Grunn won zelf toch ookquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 16:06 schreef toma het volgende:
laat Krohn-Dehli en Colin maar warmlopen [afbeelding]
jezus christus
Ja, rot nou maar op. je zit waarschijnlijk niet eens te kijken..quote:Op zondag 2 december 2007 16:05 schreef leolinedance het volgende:
Die commentator van Tele2 is trouwens ook lekker objectief, jood dat het is
Gelukkig loop Colin ook warmquote:Op zondag 2 december 2007 16:06 schreef toma het volgende:
laat Krohn-Dehli en Colin maar warmlopen![]()
jezus christus
Dude..quote:Op zondag 2 december 2007 16:07 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, rot nou maar op. je zit waarschijnlijk niet eens te kijken..
Want anders is het altijd zo genieten bij Ajaxquote:Op zondag 2 december 2007 16:03 schreef Jnk18 het volgende:
Ach ja 1e keer pas verloren, ken niet altijd feest zijn hé
En zo is t!quote:Op zondag 2 december 2007 16:07 schreef Saekerhett het volgende:
Als ADO 2x in de laatste minuut kan scoren in de Arena, kunnen wij dat ook.
Hij scoort 3xquote:
Jep gewoon waar het hoort te staanquote:Op zondag 2 december 2007 16:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dude..
PSV waarschijnlijk weer bovenaan straks
Tuurlijk, het ligt aan de scheidsquote:Op zondag 2 december 2007 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Lang niet zoooooooooo lopen te ergeren als vandaag. Tyfus spel, tyfus scheids, tyfus Furby..
Bah, bah, bah...
Pfffquote:Op zondag 2 december 2007 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Lang niet zoooooooooo lopen te ergeren als vandaag. Tyfus spel, tyfus scheids, tyfus Furby..
Bah, bah, bah...
Niemand dwingt je te kijken.quote:Op zondag 2 december 2007 16:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Bah, bah, bah...
die heeft vandaag niet bepaald zn beste dag.quote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tuurlijk, het ligt aan de scheids
Waar zeg ik dat? Ik noem toch meerdere factoren wijsneus.quote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb hem nooit gemogen, alleen om zijn gebit alquote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef toma het volgende:
Oh wat kan ik me ergeren aan het gedrag van KlaasJan. Onprofessioneel en zwak.
Zit Blom in je line dance klasje?quote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat niet maar de Scheids is wel erg aan het fluiten met zn kut kleine overtredingen en geen geel geven voor harde overtredingen, maarja we spelen kut en verdienen te verliezen vanavond.quote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 december 2007 16:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Zit Blom in je line dance klasje?
Leg even uit..?quote:Op zondag 2 december 2007 16:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Zit Blom in je line dance klasje?
kom op joh, wees eens objectief en zie dat Blom slecht fluit.quote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.quote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef Urquhart het volgende:
Kunnen we in de winterstop niet een complete achterhoede kopen?
quote:Op zondag 2 december 2007 16:12 schreef Blawh het volgende:
Ik vind ze zoooooooooooooooooooooo slecht.
Hij loopt zich te ergeren aan wat er op het veld gebeurd.quote:Op zondag 2 december 2007 16:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Donder op joh, dat maakt het spel van Ajax niet beter hoor, het is gewoon zwaar kut
Kon het niet laten.quote:
Ja echt goed fluit hij niet. Maar om nu te zeggen dat het daar aan ligt..quote:Op zondag 2 december 2007 16:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
kom op joh, wees eens objectief en zie dat Blom slecht fluit.
Ja omdat het gewoon superslecht loopt, en dan zeg jij dat hij maar niet moet kijken, wat is dat voor een kinderachtige opmerkingquote:Op zondag 2 december 2007 16:13 schreef Joe. het volgende:
[..]
Hij loopt zich te ergeren aan wat er op het veld gebeurd.
En donder zelf op, ramptoerist
Ik kijk en ik zeur niet de hele tijdquote:Op zondag 2 december 2007 16:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja omdat het gewoon superslecht loopt, en dan zeg jij dat hij maar niet moet kijken, wat is dat voor een kinderachtige opmerking
Whehe, beetje aan het stoken hier?quote:Op zondag 2 december 2007 16:15 schreef Mindlight het volgende:
Blom fluit een prima partij trouwens
Waarom tyfuskneus?quote:Op zondag 2 december 2007 16:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Huntelaar is inderdaad triest bezig, maar ook begrijpelijk. Hij zit totaal niet in zijn wedstrijd en dan krijg je dit soort taferelen.
Maar als die tyfuskneus Lazovic het doet hoor je er haast niemand over.
Zou jij wel blijven zitten na een schandalige wanprestatie van je ploeg? of blijf je nog even kwartiertje extra juichen over het verlies?quote:Op zondag 2 december 2007 16:16 schreef leolinedance het volgende:
haha die 'supporters' die weglopen..triest
Jij bent écht een misselijk jochquote:Op zondag 2 december 2007 16:16 schreef leolinedance het volgende:
Zeg wat gebeurde er in Eindhoven vorig jaar ook alweer bij de 3-2 van AZ?quote:Op zondag 2 december 2007 16:16 schreef leolinedance het volgende:
Bij PSV blijven we zitten tot het laatste fluitsignaal.quote:Op zondag 2 december 2007 16:17 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Zou jij wel blijven zitten na een schandalige wanprestatie van je ploeg? of blijf je nog even kwartiertje extra juichen over het verlies?
Als het iedere week gebeurd dan kan ik het voorstellen, maar Ajax verliest thuis niet zo vaak met 0-3 (nu 1-3 dan). Dan is het redelijk triest.quote:Op zondag 2 december 2007 16:17 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Zou jij wel blijven zitten na een schandalige wanprestatie van je ploeg? of blijf je nog even kwartiertje extra juichen over het verlies?
quote:Op zondag 2 december 2007 16:18 schreef leolinedance het volgende:
De commentator moet bijna huilen.
Dat was in de laatste minuut gekquote:Op zondag 2 december 2007 16:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg wat gebeurde er in Eindhoven vorig jaar ook alweer bij de 3-2 van AZ?
Jij bent niet eens bij het eerste fluitsignaal dus STFU.quote:Op zondag 2 december 2007 16:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bij PSV blijven we zitten tot het laatste fluitsignaal.
Dat is ook gelulquote:Op zondag 2 december 2007 16:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
lulkoekquote:Op zondag 2 december 2007 16:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lees mijn reactie hierboven eens.quote:Op zondag 2 december 2007 16:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Scoren tegen NAC is idd een uitzonderlijke prestatiequote:Op zondag 2 december 2007 16:18 schreef Saekerhett het volgende:
Nouja, in ieder geval wel gescoord, dat is dan wel een goed pluspunt!
Als je het maar vaak genoeg tegen jezelf zegt ...quote:Op zondag 2 december 2007 16:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar een uitwedstrijd in Amsterdam vult niet eens 2 treinenquote:Op zondag 2 december 2007 16:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik zit een kwartier voor de wedstrijd in het stadion, dus zal niet veel missen.quote:Op zondag 2 december 2007 16:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij bent niet eens bij het eerste fluitsignaal dus STFU.
Sarcasme is je onbekend he?quote:Op zondag 2 december 2007 16:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Scoren tegen NAC is idd een uitzonderlijke prestatie
HAHAHAHAquote:Op zondag 2 december 2007 16:18 schreef DANILXL het volgende:
az 2-2
Detail detail...quote:Op zondag 2 december 2007 16:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik zit een kwartier voor de wedstrijd in het stadion, dus zal niet veel missen.
quote:
Ik denk dat het niet veel zal schelen. De 1e zit vol, en er is volgens mij veel animo voor de 2e.quote:Op zondag 2 december 2007 16:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar een uitwedstrijd in Amsterdam vult niet eens 2 treinen.
Hoe kun je nou serieus reageren als Ajax met 1-3 verliest van fucking NAC?quote:Op zondag 2 december 2007 16:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]ik denk die Saekerhett is serieus
Alleen als je voor Twente bent.quote:
DIe gaan we focking winnen!!!quote:
quote:
Nou heel Ajax was slecht geen uitzonderingenquote:Op zondag 2 december 2007 16:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Goed gevoetbald door NAC mede dankzij de slechte verdediging van Ajax met dank aan Furby!
k was focking vgeten Boutahar dr in te doen, 8 puntenquote:Op zondag 2 december 2007 16:25 schreef Blawh het volgende:
Lijdensweg ten einde.
Had ik Poepon maar met profcoach erin gezet ipv Everton
Een geflatteerde 6-0?quote:Op zondag 2 december 2007 16:25 schreef Blawh het volgende:
Lijdensweg ten einde.
Had ik Poepon maar met profcoach erin gezet ipv Everton
wanvertoning van t teamquote:Op zondag 2 december 2007 16:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou heel Ajax was slecht geen uitzonderingen
Klopt, al deed Maduro nog wel z'n werk.quote:Op zondag 2 december 2007 16:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou heel Ajax was slecht geen uitzonderingen
We hebben nog nooit geflatteerd verloren dit seizoen. Alleen een geflatteerd en onterecht punt bij Excelsior gehaald. AZ terecht gewonnen en Sparta uit hadden we ook meer verdiend.quote:
Hahahahhaha``1`1`1~!~!~!!~1`!`!`!`1één23~!~!~!einzweidreierenmetspek~@~!~!~~!~!!!11`~~!!1!quote:Op zondag 2 december 2007 16:27 schreef LudoSanders het volgende:
Moest Ajax vandaag ook voetballen? Zo ja, wat hebben ze gedaan?
Ik ruik frustratie.quote:Op zondag 2 december 2007 16:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hahahahhaha``1`1`1~!~!~!!~1`!`!`!`1één23~!~!~!einzweidreierenmetspek~@~!~!~~!~!!!11`~~!!1!
quote:Op zondag 2 december 2007 16:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hahahahhaha``1`1`1~!~!~!!~1`!`!`!`1één23~!~!~!einzweidreierenmetspek~@~!~!~~!~!!!11`~~!!1!
En pot is zequote:Op zondag 2 december 2007 16:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Babs hou je smoel dicht over het aanhalen van het incident tussen Luque en Suarez. Achterlijke pot
Als Ajax in goede doen is zijn ze toch wel een tikkie beter dan feyenoord hoor.quote:Op zondag 2 december 2007 16:39 schreef leolinedance het volgende:
PSV is niet veel momenteel. Ajax nog minder.
Ik denk toch dat Feyenoord de beste kampioenskansen heeft op dit moment.
Dan moeten ze nu al 12 punten inlopen.quote:Op zondag 2 december 2007 16:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel titelkandidaat volgens De Mos.
En wanneer heb jij Ajax voor het laatst in goede doen gezien? Sorry, maar meer dan je de laatste maanden hebt gezien zit er gewoon niet in voor Ajax.quote:Op zondag 2 december 2007 16:41 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Als Ajax in goede doen is zijn ze toch wel een tikkie beter dan feyenoord hoor.
feyenoord kampioen..... je moet niet zo veel science fiction films kijken.
en Derksen en van Hanegemquote:Op zondag 2 december 2007 16:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel titelkandidaat volgens De Mos.
Ze stellen alledrie niet geweldig veel voor.quote:Op zondag 2 december 2007 16:41 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Als Ajax in goede doen is zijn ze toch wel een tikkie beter dan feyenoord hoor.
feyenoord kampioen..... je moet niet zo veel science fiction films kijken.
Mja alle drie hebben nog volle kans op kampioenschap, zou leuk zijn als het tot de laatste dag gaat tussen de top 3 van NLquote:Op zondag 2 december 2007 16:39 schreef leolinedance het volgende:
PSV is niet veel momenteel. Ajax nog minder.
Ik denk toch dat Feyenoord de beste kampioenskansen heeft op dit moment.
Feyenoord bewijst helemaal niets. Wij bewijzen onze concurrenten zelf een goede dienst.quote:Op zondag 2 december 2007 16:49 schreef Harmen1984 het volgende:
Feyenoord bewijst Excelsior en Sparta wel een dienst, door ook Heracles het grote cijfers te laten verliezen
Jullie mogen blij zn dat Sparta zon drama is dit jaar misschien degraderen jullie niet meteen.quote:Op zondag 2 december 2007 16:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Feyenoord bewijst helemaal niets. Wij bewijzen onze concurrenten zelf een goede dienst.
Kutzooi. Grafweekend. Kutjaar
Zal wel humor zijn, hij is een geboren amsterdammerquote:Op zondag 2 december 2007 16:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Goh die Leo driessen is volgens mij ook niet echt objectief
Zit een beetje het feyenoord club lied te zingen
Sparta scoort nog altijd meer dan wij doen, dus die gaan ons nog wel voorbij als er bij ons niks gaat gebeuren.quote:Op zondag 2 december 2007 16:52 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Jullie mogen blij zn dat Sparta zon drama is dit jaar misschien degraderen jullie niet meteen.
Wie?quote:Op zondag 2 december 2007 16:57 schreef Damzkieee het volgende:
Blij zijn zegt ie
Met zo'n seizoensstart
Tegen Utrecht waren ze in goede doenquote:Op zondag 2 december 2007 16:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En wanneer heb jij Ajax voor het laatst in goede doen gezien?
Het hele Nederlandse voetbal niet.quote:Op zondag 2 december 2007 16:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ze stellen alledrie niet geweldig veel voor.
Vond ze de laatste weken wel weer aardig spelen.quote:Op zondag 2 december 2007 17:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tegen Utrecht waren ze in goede doen
Dat heb ik ook gezegd. Dit is zonder twijfel de slechtste wedstrijd in jaren. Snel vergeten dus.quote:Op zondag 2 december 2007 17:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar vanmiddag was het helemaal niks. Ze werden volledig afgetroefd door NAC.
Nee, Brood niet. JNK zei dat, en daar reageerde ik op. Als Brood zou zeggen dat we blij moeten zijn dan was ik nu rechtstreeks naar het stadion geredenquote:
Kunnen ze beter wat van leren, in plaats van snel vergeten.quote:Op zondag 2 december 2007 17:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezegd. Dit is zonder twijfel de slechtste wedstrijd in jaren. Snel vergeten dus.
quote:Willem II - Ajax gaat door!
8/12/2007 Ondanks de overvloedige regenval gaat de wedstrijd Willem II - Ajax door. De wedstrijd zal beginnen om 19.30 uur en zal onder leiding staan van scheidsrechter van Hulten.
bron
Bah mag toch hopen dat de wedstrijd doorgaat.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mocht ie toch afgekeurd worden ga ik maar Vitesse - Twente kijken denk ik.![]()
Als voetballiefhebber kijk je toch naar Twente?quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mocht ie toch afgekeurd worden ga ik maar Vitesse - Twente kijken denk ik.![]()
Ik heb het gevoel dat Ajax het lastig gaat krijgen. Daar heeft Ajax wel vaker last van als de concurrent verloren heeft.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:17 schreef fanneke het volgende:
[..]
Als voetballiefhebber kijk je toch naar Twente?
ik wel
Ik heb nooit een hoge pet van Leo op gehad, maar dit slaat allesquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Quote van het jaar hoor, we zien de statistieken van Willem II - Ajax. De geniale Leo Driessen vermeldt:
Wat valt er op? Nou, allereerst dat beiden clubs evenveel gelijk gespeeld hebben.
JA, DAT IS NOGAL WIEDES! Hoe kan de ene club meer gelijk spelen dan de ander, als het om tegen elkaar gaat?!
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Quote van het jaar hoor, we zien de statistieken van Willem II - Ajax. De geniale Leo Driessen vermeldt:
Wat valt er op? Nou, allereerst dat beiden clubs evenveel gelijk gespeeld hebben.
JA, DAT IS NOGAL WIEDES! Hoe kan de ene club meer gelijk spelen dan de ander, als het om tegen elkaar gaat?!
Glazen bolletje daaro?quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:34 schreef RayMania het volgende:
Ik wilde net zeggen dat Kennedy een puike wedstrijd zou spelen.
.
Vind hem anders redelijk standaard die goalquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:34 schreef sjimz het volgende:
Mooi doel;punt!
wtfquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:42 schreef MaxC het volgende:
Mijn tele 2 stream loopt 15 minuten achter
nummero 35423 is wel een aardigequote:Op zaterdag 8 december 2007 19:42 schreef markisboer het volgende:
heeft iemand de code van sopcast voor ajax ?
Net of de tegenstander zovaak langszij komt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:40 schreef Jnk18 het volgende:
wanner houdt ajax eens een keer de voorsprong
Live wedstrijden via Internet streams #19quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:42 schreef markisboer het volgende:
heeft iemand de code van sopcast voor ajax ?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:44 schreef BoerBert het volgende:
[..]
nummero 35423 is wel een aardige
Het weer is inderdaad niet bestquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:47 schreef BigFire het volgende:
tis gewoon triest weer
Bij mij werkt hetquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:47 schreef alvarez het volgende:
Is bij jullie ook de tele2 stream van willem 2 - ajax naar de klote (de stream via de computer)? Van de andere 3 wedstrijden kan ik wel de voorbeschouwing normaal kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |