Dat niet maar de Scheids is wel erg aan het fluiten met zn kut kleine overtredingen en geen geel geven voor harde overtredingen, maarja we spelen kut en verdienen te verliezen vanavond.quote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tuurlijk, het ligt aan de scheids
quote:Op zondag 2 december 2007 16:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Zit Blom in je line dance klasje?
Leg even uit..?quote:Op zondag 2 december 2007 16:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Zit Blom in je line dance klasje?
kom op joh, wees eens objectief en zie dat Blom slecht fluit.quote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tuurlijk, het ligt aan de scheids
Ik hoop het wel.quote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef Urquhart het volgende:
Kunnen we in de winterstop niet een complete achterhoede kopen?
quote:Op zondag 2 december 2007 16:12 schreef Blawh het volgende:
Ik vind ze zoooooooooooooooooooooo slecht.
Hij loopt zich te ergeren aan wat er op het veld gebeurd.quote:Op zondag 2 december 2007 16:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Donder op joh, dat maakt het spel van Ajax niet beter hoor, het is gewoon zwaar kut
Kon het niet laten.quote:
Ja echt goed fluit hij niet. Maar om nu te zeggen dat het daar aan ligt..quote:Op zondag 2 december 2007 16:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
kom op joh, wees eens objectief en zie dat Blom slecht fluit.
Ja omdat het gewoon superslecht loopt, en dan zeg jij dat hij maar niet moet kijken, wat is dat voor een kinderachtige opmerkingquote:Op zondag 2 december 2007 16:13 schreef Joe. het volgende:
[..]
Hij loopt zich te ergeren aan wat er op het veld gebeurd.
En donder zelf op, ramptoerist
Ik kijk en ik zeur niet de hele tijdquote:Op zondag 2 december 2007 16:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja omdat het gewoon superslecht loopt, en dan zeg jij dat hij maar niet moet kijken, wat is dat voor een kinderachtige opmerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |