppelen..
Vorig jaar maar niet gegaan.. Verwacht niet dat we dit jaar gaan..
Ja, daar doen ze hier iets moeilijker over helaas... Heb weinig speling qua werktijden.quote:Op maandag 3 december 2007 11:34 schreef Deansensitized het volgende:
Inderdaad, nog slechts 5.5 uurtjes
Normaliter tot 16.00, maar vandaag na 'uitslapen' om 08.00 begonnen, dus dan moet je uurtje langer door.
Lang leve eigen tijdsindeling
Eigen tijdsindeling ownt ja. Ik mag nog tot 18.00, nog wel genoeg uurtjes dus. Of maar even vragen of ik korter pauze mag houden en dan half zes weg mag.quote:Op maandag 3 december 2007 11:34 schreef Deansensitized het volgende:
Jeroen
Inderdaad, nog slechts 5.5 uurtjes
Normaliter tot 16.00, maar vandaag na 'uitslapen' om 08.00 begonnen, dus dan moet je uurtje langer door.
Lang leve eigen tijdsindeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |