Mja alle drie hebben nog volle kans op kampioenschap, zou leuk zijn als het tot de laatste dag gaat tussen de top 3 van NLquote:Op zondag 2 december 2007 16:39 schreef leolinedance het volgende:
PSV is niet veel momenteel. Ajax nog minder.
Ik denk toch dat Feyenoord de beste kampioenskansen heeft op dit moment.
Feyenoord bewijst helemaal niets. Wij bewijzen onze concurrenten zelf een goede dienst.quote:Op zondag 2 december 2007 16:49 schreef Harmen1984 het volgende:
Feyenoord bewijst Excelsior en Sparta wel een dienst, door ook Heracles het grote cijfers te laten verliezen
Jullie mogen blij zn dat Sparta zon drama is dit jaar misschien degraderen jullie niet meteen.quote:Op zondag 2 december 2007 16:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Feyenoord bewijst helemaal niets. Wij bewijzen onze concurrenten zelf een goede dienst.
Kutzooi. Grafweekend. Kutjaar
Zal wel humor zijn, hij is een geboren amsterdammerquote:Op zondag 2 december 2007 16:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Goh die Leo driessen is volgens mij ook niet echt objectief
Zit een beetje het feyenoord club lied te zingen
Sparta scoort nog altijd meer dan wij doen, dus die gaan ons nog wel voorbij als er bij ons niks gaat gebeuren.quote:Op zondag 2 december 2007 16:52 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Jullie mogen blij zn dat Sparta zon drama is dit jaar misschien degraderen jullie niet meteen.
Wie?quote:Op zondag 2 december 2007 16:57 schreef Damzkieee het volgende:
Blij zijn zegt ie
Met zo'n seizoensstart
Tegen Utrecht waren ze in goede doenquote:Op zondag 2 december 2007 16:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En wanneer heb jij Ajax voor het laatst in goede doen gezien?
Het hele Nederlandse voetbal niet.quote:Op zondag 2 december 2007 16:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ze stellen alledrie niet geweldig veel voor.
Vond ze de laatste weken wel weer aardig spelen.quote:Op zondag 2 december 2007 17:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tegen Utrecht waren ze in goede doen
Dat heb ik ook gezegd. Dit is zonder twijfel de slechtste wedstrijd in jaren. Snel vergeten dus.quote:Op zondag 2 december 2007 17:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar vanmiddag was het helemaal niks. Ze werden volledig afgetroefd door NAC.
Nee, Brood niet. JNK zei dat, en daar reageerde ik op. Als Brood zou zeggen dat we blij moeten zijn dan was ik nu rechtstreeks naar het stadion geredenquote:
Kunnen ze beter wat van leren, in plaats van snel vergeten.quote:Op zondag 2 december 2007 17:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezegd. Dit is zonder twijfel de slechtste wedstrijd in jaren. Snel vergeten dus.
quote:Willem II - Ajax gaat door!
8/12/2007 Ondanks de overvloedige regenval gaat de wedstrijd Willem II - Ajax door. De wedstrijd zal beginnen om 19.30 uur en zal onder leiding staan van scheidsrechter van Hulten.
bron
Bah mag toch hopen dat de wedstrijd doorgaat.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mocht ie toch afgekeurd worden ga ik maar Vitesse - Twente kijken denk ik.![]()
Als voetballiefhebber kijk je toch naar Twente?quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mocht ie toch afgekeurd worden ga ik maar Vitesse - Twente kijken denk ik.![]()
Ik heb het gevoel dat Ajax het lastig gaat krijgen. Daar heeft Ajax wel vaker last van als de concurrent verloren heeft.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:17 schreef fanneke het volgende:
[..]
Als voetballiefhebber kijk je toch naar Twente?
ik wel
Ik heb nooit een hoge pet van Leo op gehad, maar dit slaat allesquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Quote van het jaar hoor, we zien de statistieken van Willem II - Ajax. De geniale Leo Driessen vermeldt:
Wat valt er op? Nou, allereerst dat beiden clubs evenveel gelijk gespeeld hebben.
JA, DAT IS NOGAL WIEDES! Hoe kan de ene club meer gelijk spelen dan de ander, als het om tegen elkaar gaat?!
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Quote van het jaar hoor, we zien de statistieken van Willem II - Ajax. De geniale Leo Driessen vermeldt:
Wat valt er op? Nou, allereerst dat beiden clubs evenveel gelijk gespeeld hebben.
JA, DAT IS NOGAL WIEDES! Hoe kan de ene club meer gelijk spelen dan de ander, als het om tegen elkaar gaat?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |