Detail detail...quote:Op zondag 2 december 2007 16:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik zit een kwartier voor de wedstrijd in het stadion, dus zal niet veel missen.
quote:
Ik denk dat het niet veel zal schelen. De 1e zit vol, en er is volgens mij veel animo voor de 2e.quote:Op zondag 2 december 2007 16:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar een uitwedstrijd in Amsterdam vult niet eens 2 treinen.
Hoe kun je nou serieus reageren als Ajax met 1-3 verliest van fucking NAC?quote:Op zondag 2 december 2007 16:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]ik denk die Saekerhett is serieus
Alleen als je voor Twente bent.quote:
DIe gaan we focking winnen!!!quote:
quote:
Nou heel Ajax was slecht geen uitzonderingenquote:Op zondag 2 december 2007 16:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Goed gevoetbald door NAC mede dankzij de slechte verdediging van Ajax met dank aan Furby!
k was focking vgeten Boutahar dr in te doen, 8 puntenquote:Op zondag 2 december 2007 16:25 schreef Blawh het volgende:
Lijdensweg ten einde.
Had ik Poepon maar met profcoach erin gezet ipv Everton
Een geflatteerde 6-0?quote:Op zondag 2 december 2007 16:25 schreef Blawh het volgende:
Lijdensweg ten einde.
Had ik Poepon maar met profcoach erin gezet ipv Everton
wanvertoning van t teamquote:Op zondag 2 december 2007 16:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou heel Ajax was slecht geen uitzonderingen
Klopt, al deed Maduro nog wel z'n werk.quote:Op zondag 2 december 2007 16:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou heel Ajax was slecht geen uitzonderingen
We hebben nog nooit geflatteerd verloren dit seizoen. Alleen een geflatteerd en onterecht punt bij Excelsior gehaald. AZ terecht gewonnen en Sparta uit hadden we ook meer verdiend.quote:
Hahahahhaha``1`1`1~!~!~!!~1`!`!`!`1één23~!~!~!einzweidreierenmetspek~@~!~!~~!~!!!11`~~!!1!quote:Op zondag 2 december 2007 16:27 schreef LudoSanders het volgende:
Moest Ajax vandaag ook voetballen? Zo ja, wat hebben ze gedaan?
Ik ruik frustratie.quote:Op zondag 2 december 2007 16:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hahahahhaha``1`1`1~!~!~!!~1`!`!`!`1één23~!~!~!einzweidreierenmetspek~@~!~!~~!~!!!11`~~!!1!
quote:Op zondag 2 december 2007 16:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hahahahhaha``1`1`1~!~!~!!~1`!`!`!`1één23~!~!~!einzweidreierenmetspek~@~!~!~~!~!!!11`~~!!1!
En pot is zequote:Op zondag 2 december 2007 16:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Babs hou je smoel dicht over het aanhalen van het incident tussen Luque en Suarez. Achterlijke pot
Als Ajax in goede doen is zijn ze toch wel een tikkie beter dan feyenoord hoor.quote:Op zondag 2 december 2007 16:39 schreef leolinedance het volgende:
PSV is niet veel momenteel. Ajax nog minder.
Ik denk toch dat Feyenoord de beste kampioenskansen heeft op dit moment.
Dan moeten ze nu al 12 punten inlopen.quote:Op zondag 2 december 2007 16:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel titelkandidaat volgens De Mos.
En wanneer heb jij Ajax voor het laatst in goede doen gezien? Sorry, maar meer dan je de laatste maanden hebt gezien zit er gewoon niet in voor Ajax.quote:Op zondag 2 december 2007 16:41 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Als Ajax in goede doen is zijn ze toch wel een tikkie beter dan feyenoord hoor.
feyenoord kampioen..... je moet niet zo veel science fiction films kijken.
en Derksen en van Hanegemquote:Op zondag 2 december 2007 16:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel titelkandidaat volgens De Mos.
Ze stellen alledrie niet geweldig veel voor.quote:Op zondag 2 december 2007 16:41 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Als Ajax in goede doen is zijn ze toch wel een tikkie beter dan feyenoord hoor.
feyenoord kampioen..... je moet niet zo veel science fiction films kijken.
Mja alle drie hebben nog volle kans op kampioenschap, zou leuk zijn als het tot de laatste dag gaat tussen de top 3 van NLquote:Op zondag 2 december 2007 16:39 schreef leolinedance het volgende:
PSV is niet veel momenteel. Ajax nog minder.
Ik denk toch dat Feyenoord de beste kampioenskansen heeft op dit moment.
Feyenoord bewijst helemaal niets. Wij bewijzen onze concurrenten zelf een goede dienst.quote:Op zondag 2 december 2007 16:49 schreef Harmen1984 het volgende:
Feyenoord bewijst Excelsior en Sparta wel een dienst, door ook Heracles het grote cijfers te laten verliezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |